haai meiden sorry het as erg lastig om te internetten int ziekenhuis vandaar mijn late reactie. Vrijdag vorige week ben ik toch opgenomen met spoed ivm veel te hoge bloeddruk,. Uiteindelijk zijn ze met 36.5 (zondag) begonnen met rijpen van de bm mond zodat ik dinsdag dan precies 37w ingeleid zou k unnen worden. Dinsdagochtend 30 oktober zijn mijn vliezen gebroken om 6u en om 9u is onze zoon geboren. Het was heel snel en heel heftig. Zoonlief had ook een moeizame start (nachjte kinderafdeling) maar uiteindelijk mochten we afgelopen donderdag, mna een week ziekenhuis dus! weer naar huis. We maken het goed, maar vermoeiend is het wel,. het ging allemaal zo raar en zo snel, het is lastig te bevatten. haha,. Nu erg veel pijn aan de hechtingen, die gaan ook ontsteken (minder fijn) dus veel met mijn onerkantje in de soda..haha.. Dochterlief reageert goed op haar nieuwe kleine broertje! hij is zoow schattig he! maar als er visite is word het een draak is ze erg hyper en laat haar zindelijkheid zeker wat te wensen over ;-( ach ze moet ook wennen,. Ik, ik voel me gezegend met twee kids. jammer dat mijn lijf het niet langer aan kon want was nog niet klaar om te bevallen *geestelijk* maar blij dat er een gezonde zoon bij is gekomen! Die bevalling was een hell, liever die van mijn dochter waar het 23u duurde, want dat ging veel serener en gemoedelijker hahaha... Hoe issie met jullie meiden?
@Sum, fijn om iets van je te horen. Maar was dus geen pretje zo te lezen. Hopelijk kan je het snel een plekje geven. Want zo te lezen is het vooral geestelijk zwaar. Succes met je hechtingen, mogen die er nog niet uit dan? @Hier, gisteren een positieve ovulatie test. Dus we hebben een gezellig weekend zullen we maar zeggen. En dan hopen dat het wat brengt. Zou toch leuk zijn als sinterklaas een positieve test mee neemt voor mij.
sumhine, PROFICAT MET JE ZOONTJE!! Hoe heet tie?? Geniet er van! Hier alles goed, kleine man doet t nog steeds zo goed!! lekker ding! Lorenzo word elke keer wakker snachts, er zijn ook goeie nachten bij.. maar als tie dan wakker word krijgt tie wat melkk en even zitten en weer naar bed, mis 25 min en we liggen weer op bed.. af en toe denk ik wle is dat tie er een gewoontje van maakt...pfff..of is het weer zo'n fase???? Krijg er wat van! wat een **e leeftijd, als tie wat ouder is kan tie tenminste zeggen wat e ris...pff... hij heeft t wel is meer gehad, jaar geleden ook dacht ik, toen zo'n mnd of 4 geduurd, en toen was het weer over... weet ook niet ... zoontje van een vriending van me is nog nooit wakker geworden s'nachts... maar volgens mij is tie ook wel is wakker... maarja.... mis is een keer niet eruit gaan en laten liggen?? over 2 weken weer werken, dan 3 weken werken en dan weer 2 weken vrij, ook lekker!!!! happy, ik had vorig jaar op sinterklaasdag ook een positieve test vast! was ook heel leuk hihi ...hoop t voor je,spannend
Hoi meiden, Hier nog iets gebeurd? Ga even lezen. @ Shumshine, gefeliciteerd!! Orginele naam. Geniet lekker van je kids!! En lekker rustig aan doen en aan het idee wennen hoor. Zal je dochtertje ook moeten. Goed om te lezen dat het verder wel redelijk gaat. Rustig aan maar!! @ Happy, duim voor je dat het goed genoeg is als je je best doet. Het wordt voor ons ook eens tijd voor een posi test, toch? Hopelijk wordt je niet ziek. Beterschap in ieder geval!! En heb je een leuk weekend gehad ? @ Kwebbel, balen van je PMS. Duim ook voor jou dat het eindelijk eens een keer raak mag zijn. En idd 2013 wordt ons jaar!!! @ Susy, hier een tijdje gehad maar dan was ze haar speen kwijt. Deze vastgemaakt aan haar pyama en toen was het over. Liet haar wel effe een tijdje huilen om te kijken of ze zichzelf niet in slaap huilde. Je moet gewoon kijken wat bij jullie werkt en idd het is vaak maar een fase maar kan wel vermoeiend zijn. @ Hier, een lekker weekendje weg gehad. Lekker genoten. Dadelijk helaas werken. Verder rustig op de wachtbank. Voel nog niks ofzo. We zullen het zien. 14 nov een afspraak bij de VK voor het kinderwensspreekuur. Zou die dag ook mogen testen dus als ik geen buinverlies heb dan ga ik een dag eerder testen omdat ik dan 24 uur van te voren ben en die afspraak nog af kan zeggen. Maar ja we duimen maar van niet. Meiden, ga nog even bankhangen en dan dadelijk werken!! Tot van de week!!
Sum GEFELICITEERD!!! Happy dat zal zeker een leuk sint kadootje zijn!! Loontje het zou super zijn als je die afspraak af kon zeggen Duimen draaien weer meiden voor jullie Hier gaat t goed! druk en mot met vriend.. maja.. sophie komt elke nacht tussen half 3 en half 4 zou niet erg zijn als ze ging door slapen. Wallen hangen tot mijn enkels. Vriend doet 1 nacht voeding per week.. maar ben toch erg moe! Hoort erbij en mag niet klagen! Hoe is het met de rest?
