Lf, zo dat schiet al op, over 2 weken aan het werk! Fijn dat je er zin in hebt. Zal ook best weer even omschakelen zijn. Sumshine, nog maar een paar weekjes en dan is het al zo ver. Super hoor. Heerlijk he, even lekker aan jezelf toekomen. Ik heb vanmiddag ook even lekker geshopt. Ook alvast wat vakantieinkopen gedaan. Nog maar 1 week.... Loontje, al weer op het wachtbankje. Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is! En dat Happy en ik je dan snel volgen natuurlijk. Wij gaan volgende week dinsdag op vakantie en komen de week daarna op woensdag terug. Susy, wat heb je een voorbeeldig kind, haha. Genieten is dat he?!! Hier, ik ben toch bang dat ik afgelopen ronde geen eisprong heb gehad waardoor mn ongi dus niet goed doorzet. Maar zo minimaal al een week lang heb ik echt nog nooit gehad. Iemand nog tips wat ik hiermee moet?? Ben bang dat ik t maar gewoon weer af moet wachten. Zou het wel super balen vinden als ik de volgende ronde weer geen ei vind. Gaan iig heel veel ovutestjes doorheen de komende tijd. Heb ook geen idee vanaf welke datum ik deze ronde moet rekenen. Liefs Kwebbel
ai lastig kwebbel maar zou je niet gewoon sowieso om de dag klussen dan weet je zeker dat het goed zit en hoef je ook geen ovutesten te doen.....ik hielt ze ook bij en bewaarde ze en zat er dan elke keer bij te kijken totdat mijn man opeens opstond en zo alles in de prullenbak gooide...weg met die rot testen als het zo moet dan vind ik er geen bal meer aan....ik heb er echt om gehuild toen maar voor mij wel een opluchting (ik testte namelijk altijd licht positief en werd daar heel onzeker van natuurlijk)....uiteindelijk heb ik aan de hand van de slijmmethode mijn ei op weten te sporen en klusten we om de dag....rot he dit allemaal....was je maar gewoon zwanger! Maar het komt goed hoor....jullie kindje komt er echt wel(en dit is natuurlijk makkelijk praten maar houd moed en vertrouw erop, je weet dat het kan!!! ) Sterkte en knuf! x
klote situatie voor je kwebbel wat een vervelende cyclus, je kan n iet toevallig als nog zwanger zijn? of dit is gewoon zon mesntruatie dit keer? wat vervelend! wanneer weer naar de gyn? Iig is je cyclus op de hobbel zo te zien, misschien hebben ze daar wat voor, om het weer te reguleren..?! @hier, peuter is vanaf 5!!!!!uur wakker en in de NEEstand, janken, huilen, gillen, peuterpuberen zeg maar.>Vanaf 5u...Ik ben nu al kapot!
Hey meiden, Bedankt voor het meedenken. Vandaag lijkt mijn ongi door te zetten. Dus ik reken dit maar als dag 1. Sumshine, oh wat super balen. Dat is een intensief dagje, zeker nu je je rust zo nodig hebt. Maandag gaan we bloedprikken voor de miskramen, maar dan spreek ik geen gyn. Lf, omdat mijn man in de onregelmatigheid zit lukt het ons niet om een tijd lang om de dag te doen. En omdat mn cyclus zo mega verschilt zouden we dit zowat 3 weken aaneengesloten moeten doen. Zeker als mn man moe is door onregelmatigheid is dat niet zo'n succes. Maar ik ga maar eens proberen adhv slijmmethode mn eisprong te vinden. Liefs Kwebbel
Hoooooooooi! kwebbel wel fijn als je ongi nu gewoon even doorzet dan weet je waar je aan toe bent! Verder heel vluchtig gelezen! Sorry.. hier kunnen ze elk moment wakker worden!! hier gaat het nu lopen! Sophie is een stuk rustiger aan het worden! En thijs doet het ook steeds beter met zijn zusje! Ze drink nu 6x120.. en ze is alweer 5 weken geweest! Ik hoor er 1 we gaan weer verderr!! xxx
hoi dames, jaja hij doet t goed ! Echt een lief kind.. Lorenzo ook natuurlijk, die zit weer in het paniekerige fase snachts.. gaat paar nachten goed en dan weer huilen en denk dromen ofzo... krijgt tie wat melk en gaat gelukkig 9vd 10x weer slapen.. gaat wel weer over. Had trouwens 20 sep een uitstrijkje gehad, en kreeg daar vorige week de uitslag van, alles was goed! Pfff toch ook weer een last van je schouders. Nu pas over 5 jaar weer een oproep. Krijg je als je in het jaar dat je 30 word. en het was zo gebeurd, nog geen 2 minuten..dusja
Kwebbel kun je niks krijgen om je cyclus regelmatiger te krijgen? Ik ben zelf zwanger geraakt met clomid de vorige keer en hielp bij mij als een trein...(2e ronde raak) dan weet je zeker dat je een goede eisprong hebt en wanneer zeg maar...Das al iets iig. maar iig wat ontzettend vervelend meis.
