We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje, normaal gaan we 1x per jaar hoor! Maar omdat we Duitsland hadden gekozen ivm zwangerschap gaan we nu naar Turkije. We wilden graag wat positiefs hebben om naar uit te kijken.
    Mn eisprong is pas na onze vakantie, helaas!

2. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ loontje. Balen die ruzie maar net wat sum zegt is hij misschien het wachten ook zat of bang voor nog een mk? Ben benieuwd wat hij zegt.
    Knuf

@ kwebbel. Fijne vakantie en geniet ervan!!

3. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier helaas toch ongesteld geworden vandaag. Weer een lange cyclus dus. 35 dagen. Wat ik wel raar vind is dat ik een negatieve (spierwitte) ovulatietest had een dag voor dat ik mijn eisprong gehad moet hebben. Heel raar.

Deze maand maar eens goed gaan testen met die dingen. Hopelijk helpt het. Maar anders misschien de maand er na toch nog met IUI beginnen.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aah happy wat shit an je ongie!
    Ovu testen zijn niet betrouwbaar he? het kan dus idd zijn dat je een witte test hebt gehad...
    Houd je je slijm ook in de gaten? die kan je wel t een en ander vertellen? (draderig slijm)
    Succes meis!

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Kwebbel, ben ook benieuwd wat er uit de onderzoeken gaat komen. Maar geniet eerst van je vakantie!!

@ Happy, balen van je ongi!! Deze maand misschien geen eisprong gehad? Kan schijnbaar ook vertelde de gyn mij. Ik gebruik altijd die van CB dus geen streepjes maar smileys. Bevalt me beter als al die streepjes maar is wel duur. Via internet 20 testen voor 40 euro maar ja. Helaas nu toe nog zonder resultaat. Hoop dat het gaat werken voor jou. Duim voor je!!

@ Hier, nog steeds aan het wachten. Heb niet echt symptomen al is mijn reuk wel beter maar ja dat kan ook toeval zijn. Rook van de week wierook bij mijn ouders thuis. Deze hebben ze ook regelmatig aan maar nu niet aan geweest en zat toch een stukje van het stokje af. Heel apart. Verder veel honger maar zit in de nachtdienst dus dan zijn mijn darmen zo ie zo van slag. Dus weet het gewoon niet. We wachten het af. Iig nog geen bruinverlies wat ik de laatste maanden voor mijn menstruatie heb. We zullen het zien.
    Met Britt leek het zo goed te gaan in het grote bed en nu is het de laatste dagen een ramp. Ze wilde zondag ook niet bij mijn vader en moeder slapen en maandag en gisteren was thuis ook een ramp. Al hoewel het wel beter gaat. Vanavond ging het gelukkig meteen goed. Hopen dat het zo goed blijft gaan. Ze vindt het gelukkig wel geweldig in haar grote kamer. Is helemaal trots. Heeft hem straks nog aan opa laten zien. Echt heel leuk.
    Ruzie is gelukkig bijgepraat. Heb het idee dat ik de laatste tijd alleen maar kan snauwen tegen vriendlief. Het wordt tijd voor het weekendje voor ons samen. Nog 2.5 week. Zo'n zin in!!
    Meiden ben er vandoor. Nog even bankhangen. Moet nog 1 nachtje en dan ben ik eruit!! Dan lekker 4 dagen vrij!! Zin in!!

6. Loontje4

Hoi meiden,

Even snel na mijn nachtdienst. Bruinverlies is begonnen dus we kunnen denk ik weer door naar de volgende ronde. Balen maar ja het is niet anders. Word een beetje moedeloos. Vooral toen van de week een collega zei zwanger te zijn in ronde 1. Leuk voor haar maar ik dan.....Ze zei wel dat ze het erg moeilijk vond om het tegen me te zeggen. Ze is ook wel lief hoor en gun het haar wel maar ik wil ook!!!!
    Maar ja, hopelijk gebeurd het hier ook nog een keer. Meiden ga lekker bedje slapen. Tot morgen!!