Oh dat is echt erg, een jaar alweer. Beetje een klap in mijn gezicht, maar het is niet anders helaas.
Hey meiden, Net naar de huisarts geweest. Ik word die hormonenellende zo zat. Maar hij wist nu geen medicijnen voor als je wel zwanger wilt worden. Morgen heb ik een belafspraak voor het miskramenonderzoek. De huisarts belt mij dan donderdag om te horen wat de uitslag is. Heb ook nog gevraagd naar mijn lange cyclus, maar daar dacht hij niet echt in mee. Het maffe is dat het er op lijkt dat ik nu al ongi ga worden, zit nu op dag 27. Dus ook deze ronde is t helaas niet raak. Bijna anderhalf jaar onderweg....
Hoi meiden, Hier even vanaf het werk. @ LD, kan me voorstellen dat het wel opbreekt. 's Middags dan maar even plat als het kan. Kun je wel genieten? @ LF, jee ja de tijd vliegt. En het komt idd wel hard aan. Hopelijk voor Kwebbel, Happy en mezelf snel een posi test. @ Happy, op naar een posi test!! @ Kwebbel, balen van je ongi!! Zou het geen innesteling kunnen zijn? Als je HA niet meedenkt gewoon naar de gyn of een andere HA. Knuffel!! @ Hier, rustig op de wachtbank. Voel wel iets maar kan ook van de nachtdiensten zijn nl erg moe en mijn darmen zijn van het padje. Wat ik wel heb zijn gevoelige borsten maar dat heb ik al vaker gehad en zegt dus niks. We zullen dus maar gewoon moeten wachten maar moet veel werken dus dat geeft afleiding. Komt goed. Meiden fijne dag allemaal en tot vanavond denk ik!! __________________
ik heb te koop....aerosleep matrasopleg 120/60 en een minimonkey draag doek 4 in 1...zwart. Beide zo goed als nieuw! Beide 25 euro zonder verzendkosten.(zie advertenties) Groetjes LF
Hoooooii! Loontje ik geniet zeker! duimen draaien voor je! Thijs slaapt niet altijd meer.. dus tussen de middag slapen gaat niet! Hier gaat t verder goed! Sophie heeft deze week al 2 keer doorgeslapen! Heerlijk! weinig nieuws verder! Hoe is het met de rest!?
He meiden, Hier even kort want heb er een in bed gelegd maar die wil vanmiddag niet slapen. Maar ja. Nog even kijken of ze stiekem toch niet in slaap valt anders is ze vanavond niet te genieten. @ LD, jammer dat Thijs 's middags niet meer slaapt maar als ie het wel doet jij ook een tukkie doen hoor. Fijn dat Sophie al wel door begint te slapen. @ Hier, een rommelende buik en buikpijn dus ben er bang voor. Geen bruinverlies ofzo hoor. Maar ja we zullen het zien. Heb wel paracetamol genomen om het een beetje te verzachten anders ben ik niet echt te genieten. Het zeurt constant. Hoe langer ik gestopt ben met de pil hoe meer last ik krijg van mijn menstruatie. Ben er onderhand wel klaar mee. Nu las een collega van mij dat magnesium zou kunnen helpen met zwanger worden. Volgende week maar eens aan de VK vragen. Verwacht nl wel dat die afspraak gewoon door gaat. Maar goed. Ga er eentje uit bed halen want die begint nu te roepen. Helaas geen rust voor mij vanmiddag. Meiden tot van de week!!
loontje toevallig een vriendin van mij die had ook net gelezen dat magnestium kan helpen is ook bijna 2 jaar bezig en gaat dat nu proberen...Het kan vast geen kwaad! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie meiden echt! (heeft hier ook bijna 2 jaar geduurd en weet hoe onzeker het allemaal is!) knuf!
Hoi.. Kwam toevallig ff langs.. Hoe is t met iedereen?? LF, verkoop je ook alleen de draagdoek? Hier, vandaag al weer 3 weken geleden dat ons 2e prinsesje is geboren. Alles gaat goed, en zijn vollopen aan t genieten. T is alleen wel erg druk zo met 2 tijdrovende dametjes!!
hey dames, alles goed hier?!! hier alles goed! over 1 weekje mag ik weer gaan werken. ene kant weer leutig andere kant, wat zal ik ze dan weer missen haha..maar ook wel lekker om dan even geen 'mama' te zijn! soms ook eventjes te veel. lorenzo die niet meewerkt, dan heb ik weer dat ik het zo jammer vind dat ik nooit meer een zwangere buik zal hebben, en die ervaringen niet meer zal hebben,denk en soort afsluiting ofzo haha..of hormonen haha. naja... komt ook wel weer goed. komt uiteindelijk allemaal goed haha...
@ mini van harte met jullie dochter!! Ik verkoop de draagdoek ook appart ja... Zie advertentie. Is gloed nieuw!! @ suus...geen derde meer voor jullie?? @ loon ik hoop niet dat doorzet en dat je zwanger bent!!! Fijn weekend meiden...
mini gefeliciteerd!!! Hoe heet jullie dochter? Suzy vriend wil hier ook geen 3e.. terwijl ik er nu al over droom! we zullen zien!!