Hoi meiden, @ Happy, en ben je ongi of is het een posi test geworden?? Ben benieuwd!! @ Shumshine, hoe was het bij de controle? Alles goed? Heerlijk lekker tijd voor jezelf. Lijkt me ook heerlijk. @ LF, jee wat vliegt de tijd idd. En fijn lekker rustig opstarten. Vond het bij Britt ook heerlijk om weer te gaan werken. Lekker jezelf zijn en even geen mama. @ Susy, mooi dat lekker genieten. En vind het ook stil hier. Maar ja iedereen is druk toch? Vooral nu met 2 kids denk ik. @ Kwebbel, balen van je ongi zeg. Dat het maar snel over mag zijn. Zou anders toch naar de gyn gaan om het eens voor te leggen. Weet niet wat ze ermee kunnen. Ik zou ook naar je afscheiding kijken hoe ver het is en dan op tijd met ovutestjes beginnen anders is het zo duur. Snap het wel. Lastig hoor. Idd vooral ook met onregelmatig werken. Hier ook het geval. En lekker genieten op vakantie hoor. @ Hier, rustig aan. Druk met het in orde maken van Britts nieuwe kamer. Ze gaat het weekend over dus ben benieuwd. En op de wachtbank. Heb alle seintjes en kwaaltjes over boord gegooid want het is toch iedere keer anders dus ga gewoon wachten. Ben er een beetje klaar mee. We zien het wel. Ben er weer vandoor!! Tot van de week meiden!!
@LF, zo nog maar 1,5 weken en dan weer werken. Wat vliegt de tijd toch. Wel lekker dat jullie de eerste week maar 2 halve dagen opvang nodig hebben. Dan kan iedereen even wennen. @Loontje, dan heb je een nette cyclus zeg. En leuk dat jullie zo bezig zijn met het kamertje van Britt, hoop dat het helemaal goed gaat als ze gaat verhuizen. En succes nog op het wachtbankje @Sum, hoe was de controle in het ziekehuis maandag? Oh lees het al, allemaal goed. En misschien zelf tot 39 weken blijven lopen. Wat zegt je gevoel? En lekker even tijd voor jezelf genomen. Goed gedaan meid. @Susy, ja het is hier inderdaad wel stil, maar kan me voorstellen dat met wat minder wordt. Er zijn er nu al een paar bevallen en dan wordt het misschien toch anders. Weet het niet hoor. Fijn dat het met Diego zo goed gaat. Hopelijk gaat het snel ook wat beter met Lorenzo zijn slapen. @Kwebbel, wat lastig zeg, zo je cyclussen. Zou er ook echt van balen zeg. Gelukkig heeft je ongi nu wel doorgezet. En hopelijk ben je er vanaf als je op vakantie gaat. @LD, fijn dat het wat beter gaat lopen bij jullie. Is toch altijd weer een weg zoeken he als er zo een verandering plaats vind. @Wow, doe rustig aan en komt vanzelf dat je weer wat meer tijd hebt. @Hier gaat het wel. Vandaag toch maar een test gedaan, maar die was negatief. Ook goed, maar dan ben ik niet meer mezelf de hele dag aan het opvreten wel of niet zwanger. Wel raar is dat ik nog geen last heb van mijn borsten, wel heel erg misselijk steeds en 's avonds wat overgeven. Dit had ik bij Janna ook. Nou heb ik dat misselijk en overgeven al veel vaker gehad, maar dan gepaard met pijn in de borsten. Nu dus niet. Ben dus benieuwd wat het gaat worden. Denk dan toch maar ongesteld. Ach nog 2 rondes zelf proberen en dan maar beginnen met IUI. Gisteren heb ik op mogen passen op de kleine van een vriendin. Wat is dat toch leuk zeg. En mijn man ook helemaal stralen. Er MOET hier gewoon ook snel een kleine komen!
