@ Wow, nee ik ga niet meer testen. Ik wacht iig tot zaterdag. Zie liever ongi dan een witte test. Stiekem alsnog zwanger zijn overkomt alleen anderen. Liefs
maar kwebbel meis het is toch bijzondder dat je zo last hebt van je borsten??? hoe lang is je cyclus nu??
He meiden, @ Kwebbel, kan me voorstellen dat je erg moe wordt van al het dromen. Hoe is het er inmiddels mee? En ben je al ongi geworden? Balen als het zo is maar beter als die onzekerheid vind ik. @ Susy, fijn dat het allemaal goed gaat. Lekker dat de kleine al zo goed doorslaapt. Heerlijk lijkt me dat. Bij Britt was dat pas na 13 weken. En volgens mij is iss de pil pas na een maand betrouwbaar maar zou het effe opzoeken. En anders voor de zekerheid dubbele bescherming. @ Wow, fijn dat het allemaal goed gaat. Jee al weer werken over een maandje. Wat gaat het toch snel. Lekker genieten hoor thuis!! @ Shumshine, vandaag je laatste dagje gehad?? Lekker genieten van je verlof!! @ Hier, van de week heel druk gehad. Geen een avond thuis geweest. Morgenavond lekker wel en het weekend ook. Dus lekekr relaxen. Van het weekend de nieuwe kamer van Britt schilderen en het bed kopen denk ik. Dan begint het op te schieten. Heb een prijsopgave binnen voor het drukken van stickers maar dat is wel erg duur dus moeten even kijken of we het gaan doen. Maar ja. Nu nog even bankhangen en zo werken. Hopelijk is het niet te druk. We zullen het zien!! Tot volgende week denk ik. Misschien kom ik het weekend nog even kijken maar denk het niet. Even genieten van mijn mannetje en meisje!! Fijn weekend allemaal!!
jahaaa ik heb verlof! eerste echte dag. Vroeg wakker: dochter kwam om 6u...wou het ook vieren denk ik! Straks lekker op visite, thee leuten! hihi. Lekke ridee: pas weer in maart te werken..haha ben benieuwd of ik me ga vervelen (ben wel een beetje een work o holic) Nu kan ik bezig met mijn to do lists voor de bevalling...Genoeg te doen! haha
@Kwebbel, hoe gaat het? Heeft de ongi doorgezet? Lastig als je lichaam je zo voor de gek houd he! @Susy, wat goed dat je Diego al zo goed doorslaapt. Lekker hoor. Volgens mij moet je inderdaad een maand wachten tot de pil veilig is, maar er zijn ook condooms?! En voor Lorenzo is het ook wennen, opeens een klein broertje er bij. Mischien probeert hij zo een beetje aandacht te vragen. @Wow, wat fijn dat Mats nu wat beter gaat slapen. Misschien toch maar overwegen om te gaan kolven. Misschien wordt het dan vanzelf wel minder. Zeker als het zo lekker gaat, zou het zonde zijn toch. EN over een maand al weer werken, wat gaat de tjd snel he. @Littledreamer, gelijk heb je om lekker je rust te pakken. Moet je gewoon doen hoor. Als je weer tijd hebt kom je maar gewoon lekker weer mee kletsen. @Loontje, oh dat was zeker een drukke week. Gelukkig kan je vanavond lekker op de bank hangen. Veel plezier met het mooi maken van de kamer van Britt. Jij ook een fijn weekend. @Sumshine, JAAAA, lekker verlof. Geniet van de tijd en neem je rust, dat heb je nu wel echt verdient. En dan pas volgend jaar weer aan de slag. Lekker hoor. @Hier gaat het allemaal wel goed. Huis is vandaag dan officieel verkocht. 2 januari de sleuteloverdracht. Dus daar zijn we dan eindelijk ook vanaf. Heeft het net geen 2 jaar te koop gestaan. Helaas wel ruim een jaar leeg. Maar oke. Verder zou ik niet weten wanneer mijn eisprong geweest is. Dus wacht rustig af of mijn ongi komt. Denk dat als ik volgende week zondag nog niet ongi ben, of geen pijnlijke borsten heb, ik er maar een test tegenaan gooi. Maar vermoed dat dat niet nodig gaat zijn.
