3e, vriend wil ook niet.. Vind t zelf (voorlopig) ook wel genoeg zo. Ld, heb je n pb gestuurd Lf, hoor net dat vriend het toch niet zo'n probleem vind om met n roze draagdoek te lopen. Ze zijn trouwens wel echt ideaal!! Iig succes met de verkoop!!
He meiden, @ Shumshine, waar heeft ze die magnesium gehaald en hoeveel mg? Hoop voor haar dat het snel lukt. @ Minnie, gefeliciteerd!! Hoe gaat het verder met je? Hier is 2 wel genoeg denk ik. Maar dan moet ik wel eerst zwanger worden natuurlijk... @ Susy, jee al weer werken. Wat gaat het toch snel. Geniet er nog even van!! @ Hier, buikpijn obv paracetamol weg. Misselijkheid blijft wel. Straks moest ik bijna spugen. Hopelijk is het goed nieuws. We wachten nog even!! Fijn weekend allemaal!!
Loontje, ooh hoop t voor je!! Hier is alles goed. 18 oktober had ik n groeiende en deze was niet goed. Ons meisje was naar schatting in 2 weken tijd maar krap 100 gram aangekomen. Dus werd er de volgende dag een inleiding gepland. 7:00 moesten we in t zh zijn. Ik had al 2 cm ontsluiting en om 8:00 hebben ze mn vliezen gebroken. 8:50 kreeg ik weeënopwekkers, omdat er niks gebeurde. 9:15 kwam de eerste echte wee 12:06 is ons meisje geboren. Omdat ze n laag suiker had moesten we mee n nachtje blijven maar omdat dr suiker s avonds redelijk goed op pijl was mochten we om 18:00 naar huis. Wel moest ze nog 24u bijvoeding krijgen. Alles gaat super goed hier. Paste zelfs 4dagen na de bevalling mn oude kleren al weer!
Oh loon wat spannend...Duim Voor jullie Wij komen beide uit gezin van 3 en vinden dat ook zelf ook een mooi aantal, als het kan en mag natuurlijk!
ld, ik vind 2 kids wel genoeg , moet wel leuk blijven! kijk, we hebben er de ruimte ook niet voor dan moeten zoiezo 2 kids op 1 kamer, en als ze groter worden willen ze ook dr eigen plekje. en ook financieel met t LEUK blijven, wil ook genieten en niet alleen maar zorgen.. kijk, 1 mond meer om eten te geven das niet erg, maar dat is t niet alleen he...maar gewoon t idee om die ervaring niet meer te hebben , vind ik best moeilijk... maar dat komt ook wel weer goed haha... mm, hoe heet je dochtertje? mogen we dat niet zo weten hihi mn stoere mannen heten Lorenzo & Diégo! en daar ben ik zo trots op!! ja idd, weer werken, 18 weken zijn zoo voorbij gevlogen., geloof me maar: het is zo voorbij! niet te geloeven.. als de kleine een mnd of 2 is, denk je oww heb nog zolang..maar dan is t zooo voorbij.. ook wel weer zin in, ene moment dan heb ik weer, mmm gemeng gevoelens, mmm niet haha..en dan weer zoiets van,, toh ook weer lekker effe gewoon iets doen zonder kinds haha... is ook weer een hele gewennin, niet alleen voor mij maar ook voor papa natuurlijk...want als ik savonds moet werken , dan moet hij de kids naar bed brengen verzorgen enz... maar daar komt ook wel weer een ritme in en dat we gewend raken... morgen lekker dagje zwemmen @ centerparcs! happy weekend!
@ suus...inderdaad de tijd gaat snel...ik heb er al weer 3 week opzitten. Werk ze alvast het is ook wel weer lekker hoor...mijn ervaring... En inderdaad heb je wel gelijk dat het financieel allemaal wel leuk moet blijven enzo maar in ons geval is dat geen probleem en de ruimte hebben we ook met 4 slaapkamers dus das ook het punt niet maar als we dit allemaal niet hadden weet ik ook niet of er nog een kleine bij kwam....als ik van te voren had geweten dat dit mijn laatste zwangerschap was dan had ik het wel heel anders beleefd denk ik....maar goed ooit zul je afscheid moeten nemen of dat nu na 1,2 of 5 kids is....blijft moeilijk denk ik voor een vrouw!