Spannnend Loontje, nog iets bijzonders voro Britt haar kamer? Hoe gaat t eruit zien? En hoe vind ze het tot nu toe zelf? Weer een hele mijlpaal een grote kamer , athans dat vond ik! Krijgt ze ook een groter bed? wat voor bed?
@lf, jij weer aan het werk bijna zag ik.. Hier uiteindelijk nog een maand ouderschapsverlof er achteraan geplakt.. Nog geen zin om mijn kleintjes s nachts te moeten missen.. Ben nu op een slakkentempo mijn bv aan het afbouwen.. En dan weer lekker aan de slag zo begin december!!! Wel lekker inderdaad om niet alleen meer mama te zijn Hoe gaat het met Dex? hier begint Mats terug te kraaien en hardop te lachen.. deze week leek het alsof hij wilde draaien en dingen vast wilde houden... Weet niet meer wanneer ze daar ongeveer mee beginnen maar wel heel erg leuk om te zien @kwebbel; bah, wat verveldend zeg.. Had stiekem toch een beetje gedacht dat je zwanger zou zijn... @sunshine; bleeeh peuterpubertijd..Kan dat ook al beginnen met 20 maanden? Dochtertje is soms zo eigenwijs... Verder is ze s nachts erg onrustig en huilt ze best vaak.. Zouden dat dromen kunnen zijn? @ld, heerlijk he zo;n drukke boel..haha.. Heb nu na bijna 12 weken een soort van ritme gevonden waarbij ze allebei vanaf ca 12 u half 1 2,5 u slapen.. heeeerlijk!!! hahaha Benieuwd hoe lang dit gaat duren @susy, hier heeft dochtertje ook zo'n last van hard huilen s nachts.. Als ik haar dan even knuffel (soms een half uur!!) gaat het weer en gaat ze ook weer gewoon slapen.. Ik denk ook dromen, of misschien de dag verwerken... Ze ontwikkelt zich nu zo snel ineens... Fijn dat je uitstrijkje goed was.. Hier morgen de uitslag van de lysexcisie van 3 weken geleden... Vind het wel heel spannend hoor.... Ik vloei nog steeds van de ingreep.. Sinds Mats geboren is heb ik in totaal 3 weken niet gevloeid... Ben er nu echt wel een beetje klaar mee!! Mag niet zwemmen, geen tampons en geen seks.... pffff @happy; zou je misschien te vroeg getest kunnen hebben?? @ hier snotverkouden en keelpijn.. lDaarnaast ekker aan het genieten van de bengels want wat gaat het snel zeg 2 zulke kleintjes... Morgen dus de uitslag van het weggehaalde stukje bm-hals.... Heb het gevoel veel minder tijd te hebben voor mijn vriend doordat het een stuk drukker is.. jullie daar ook last van? Meiden ik ga mn neus vol sprayen en mn bedje zo in.. Ik kom gauw weer lezen!!! liefs
Ow happy wat spannend! Ik hoop zo dat je snel je duidelijkheid krijgt, dit wachten is maar killing dan!...Succes meis! Wow, met 1,5 begint het peutergedrag meestal al wel dus ja je zou best al peutergedrag kunnen zien bij je dochter van 20 maanden haha! Was hier iig wel zo.
Hoi meiden, Hoe is het hier? @ Happy, toch spannend. Misschien idd te vroeg getest. Mijn duimen draaien. Het wordt toch wel een keer tijd voor ons toch? Hier ook midden tussen de baby's enzo. Vind het ook geweldig dus ben het helemaal met je eens dat er snel een kleine bij moet komen . @ Shumshine, Niet heel veel bijzonders voor Britts kamer. We hebben een muur paars geverfd, ze heeft slaapbank Brimnes van de Ikea en een matras van de Ikea en ook een nachtkastje van Brimnes. En verder nemen we de kast en commode van haar babykamer mee. We wilden eigenlijk eerst alles nieuw kopen maar dan staat het ook maar te staan. Dus als ik zwanger wordt kopen we wel een nieuwe kast. Het is echt een mijlpaal maar ze is er echt aan toe en ik ook merk ik. Ik vind het echt superleuk!! En zij ook!! Is helemaal trots op haar nieuwe kamer. @ Wow, lekker nog een maandje verlof. Heerlijk!! Hoe was de uitslag van de BM hals? Beterschap met je verkoudheid!! @ Hier rustig aan. VAnmorgne toch weer wat meegemaakt. Heb vanmorgen wat gepoetst en was even achter buiten wat in de kliko gooien. Kom ik terug naar binnen en wil iets tegen Britt zeggen. Geen Britt. Zou ze naar boven zijn. Ik roepen. Niks. Ik zie de tussendoor naar de voordeur openstaan. Ik naar buiten. Loopt ze daar over straat. Gelukkig was er al wel een mw die haar naar de stoep lootste maar god wat ben ik geschrokken zeg en zij ook. Dus samen even gebruld en ik haar gezegd dat ze dat echt nooit meer moet doen. Wat was dat schrikken. Zag al de meest erge dingen voor me. Ben er nu nog van ondersteboven. Heb mijn portie voor vandaag wel gehad. Jee... Verder vanavond even naar de Ikea, en morgen werken en uit eten met mijn schoonouders en zondag rustig aan want dan ga ik de nachtdienst in. Heb er eentje overgenomen van een collega. Dus weer druk druk druk. Dus ben er pas volgende week weer denk ik. Fijn weekend allemaal!!!