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ loon....balen!!!!
    @ happy....pffffffff jeej wat balen....duim voor jullie!

Hier:

trots op klein man! Net voor de 2e keer prikjes gehad en hij gaf geen kik! ruim 7 kilo en 65 cm!!

zit trouwens op dag 30 van mijn cyclus...hopelijk geen 38 dagen deze keer!!

Hoe is het verder met iedereen?? Sum hoe voel je je?

xxx

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    loon k. van t bruin verleis, maar zegt nog niks he! geen bloed geeft moed hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    *duimen draaien overuren*
    over Britt en haa rnieuwe bed: het is ook haar leeftijd, of t nu persé t nieuwe bed is, ik merk bij onze dochter die van eidn januari is dus bijna eve oud dat ze ook heel zinnig is met slapen nu, ook wat angstigin het donker etc...die fase is aangebroken..pfff en om 6u staat ze nu naast mn bed..>Gaaaap!

@hier alles lekker meiden!voel me goed!
    Manlief heeft ook nesteldrang, heeft de box neergezet, vond t nog al wat vroeg want vind t t eensta in de weg maarja...
    voglende week gaan we een midweekje weg in de buurt dus manlief wil alles klaar hebben...Oke dan!
    maandag nog op controle, groeiecho etc. Ben benieuwd hoe lang t nog gaat duren, ben zo nieuwsgierig naar onze kleine man! maar voel me erg goed hoor!
    niks geen last van de laatste loodjes, niks geen geklaag..
    zit ook op een ander forum al die meiden hebben t erg zwaar, slapen slecht, willen graag snel bevallen etc, ik herken t dit keer helemaal niet, laat mij maar lekker nestelen, genieten en chillen ;)
    Hormonen zijn deze keer lief voor me! hahaha

Lf, wat fijn dat zoonlief t zo goed doet!!!!!
    En ontzwangeren kan idd met lange cyclussen meis, zegt nog niks...9 maanden op...9 maand af haha! Hoe voel je je verder? Moet je bijna weer werken?

9. susy26

susy26 Niet meer actief

hey ladys,

hier gaat alles goed met d emannen! Kleine man maakt nog steeds lekker 12 uren per nacht,heerlijk. lorenzo nog wat paniekerig,maar dat komt ook wel goed.

vanavond met ons konijntje naar de d'arts geweest, at sinds gister niet zoals we gewend zijn..heeft last van gasvorming, komt doordat ze te weinig gaan eten..nu nachtje blijven, pfff ben bneieuwd...morgen gelijk bellen!

zo trots op me 2 mannen! echt geweldig om 2 zoons te hebben! Worden straks echt wel hartebrekertjes hihihi...

10. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    jeeeeeej ongesteld op dag 31!!krom dat ik er blij mee ben en dat happy loon en kwebbel daar natuurlijk niet op hopen maar ik ben gewoon blij dat mijn lichaam het allemaal weer zo goed op pakt na de bevalling! En ben blij dat ik het nu wordt en niet dinsdag als mijn eerste werkdag is.....meiden fijn weekend!!

11. Loontje4

Hoi hoi,

@ LF, fijne tegenstelling idd. Wij willen niet ongi worden en jij hoopt op een regelmatige cuclys. Grappig. Gelukkig duurt je cyclus niet zo lang. Is ook wel fijn toch als je lichaam het allemaal weer oppakt. Succes met werken alvast!!

@ Shumshine, fijn dat je nog lekker aan het nestelen bent en jezelf goed voelt. Ik had dit bij Britt ook. Voelde me goed en vermaakte me heerlijk thuis.
    Fijn dat met het slapen hè. Gelukkig gaat het hier al weer de goede kant op. Ze heeft nog wel een ritueel maar gaat wel meteen slapen. Was vanmorgen om 7.10 uur wakker dus mag niet klagen. Hou mezelf maar iedere keer voor dat het fases zijn. Zal ook wel zo zijn. Dus maar geduld hebben.

