@littledreamer, balen van je omowitte test. Ik test eigenlijk nooit als ik twijfel. Dan weet ik vaak al dat het niet goed is. Als ik me zondag nog zo voel als nu, dan ga ik er een test tegenaan gooien. Dus dat is wel spannend. Manlief zei na dat we gevreeen hadden dat het raak was. Dat heeft hij bij de eerste ook gezegt. En toen was het zo. Sinds dat we bezig zijn voor een tweede heeft hij het nog niet gezegt, behalve deze maand dus. Dus ben benieuwd.
happy dat is spannend!! hopelijk is het raak! maar het komt door de spanning dat ik toch een test doe!
Hoi hoi, LD balen zeg!!! Maar ja als je nog niet ongi bent, je weet maar nooit..... MinniMe, goed bezig zeg. Vanmorgen heeft vriendlief dochterlief weggebracht en ben ik terug naar bed gegaan. Moet altijd veel slapen als ik ziek ben. Was er om 12 uur uit. Nu iig een stuk opgeknapt. Nu de hoofdpijn nog. Die steken in je buik kunnen idd innestelingskrampen zijn. Ik hoop het voor je!! Happy, klinkt goed. Ik hoop het voor je. Hier dus gelukkig weer wat opgeknapt. Gisterenavond toch nog geklust ondanks de verkoudheid. Echter nog steeds geen positieve ovutest. Hopen dat hij eerder is als vorige maand, dag 24!!! Blijven nog maar even om de 2-3 dagen klussen en als ik een positieve test heb er nog maar een tandje bijzetten. Hadden ook 2 x op een dag geklust toen ik de vorige keer zwanger werd dus wie weet........Zal iig blij zijn als ik een positieve ovutest in mijn handen heb....zucht......
Bij t had ik tijdens mijn menstruatie gevreeën en daarna nog maar 1 keer aan het einde van de maand en die maand was ik zwanger ... :S
Littledreamer: balen van de test! Op naar de volgende ronde dan maar! Happy: spannend dus! Ik hoop met je mee! Ik zelf voel niets maar heb dan ook nog maar net m'n ei gehad! Zou nu ongeveer de innesteling moeten hebben als het raak zou zijn. Wat een heerlijke dag gehad vandaag! Vanmorgen en net heerlijk een tijd buiten gespeeld. Genieten van het weer zolang het kan!
ik had 29 okt een heel gek gevoel in mijn vagina .. een soort plop ,, nee meer als je kindje aan het indalen is voel je een plopperig trekkerig gevoel.. nou zo iets had ik.. nog nooit gehad .. voelde zo eng aan
denise... eisprong... tja ik heb er de ballen verstand van eisprong innestelling.. ik weet wat nod is! ik kom net uit mijn werk en ik blijf maar turen of ik ongi ben ik wil nu gewoon ongi worden en de nieuwe ronde in gaan. Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is of wanneer innesteling ... veeeeelste ingewikkeld. volgens de banner hieronder weet ik t ....
Ik snap dat je dan nu die ongi maar zsm wip! Als het dan toch moet dan maar meteen hè dan is de nieuwe kans ook weer dichter bij! Hoe was het op je werk?
werk was saai ik werk in de particuliere thuiszorg. eerste 3 uur zat ik bij een mw die een zware hersenbloeding heeft gehad en die kan niet meer praten .. daarna 1.5 was wel gezellig! ik ga zo denk lekker naar bed. Vriend is naar vrienden! .. Saaaaiii
Hey Little dreamer.....hoe is het nu??? Ik zie dat je 1 dag over tijd bent? Al ongi ofnie? Je had nog een test toch? Ik hoop het nog wel voor je....en anders op naar ronde 2! Wie mag nog meer binnenkort testen?? Nog vraagje: hoe krijg ik er een banner op??? Liefs Lady Flower
@Littledreamer; al ongi? @Lady FLower; bovenin de pagina zie je een kopje dat heet banners, daar kun je een banner maken en dan plakken in je handtekening (via gebruikersinstellingen) De vruchtbare dag gaan hier beginnen, dus lekker aan de klus we hebben gelukkig zomaar een keer een weekend niets gepland, dus dat komt mooi uit Zoontje is al een stuk beter, die antibiotica slaat enorm goed aan! Strakjes even de was doen en even lekker naar buiten, het is nu nog mooi weer, hopelijk blijft het zo
ik reageer straks even verder .. nog geen ongi te bekennen! ... klein beetje wit vocht ... wel pijn in mijn buik maar lijkt meer op buikpijn dat ik naar de wc moet.. wacht gewoon af... maar ik wil NU gewoon ongi worden en op naar ronde 3 tot straks!