@ wow...werk bevalt prima ik zag er vlak van te voren wel tegen op maar het is me meegevallen en vind het nu heerlijk hoor! Hier nog wel hormonaal...kort lontje af en toe....haar uitval...mijn cyclus is wel mooi! Ik ga eerst nog niet aan anticonceptie....met man een goed gesprek gehad en nu hij toch besloten heeft voor een 3 e te willen gaan moet hij nog maar een jaar of 2 condoom gebruiken...ik wil die hormonen echt niet meer!!! Gelukkig snapt hij dat wel....ik kan er heel slecht tegen....maar ja ooit zal ik moeten...of hij moet serililiseren? Maar goed eerst maar eens ontzwangeren....wat ga jij doen?? Kleintjes al weer 4 maand!!! Vandaag eerste vaste voeding gehad!!! Smullen..
Lf, tja weet niet goed wat ik moet doen. Wat nou als er wat uit het onderzoek komt wat met medicijnen voorkomen kan worden. Er zijn wel wat uitslagen binnen, maar niet alle. Bloedprikken heeft voor mij nu niet veel meerwaarde. Een hele vroege echo ook niet. Dus ik ga maar proberen geduld te hebben tot een week of 7. Morgen maar even overleggen met de vk wat ik nu moet doen...
@ kwebbel...hou ons op de hoogte....denk aan je! Het is fijn dat je zwanger bent maar het zal ook weer veel losmaken...pas goed op jezelf! Knuffel lf
Kwebbelen, een voorzichtige felicitatie vanuit hier.. Rest, duik mn bedje in... J was aan t spoken. Moet ivm schimmel in de muur op D dr kamertje slapen, en dat is niet makkelijk voor ons kleine controle freakje.. Ze komen morgen kijken, dus ben benieuwd. Is al de 2e keer in n jaar tijd, maar nu zit t over de hele muur. Blijkt ze ook nog wss bronchitis te hebben. En ze is verkouden, dus hoest de longetjes uit dr lijf..
Kwebbel, gefeliciteerd meid. Ga voor je duimen dat het dit keer een plakbaby mag zijn. loontje, hoe was de test vanochtend?
Bedankt meiden. Volgende wk dinsdag echo bij de gyn. Doen ze bij 5 wk. Ik vind het wel fijn omdat zij ook al wel wat uitslagen van de onderzoeken hebben. Dus ben benieuwd!! Loontje, ik ben zo benieuwd naar je test!
Goedenavond meiden!!! Hoe gaat het met iedereen!! @Kwebbel super dat je volgende week al kunt, maar oh wat verschrikkelijk spannend zeg.. Nu moet het gewoon helemaal goed zitten!! @Loontje, hoe was je test? @minime, nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje.. helemaal vergeten. Gaat het goed met haar naast de verkoudheid?Je was toch ingeleid? of had ik dat nou verkeerd gelezen @LF, goed om te horen dat ondanks dat je er tegenop zag om te gaan werken het echt wel meeviel.. Geeft me weer hoop. Bij mijn dochter ging ik al na 10 weken werken en nu pas als Mats 4,5 maand oud is. Het gaat echt snel he.. ze zijn alweer 4 maanden oud!! De tijd vliegt zo met 2 kleintjes. Hier nog niet aan de anticonceptie, we gebruiken condoom, maar moet zeggen dat ik na de ingreep bij de gyn aan mijn bm-hals zo lang gevloeid heb dat we pas sinds een maandje weer bezig zijn. Ik heb ook nog geen menstruatie gehad, waarschijnlijk doordat ik bv heb gegeven. Hier ook een erg kort lontje maar vooral dat downe gevoel wat zo vervelend is.Sinds een paar weken heb ik dat...Niet de hele dag hoor, maar vooral als ik bijv s middags een slaapje gedaan heb wordt ik heel verdrietig en neerslachtig wakker. Vooral als mijn vriend in het buitenland zit, ik mis hem enorm en voel me dan heel erg alleen, terwijl er bijna elke dag vrienden over de vloer komen... Vandaag zouden we voor een paar dagen naar Frankrijk gaan, oa om een huis te gaan kijken (we willen voor een jaar in Z-Frankrijk gaan wonen, nu de kids nog klein zijn zijn er geen schoolverplichtingen en met ons werk is het geen probleem) Alleen vanochtend met knallende koppijn, migraine, wakker geworden.. Ik kon alleen maar liggen in een donkere kamer. Toen besloten dat alleen mijn vriend zou gaan. Ik heb de hele middag gehuild.. baal er zo van... Ik zit gewoon even niet helemala lekker in mijn vel. We hebben besloten dat de kleintjes volgende week uit logeren gaan om even wat te kunnen bijslapen en energie op doen... Zodat ik weer een leuke mama kan zijn... Voel me echt schuldig erover... maar zo lukt het echt even niet meer... En ik wil nog wel zo graag een derde...haha..... Meiden ik ga lekker even tijdschriften lezen en bankhangen.. heerlijk!! Liefs