@hier: gisteravond in het ziekenhuis geweest, was heel erg benauwd, hele lange harde buik en bovenband buikpijn en duizelig heel gek. maar alle controles waren goed of goed genoeg, urine en bloed schoon etc. Dus mocht later weer naar huis met advies rustig aan blijven doen...jajaja... Ik voel me nu overigens prima enzo hoor..!heel gek
@sum, doe je wel rustig aan, want het klinkt niet echt goed. Gelukkig was alles wel goed en mocht je weer naar huis. Maar let goed op jezelf he!
sum doe kalm aan!! Hier na een feestavond en veel wijntjes vannacht gezelligheid tussen de lakens en GELUKKIG zo verstandig geweest om een condoom te gebruiken want had me net toch veel vruchtbaar slijm....zit op dag 17 van mijn cyclus dus in mijn vruchtbare dagen... Sum lekker genieten van je verlof! @ kwebbel hoe is het met jou?? EN met de baby`s? mats en sophie en Diego? met onze kleine gaat het goed. zit nog steeds op 6 flessen van 150cc...ach ja hij groeit er goed op...nog een maandje en dan mag hij vaste voeding! Gaat hard he! Nog 2 weken vakantie en ik ga weer aan het werk!! Wel weer zin in hoor! Fijn weekend allemaal....xxx
Hey meiden, Ff vanaf mn phone. Morgen uitgebreider. Ongi wil niet doorzetten! Best balen, wordt weer een erg lange cyclus. Zul je zien dat ik in Turkije ongi ben! Mn symptomen zijn aardig verdwenen. Ben nog wel erg moe. Liefs Kwebbel
Hoooooiii meiden, Zijn we weer haha Hier gaat alles goed! 2 mannekes doen t goed. Diégo is echt een zoet kind, huilt alleen bij honger en aandacht..en kan zo lekker in zich zelf bezig zijn, en begint al terug te brabbelen, en brede lachen te geven haha.. slapen ook super, al paar nachten rond 22uur zn flesje, smorgens rond 10uur wakker! Soms ook wat eerder, net als vanmorgen rond half 5, maar dan geef ik zn tutje en gaat weer slapen. Lorenzo ook alweer 2 nachten lekker geslapen,ppppffff heerlijk! Ben beniewd weer, elke keer een verassing.. en denk ook dat t allemaal door de veranderingen komt, komt wel weer goed. Diégo heft nu wel veel last van talg bultjes in zn gezichtje, net jeugdpuistjes..had lorenzo ook last van.. gaat vanzelf weg. maar ziet er zo ruw uit..
He meiden, @ Shumshine, lekker genieten!! En geen gekke dingen meer doen hoor zoals naar het ZH gaan enzo. Rustig aan doen hoor! Hoe gaat het nu met je? @ Happy, gefeliciteerd met de verkoop van je huis!! Duim toch voor je dat je posi test!! Hoop het onderhand nou eens voor je!! @ LF, lekker gezellig gehad dus na het feestje . Heerlijk genieten hoor!! En geniet nog even van je vakantie!! @ Kwebbel, balen dat je ongi niet doorzet. Hoop voor je dat het over is als je in Turkije zit. Wanneer gaan jullie? @ Susy, fijn dat het allemaal goed gaat. En wat een slapers zeg. Ben jaloers. Lekker genieten hoor!! @ Hier, gisteren een posi ovutest gehad. Vrij snel al ik zie dat vorige week woensdag mijn ongi pas heeft doorgezet maar niet als ik tel vanaf dag 1 van het bloedverlies. Weet dus ook niet zo goed hoe ik moet tellen maar ja. Vrijdag al begonnen met klussen. Ben benieuwd. Vanaf morgen weer op de wachtbank. Ga me er deze keer niet zo druk meer over maken. Zijn nu druk met Britts nieuwe kamer dus we wachten het maar af. Muur is geschilderd, paars, bed staat alleen het matras hadden ze gisteren niet op voorraad dus nog woensdag nog even halen en dan kan ze het weekend over. Ben benieuwd. Moet ook nog even een dekbed en een hoeslaken halen. Krijgt ze van oma. Leuk leuk leuk...Wat wordt ze groot zeg. Wel genieten. Meiden ben er vandoor. Fijne avond nog en tot van de week!!