Suus, ze heet Dayenne.. Verlof, ben fulltime mama, en zou ook niet anders willen. Pas als de kids naar school gaan ga ik weer parttime werken. 3e, vind t heel moeilijk om afscheid te nemen. Zelfs nu al, maar we zijn compleet. Ik probeer zo veel mogelijk elk moment te koesteren van de babytijd. Hoe killing de nachten ook mogen zijn..
ld , idd, das ook lekker even wat anders als alleen maar flessen melk en luiers hihi..weer gezellig buurten ook natuurlijk,dat hoort er ook bij, dat mis ik wel... ik denk als ik niet hoefde te werken , dat dat niks is, word je wereldje zo klein, heb nu soms dagen dat ik echt in z'n sleur zit..pff..dan moet ik er soms effe uit, of ga even bij een vriendin langst, maar ja kan ok niet elke week afsp, maar vind t toch weer fijn idd.. alleen als we ee dot met geld zouen winnen ,ja dan natuurlijk niet hej haha... ja dat is id lekker 4 kamers, denk dat jullie zo t lezen een eigen huis hebben? Wij hebben een huurhuis, kijk we zouden evt kunnen verhuiznen naar een groter huis met meer kamers, maarja, kost ook een hoop geld, en we zitten heel fijn hier. en als ik soms zo bezig ben met de kids dan telt Lorenzo al voor 4 haha..hij kan er wat van soms hoor, echt zo bijdehand... en zin doordrijven, miss herkenbaar?? hahah... peuterpuberteit denk.. hij weet t zo goed he, echt zo slijmen, zo van: mama mag ik drinken' op zn manier van zeggen dan he... ' aahhh mama, (alsje)blief ' hij zegt dan blief ...haha...zooo sneaky he.. en dan zeg ik nee schat je hebt net op, dan loopt tie naar papa toe... tjonge... mar hij weet t donders goed,als ie iets doet wat niet mag, staat ie echt zo t kijken met een ondeugende lach van..'' mmm kijk is mama'' haha ..naja... ook weer leuke kanten hoor... net als toen ik bij me ouders was afgelopen week, me pa ging effe buiten bij de deur staan om even t roken... gister avond zag tie weer soepstengels staan in de kast, ik zo nou hier pak maar, heeft tie hem toch net vast als een sigret en sta net zo te blazen zoals j rookt...hahaha...we lagen in ee deuk.. dusja...ook weer leutig. Mm: Mooi naam! en lekker genieten idd, gaat allemaal al veels te snel! kleine alweer bijna 4 maanden hier.. heerlijk , dat brabbelen nu ... nou was wel weer effe een bericht he..haha... nou dames , morgen gaan we zwemmen, kan tie zich lekker uitleven! alvast fijne zondag!
@ suus ja wij hebben een eigen huis ( en een boomje en een beestje hihi)ik ben het met je eens dat werken je wereld vergroot en je sociale contacten onderhoudt.....en...weekend is ook ECHT weekend dus geniet je meer van je vrije dagen...ik hoef niet te werken maar fulltime thuis is niks voor mij....ik werk 2 dagen in de week Kids gaan 1 dag naar gast ouder en 1 dag bij papa, ik vind vooral die papa dag leuk voor Kids, hij gaat veel met ze weg en hij krijgt heel veel van ze mee....laatst had een vriendin van me uit mogen slapen kwam haar man toch boven vroeg waar de pap stond en kon geen luiers vinden.....dusssss...leuke dag gewenst! HOE IS HET MET DE REST??? X
loontje bij de tuinen had ze magnesium gehaald. Hier: altijd gezegd dat ik drie kinderenw ou maar nu heb ik 2 van allebei wat en ze zijn gezond en de napijn van de bevalling valt me vies zwaar tegen (die onderkant doet nog zooow zeer! alles dr op en dr aan) dat ik nu denk: 2 is goed, 2 is rijk! hahaha..maar wie weet over 3 jaar....hahahaha.... Financieel zou t wel kunnen maar word wel inelveren hoor! We hebben een eigen huis maar boven is het klein dus we zouden boven wel moeten bijbouwen eigenlijk...Al die dingen eerst maar ff niet, ff zien hoe dit ons afgaat...hihi..
Hallo, hier weer even een teken van leven van mij. Probeer een beetje alles los te laten hier, vandaar dat ik er niet zo vaak ben. Over een week heb ik ongeveer mijn nod, maar heb nu al pijnlijke borsten, dus het zal wel weer niks zijn. Moet zeggen dat, het me nu echt wel zwaar valt. Zeker omdat er zoveel baby's en zwangere om me heen zijn. En om dan altijd maar weer positief te zijn is moeilijk.
hey dames, even snel.. was weer een geslaagd dagje in centerparcs, maar wat was t druk zeg..pff leek wel of half ned daar zat haha...maar wat kan tie al veel zelf, glijden enz.. grote vent haha... sumshine, ja das zekr, lekker geneiten meid, gaat al zo snel..en vooral als je er nu last v an hebt heb je zoiets van, tis wel goed zo..dat begrijp ik wel hihi... Happy, hoop dat t raak mag zijn meid!! en snap t dat t moelijk is, is gewoon zo, t is gewoon **t om t zo maar even te zeggen..maar hopelijk komt er snel een roze wolk voor jullie!! ga afsluiten meiden, tot snel weer!
