We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoe ist vandaag Kwebbel? hoe voel je je meis?

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ja Kwebbel, ben ook wel benieuwd.

3. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Bedankt. Nou ik weet het nog niet goed. Denk dat ik heel vroeg getest heb, want gisteren kon ik niks ontdekken op de test. Wel voel ik me zwanger, gevoelige borsten, vreselijk moe, veel afscheiding enz.

Ik ga denk ik woensdag weer testen. Man gaat 2 dagen weg.
    Maar t zou me niets verbazen als t vroeg mis gaat deze x.
    Heb nog geen druppel bloed gezien trouwens. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Kwebbel

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Kwebbel gefeliciteerd en probeer positief te blijven!!!! Dit gaat gewoon helemaal goed komen....kalm aan doen meis!

Happy goed dat jullie huis is verkocht!! Zorg minder lijkt me.

@ loontje....hoop dat het raak is deze maand meis!

Hier... Alles goed. Weinig nieuws kleine gaat prima... Ga een poging doen om 5 kilo af te vallen....als ik dan toch anticonceptie ga gebruiken na ontzwangeren ben ik niet zo bang een paar kilo aan te komen....

5. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben goed voor de gek gehouden door die test en mn lijf.
    Vandaag weer een witte test.
    Ik snap er niks meer van.
    Nou ja, dan maar bloedprikken voor mk-onderzoek.

Liefs Kwebbel

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh nee, wat balen Kwebbel. Hoop nog steeds voor je dat het goed zit.

Maar anders inderdaad bloedprikken voor de miskramen. Dan hoop ik dat daar wat uit gaat komen.

Sterkte in ieder geval.

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Kwebbel.....vals positief?? Ik heb dat zo vaak gehad en met verschillende merken testen....volgens de gyn zijn ze allemaal niet betrouwbaar en moet je bij vermoeden zwangerschap gewoon even bloed prikken in z huis..het is zo pijnlijk om eerst blij te zijn en vervolgens een teleurstelling te moeten verwerken...gewoon niet meer kopen die testen en als je overtijd bent naar z huis gaan. Sterkte meis en ik hoop dat het toch nog gewoon raak is!!! Knuffel voor jou!!!!!! Liefs lf

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Kwebbel wat k*t zeg! (sorry voor mn taal hoor...maar das gewoon zo) wat balen dat de test vanmorgen wit was!
    En nu, specifiek een afspraak voor bloedonderzoek?
    Ik hoop zo voor je dat ie als nog posi is hoor! Niet ongie nog?
    dat bied hoop...

lf: succes met afvallen! hoe ga je het doen? nog op een speicifke manier?

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Kwebbel, kan de test niet gereageerd hebben op een eisprong? Je had toch geen echt positieve ovu testen.
    Weet het niet hoor, maar bedacht het opeens.

LF, succes met afvallen.

10. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Kwebbel, o nee toch? Duim voor je meis!! Knuffel!!

@ LF, hier ook van plan om te gaan starten met afvallen. Wil weight watchers online gaan doen. Iemand ervaring??

@ Hier, ongi is weer zo goed als voor bij dus weer aan de "slag". De ovutesten liggen al weer klaar en we gaan weer ons best doen deze maand. We zullen het zien. Aankomend weekend zijn we lekker vrij en dat is voor mijn eisprong dus tijd genoeg. Heerlijk!! Kom morgen weer even kijken! Fijne dag allemaal!!

11. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Loontje, veel plezier dan maar weer met klussen. ;)

Lf, succes met afvallen!

Nee, mijn test kan niet gereageerd hebben op een eisprong.
    Mijn hormonen gaan namelijk pas opspelen na een eisprong en dit was al anderhalve week zo. Heb nog nooit eerder vals positief getest!
    Nog steeds geen druppel bloed te bekennen.
    Dus hoop dat mijn ongi snel doorzet en mn hormonen niet meer door mn lijf gieren en ook dat mn cyclus dus niet te lang wordt.
    Ben er zo vreselijk moe van, hele nachten aan het dromen!!

Liefs Kwebbel

12. susy26

susy26 Niet meer actief

hey ladys,

hier ben ik weer! Moet toch meer tijd maken voor zp haha.. naja, komt wel weer goed.

Kwebbel, wat **te zeg! Hopelijk komt t snel goed voor je!

