Hey Lf, t Gaat goed hoor! Voel me zwanger, geen bloed te zien en overdag minder last van mn darmen. Wie weet gaat het deze keer toch goed komen. Ik ben positief gestemd! Fijne verjaardag gewenst en alvast gefeliciteerd. Als mijn zwangerschap deze x goed gaat zit er evenveel leeftijdsverschil tussen de kinderen als bij jou.
Hoi hoi, @ LD, sterkte met je meisje!! Zo zielig bij die kleintjes. Beterschap!! @ Susy, fijn dat Lorenzo beter slaapt. Komt je humeur ook ten goede lijkt me. Waren de frietjes lekker? @ MM, fijn dat het zo goed gaat. En van het geven met Sinterklaas. Kan het me voorstellen. Hier al moeite met 1tje. Laat staan nummer 2. @ Kwebbel, mijn duimen draaien!! @ Happy, *****zooi. Knuffel meis!! Duim voor je dat het met IUI snel raak is. @ LF, alvast gefeliciteerd met je dochter. Tijd gaat snel hè? Heb de VK al gebeld. Had nl een afspraak op het kinderwensspreekuur woensdag. Om die evt. af te kunnen zeggen en ook die van de acupuncturist heb ik di al getest. Had anders tot wo gewacht. Was mijn officiele NOD. Dus heb di al de VK gebeld om de afspraak af te zeggen en mezelf meteen ingeschreven en een echo gepland. @ Hier, moe en wat gevoelige borsten. Vanmorgen ook nog een CB gedaan en deze gaf zwanger aan met 2-3 dus dat is 4-5 weken. Snel foto's gemaakt. Moet nog tot 10 dec wachten voor de echo. We zullen het zien. Gaan het 1&2 dec als we Sinterklaas vieren aan de familie vertellen en met Oud en Nieuw aan de vrienden. Iedereen verwacht het wel dus niemand zal verbaasd reageren. Ach ja. Eerst maar een goede echo. Meiden, fijn weekend nog en tot van de week!!
Kwebbel, hoe is t nu? Loontje, spannend!! Ff gekopieerd van n andere topic: Hier vandaag naar de intocht geweest. Waren meteen naar de schouwburg gegaan, want t was toch wel vies weer. Maar goed ook, want t was poepie druk, en wij zaten redelijk vooraan, dus konden we ook al snel t podium op naar de sint. J vond t geweldig! En wist ook ff niks meer te zeggen toen ze bij sinterklaas op schoot zat. Ze had t veel te druk met alles om dr heen te bewonderen. Uiteindelijk leuke foto's van J en D bij sint en piet op schoot, J heeft dr tekening gegeven en sint ff goed duidelijk gemaakt dat ze een Dora computer MET muis wil. Ze zegt: ik wil een Dora computer. Sint: oh, maar die zijn er heel veel, en allemaal anders. J: maar ik wil een MET muis. Sint: en ben jij dan wel lief? J: Ja, want ik wil n kado. Een Dora computer. Sint: maar die kost wel veel centjes. J: ik doe wel centjes in mijn schoen. Wij helemaal blauw dat snap je wel.. Uiteindelijk moesten we weer door lopen, kreeg ze nog n zakje snoep. Goed en wel bij de trap om t podium weer af te gaan, loopt J terug naar sinterklaas en zegt: Met muis hè!? De kleine muts!
Haha minime wat een portretje! Hoe gaat het hier met ierdeen?? @ kwebbel morgen echo? Heb je nog test liggen? Zou je ook duidelijkheid kunnen geven als het goed zit heb je een knal test! @ hier ik zit inmiddels op dag 32 van cyclus helaas dus lang...zit er tegenaan te hikken...bah...hoop niet dat ik het op verjaardag dochter word.. Gister had ik het steenkoud en was ik misselijk en viel ook nog in slaap....ik dacht ik zal toch niet zwanger zijn???? Kan niet hoor maar ging wel ff door me heen....
even een 'hallo' van mij!! Zag heeel erg leuk nieuws voor Loontje.. Later lees ik bij en reageer dan even. Liefs
Hey meiden, Lief dat jullie zo meeleven. De echo was zoals verwacht erg vroeg. Er was wel een zwangerschap van 5 weken te zien. Ik heb volgende wk een echo staan bij de vk, die zeg ik op zijn advies af. Ga ik wel naar de vk als alles goed blijkt te zijn. Uit het onderzoek is niets gekomen. t Was trouwens een super meelevende fijne man, de gyn. Over 2 weken weer een echo bij hem.
kwebbekl fijn dat ze een zw.schap konden zien, das gunstig toch? Nu aftellen tot over 2 week de echo, fijn dat de klik ook goed was met de gyn, das heeel belangrijk!
@ kwebbel...jjeeeeeeeej jes jes jes....goed nieuws toch? Hier op dag 33 nog steeds niet ongesteld baal ervan want ik zit al een week te denken dat het komt ...loop elke dag met maanverband maar er komt niks.....ontzwangeren??? We wachten af...
Rustig hier..... Dag 34 nog steeds nie ongesteld... Pfffffffffff ik moet zo vaak plassen...zal toch niet dwars door condoom zwanger zijn?..beetje in paniek hier..... Het kan gewoon echt niet... Heb mijn ei sprong heel laat gevoeld dus zal ook wel later ongesteld worden maar ja....het leed dat ontzwangeren heet... Hoe is het met iedereen?.
Lf, zal vast ontzwangeren zijn toch!! Was je cyclus bij de eerste sneller weer normaal? Hier gaat het goed. Vanmiddag lekker een hele poos geslapen, ben zooo moe. Afspraak bij de gyn is verplaatst naar de donderdag. Op dinsdag moet mn man werken en die moet er bij deze echo echt wel bij zijn. Dinsdag is mn moeder meegeweest omdat mn man op cursus was. Het nadeel van de verplaatsing is dat ik weer een andere gyn heb, terwijl ik dit juist zo'n fijne man vond. Maar ja, als het maar goed is dan maakt het natuurlijk ook niet uit welke gyn je hebt.
Lf, ooh fijn dat je nu ongesteld bent! Kwebbel, vervelend dat je nu n andere gym hebt. Maar wel fijn dat je man mee kan!! Hier, stomme kriebelhoest. Word r gek van!!
Shit te vroeg gejuicht... Alleen bij afvegen roze...hele dag maanverband en krampjes en nu niets...bij afvegen wit slijm...ik heb vanmiddag de Kids in bed gelegt en heb bijna 2 uur geslapen... Kon niet meer op benen staan....misselijk na slapen en opeens gevoelige tepels...vriendin gebeld die in de stadt werkt voor test maar ze was al onderweg naar huis helaas... O meiden ik ben zo bang!!!!!!!!! Kan wel janken....het kan gewoon echt niet want we hebben de condooms na tijd gecontroleerd en nooit onvoorzichtig geweest maar ik viel me zo vreemd al dagen....help!!!!
Oh Lf, wat naar dat het toch zo spannend voor je is! Als je die condooms hebt gecontroleerd dan kan het toch niet, lijkt me! Nou morgen dan maar snel een test halen om jezelf gerust te stellen.
Oh meiden ik ben zo blij,,, ti's net toch nog doorgebroken!!! Heb nu bloed gezien eerst roze en na plassen rood!!! Waarschijnlijk heb ik het zelf tegen zitten houden met mijn gestress....pfffffffff.... Nou sorry voor ego bericht...