Wow, beterschap gewenst. Fijn dat het onderzoek je mee viel. Sumshine, ik denk dat mn cyclus nu 29 dagen is. Maar kan het ook helemaal mis hebben. Wat ben je allemaal aan het doen qua nestelen?? Happy, ik ben beniewd wat de uitslag is van het onderzoek! Lf, balen dat je haar zo uit valt. Kan me niet herinneren dat ik dat gehad heb, ook niet na het stoppen met bv. Loontje, ik hoop zo dat je snel een mooie test komt showen! Vanmiddag bij mn schoonouders wezen eten, was gezellig. De hele familie was er, dus een echt kippenhok. De 4 kinderen die er waren beginnen nu steeds meer op elkaar te reageren, dat is wel erg grappig om te zien. Hier denk ik de ene x PMS-klachten te voelen, andere keer niet. Dus eigenlijk is het nog wel een groot vraagteken wanneer ik ongesteld ga worden. Ik wacht de eerste week van oktober dus maar af of ik ongi word. Liefs Kwebbel
kwebbel: nestellen: in huis "versieren" vensterbanken, kransen maken, babywasjes draaien, kasten uitzoeken, alle knutselspullen sorteren en ind ozen opbergen..Dat soort dingetjes...Gewoon beetje freubelen en "aankeuvelen" heerlijk! Nog 2 weekies en dan mag ik t de hele dag doen (verlof!) Spanennd wanneer je ongie word dus....Duim dat je he tnatuurlijk niet word! En voor Loontje ook!! Hoe zou het met minnie zijn? daar hebben we ook lang niks over gehoord toch?..Volgens mij schrijft ze hier niet meer mee..
Hoi hoi, Hoe is het hier?? @ Happy, fijn dat het verhelderend was bij de seksuoloog. Ben benieuwd of je een vit B 12 te kort hebt. Jee wat een huisarts. Maar er is iig wel bloed geprikt dus maar even wachten. @ Kwebbel, welkom op de wachtbank. Spannend. Wel fijn als je cyclus weer korter is. Gezellig is dat als heel de famiolie compleet is hè. Hier ook zo'n familiemens. Kan hier ook echt van genieten. @ Wow, beterschap!! Hopen dat de kids idd niet ziek worden. Spannend wat de uitslag van je BM weefsel zal zijn. Duim voor je dat het goed is. @ Shumshine, nestelze. Ik heb dat eigenlijk altijd. Is toch lekker. @ Hier, klein beetje bloedverlies dus ben er bang voor. Het is alleen heel erg vroeg. Is gisterenavond al een beetje begonnen en nu nog geen tampon of iets nodig alleen een inlegkruisje maar ben er bang voor. Maar wéér op naar de volgende ronde. Maar ja.....Ik heb wel een grens gesteld tot hoe lang ik door wil gaan want op een gegeven moment is het ook wel klaar. Als het voor mijn 36e nog niet gelukt is, is het klaar. Dus dat is nog tot jan 2014. Dan zijn we bijna 3 jaar bezig en dan doen we het maar alleen met Britt helaas. Ik hoop maar dat de pendels uitkomen. We wachten nog maar en doen ons best . Verder gisteren gewerkt en vandaag lekker een dagje met Britt alleen. Vanmorgen naar mijn tante geweest en straks naar mijn ouders. GA even kijken om daar te blijven eten en dan vanavond lekker op de bank,. Heerlijk. Moet 3 nachten vanaf morgen dus we doen het maar lekker rustig aan. Hoe is jullie weekend geweest? Tot van de week!!
haai meiden, Happy, al bloed gerprikt? Loontje: heeft t doorgezet? *hoop het echt niet voor je * Kwebbel: hoe issie meis? Wow: wanneer krijg ej uitslag? @hier: nog 1,5 week werken en dan verlof. Lekker! Beetje aant schilderen en creatief doen in huis, heerlijk! kaarsjes aan savonds etc...Vind t best gezellig zo de herfst1 hihi. Donderdag heb ik grote controle: groeiecho, controle, gesprek internist ivm suiker, vind het altijd spannend dit keer: bang wat eruit komt ofzo. Hoop dat alles goed lijkt / blijft. Voel me op zich wel goed..>Das t belangrijkste! haha.