@wow wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Pas je goed op jezelf...ik zou ook verdrietig zijn als mijn man weg was, zonder hem voel ik me niet compleet... Maar de kinderen uit logeren zou ik helemaal niet kunnen denk ik...hebben ze ook nog nooit gedaan! Maar ik kan ze ook maar moeilijk missen hoor dat is ook wel lastig soms.....ik vind moeder zijn het zwaarste wat er is en tegelijk het mooiste wat er is.....en niemand heeft gezegt dat het makkelijk zou zijn....ik wens je veel sterkte en een dikke digi knuffel van mij!! Hopelijk als de hormonen een beetje weg zijn voelen we ons stukken beter!! Loon hoe is het?? Lf
Lf lief van je Tja uit logeren.. Omdat ik en mijn vriend beiden regelmatig in het buitenland zitten voor een paar dagen of langer moeten de kindjes soms uit logeren.. We proberen het wel zo te plannen dat het bijna nooit hoeft. Ik vind het toch het fijnst als ze gewoon bij papa (mijn vriend dus) zijn.. of eventueel mijn ouders... Ik mis ze wel altijd heel erg!! En ja die nare hormonen he... gelukkig weet ik dat het erbij hoort maar toch naar nu ik er midden in zit... Meiden nog een leuk nieuwtje.. Mijn vriend belde net vanuit Frankrijk. We gaan het huis huren !!!! Begin februari gaan we verkassen naar Zuid-Frankrijk voor een jaar. Mocht het ons niet bevallen dan komen we weer terug naar NL, mochten we het helemaal het einde vinden dan gaan we volgend jaar kijken hoe of wat.... Vind het echt zo spannend!!! @loontje, hoe is het meid?
Hey meiden, Wat wordt er ineens weer veel gekletst! Gezellig. Ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen! Wow, wat naar dat je niet lekker in je vel zit. Wat een heerlijk vooruitzicht om een jaar in Frankrijk te gaan wonen en lekker te gaan genieten van jullie gezin! Ben benieuwd hoe het zal bevallen! Minnime, wat sneu dat J zo verkouden is. Beterschap! Happy, ik zie dat jij ook bijna mag testen... Hoe is het met jou? Ik begrijp dat je er niet te veel mee bezig wilt zijn, wilde ik ook niet, maar dat valt gewoon niet mee als de wens zo groot is. Gaat het goed op school met Janna? Hier gaat het goed! Na de test begonnen begonnen er toch symptomen te komen. Spierpijn in mijn buik, minder trek, slecht slapen (veel om over na te denken ) en moe. Ik ben blij dat ik dit keer niets gebruikt heb voor mijn cyclus, na mijn eisprong alleen een innestelingsbloeding van 2 dagen. Bij de miskramen had ik namelijk vanaf mijn eisprong vage bloedingen/ bruinverlies. Dus voor nu heb ik er een goed gevoel bij. En wat betreft een derde... Als deze zwangerschap goed gaat, dan ga ik borstvoeding geven maar niet aan de pil. Duurde vorige keer ook lang voor ik een goede cyclus had. En mocht het dan snel op mekaar zijn, dan zal het ff druk zijn, maar meer dan gewenst. Moet er niet aan denken weer zo'n moeilijke tijd door te moeten. Liefs Kwebbel
Kwebbelen, thnx.. Spannend as dinsdag!! Wow, thnx.. Alles gaat goed. De oudste is verkouden. En was idd ingeleid. Balen van je migrane!! En vind niet dat je je schuldig hoeft te voelen.. Wat je zegt: daarna kun je weer een leuke mama zijn, en hebben ze des te meer aan je!! Dikke knuffel voor jou!! En sluit me helemaal aan bij wat lf zegt! Wauw!! Super goed nieuws van Frankrijk!! Feli!!!! Kwebbel, fijn dat t zo goed voelt nu! Hier, helse avonden om J op bed te krijgen.. En vanachter begon ze om 3u al te spoken!! Tot 5U is ze bezig geweest de gek!! Ben kapot! Maar nu slapen alle 2 de dames en kunnen papa en ik lekker bank hangen...
