Jeetje wat spannend hier allemaal. LD wat goed dat je wacht met testen. Ben benieuwd!!!! Happy, klinkt goed. Hier nog steeds geen ei maar nog steeds wel aan de klus. O ei waar blijf je?????? . Ach ja, ben alleen. Vriendlief is met vrienden weg en ga dus zo maar lekker mijn bedje opzoeken. Tot morgen!!
Lottle dreamer, is leuk he! Zijn nu net bij serie 3 haha.. Susy, oh bale zeg! Lady flower, leuke banner!!! Loontje, mss wacht hij tot je vriend terug is.. Hier, duik mn bed in. Ben op. Trusten iedereen!!! O ff vraagje, dr was toch n NOD en uitgerekend list... kan die niet ergens geplaatst worden zonder dat iedereen m steeds terug moet zoeken? Iemand eenig idee?? Ga dr nu echt vandoor.. tot morgen!!
NOD: Lady Flower:1 november ronde 7 Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 Alien: 14 november, ronde 1 MinnieMe: 18 november, ronde 1 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Zwanger: xxxxx: Uitgerekend: xx-xx-xx
lady f moet naar zwanger .. mini ik weet niet hoever ik met kijken ben want ik kijk via icefilm.info ofzo iets.. kan je meer zien ik drink me glas cola leeg en ik duik er ook in! Erg vroeg voor t weekend maar heb geen zin meer! truste
Hier nog steeds misselijk. Dus dat geeft hoop. Ook niet echt pijnlijke borsten, wat ik normaal wel heb. Ze voelen wel zwaarder aan, dat dan wel. dus ben erg benieuwd naar morgen. Als ik het weet, laat ik het jullie weten. Sorry even geen reactie verder, naar een verjaardag geweest net en ben kapot, dus ga zo lekker slapen.
Er zijn nu 2 dames die zwanger zijn toch?? Dan heb ik even een vraagje aan jullie , hihi.. Voelde jullie je ook anders voor je positief tesstte? Ik moet volgende week ongesteld worden en denk het ook 90% zeker te worden, ik voel dus helemaal niks.. Bij mijn zoon had ik pijnlijke borsten, en werden me tepels ook wat donkerder, en 'wist' het ook gewoon terwijl ik nog nooit eerder zwanger was geweest, maar nu nergens last van dus ga er maar vanuit dat ik ongesteld word. Vandaag wel 2 testen gekocht, maar ligt nog netjes in de verpakking, ga ze pas gebruiken als ik zeker weet dat ik zwanger ben.. Bij de 1ste ook zoveel geld verkl**t door al die testen haha!
Nou test was negatief vanochtend. Dus of te vroeg gestest, of ik wordt toch gewoon ongesteld. We zullen het gaan zien komende week.
Happy: balen maar wie weet te vroeg getest! Ld: al ongi? MH: ik weet nog dat bij mijn vorige 2 ik totaal geen kwaaltjes had juist! Pas met 5 weken ongeveer.
@ mh1113: Symptomen vorige week rond nod: .Voel me raar .verkouden/zere keel .koud en dan weer warm met zweten .vanaf vruchtbaar slijm tot nu: witverlies .boeren laten .koffie = vies .vlees heel goed kunnen ruiken .bloed chagrijnig!! .moe Nu 4 en halve week zwanger: Met vlagen misselijk en buik een beetje opgezet...ook een kilo afgevallen! Oh ja en 1 dag voor de positieve test had ik opeens mega vet haar...heel raar heb ik eigenlijk nooit! Hoop dat dit helpt? Vanmorgen voor het eerst een thuistest gedaan van sensitest..gelukkig meteen knalpositief in het ziekenhuis hebben ze het vast wel goed maar ik dacht opeens straks is er nog iemand met dezelfde naam en ben ik helemaal niet zwanger....hihihi Fijne dag allemaal! @ Happy te vroeg getest misschien?? hebje nog meer testen? @ Little dreamer: Ben je al ongi???
happy geen bloed geeft moed! Mh ik had bij mijn vorige ook pas na 5 weken extreem misselijk tot 14 weken. En boobs werden een ruim maatje meer!! hier nog geen ongi te bekennen! Lf het is toch ook gewoon lekker om een posi test in handen te houden!!!
