lady flower, mijn omgeving dus collegas wisten idd van de mk en nu ik weer gestopt ben met roken (tja na de mk ivm stress weer begonnen...slecht) is iedereen erg verdacht. Heb maar goed duidelijk gemaakt dat ik NIEt ZWANGER BEN~en eet ik maar broodjes filet americain enzo! hahaha. Ik herken het gevis wel, maar neit dat mensen het niet durven te vertellen ofzo. Ik merk alleen bij mijzelf hoe slech took dat ik zelf een beetje jaloers begin te raken en dat vind ik niet leuk van mijzelf....oepsie... MH: balen meid! VOlgende ronde word gewoon een top ronde!! Littledreamer± ben benieuwd wat vriendlief zegt....testen of morgenvroeg...Al heb je met ochtendurine echt meer kans.....lastig!
MH: wat balen! Hopen oP meer geluk de volde de ronde! Little dreamer: Je hebt nu al zo lang volgehouden! Ik zou dan toch wachten en morgen met ochtend urine testen. Dan heb je echt zekerheid! Succes! Wij slepen je wel door die paar uurtjes heen!
Mh....wat balen zeg!!! Maar wie weet ben je nu al 1 dag zwanger...en kom je daar over 4 weekjes achter met een positieve test!! Wens je veel klus plezier over 2 weken. Little dreamer.....moeilijk he!!!!! Pffff lastig hoor.....als je wel vanavond gaat doen moet je niet veel drinken..succes meid!!! Spannend he!!!! Liefs Lady
Little dreamer....hoe kan dat nou....3 dagen overtijd....ook geen hele vage streep als je hem in het licht houdt? Klote die onzekerheid....
aaaah little dreamer!....ships! maar niet getreurd: geen bloed geeft moed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ten tweede ochtend urine is sterkter geconcentreerd, dus wacht nog ff en test dan met ochtend urine! Hoe is je cyclus normaal? en heb je een idee wanneer je ei was meid? Voor nu, sterkte met het balen! maar neit getreurd misschien komt he tnog goed
ik keek net na 10 min nu zie je heel vaag een streepje .. maar dat mag je niet meer aflezen. maar dat had ik vrijdag niet! ook niet na een uur toen ik op die test keek. ik denk niet dat jullie het kunnen zien
Ld: ik zie hem volgens mij WEL hoor!!!! Wel heeeeeeele licht maar toch..... Ik geloof er nog in meis!
Ik zie hem wel hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgenvroeg is ie positief ik voel het!!!!!
Nou ik moet niet te veel hoop krijgen ik het was na 10 min en niet 5 ... morgen ochtend doe ik er nog 1 tje ..... we hebben net me schoonouders dag gezegd die zitten morgen om 12.30 in de lucht naar australie .. STEL dat ik zwanger ben hoef ik ook niet bang te zijn me te verspreken!
Je moet toch binnen 10 minuten het resultaat aflezen? Nou dan is het wat mij betreft positief, ik zit een halve meter van de pc af en zie nog het 2e streepje......en een streep is een streep hoe vaag ook! Ik snap dat je nog niet staat te juichen maar ik heb goede hoop dat je morgen een duidelijkere streep krijgt te zien...ik hoop het zo voor je! Kun je wel slapen vannacht? hihiihi GTST kijken nu......
Haaa dat zei ik net tegen vriend ik denk dat ik niet kan slapen vanacht! ik durf echt niet te juichen hij moet duidelijker!