Loontje, vandaag kan je testen.... Hoop zo dat het vloeien niet heeft doorgezet! Ik duim voor je! Oh heerlijk Sumshine, nesteldrang. Kan je niet een beetje aan mij geven , heb daar namelijk nooit last van. Spannend donderdag, succes. Hoop dat je alleen maar positieve dingen te horen krijgt. Lf, hoe is het met jou? Hier wel weer last van mn hormonen, ik slaap zo slecht (heel veel dromen)!! Ik bedacht gisteren dat ik vandaag de dokter zou bellen om het er eens over te hebben. Maar aangezien ik overdag eigenlijk weinig voel laat ik het toch maar even zitten. Nu heb ik alleen af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden, zo'n drukkend gevoel onderin. Hoop dat ik vandaag nog even wat uit kan rusten en me vrijdag als ik moet werken weer fit voel. Liefs Kwebbel
Sorry Sorry Sorry! Het is druk en geen tijd voor de laptop! Nu ook geen tijd om terug te lezen dus geef jullie een Dikke knuffel!!! Loontje al ongi?
kwebbel heb geen zin in het ecehte huishoudelijke werk hoor! gewoon een beetje veranderen, knutselen, uitzoeken, wassen enzo hahahha..ben nogal selectief met mijn nesteldrang Hoest bij jou loontje? Kwebbel wanneer is je nod? zie niks aan je banner nl.. (nieuwsgeirig) @hier: morgen afspraak internist ivm suiker, groeiecho en gyn controle. lekker ochtendje ziekenhuis dus...pff
Dat weet ik niet zeker, Sumshine. Dat komt doordat ik geen knal ovutest heb gehad. Maar ik denk maandag of dinsdag.
Hoi meiden, Hoe ie het hier? @ Shumshine, dat vind ik ook het gezellige aan de herst/winter, de kaarsjes enzo maar verder mag het van mij weer snel zomer worden. Lekker naar buiten enzo. Altijd leuk lekker crea bezig zijn. Spannend al die onderzoeken!! @ Kwebbel, rustig aan maar idd en dan maar lekker overdag een tukje doen als de kleine in bed ligt. Duim voor je dat je een posi test hebt. @ Welkom Sproettie!! @ Hier, lijkt na 5 dagen vreemd bloed/bruinverlies de ongi toch door te zetten. Er is nu meer slijmerig bloedverlies en heb ook flinke buikpijn. Is lang geleden dat ik er zo'n last van heb gehad. Het is balen maar ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb. Die onduidelijkheid is echt slopend. Ga morgen nog even kijken hoe het loopt en evt een test doen maar ga er vanuit dat dit eindelijk mijn ongi is. Niet leuk maar aan de andere kant eindelijk. Ga nog even bankhangen want moet nog 1 nachtje werken en dan weer 2 daagjes vrij. Ga ik lekker weinig doen. Meiden tot van de week!!
@ loontje: wat shit van de ongie meis! Knuf!! @Hier de groeiecho en controle gehad! MIJN BLOEDDRUK IS GEWOON HELEMAAL GOED WEER! 120 / 75 Dat na de te hoge tijden! De gyn vroeg me hoe ik dat toch deed want dat zie je niet vaak Verder in t termijn en toch een beter bloeddruk dan een maand terug! Dus ik ben trots op mezelf hihi! De groeiecho was leuk, hij liet zijn hoofd niet zien hahaha, handen ervoor maar overduidelijk een piemel gezien! die liet ie vol in beeld elke keer showen hahaha! Hij lag ook al goed, met zijn koppie naar beneden! helemaal fijn! is ie toch mooi gedraaid! Hij word 2200 gram geschat, wat een week "voor" zou betekenen. p65 (dus 65% van de babys zijn rond die termijn lichter) Mijn dochter was echter p90 *dus 90% lichter* geschat toen, maar dat bleek allemaal bullshit bij de belvalling duss. Volgens de gyn voelde de beeb ook neit groot aan in mn buik en had ik een gemiddeld mooi buikie! hihi. Ik zit dus echt effe op mijn (roze) wolk! Straks consult met de internist over mijn suikers. Beleid t.a.v. suiker volgens gyn in ons ziekenhuis: (t noorden) Nu is het zo dat ik moet rekenen dat ik zowizo rond 38 week word ingeleid ivm de suiker en zowizo 24u moet blijven! wat ikw el zielig vind is dat beeb dan 6 x geprikt word in zijn hiel voor de bloedsuikers...getsie zo klein en dan al die prikjes...Nog geen dag oud Vind ik geen leuke gedachte, maar goed het is zo! De reden voor 38 week inleiden is niet alleen een te groot kind maar vaak zien ze dat de placenta het dan minder gaat doen (vandaar wellicht bij sommige ziekenhuizen de extra ctg's) in die zin zeggen ze dat de beebs met 38 week echt wel af zijn en als moeder en kind het er dan aan toe hebben dat ze dan voor een inleiding kiezen, ook dat is beter voor de moeder: uitgaande dat op t laatst de suikers nogal schommelen. Ik vond het iig wel een helder verhaal en kon er ook wel wat mee.
