oww wat een spanning LF, Had je het vervelend gevonden meis? of wil je wel een derde? Loontje hoe voel je je? Kwebbel en jij? hoe gaat het meis???? Denk aan je! @hier vandaag voor 9u had ik beide kids, gewaassen, aangekeled, gevoed, mijzelf gedouched, gemakeuped, vaatwasser uitgepakt en wasmachine gedaan. Allemaal alleen want manlief had zich verslapen..Knap niet? Dus ik zat om 10u bij een vriendin aan de thee, met twee kindjes...Heerlijk! ik ben er weer dus!!!!!!!!!!!!!! Zoonlief is nu 3 week, het is zon lekker ding he? (verliefd!) de onderkant doet het gelukkig ook steeds beter! YES!
Hoi even een ego bericht van mij. Vandaag het ziekenhuis gebeld voor spuitinstructies bij de iui. En wat blijkt, ik kan pas 7 januari terecht. Daar baal ik dus echt van he. Er is mij verteld dat als ik bel, ik de volgende cyclus meteen kan beginnen met iui. Nu dus nog een cyclus extra. Dus kom ik toch op een half jaar uit. Ben er gewoon verdrietig van. Trek het echt niet meer. Elke keer weer moeten op de dagen dat je vruchtbaar bent en dan elke keer weer die teleurstelling aan het einde van de cyclus. En dat al bijna 2 jaar.
Aaah Happy dat is echt shit meis! wat duurt dat idd lang, kon je dat niet aangeven aan het ziekenhuis? waarom die lange wachttijden? das gewoon 2 maand... Dikke knuf meis!
Happy, aah meid!! Vind t zo kopte voor je! Snap dat je t ff helemaal gehad hebt! Sumshine, goed bezig meid! Gaat snel he! Lf, fijn dat je nu zekerheid hebt! Hier, gister avond ontdekt dat J luisjes heeft.. Dinsdag had ze nog niks, dus ze moet t gister op de psz gekregen hebben. Maar goed, gister om half 8 nog ff dr haren kunnen behandelen, al het beddengoed en kleren in de was kunnen doen, kunnen stofzuigen etc.. Fijn! Maar goed, ze is er vanaf, en alles is weer schoon en fris. Nu hadden we afgesproken dat ze vanavond bij oma en dr tante mocht slapen. Moet ik dit wel of niet doen?? Ze heeft niks meer in dr haren....
He hallo allemaal, @ MM, geweldig he die fantasie van de kids over Sinterklaas. Heerlijk!! Ik zou J idd ook gewoon laten slapen als ze schoon is. @ Kwebbel, op naar de volgende echo!! Mijn duimen draaien!! @ LF, fijn dat je ongi bent!! @ Shumshine, wat een turbo stand zeg. Hier al 2 dagen een lazy mode. Hoef niks dus lekker rustig aan. Britt en ik zijn alle twee verkouden dus dan mag het ook. @ Happy, K***Tzooi. Hadden ze wel effe wat duidelijker kunnen zeggen. Knuffel!! @ Hier, druk druk druk. Merk dat mijn lichaam hard aan het werk is. Ben erg moe en daardoor ook wat kriebeliger. Verlies sneller mijn geduld zeg maar. En hier een peuter die er fijn gebruik van maakt en dus voor geen meter luistert. Ben er ook nog verkouden bij dus lig al 2 avonden om 21 uur in bed. Dadelijk ook maar op tijd naar bed. Moet morgen weer weken. Verder heb ik nog wat gevoelige borsten en heb geen trek om te eten het ene moment en het andere moment heb ik honger. Ben normaal een enorme snoepkont maar heb net chocoladepepernoten op maar ben er misselijk van. Verder heb ik een goed gevoel. Het voelt heel anders als bij de MK. Had toen heel de dag buikpijn en nu absoluut niet. Kan mijn geduld dan ook wel bewaren tot de echo. Zit hier idd ook wel mijn verlof te plannen en dan ook wel in mijn achterhoofd dat het niet goed kan zijn. We zullen het afwachten. Meiden ben er vandoor. Moet morgen weer werken. Fijn weekend allemaal!!
