We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He Sumshine, idd ze zijn op dezelfde dag geboren. En nu weer samenin de weer voor een 2e. GRappig toch?

2. Loontje4

Ben er nu echt van tussen!! Doei doei!!!

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hi loontje ronde 9 maar eigenlijk ook ronde 21 want na de geboorte van jenthe geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt...we zetten em gewoon op ronde 9 klinkt wat positiever :D

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey hey,

Ik spring er weer in als het goed is voor jullie. Even wat drukkere dagen gehad.

@MH: Anders voelde ik me niet, maar ik was er op één of andere manier zo zeker van dat ik zwanger was. Ik heb toen ook positief getest 4 dagen voor mijn NOD. Mijn gevoel had het juist, m'n lichaam daarentegen had nog niet veel door ;)

@Happy: Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en heb je binnenkort een positieve test in je handen.
    Heb je geen foto van de test?

@Lady: Grappig dat je toch even begon te twijfelen. Is volgens mij helemaal normaal :) Ik zou thuis toch ook nog eens een testje doen.
    Gefeliciteerd trouwens hé! Super leuk :)

@Little: Hopelijk hebben de pendels van oktober gelijk en ben je gewoon zwanger!

@Minnie: Slim van die nagellak. Ik heb Sams testen ook nog steeds. Gelukkig zijn ze nog niet vervaagd, maar mss toch best even wat overdoen.

Hier zei mijn man net dat hij het toch wel een beetje spijtig vindt dat we deze maand nog niet geklust hebben. Een beetje een verloren maand :)
    Maar vanaf dat ik ongi word, dan gaan we er gewoon kei hard voor!
    Tja, ik vind het ook best wel spijtig, maar praktisch gezien, met mijn werk enzo was dit wel het beste. Nu weet ik wel dat hij er ook echt naar uit kijkt om een tweede kleintje te mogen krijgen :D

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sumshine: Welkom, altijd leuk :) Hier een zoontje van januari 2010 :D
    Ja ronde 9 klinkt idd wat beter :)

@Loontje: Wat goed dat je je ei hebt gevonden :) Welke ovu-testen gebruik jij? Ik denk erover na om er ook te gaan gebruiken.

6. Loontje4

Heb het in het lijstje aangepast. Staat op de vorige pagina.

7. Loontje4

Hoi,
    Ik gebruik de testen van ClearBlue met een smiley.
    Zijn wel relatief duur maar heb de vorige zwangerschap ook met andere testen gedaan maar al die streepjes. Nu gewoon wel of niet. Bestel ze bij thuistesters.nl. Kosten dan voor 20 tests 37 euro en dan komen er nog verzendkosten bij maar heb het er wel voor over.
    Hopelijk heb ik ze na deze maand niet meer nodig. Let's hope so!!!

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey hilli ook een januari kindje! (hier de 24e dus 19 dagen later :D)

Over ovu testen: hier sensitest voor t eerst geprobeerd, vorige maand in huis 2 keer gebruikt, voelde me nog wat onwennig. Deze maand maar ff proberen, vanaf dag13 ofzo.

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    sunshine welkom! Succes

hili tuurlijk mag je weer mee komen praten. Volgende maand er extra hard tegen aan!!

Loontje Lekker aan de klus!!!! laat je man raak schieten! ;)

hier net eitje gemaakt.. ik neem 2 happen en moet er opeen van kokhalzen.. naja geen eitje dan.. toen maar tonijn met mayo en per en zout. en dat op een stukje komkommer leggen! JAM!!

ik ga even douche tot straks!

10. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    vraagje... ik heb dus al sinds vorige week maandag zeurende pijn in onderbuik en vanaf woensdag ongeveer ook last in onderrug, maar nu de afgelopen dagen heb ik last van maagzuur... dit heb ik echt nooit! maar alleen last van gehad tijdens de zwangerschap van mn dochtertje... zou je er dan nu al last van kunnen hebben?

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    little dreamer je hebt wel bijzondere kwaaltjes he? je test was nega?? met welk merk heb je getest? wel ook met ochtend urine?
    Denise: iedere zwangerschap is anders maar een week voor je nod is wel erg vroeg om kwaaltjes te hebben! 4 a 5 dagen ervoor kan meestal nog wel. Is je cyclus altijd erg regelmatig? anders zou het ook nog je eisprong kunnen zijn, die kunnen ook rare klachtjes geven (hormoonschommelingen) en anders..wie weet test je over een week wel posi!

Spannend allemaal!

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    mijn cyclus was de vorige keer erg regelmatig, telkens 28dgn, nu zit ik weer in ronde 1 dus het is natuurlijk nog even afwachten, maar ben weer even van 28dgn uitgegaan..
    we wachten het even af tot volgende week!

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Loontje: Aah die testen kende ik nog niet. Bedankt voor de info :)

@Sumshine: Heb je zo'n lange cyclus dat je pas op dag 13 gaat beginnen met testen? Ik las ergens iets over beginnen op dag 6.
    Ik weet nu al dat ik ovu-testen leuk zal vinden :) Ik hou van testen :D

@Little: Slecht ei? Of mss omdat je zwanger bent?

@Denise: Of je er nu al last van kan hebben weet ik niet. Hopelijk voor jou wel :)
    Hier ook wel zeurende pijn in mijn onderbuik en mij onderrug ;) maar dat zal mijn ongi wel zijn die zich aankondigt ofzo

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Grr!! Heel verhaal getypt, en weg..

Sumshine, welkom!

Kwaaltjes, herinner me het eenige kwaaltje wat ik bij J. De eerste maand heel erg had. En dat is dat ik er niks van moet hebben als mn vriend 'zin' heeft. Kusjes in mn nek geven, strelen ed. Heb ik nooit, maar sins vandaag opeens wel. Ook weer n paar dagen na mn eisprong zoals de eerste keer. Heb goede hoop, maar ooh wat is t klote! Afijn.. ga me klaar maken om te werken.

@de rest, sorry, ben t vergeten. Voel me echt niet tof vandaag.

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @hilli cyclus van ong 35 dagen.

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    sunshine niet met ochtend urine getest.

hili vriend zei dat t ei goed smaakte.. hij heeft t opgegeten...

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @little dreamer: ochtend urine is meestal iets betrouwbaarder ( heb je meer hcg) als je net over tijd bent! Duimen meid! Heb jhe een idee wanneer je weer gaat testen?

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    dinsdag ochtend! niet eerder...

net bij schoonouders gegeten. die vertrekken dinsdag ochtend voor 6 weken naar australie.

nu op de bank met de laptop..

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oww spannend little dreamer!

20. alien

alien Niet meer actief

Tjonge, heel wat afgekletst vandaag zie ik!

Welkom Sunshine!

Nog steeds geen ongi dus LD? Knap van je dat je nog niet weer hebt getest! Ik ben ook echt van plan om niet voor NOD te gaan testen want anders is het zo'n geldverspilling als het nog een tijdje duurt.

Ik heb me echt voorgenomen om zoooo van een volgende zwangerschap te gaan genieten! De vorige keer heb ik vooral in angst geleefd maar neem me echt voor om dat deze keer opzij te gaan zetten. En ook als ik weer super ziek ervan ben MOET ik gewoon genieten want dat zal mijn laatste zwangerschap zijn!

Hoe hebben jullie de vorige zwamgerschap beleefd?

Deel Deze Pagina