NOD: Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 Alien: 14 november, ronde 1 MinnieMe: 16 november, ronde 1 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Loontje4 : Cyclus van slag, ronde 8 Zwanger: Wow uitgerekend: ?? Lady Flower uitgerekend: ?? Little dreamer, Hoezo kan je dan meer zien? Wij downloaden gewoon.. Hmm.. Nog niet ongie dus.... Frustrerend zeg!! Happy, Spannend! Maar je moet toch nog 2 dagen tot je NOD? MH, Ik had bij J. nergens last van. Alleen wist ik het ook gewoon terwijl ik nog nooit zwanger was geweest. Wanneer is jou NOD? Heb bij J. eigenlijk maar 1 test verkloot, maar dat was omdat ik niet genoeg urine had gebruikt.. De test die ong. 1 uur later deed was duidelijk positief. Verder had ik na n week of 5 pas pijnlijke borsten en donkerder tepels, en werd pas misselijk 2 dagen voor de bevalling. Wel was ik vanaf n week of 3 (zwanger) tot 2 mnd (na de bevalling) constant moe. Lady flower, als ik van jou lijstje uit moet gaan ben ik ook duidelijk zwanger haha.. .Voel me raar .verkouden/zere keel .koud en dan weer warm met zweten .vanaf vruchtbaar slijm tot nu: witverlies .boeren laten .koffie = vies (hier smaakt hij minder lekker, maar is niet vies) .vlees heel goed kunnen ruiken .bloed chagrijnig!! .moe Moet nog 9 dagen wachten tot mn NOD... Toch wel leuk om ook test te hebben. Ga je m bewaren? Heb bij J. n druppeltje transparante nagelak erin gedaan (onder t plakbandje), en hij is nu nog heel goed zichtbaar. Vaak vervagen ze anders na n tijdje. Hier, weet niet wat ik heb vandaag. Gister ontzettende buikpijn rechts naast mn navel. Zeker als ik diep ademhaalde deed t ontzettend pijn. Vandaag mega chagrijnig, en voel me echt niet lekker. Gewoon een herfst dip of...........? Ook mn darmen willen niet mee werken aan mn humeur...
NOD: Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 Alien: 14 november, ronde 1 MinnieMe: 16 november, ronde 1 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Loontje4 : Cyclus van slag, ronde 8 Zwanger: Wow uitgerekend: ?? Lady Flower uitgerekend: 10 juli 2012 Ik hoop dat er meer zijn uitgerekend in juli....als ik dat zo lees zijn jullie misschien ook wel zwanger!!! Ik duim!!!
Ja ik heb nog meer testen. En inderdaad duurt nog 2 dagen tot NOD. Verder kan het natuurlijk ook zo zijn dat mijn cyclus wat langer is dan gedacht. Ik zie nu wel een streepje op de test. Ook na wat water er over heen gedaan te hebben, maar voor mijn idee stond die er met 5 min nog niet. Heb de kv 2voor 5 gedaan. Daar heb ik nog nooit een streepje op gehad, ook niet na een tijdje. Mijn man ziet het streepje ook. Dus test dinsdag denk ik nog een keer.
minimie het zijn alle seizoenen tot nu toe.. maar ik weet niet hoever jullie house kunnen zien .. Stom! hahaha net lekker even wat opgeruimd en schoongemaakt. als vriend terug komt van sporten ga ik lekker even douche.. heb ik zoooo zin in maar eerst nu lekker een eitje maken.. je kan der maar trek in hebben! tot straks!
happy misschien houd dat wel wat in.. ik kon hier op de testen ECHT niks zien! ik duim even harder voor je!
Hey meiden, Mag ik hier ook mee doen? Ik zit ookal bij in 2011 zwanger willen worden. Ach maar lekker schrijven vind ik toch wel zo leuk! Hier en dochter van inmiddels 21 maand. Afgelopen winter was ik zwanger van de tweede maar met 13 weken is het hartje gestopt met kloppen. Helaas. Sindsdien (februari 2011) zijn we bezig voor nummer 2 maar het wil helaas nog niet echt lukken. Jammr, Mijn NOD is ongeveer 30-11 dus we moeten nog ff. Groetjes! Sumshine
Hoi hoi, Vanmorgen een positieve ovutest!!!! Jeeh mijn ei gevonden!!! Gelukkig niet nog een keer zo'n lange cyclus. Gisterenmiddag nog geklust en vanavond ook nog een keer. Gaan straks lekker uit eten dus dat komt goed. Morgen ook nog maar een keer klussen en dan maar weer rustiger aan. Dus alleen wanneer we zin hebben en dan op de wachtbank.....zucht....We zullen het zien. En het blijft spannend hier. Ik hoop dat veel meiden je mogen volgen Lady FLower. Leuk toch om ook zelf een test te hebben. Heb hem van de eerste nog steeds bewaard. En Happy, we blijven duimen. Kom morgen nog een keer kijken. Fijne dag/avond allemaal!!
Hey loontje en little dreamer zie ik nu dat jullie kindjes precies op dezelfde dag geboren zijn? zo ja...wat grappig! mijn dochter is van eind januari ze heet Jenthe. ( dus een jaar en negen maand oud) Leuke leeftijd he??
NOD: Littledreamer: 5 november, ronde 2 Happy1980: 8 november, ronde 10 Alien: 14 november, ronde 1 MinnieMe: 16 november, ronde 1 Loontje4 : 20 november, ronde 8 Daydreamy: 22 November, ronde 2 Sumshine: 30 november, ronde 9 Zwanger: Wow uitgerekend: ?? Lady Flower uitgerekend: 10 juli 2012 Heb even een datum bij mezelf gezet. Welkom Sumshine. Heb je meteen bij het lijstje gezet. Succes!!