We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

LF: een bannen kies je rechts bovenin bij banners. Als je hem hebt samengesteld dan kopieer je de tekst en die zet je dan in je handtekening bij je prOdiel!

Littledreamer: ben ook benieuwd!

Ik mag voorlopig nog niet testen helaas. Nog even geduld hebben dus! Maar ik ben ook echt van plan om pas na NOD te testen als dat dan nog nodig is!

2. alien

alien Niet meer actief

Ow ik zie dat ik de pagina niet had ververst en dus dubbel antwoord heb gegeven! Nu gaat die banner vast lukken

Toch spannend dat je nog niet ongi bent little dreamer!

3. alien

alien Niet meer actief

En daydreamer: veel klus plezier! Hihi!

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    LD, Bale van de test joh! Al ongie? Ik blijf voor je duimen meid!

DD, fijn dat de AB aan slaat!
    Succes;)

Denise, mijn NOD is de 16e. Kan niet wachten haha!

Sorry van de afkortingen maar met mob reagere is al zo lastig hihi..

Hier, vandaag lekker rustig dagje!

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    daydreamy veel klus plezier! Laat m goed mikken!

minimie je nod begint ook dichterbij te komen!!
    rot is dat he op je mob reageren ik doe t liever niet!

Het is nu ruim middag en nog geen ongi. misschien dat ik als ik niet ongi word morgen ochtend t nog is test ....

Eigenlijk ben ik denk niet zwanger, anders had er toch wel een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL licht streepje gestaan? ..

Nou tot strakjes!!

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Littledreamer: Kan het niet zijn dat je eisprong gewoon later is geweest. Weet niet of je aan de pil bent geweest? Want het is toch pas de tweede ronde?

Hier blijf ik maar misselijk. Nu ook echt met beetje overgeven er bij (mondje vol elke keer) sorry voor het ranzige detail.
    Ben benieuwd morgen

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Oh wat spannend allemaal!!!

Lees vol spanning mee...plaats zo ook ff een banner...eerst ff naar de stad!

Tot zooooo

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    happy kan makkelijk dat me eisprong later is geweest.. ik wacht gewoon af. Misschien is me cyclus langer kan.. wachten af!
    maar wat spannend voor jou!

lady veel plezier in de stad!

9. alien

alien Niet meer actief

Happy je maakt het spannend! Ik hoop het voor jullie!

LD, jij houd de spanning er ook nog even in! Wie weet is de test morgen wel posi en had je een wat latere eisprong!

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    morgen ochtend maar weer een testje.. ik heb ook wel is gehoord dat sommige vrouwen het hcg langzaam aan maken. Bij T heb ik toen een week na nod getest en was toen posi

11. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Lukt maar niet met die banner....grrrrrrrrr

Little dreamer misschien ben je toch zwanger.....ik had ook na nod wit slijm.....ik duim voor je

en happy wat spannend!!
    @ daydreamer...veel plezier tussen de lakens!

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    lady flower je gaat naar banner (boven aan de pagina.)

Dan kies je een banner voor zwangerschap cyclus ofzo wat je wilt.

dan vul je de datum in ..

dan kopieer je de code die onderaan de pagina komt te staan. de bovenste van de 2 volgens mij.

en die code plak je boven de tekst mama van een dochter!

Probeer het nog een keer!!

13. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff straks n heel verhaal getypt, doet internet raar..

Maar iig
    LD, vriendin van mij had bij 2 van de 3 zwangerschappen pas 3 weken na haar NOD edn positieve thuis test. Ze had wel al n positieve via arts, maar wou ook n test om te bewaren. Heb die van J. Trouwens ook nog hihi.

Banner kun je trouwens ook op andere sites maken en dan knippen en plakken. Als je bijv op mijn banner klikt heb je tal van keuze en combo's.

Hier, dalijk J. op bed gooien en met n lekker wijntje op de bank. Nu kan t nog zullen we maar zeggen;)

Edit, vriend zij gister trouwens dat er hoe dan ook toch wel n 2e komt. Financieel is t wel te redde, en ook mede door het leeftijdsverschil. Maar ook de kans dat ik zonder werk kom te zitten is n stuk minder. Mss tijdelijk, maar mn werkgever wil sowieso in n amder pand verder gaan. Op 1 voorwaarde, en dat was dat ik me (weer) meer met ze zaak ga bemoeien. Daar ging hij mee accoord, dus t ziet r al weer beter uit voor de toekomst.

14. alien

alien Niet meer actief

MM, dat is fijn!

Ik zit inmiddels ook lekker op de bank! Juffie l

15. alien

alien Niet meer actief

Oops hier de rest:

Juffie ligt inmiddels op bed dus lekker voetjes omhoog en hopen dat er wat op tv komt!

Liefs

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minimie wat fijn een beetje zekerheid voor werk! En het geeft me hoop dat met jou vriendin!

Alien ik ben ook bijna klaar kleine jongen doe ik over een kwartier zijn bed in!

ik ga lekker op tijd mijn bed in .. Komt er nog wat leuks op tv?

Ik doe morgen ochtend geen test ik wacht tot dinsdag ochtend. zonde van t geld ergens ... iedere keer een test.

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tv, geen idee. Wij zetten zo de serie House aan. Ben ik verslaafd aan joh!!:$

Little dreamer, hoop dat ik je geen valse hoop heb gegeven. Maar idd er zijn zo veel dames die pas veel later een positieve test hebben dan de NOD. weet wel dat dat percentage kan stijgen als je al n zwangerschap heb gegad, en zeker als dat nog niet zo heel lang geleden is. Heeft dacht ik iets te maken met dat je lichaam gewend is aan t hormoon, dus minder verschil te merken is ofzooets. Ze zeggen 9mnd ontzwangeren, maar soms kan dat echt n jaar of 2 duren. Vandaar ook bij die vriendin dat ze niet n positieve test had. Terwijl dr toch 3 jaar tussen zat. T is ook wel echt n hormoon bommetje hoor, die vriendin.
    Ik bliif iig voor je duimen zolang er nog geen duiveltjes te bekennen zijn!

Hier, stokbrood met kruidenboter bijna klaar, en dan hoppa House kijken (met die o zo knappe arts:p)!!

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik ben ook gek op house!

je geeft me geen hoop ik wacht gewoon af meer kan toch niet .. het is erop of der onder..

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames, ik was het topic kwijt! haha maar toen zag ik het staan dat het verhuisd was hihi

Hoe gaat het allemaal hier?

Ik denk dat het bij mij GEEN positieve test word..kreeg vandaag wat bloed bij het afvegen..en zou morgen (als ik de pil nog nam) ong moeten worden... godverrr! nu nog eigenlijk niks ,miss dat het vanacht of morgen doorzet.... naja..wie weet... we wachten het maar af en anders met goede hoop naar de volgende keer!

20. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Minnie wat goed dat de toekomst er wat beter uit ziet!!!

Little dreamer: knap dat je dinsdag pas gaat testen...hcg verdubbeld elke 2 dagen dus misschien maandag?? Hihi nee hoor doe maar wanneer jij wilt, ben gewoon heel benieuwd!!

Fijne avond allemaal...

Liefs!

Deel Deze Pagina