Happy meis hoe issie?? Loontje: wat eng van Britt haar actie mag ze niet meer doen! (peuter....) gelukkig schrok ze zelf ook en hopelijk laat ze t de volgende keer dus wel. Je zult echt flink geschrokken zijn, gekke meid!
Hoi hoi, Wat een rust hier zeg. Vriendlief en ik liggen een beetje overhoop. Vriendlief wilde vanmorgen F1 kijken maar dat had hij niet gezegd. Neemt hij het mij kwalijk dat ik wat uit wil slapen wat ik wel overlegd heb omdat ik voor hem een nachtdienst ga draaien zodat we vandaag samen zouden zijn (het zijn absoluut niet mijn favoriete diensten). En toen zei hij vanmorgen ineens even tussendoor dat als het deze ronde niet raak is het niet meer hoeft van hem. Dus ik boos en terleurgesteld. Moeten er straks maar even over praten want zo werkt dat niet. Moest het even kwijt. Hoop wel dat we eruit komen. We zullen het zien. Baal er wel van dat ik mijn dienst geruild heb want nu moet ik nog een extra nachtdienst draaien. Doe ik dus ook nooit meer. Baal wel van de hele situatie. Hopelijk is het snel opgelost want zo gezellig is het hier nu niet. Verder nergens last van. Alles gewoon zijn gangetje. Bedankt voor jullie "lezend oor". Meiden tot na het weekend!! Liefs
Hey meiden, Oh Loontje, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet op dat soort uitspraken van je vriend zit te wachten. Ik hoop dat jullie er samen uit komen en dat dat 2e kindje er toch echt gaat komen! Ik gun het jullie van harte!! Happy, oh wat spannend! Hoe is het nu? Wow, wat balen dat je je zo beroerd voelt. Zeker nu je het ook druk hebt met je kleintjes. Beterschap!!! Hier lijkt het erop dat mn ongi weer minder wordt, dus op vakantie zal ik daar niet veel last van hebben. Vandaag hebben we de koffers al voor het grootste deel ingepakt. Gisteren hebben we wat cadeautjes gekocht voor Tijn, voor in het vliegtuig. Ben zo benieuwd hoe dat zal gaan! Heb er erg veel zin in en is ook lekker om eens met wat anders bezig te zijn dan met de kinderwens. Morgen gaat T 's morgens nog even naar het kdv, dan kunnen wij bloedprikken in het ziekenhuis voor onderzoek. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Liefs Kwebbel
aah Loontje wat een rot ruzie! Jullie hebben elkaar gewoon ff verkeer begrpen (andere belangen) maar om dan tussen neus en lippen over de kinderwens te hebben...Das vervelend! W.s. zit hem toch daarin ook iets dwars dus goed om even goed met elkaar er over te hebben, hij zal er ook wel van balen dat het zo lang duurt en zal ook wel geen raad weten met wat hiermee te moeten doen. (zon mk hakt er bij mannen ook in volgens mij hoor) Dus even samen zonder tv aan op de bank en praten...(das vast zijn hobby ...) Succes meis! en werkse de nachten!! Kwebbel succes morgen met onderzoek: wanneer heb je weer afspraak om t er verder over tehbben, cq uitslag? Enne beetje zin in de vaknatie? Idd spannend vliegen met zon kleintje, maar word vast lekker en genieten! Jullie gaan iig geregeld met elkaar op vakantie,d as wel lekker! Genietse, fijne vakantie en hopelijk bevrucht weer terug