Oh ik verwaarloos jullie weer volkomen. Sorry daarvoor. Ben deze week nog al druk. Heb alleen morgen echt vrij en dan ga ik ook nog eens lekker weg. Dus drukken week. Maar volgende week weer wat rustiger gelukkig. @Loontje, wat vervelend allemaal. Hopelijk is het een goed teken, maar als het zo bij mij zou gaan zou ik er geen hoop meer in hebben. @Kwebbel, spannend allemaal. Hoop zo op een positieve test voor je en dat het dan ook een plakbaby is. @Sum, wat goed dat je bloeddruk weer netjes is. En met 38 weken bevallen, is niet heel vervelend toch. Dat betekend gewoon dat je over 6 weken de kleine man al in je armen kan hebben. Hoe was het bij de internist? @Sproettie, leuk als je mee komt schrijven. Spannend allemaal weer he! @Hier nog geen tekenen van eisprong, hoop wel dat ie niet te lang op zich laat wachten. haha. Gisteren ons huis verkocht, dus ben echt helemaal blij. Wel helaas met een groot verlies, maar vanaf januari hebben we nog maar 1 huis en dat is natuurlijk ook wel heel fijn. Na ruim een jaar dubbele lasten. @Als ik iemand vergeten ben sorry, weet het zo even niet meer uit mijn hoofd.
He meiden, @ Shumshine, fijn dat alles goed was. En idd je bloeddruk omlaag. Super. En een fijn duidelijk beleid tav je bloedsuiker. Dan is het aftellen begonnen voor jou. Blijf nog maar even lekker op die roze wolk. Hou je een plaatsje voor me vrij?? @ Happy, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!!! Idd dan maar met verlies maar zal allicht goedkoper zijn dan dubbele lasten. @ Hier, heb nog wel even hoop gehouden tijdens deze gekke menstruatie maar deze is inmiddels verdwenen hoor. Ongi heeft duidelijk doorgezet. Helaas. Maar weer op naar de volgende ronde. Het lijkt wel of het ons niet gegund is. Maar ja. Ga ik me op iets anders toeleggen. Ga maar eens proberen om een paar kilo kwijt te raken. Zou niet af mogen vallen als je zwanger probeert te worden maar ja dan moet dat wel eerst gebeuren natuurlijk. Begin er een beetje moedeloos van te worden. Valt er net ook nog een geboortekaartje van een meisje in de bus waarmee ik met Britt op de pufclub heb gezeten. Was weer even een baalmomentje. Maar ja. Hoop dat het bij ons ook nog een keer gaat gebeuren. Hoop eigenlijk voor het einde van dit jaar nog. Maar ja. Eerst maar even deze ongi overleven. Wat hebik er last van zeg. Is lang geleden. Gisterenavond ook lekker in bad gelegen ivm de buikpijn. Nu maar even rustig aan doen en de financien op de computer doen. Ach ja. Morgen ook nog een dagje vrij en dan het weekend werken en dan maandag en dinsdag weer vrij. Komt goed. Meiden ben er vandoor. Kom morgen nog kijken. Doei doei!!!
Loontje er blijft een plekje op de roze wolk naast me vrij hoor! Hoop dat het je gauw gegund is om er op te klimmen!...Knuf. Happy± feli dat je verlost bent van je tweede huis! balen van t verlies )maar ja in deze tijd is t onverkomelijk he?
Hey meiden, Omdat ik andere symptomen had dan vorige ronde toch maar getest. Ennnnnnnn....... Ik ben voor de 5e keer zwanger. Pffff wat spannend. Het is nog turen want ik ben 3 dagen te vroeg.
Kwebbel, wouw, ik zie hem. Voorzichtig gefeliciteerd. Oh wat zal dit een spannende tijd voor jullie worden zeg. Ga heel hard duimen dat het nu wel goed mag gaan. Liefs
Hoi meiden, @Kwebbel gefeliciteerd!!! Ik zie hem ook hoor!! Duim voor je dat ie blijft plakken!! @ Hier vandaag even naar de HA geweest ivm al mijn vage klachten en dingetjes. Ze zei dat waarschijnlijk de schimmelinfectie in mijn vagina de ongi eerder op gang gebracht heeft. En omdat het al zo vroeg begonnen is, het minder is maar wel langer. Dus net zoveel als normaal in een dag of 3. Als het volgende week nog niet over is, moet ik terugkomen. Ook de buikklachten moeten er vandaan komen. Gelukkig was de buikpijn vandaag wel minder en kon ik weer een beetje normaal vooruit. Hopen dat het nu snel weg is en dan kunnen we denk ik weer gaan klussen. Zal zo blij zijn als het raak is zo ie zo om dit gezeur. Na een evt. bevalling weer aan de pil hoor. Lekker zelf plannen. Maar ja eerst maar eens zwanger proberen te worden. Op naar de volgende ronde!! Meiden moet het weekend werken dus ik zie jullie maandag weer. Fijn weekend allemaal!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KWEBBEL! Het is weer gelukt! Oke de eerste hindernis is genomen: GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!! Nu gaan we heel hard duimen dat dit een plakbeeb is, dat moet gewoon Ik heb er vertrouwen in, oeeeeeh wat spannend weer! Lekker genieten dus! (van de eerste overwinning )