kwebbel hoe ist nu? Loontje das idd een snelle ovu test, maar volgens mij moet je ook tellen vanaf dag 1 van je ongie toch? heb niet zo veel zicht op die testen eigenlijk... Happy: how are u meis? Susy: wat heerlijk dat alles zo lekker loopt meis! Lekker aant genieten? @hier: voel me bewt goed hoor, das t probleem niet haha. Ben nog niet klaar met mijn buikie in iedergeval! Moet ook nog wel ff vandag weer op controle. we gaan t zien! vind t altijd spannend...Mijn lijf is zo onvoorspelbaar voor me deze zwangerschap.
@ sum...je hoeft nog maar 4 weken hoor!!!! @ loontje...leuk hoor met een slaapkamer bezig zijn he!! Veel plezier en succes op de wachtbank, duim voor positieve test!!! @ kwebbel....denk aan je! Hier: kleine man alweer 3 maand....tijd vliegt! nog exact 2 weken en ik ga weer aan het werk...de eerste werkweek hoeven de kids maar 2 halve dagen naar oppas...komt zo uit met onze roosters wel lekker!!
aaah lf wat gaat dat snel! Nog ff en dan weer werken! Zi eje er tegen op? Hoeveel dagen werk je? En wat doe je ook al weer? Idd 4 week..Nou als t zo goed blijft gaan mag ik (eigen keuze in overleg met de gyn) het oprekken tot max 39 week hihi. Dus wellicht nog maar 4,5 week.. ben vandaag naar de kapper geweeswt vanmorgen, Heerlijk meiden! heb mooi nieuw haar, voel me helemaal weer top! met mezelf gelunched op t terras in de zon (had er zin in) en nog ff geshopt..Zo heerlijk dit verlof..Dochterlief is op de opvang dus ik had rust en MEtime..Dit bevalt me wel Hoe issie met de andere meiden? tis best stil hier! Gaat t goed?
haai meiden, ja zeker lekker aan het genieten, kan zo maar weer veranderen hahaha.... Loontje, spannend meis,,, ben beniewd! En leuk hej, nieuw 'groot' kamertje inrichten,zekers! Sumshine, gaat al opschieten zeg,jeetje,wat gaat t allemaal hard! Gelukki ggaat t allemaal goed! Lf, Het gaat hard he?? Hier onze kleine man de 22e ook alweer 3 maadjes.. gaat nu lekekr brabbelen! heerlijk... Vind het ook maar stillig hier, veel zie ik er niet meer..al had ik laats in een ander topic,weet niet meer wat, Minnie mie gezien, die had iets gepost daat.. weet ook niet, mis geen zin meer om hier te komen haha.. graag of niet toch.. komt wel goed zoo ... nou meiden, ga zo naar me aardappelen kijken ... zijn bijna klaar denk.. tot snel weer en lekker genieten ! ! !
Hoi meiden, ik kom vanavond echt weer ff reageren. Schiet er steeds bij in. Nog steeds minimaal ongi, geen maandverband nodig. Ik vind jullie lief!!!
@ sum....ik werk 18 uur in de kinderopvang! verdeeld over meestal 2 dagen. Ik heb er weer zin in hoor...leuk om de kids weer te zien en lekker bezig te zijn en ouders en collega`s weer te zien!