hey kwebbel.. ja wordt weer veel gekletst hier.. Vind het stiekem heel erg fijn jullie verhalen weer te lezen en tips/ervaringen te delen. Toch een hecht clubje geworden. @minnieme, thanks... ja over dat schuldig voelen... je hebt gelijk maar het blijft een gevoel.. Ben heel benieuwd naar Frankrijk... wie weet daar een zwpaginaclubjemeeting organiseren Ik ga nog even genieten van het idee ' Frankrijk' liefs voor jullie
He meiden, Hoe is het hier? Ga even wat lezen. @ Kwebbel, had je ook al op het andere forum gefeliciteerd maar nogmaals gefeliciteerd!!! Jee apart zeg. Maar met meerdere posi testen moet het goed zijn. Duimen draaien hier voor een plakbeeb!! Hoe voel je je?? @ Wow, jee wat een baaldagen. Snap dat je er even doorzit als je iets plant en het valt in het water. Niet schuldig voelen om he kindjes weg te brengen. Je kunt pas goed voor iemand anders zorgen als je eerst goed voor jezelf zorgt. Dus rustig aan en lekker genieten en uitrusten. Snap wel dat je de kids zult missen. Knuffel meis!! Britt heeft ook een periode gehad dat ze veel aan het dromen was misschien slaapt daarom je dochtertje slecht. Zal wel een periode zijn maar wel lastig. Gelukkig ook goed nieuws. Fijn dat jullie een huis in Frankrijk hebben gevonden. @ MM, jee schimmel kan ook zorgen voor ziektes. Snel uitroeien die hap. Beterschap en sterkte!! @ Hier eindelijk het verlossende woord, ik ben zwanger!!! Ik had di morgen geplast in een potje en toen werd Britt wakker. En daar had ik nou eigenlijk net effe geen tijd voor maar ja...Haar bij ons in bed gelegd, tv aan. Ikke druppels op de test gedaan. Controle streep verscheen meteen, geen 2e streep. Ik denk dat wordt niks. Onder de douche gesprongen en na 5 min gekeken. En ja hoor duidelijk 2 streepjes!!! Jippie!!! Kon het niet geloven. Ben toen gaan werken en heb 's avonds Britt opgehaald bij het KDV en haar het t-shirtje aangetrokken wat we al besteld hadden maar nooit hebben kunnen gebruiken. Toen naar huis. Mijn vriend was helemaal in shock. Echt leuk!! Dus de misselijkheid en buikpijn zal wel de innesteling zijn geweest. Heb af en toe nog buikpijn maar dat zakt af in rust en ben ook nog af toe wat misselijk. 10 dec 1e echo. Leuk!! Kan het eigenlijk allemaal nog niet zo bevatten. Moet iedere keer kijken naar de test. Ga za een CB halen en samen met vriendlief doen. Zal wel blij zijn als de 1e echo goed is. Meiden ga nog even bankhangen want heb veel gewerkt en ben erg moe. Kom van de week nog even kijken. Fijne avond nog allemaal.
Whaaaa Loontje, ik spring hier uit m'n stoel!!! Vind het zo super leuk voor jullie, GEFELICITEERD!!!! Nou we gaan nu voor een goede zwangerschap en zo gaan we mooi tegelijk op! Was al steeds aan het kijken hier of je al nieuws had, dacht het namelijk al een beetje. Leuk dat t-shirtje voor Britt. Bloeding was innesteling, niks mis mee dus!
Hey meiden, Slecht nieuws, het lijkt erop dat ik mk 4 ga krijgen. Vannacht de hele nacht buikpijn en vanmorgen bloedverlies. Dus ik vrees het ergste. Liefs Kwebbel