We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kimmeding, Welkom! Spannend zeg!! Erg vervelend als jij wel wil, maar je man niet. Dat probleem had ik hier met mn vriend.
    Mss had ik ook de truc moeten gebruiken met stoppen van anticonseptie. Vriend heeft n hekel aan condooms, dus wie weet waren we dan veel eerder op dit punt geweest haha.
    Iig heb jij de tijd van het ontpillen al achter de rug..

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    little dreamer"heftig al die lichamelijke ongemakken en dat jeweet dat je er extra medicatie voor moet slikken! Maar goed dat je er zo luchtig en positief mee omgaat!!!

kimmeding, fijn dat vriendlief om is.

hier: ik heb inderdaad een miskraam gehadmet 13 week: hartje stopte met kloppen dit was in februari en sindsdien nog niet zwanger...Duurt lang...Had ook nooit verwacht dat het mij zou overkomen! gek he? en toen het eenmala zo was, was ik er erg nuchter over: oke dit is het leven dan, zo gaa thet. Ik besef me wel dat ik wel degelijk dus alles nie tkan plannen en dit toch los moet laten...dat is mijn les geweest. Aan de andere kant was ik er van overtuigd dat ik na mijn miskram snel weer zwanger zou zijn....ik wacht nu nog steeds.....

dit keer dus maar aan de sensitesten ofzo. Kijken of dat helpt.
    Ik wil aleen niet dat seksen moeten word, het moet wel leuk blijven!1 Herkennen jullie dat??

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Moet zeggen dat ik in 2008 precies hetzelfde heb gedaan en tja hij is aan het denken gezet.
    Ik ben inderdaad al lekker pil af en mijn cyclus is ook weer normaal van start gegaan dus ikke blij!

4. alien

alien Niet meer actief

Welkom kimmeding!

Meiden die zich schuldig voelen: dat is toch helemaal niet nodig! Als je maar beseft dat het hele zwanger worden, zijn en kind krijgen een heel groot wonder is!

LD: vind het gewoon spannend voor jou! Zit steeds te kijken hier of je misschien toch al hebt getest haha!

Pfff voel me erg beroerd vandaag en dat geeft toch hoop! Dat wil ik helemaal niet want maandag mag ik pas testen en elke keer hoop dan duren de maanden zoooooo lang!

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    kimmeding welkom fijn dat je vriend(man) om is!

alien ik wacht echt tot morgen ochtend! erg he wachten duurt lang .. heb er op t moment ook veel moeite mee!! ;)

shimshine 13 weken dan ben je net voorbij de 12 en dan gaat t mis! verschikkelijk!

ik ga even de houtkachel aan doen ik heb t ijskoud!!!

6. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    hier geen krampje meer te bekennen en wittig slijm soms niks en soms waterig... fijn he! dat ik dat even meld :D:D:D ik laat jullie gewoon even meegenieten :p

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daydreamy, t zou idd de innesteling kunnen zijn..
    Krijg je die eigelijk ook als t eitje dus niet bevrucht is...?

Sumshine, Tja, als ik voor mezelf na ga, dan heb ik eigelijk vrij weinig dat ik kan zeggen dat sex echt leuk is. Voor mij is het sowieso iets wat moet en wat erbij hoord. Niet dat het altijd tegen mijn wil in is, maar vind het gewoon moeilijk om er echt van de genieten. En dan kunnen die ectra dagen rond de eisprong er ook nog wel bij. Ben er vrij nuchter onder eigk..
    Komt door bepaalde dingen in t verleden...
    Dus herken het zelf eigelijk niet echt..

Alien, Ik besef sowieso wel dat het een heel groot wonder is, en mss is schuldig niet helemaal t goede woord. Maar voel me dan altijd n beetje opgelaten als ik vertel dat t hier zo snel en makkelijk is gegaan allemaal. Ik weet t, ik heb af en toe n kronkel in de kop ;)

Ooh jij maandag testen.. Ik woensdag, maar wss doe k m dinsdag al.. Hier trouwens ook echt beroerd hoor.. Vind t gewoon niet grappig meer. Moeders mogen helemaal niet ziek worden. Zelfs niet als dat mss wel iets wil zeggen over een volgende zwangerschap.