Hier gaat alles goed! Ben afgelopen vrijdag voor t eerst ongesteld geworden, na ong 5 weken, das mooi he. Gelijk met de pil begonnen. Me vrien zei, kunnen we dan weer vrijen? huu nee , volgens mij moet je eerst de hele strip op maken totdat het weer veilig is toch?? Daar gaan we maar voor, zit er echt niet meer op t wachten op weer zwanger te raken!

Kleine man doet t ook heel goed. Slaapt sinds 5 dagen door, maakt nachten van een uur of 11/12.. toevallig vannacht na 6,5 uurm naar denk dat dat komt doordat tie zn flesje niet helemaal leeg had s'avonds. Hij kan het idg wel haha...heerlijk! Lorenzo doet t ook goed, hij heeft weer een fase dat tie snachts wakker word, of dat tie niet naar bed wilt savonds...pfff... naja,komt ook wel weer goed. Voor de rest zn gangetje..kleine man gaat steeds meer lachen, zooo lief! En probeert al wat t brabbelen haha.

tot snel weer ,liefsssss

13. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    meiden, alweer even geweest dat ik wat van me heb laten horen.
    Kwebbel, ik hoop zo dat het toch nog een positieve test wordt.. Ga je bloed laten prikken bij ha, of nog even afwachten.. Wat k t zeg!!!
    LF, 5 kilo eraf!! moet lukken toch? :D Gewoon lekker veel met de kids naar buiten.. of check anders internet; rawfood dieet.. Veel groenten, fruit, kiemzaden en geen suikers etc.. Wat fijn dat alles zo lekker gaat bij jullie met de kleintjes:D
    Loontje; succes en vooral veel plezier met klussen dit weekend ;)
    Susy: wwwwooh wat lang al, nachten van 11 uur!!! Hier komt de kleine man nog steeds een keer per nacht, al was het 2 nachten geleden pas om 6u na een laatste voeding van half 11... Komt waarschijnlijk omdat de bv iets lichter verteerbaar is... Moet nu langzaamaan gaan afbouwen omdat ik over een maandje weer aan de slag ga.. Alleen.... ik heb geen zin om te stoppen met bv. het gaat namelijk echt heel erg goed!! maar om nou te moeten kolven op werk...
    Happy hoe gaat het met jou?
    en minime?
    Meiden lekker avondje alleen (kindjes slapen) Ik kom gauw weer bijlezen want mis jullie verhalen echt!!

14. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Meiden ik heb t zo druk sorry! als ik smiddags even vrij ben ga ik slapen!

Kwebbel wat balen!

Ik ga me bed in Sophie slaapt na bijna de hele dag huilen!

Truste!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel hoe is het nu??

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ja Kwebbel hoe issie vandaag?

ld: hopelijk huilt Sophie vandaag minder meis! succes!

@hier: nog 2 dagen werken: en dan...verlof! hoeraaa..

17. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wow, wat fijn dat Mats zulke lange nachten maakt!!

Ld, wat balen dat Sophie zo veel huilt. Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Sumhine, heerlijk hoor over 2 dagen verlof! Lekker gaan genieten.

Ik ben zo verschrikkelijk moe. Omdat ik 's nachts last heb van mn borsten lig ik op mn rug en droom ik de hele nacht door. Heb al een week t gevoel dat ik ongi moet worden. Maar nog steeds niets roods te bekennen.
    Deze week heb ik toevallig ook net een drukke week. Gisteren gewerkt, vandaag hele middag cursus, dondag invallen voor mn collega en vrijdag werken, zaterdag behangen bij een zwangere vriendin. Dus ik hoop dat ik snel ongi wordt zodat ik me niet meer zo beroerd voel door de hormonen.

Liefs Kwebbel

18. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    of je bent wel zwanger kwebbel....

19. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh lees trouwens dat Diego en niet Mats nachten van 11 uur maakt.
    Sorry, Wow, hoop dat Mats ook snel lange nachten gaat maken!!

@ LF, tja, dat zou super zijn.
    Maar dat durf ik niet meer te hopen!
    Die testen geven niet voor niks geen streep, denk ik.

20. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    hahah Kwebbel ik las het net van de lange nachten... hier helaas nog niet, al moet ik zeggen dat ik nog wel heel erg van het hongerige nachtwolfje kan genieten hoor... Lekker intiem met zn tweetjes nachtbraken;)
    En... heb je nog een nieuwe test gedaan of toch maar niet.. Misschien ben je toch echt zwanger!!! Ik hoop het zo voor je!!
    liefs

Deel Deze Pagina