@ sum een 3 e is zeer gewenst maar ik mag ivm keizersnede een jaar niet zwanger worden....is echt gevaarlijk..en we willen wachten tot zoon 2 jaar is ongeveer...ik schrok dus enorm...maar ja het is goed gekomen......fijn dat je je al zo goed voelt!! En dat voor iemand die nog kraamvrouw is!!!!!! @ happy....oh wat balen zeg!!!!! Bel er nog een keer achteraan!,,,,anders ander ziekenhuis??? Sterkte meis..... Hier dochter nu 3 jaar!!! Super leuke dag gehad!!!! Dik verwend met leuke cadeaus!!! Klei, puzzels, verf stiften memory....super!! En een fiets!!!!! Xxx
Sumshine, fijn dat het zo goed met je gaat! En je zoontje alweer 3 weken, wat gaat dat hard!! Oh Happy, ik vind het zo naar voor je dat je weer teleurgesteld wordt!! Sterkte!! Loontje, dat plannen heb ik ook wel hoor! Wil mezelf ook beschermen door in mn achterhoofd te houden dat het niet goed kan zijn. Maar aan de andere kant probeer ik dat ook heel ver weg te drukken. Fijn dat de zwangerschap zo goed voelt!! Minnieme, wat een klus lijkt me dat, luisvrij maken van alles!! Fijn dat het weer schoon is allemaal. Lf, gefeliciteerd met je grote dochter. Heerlijk, zo'n geslaagd feestje! Hier gaat het goed! Voel me eigenlijk net zo zwanger als bij Tijn. En zolang ik geen bloed zie, heb ik vertrouwen. Heb elke dag last van mijn darmen, dat is nieuw voor me. Maar met een kruik erop gaat het prima. Verder slaap ik overdag vaak tegelijk met Tijn. Duurt nog wel lang voordat ik weer een echo heb. Wat zal ik blij zijn als het zover is en allemaal goed blijkt te zijn. Voor nu geniet ik wel hoor. Het leven ziet er zo anders uit nu ik iig weer zwanger ben. Het verdriet van de miskramen raakt gewoon veel meer naar de achtergrond. Fijne zondag nog, Liefs Kwebbel
wij zijn ook bezig voor de 2de.. we zijn nu ruim 5 maanden bezig... het is allemaal weer ontzettend spannend, en slopend.. vooral omdat het deze keer wat "langer" duurt als bij de eerst... toen was het dezelfde maand raak... Hopen dat we allemaal snel een knaltest in onze handen mogen hebben..
Dames kunnen wij misschien niet de titel van ons topic veranderen? In we gaan/ zijn net zwanger en bevallen van de tweede??? Hhahahhaa.....kunnen we niet en besloten clubje worden? Waar wow,minie me, suus, loon,kwebbel,sum,little dreamer,happy,en lady in kunnen kletsen? Lijkt me leuk! Fijne dag allemaal.....kleine zegt de hele dag....papapapapmmamamaaamamampapapmamaaaa scheet!!! @ kwebbel....fijn dat je je zwanger voelt!!! Goed teken
Kwebbel, fijn dat je je zo goed voelt, en dat het vele verlies je nu ook minder raakt.t is je gegund meid! Cjjm, vervelend dat je nu dan zo lang moet wachten he! Hoop ook dat je snel n knaltest hebt!! Club, snap t princiepe niet echt van zo'n club. Heb de uitnodiging geaccepteerd (thnx trouwens voor de uitnodiging ), maar weet niet of ik ook meldingen krijg bij n nieuw bericht zoals bij gewone abo's... Luizen, nergens meer last van volgens mij. Ze heeft nog wel wat gekrabt, maar volgens mij door oude wondjes, want ik kam er niks meer uit.. Iig voor de zekerheid morgen of dinsdag t hele gedoe nog eens herhalen. Hier, vandaag n slopende dag gehad. J wil niet meer slapen smiddags, en D is verkouden, dus zwaar hangerig.. Ze wil allemaal bij mama hangen en tutten. Alleen op n gegeven moment zijn de (.)(.) leeg, en raakt ze gefrustreerd. Dus straks maar ff n klein flesje kv gegeven, en toen was ze n uurtje weer rustig, zodat daarna t hele gezeur weer kon beginnen. Ach ja.. Morgen weer n dag!