@ Hier, vanmorgen lekker koekjes gebakken met mijn collega en haar dochtertje. Was erg leuk. Lekker genoten. Is eigenlijk ook meer als een collega meer een vriendin. Echt leuk. De 2 meiden spelen ook heel erg leuk met elkaar.
    Verder bijna geen bruinverlies meer gehad vanmorgen. Alleen maar met afvegen. Wordt er een beetje moe van. Dat het dan maar meteen doorzet. Snap er geen klap van. Vanmorgen met mijn collega erover gehad. Vooral omdat er een andere collega net heeft verteld dat ze zwanger is en dat in ronde 1. Toen kwamen de tranen. Voel me zo machteloos. Als je een andere keuken wil, spaar je ervoor. Als je af wil vallen knok je ervoor en hier kun je gewoon niks aandoen. Zo frustrerend. Maar dat hoef ik denk niet uit te leggen aan jullie. Heb er zo de balen van. Maar ja. We kunnen nu niet meer doen dan wachten. Meiden ben er vandoor. Liefs!!

@

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Rot gevoel he Looontje dat het helemaal buiten je bereik ligt eigenlijk?
    Ga je nog wel naar de gyn binnenkort voor vructbaarheidsbehandelingen ofzo? misschien dat ze je iets op gang kunnen helpen?
    het is iig een oneerlijk proces meis! Knuf!!

Het was hier vanmorgen trouwens 5uur...gaaap...Dat went echt nooit! En geen mdidagslaapjes ofzo meer...zucht..Lange dag voor deze zwangere mama! haha

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoooooooooooi!

Loontje balen van het bruinverlies! Dikke knuffel! Wat je zegt een zwangerschap en gezond kindje is niet te koop!!

LF Zo te lezen groeit je mannetje goed! Hier dinsdag de eerste prikjes! En ongi is toch wel fijn dat het t allemaal goed doet!

Sum beter te vroeg klaar zetten dan te laat!! Het begint op te schieten he!! Nog even doorbijten!

Suzy arm beestje! Hopelijk niks ergs!

Hier gaat t steeds beter lopen! Vannacht ga ik Sophie voor het eerst in der ledikant slapen! Thijs slaapt bij oma .. dus mocht ze gaan gillen kan hij niet wakker worden!

Morgen is ze alweer 7 weken! ..Alleen ben ik nog niet ongi!!! ...... in het begin niet gelijk de condoom omgedaan maar dan later als we bezig waren.... Knijp m een beetje! Gelukkig weet ik dat je niet gelijk ongi hoeft te worden!

Ik ga even film kijken!!

XX

14. Loontje4

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Zal me er toch bij neer moeten leggen maar ja. Als ik dan ongi wordt komt alles in opstand en ben ik gefrustreerd. En nu helemaal want het zet niet door. Heb alleen wat oud bruin bloed in mijn inlegkruisje (ter grootte van een 1 euromunt) en af en toe een sliertje helder bij het afvegen. Snap er echt geen klap meer van. Maar ga het toch maar afwachten en reken het maar als mijn ongi. Het zal nog wel meer gaan doorzetten denk ik.

@ Shumshine, jee 5 uur. Das vroeg. Hier was het vanmorgen bijna 8 uur. Heerlijk. Ben er vannacht wel 2x uit gemoeten. 1x omdat ze haar knuffeltje kwijt was en 1x omdat ze uit haar bed gegeleden/gevallen was ondanks een hekje. Heel apart. Maar het is heel zacht gegaan volgens mij want ze had verder ook geen pijn ofzo. Is ook meteen weer in slaap gevallen.

@ LD, al weer 7 weken. Lekker hoor. Waar sliep ze nu?
    Hoe is het gegaan? Ben benieuwd.

@ Hier verder vanavond een feestje en morgen een doop en dan is het weekend al weer voorbij. Gaat weer snel. Meiden fijn weekend allemaal en tot van de week!!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Apart van dat bruin verlies dat ken ik helemaal niet hier gaat van de een op andere seconde gewoon de kraan open!

16. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Even vanuit een zonnig Alanya.... De vliegreis ging super.
    Het is hier genieten, heerlijk even ontspannen.
    Tijn geniet en heeft zn slaapschema omgegooid. Om 10 uur komt hij uit ved, overdag slaapt hij 3 uur en 's avonds gaat hij om half 11 slapen.
    Helaas wordt het vanaf morgen wel iets minder mooi weer.

Liefs Kwebbel

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Susy, hoe gaat het met je konijntje?
    Wat fijn dat Diégo zo goed slaapt zeg. Heerlijk genieten dus.

@Lady Flower, wat fijn dat je weer ongesteld bent. En na 31 dagen. Netjes hoor.

@Loontje, balen van het bruinverlies. Hier zou ik er dan ook totaal geen vertrouwen meer in hebben hoor. Bij mij begint het meestal ook zo. Soms niet maar 9 van de 10 keer wel. Hopelijk zet het snel door of stopt het helemaal en ben je toch nog zwanger.

@Sumshine, wat fijn dat alles nog steeds goed gaat. Zo kan je ook lekker genieten van de laatste weken.
    Wel balen dat dochterlief al zo vroeg wakker was. Gaat ze daarna echt niet meer slapen?
    Ik ben echt nooit al om 5 uur opgestaan voor dochterlief hoor. Dan moest ze van mij echt nog even slapen.

@Littledreamer, 7 weken al weer. Gaat de tijd toch snel. Ik heb na Janna geloof ik 6 weken gevloeid, dus was ook niet met 7 weken ongesteld. Maar hoop voor je dat het snel komt.

@Kwebbel, geniet van jullie vakantie. En wat lekker dat Tijn het goed doet tijdens de vakantie. Zo kan je 's avonds ook nog gezellig wat drinken samen.

@Hier, we zijn allemaal niet zo lekker. Janna is al bijna de hele vakantie verkouden. Maar voelt zich vandaag weer wat beter gelukkig. Ik ben vandaag echt niet lekker. Heb tot 11 uur geslapen, maar nog steeds keelpijn oorpijn en hoofdpijn. Maar paracetamol doet gelukkig wonderen.
    Ongi is weer bijna voorbij. Dus het klussen kan weer beginnen. Deze maand maar eens heel goed onze best doen. Want denk dat ik als het deze maand niet lukt, ik ga bellen en in december gaan beginnen met IUI.

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden!

Hier vanmiddag en vanaaf een babyshower gehad, zo leuk! verast door vriendinnen met een high tea , echt geweldig! daarna nog met een apar vriendinnen naar de italiaan! Een mens knapt er echt van op, dan ben je ff geen mama en "broedplank"zeg maar maar gewoon ff vriendin, met geintjes en meiden onder elkaar...Ik geniet nog helemaal na hihi.

19. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    even ego..

jemig wat ben ik geschrokken....heb ik net de kinderwagen in de speeltuin gezet, hondje eraanvast gemaakt (DOM!!) en loop naar mijn dochter op de glijbaan...trekt onze hond de wagen omver met kleine man erin! de deken viel eraf en de kleine rolde er zo op....huilen!!! gelukkig alleen geschrokken.....ppffffff voel me zo`n slechte moeder nu...ben helemaal van slag!

20. susy26

susy26 Niet meer actief

hey dames,

hier is onz konijntje weer thuis, gister ochtend opgehaald,had weer last van een parasiet ( E.cunucili) heeft tie 2 keer last van gehad, mider eten, vermagering, evewicht stoornis.. nu is tie een stuk alertes.. moet hem nu 6 weken , 2x pd een antiwormen kuur geven.. 2xd 2cc.... dat is een parasiet die alle konijnen hebben, maar somige konijnen krijgen er last van en andere niet.. is al eerder geweest en toen dachten dat tie er onder ging, maar toen ook weer erboven op gekomen! dusja, nu 3 kids om t verzorgen haha... geeft niks, als tie maar beter word! Heb je beestjes , moet je er GOED voor zijn!

Deel Deze Pagina