Hoi meiden, Alles goed met iedereen? @ MM, moet wel even schriken zijn geweest dat je ingeleid moest worden. Gelukkig is alles goed gegaan en gaat het nu goed. En nu je oude kleren al weer aan. Jee super!! Geniet ervan!! En een leuke naam!! @ Susy, het zal wel wennen zijn met 2 kids idd. Maar dat komt ook goed toch? Lekker dat je fijn gezwommen hebt. Is altijd leuk!! Ik vond het heerlijk om weer te gaan werken na 3 maanden en idd mezelf te zijn. En zin dooordrijven en na apen is hier ook heel herkenbaar. Mama ikke ook. Wel genieten vind ik hoor. @ Kinderen, ik wil er maar 2. Wij hebben wel plaats voor 3 en zouden het wel kunnen betalen maar vinden 2 een mooi aantal maar ja dan moet ik eerst zwanger worden . @ Happy, spannend toch weer je NOD. Snap je helemaal. Hier ook volop tussen de zwangeren en baby's. Valt mij af en toe ook zwaar. Waarom hun wel en wij niet. Maar ja. Jank dan maar een potje en daarna gaat het altijd wel weer. Kop op meid!! @ Hier, nog geen bruinverlies. Wel wat gekke buikpijn en veel darmrommelingen. Morgen testen als ik vanavond of morgenochtend geen bruinverlies heb. Durf eigenlijk niet maar als het raak is kan ik geld besparen (zo'n 100 euro) dus vind ik toch wel de moeite waard. Spannend!!! Ben benieuwd. Moet zo werken. Is wel goed, zorgt voor afleiding. Maar goed. Houd jullie op de hoogte. Tot van de week!!
Loontje, ja dat komt zeker goed! Daar moeten we ook onze draai weer in vinden, en ikke niet alleen,papa,oma, en de kids natuurlijk ook...ze heeft gister al een test dag gehhad met Diégo, is bij oma gebleven,want aan de ene kant heeft tie nog niet veel in CP, ligt ie ook in zo'n harde box.....mis in t water wel lekker maarja.. daar kun je ook niet uren in zitten met hem..als tie paar maandjes ouder is, dan beseft tie ook weer wat meer. Maar het was ook leutig en alles ging goed! Kan ze ook aan hem wennen, want ze weet natuurlijk ook niet hoe Diégo is enz... dus dat was wel even fijn, ook effe de aandacht alleen voor Lorenzo..was echt super! Maar ben er ook wel weer aan toe om t gaan werken. Lekker weer je 'ritme' terug en ja, dan lijkt t net of tie er altijd is geweest ,das zo raar he.. bij 2 weken of mis eerder ben de weer gewend...dat gaat zo snel altijd... Komt helemaal goed! hihi enne, spannend meid! Hoop t voor je!!!! duim duim duim....
Hey meiden, morgen kom ik weer even reageren. Moet rapporten maken, maar er komen zulke leuke tv-programma's vanavond! Nu dus hard doorwerken. Maar heb even een topic geopend bij de zwangerschapstesten. Door vage cyclus (ongi 2 dagen) toch maar weer een testje gedaan, zeer waarschijnlijk weer vals positief... Grrrr.
Dankje. Ja, zeker spannend. CB zegt 2/3 wk. Mn ongi hield op na 1,5 dagen. Was dus in afwachting van echte ongi. Helemaal gefrustreerd over mn cyclus. In een opwelling, omdat mn ongi niet kwam, toch een test gedaan. Zie topic bij testen.
Meiden, ik heb jullie gemist.. Net alles bijgelezen.. Ik heb niet alles onthouden want er is veel geschreven zeg!! Allereerst kwebbel!!! waaah gefeliciteerd!! Nu moet het goedgaan) LF, hoe is het met jou? bevalt het werken je weer? Susy, jij zit echt vaak in CP!! heerlijk Meiden ik las jullie topic over nog een derde kindje.. Hier stiekem alweer kriebels.. Gaat dat ooit nog over? haha.. Moet er niet aan denken om nooit meer zwanger te mogen zijn.. lijkt me zo mooi om nog een keer te mogen meemaken.. MAar dan wel wat langer er tussen dan nu... Ik mag over 1,5 week weer aan de slag en 2 dec vlieg ik voor 4 dagen naar het verwegge..... Zie er nog steeds een beetje tegenop om de nachten weg te zijn en mijn kleintjes te moeten missen. Maar aan de andere kant ook weer lekker om onder de mensen te zijn. Schiet er nu met twee kleintjes, door de drukte, toch wel vaker bij in. Ik had gister ineens een heel erg down gevoel.. Ik hoop dat het de hormonen zijn die langzaam mijn lichaam uitgaan. Ben nu bijna klaar met de bv afbouwen.. Heb nog een voeding die ik geef en de rest flesjes. Mats doet het heel erg goed, hij slaapt af en toe door af en toe niet... MAar verder zo'n verschrikkelijk tevreden mannetje... Mn dochter is de laatste tijd wel erg onrustig s nachts.. Huilen.... en dan ook niet stoppen met huilen, pas wanneer ik met haar ga zitten is het goed. Zou het testen zijn of zou ze eng dromen? Ik kom deze week nog even meelezen en ook weer reageren op iedereen want ik ben nu de helft vergeten. Morgen vliegen we voor een paar dagen naar Frankrijk. Dus ergens eind van de week ben ik er weer even... Spannend, ik hoop dat er nog een paar pos testen bijkomen!!