Mss dat ik daarom niet al te veel hoop heb bedenk ik me net.. Had namelijk bij J. echt nergens last van. Had alleen nog minder zin in sex.. Ja, ik weet t.. Iedere zwangerschap is anders haha. We zien t wel!

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Littledreamer, ik geniet met volle teugen whaha!!!

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha Little, je maakt het wel spannend hoor! :D

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    little dreamer jij houd het echt wel spannend!!!

11. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Little dreamer volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor!! Ben zo benieuwd........

Minnie me je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor maar ik snap het wel.....veel mensen in mijn omgeving worden zwanger en zeggen dan expres niets tegen mij of zo van...ach jij arme ik wel en jij niet...dat is ook niet leuk hoor want ondanks een mk kan ik echt wel heel blij zijn voor een ander!! Veel mensen durven ook niet te vragen hoe het met je gaat dat vond ik wel jammer......en @ Alien en Sumshine hadden jullie ook dat mensen de hele tijd vragen of je al weer zwanger bent of constant zitten te vissen.....mijn collega`s deden dat heel erg en ik werd steeds maar niet zwanger, toen heb ik er iets van gezegd want vond het af en toe best vervelend dan was je net ongesteld en zei een collega: `zou je wel koffie drinken? of ben je niet zwanger....grrrrrrrrrr

Duim voor jullie allemaal!!

LF

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    het lijkt me zo moeilijk dat als je mensen om je heen niet durven te zeggen dat ze zwanger zijn.

Een goeie vriendin van mij kan moeilijk kinderen krijgen. is na 7 jaar nog niet gelukt en ik vertel haar alles zij is de enige die weet dat wij bezig zijn! En ze is blij dat zij dit weet!

Ik ben trouwens gek op spanning.... alleen deze spanning begin ik minder leuk te vinden!!

Dames die bijna mogen testen wel volhouden!!

13. alien

alien Niet meer actief

Ladyflower: na de geboorte van Jasmijn* hebben wij meteen gezegd dat we graag weer zwanger willen worden. Wij zijn hierin heel open geweest naar Fam. en vrienden dus dat hadden wij niet zo.

Nu alleen wel! Iedereen vraagt al wanneer de volgende komt! Dit keer houden we het voor onszelf!

14. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    het is jullie schuld dat ik de drang krijg om vanavond te testen. maaaaaaaaaaar ik moet wachten tot morgen ochtend!:p zo ik moest even iemand de schuld geven :D

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Littledreamer: Heb je testen in huis? Zo ja, knap dat je je kan bedwingen :D Ik ben ook heel erg benieuwd naar morgenvroeg :)

Hier krijg ik eigenlijk niet meer zo'n vragen :) Wij hebben een stuk grond gekocht en 1 april starten de werken. Ik heb iedereen verteld dat we toch nog willen wachten omdat het tweede kleintje anders geboren wordt in het midden van de bouwwerken. Maar dat vinden we helemaal niet erg. De buitenwereld weet dat alleen niet :D Verrassing!

16. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Nou geen innestellingsbloeding hoor, toch ongesteld geworden!

Op cyclusdag 27, hoop niet dat ie nog korter gaat worden.. Elke maand word het een dag korter.. Al gaat het natuurlijk wel sneller zo hihi!

DUs op na ronde 2!

17. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    hili ja dan vragen ze niet meer! Mijn schoonmoeder laat wel is wat vallen dat ze het heel leuk zou vinden! Ze moest is weten dat we bezig waren :p
    Ik laat straks de keuze aan mijn vriend of we straks samen testen of ik alleen morgen ochtend!

Wat zouden jullie doen?

18. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ik ga zodra ik zeker weet dat ik zwanger ben, alleen testen!

Ik wil me vriend dan verrassen! Hebben bij de eerste zovaak getest omdat ik van alles voelde, en dat was niet eens bijzonder meer toen het wel echt zo was..

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @MH: :( Oh spijtig :( Mja je kan het idd positief bekijken, je kan sneller aan de volgende ronde beginnen als het niet gelukt is. Maarja, tis veel leuker als je niet meer ongesteld wordt natuurlijk ;)

@Littledreamer: Hehe toch teveel kriebels? Ochtendurine is natuurlijk altijd beter hé. Ik denk dat ik toch even zou wachten. Morgenochtend met je vriend testen, dat lukt niet?

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    mh wat balen!! volgende ronde beter!!!

Deel Deze Pagina