He meiden, @ LF, nog gefeliciteerd!! @ Kwebbel, goed om te lezen dat je kunt genieten. Hier hetzelfde hoor. Slechte gedachtes duw ik gewoon weg. Het voelt goed. Waar vind ik de uitnodiging? @ Cjjm, welkom. Hoop dat je snel een posi test hebt!! @ MM, vermoeiend kan het zijn. Vooral als ze niet lekker zijn. Beterschap!! @ hier zijn gangetje. We gaan het het weekend tegen de familie vertellen. Leuk Sinterklaascadeautje toch? Ben benieuwd wat ze ervan vinden? Heb ook zin in het weekend. Lekker Sinterklaas vieren. Jullie ook? GA nog even een tukkie doen en dan op naar de Prenatal om kraamcadeautjes te kopen. Moeten vanavond op kraamvisite. Meiden tot van de week!!
hoest kwebbel en loontje? was ff benieuwd! hier weer bijkomende van een forse buikgriep! manlief had t ook! vreselijk allebei zo ziek en dan twee jonge kids..pffff
Sumshine, oeh bah, dat is een vervelende griep he. Wij hadden het 2 weken geleden. Viel me wel mee hoe snel we weer opgeknapt waren, hopelijk jij ook. Hier gaat t goed. De tijd tot de echo duurt nog wel lang hoor! Nog een week! t Blijft spannend, al lijkt het helemaal goed te zitten.
Hoi hoi, @ Shumshine, vervelend dat jullie ziek zijn. Maar ja, hier het ook gehad en idd weer snel opgeknapt. @ Kwebbel, duurt lang hè tot de echo. Hier nog 1.5 week. Maandag over een week. Spannend!!! @ Hier gaan we het toch niet het weekend vertellen. Schoonmoeder is van de cadeau's en daar heb ik nog geen zin in. Eerst wat verder zijn en de echo hebben gehad. Dus wordt het Kerst. Verder is de verkoudheid over en voel ik me minder moe. Dat is echt fijn. Moet nu 2 lates werken dus zal hierna wel weer moe zijn maar goed. Lekker het weekend vrij en Sinterklaas vieren. Zin in!!! Verder geen kwaaltjes als wat gevoelige borsten. Probeer dan ook zoveel mogelijk te genieten. Meiden tot morgen!! Ga nog even bankhangen.
Zo t is stil hier.. Kwebbel, hoe is t bij jou meid? De 10e had je toch de echo? Of zit ik helemaal verkeerd? Loontje hoe is t bij jou? Cjjm, hoe zit t bij jou? Al n eitje?? Mss n test?? Hier, J is zindelijk. JOEHOE!!!! Vandaag wel 2x n ongelukje gehad. 1x op de psz, en 1X op t cb.. Had natuurlijk op t cb voor t eerst niks schoons bij, dus moest vriend te hulp schieten. Makkelijk als hij thuis werkt, maar natuurlijk weer net in die 15min dat t gewoon echt ff niet uit komt. Ze zegt: mama ik moet naar de heehee (wc), en nog voor ze t goed en wel gezegd had kwam ze al vanachter de speeltafel uit met n natte broek van heb ik jou daar! Sta je daar met 2 kids, lopend naar t cb in de sneeuw... Ach ja, t was gelukkig snel opgelost. Sinterklaas, was hier n groot succes. Ze is helemaal happy met dr dora computer. En de rest. Nu nog dr verjaardag de 22e, en dan hebben we t weer gehad.