minnimie roken is zoooooooooooooooooo slexht en ZEKER als je probeert zwanger te worden! ahahahha! Ik ben een halfjaar geleden gestopt! En bij mijn vorige zwangerschap het ik tot 8 weken gerookt! En gewoon een pracht zoon! dus van mij hoor je niks! ik snak er met deze onzekerheid geregeld naar! ruzie is over was al over maar 1 moet er eerst sorry zeggen dan is de spanning ook weg .. en ik heb maar sorry gezegd!
Littledreamer, heel goed! Roken, heb bij J. Tot 14 weken gerookt. Wel alleen maar 's avonds, en max 2 dan. Soms n dag dat ik niet rookte. Is geen goed excuus, maar had echt heel veel stress toen, en merkte gewoon dat ik echt n stuk relaxter was en beter sliep als ik die ene peuk rookte. Rond de 35 weken nog 1 peuk half gerookt, maar vond t niet lekker meer. Toen weer veel stress gehad, waardoor de bv ook van de een op de andere dag stopte, dus toen had ik ook geen rede meer om niet meer te roken. Hier weer ff n jaloers momentje hoor. Kapster was net hier voor mn vriend. Is ze natuurlijk zwanger... vind t super voor dr hoor, maar ja, je kent t wel. Iedereen om je heen is zwanger of net bevallen en jij zit daar maar tussen met je platte buik en rammelende stokken hopeloos te wachten op een positieve test. Morgen ben ik iig aan de beurt! (Voor n nieuw koppie)
dat is echt zo dat iedereen zwanger of net bevallen is. misschien dat ik morgen nog is test.. maar de teleurstelling zal weer groot zijn!...
Even wat rustiger op het werk dus ben ik weer even! Ik ga denk ik vrijdag ook al stiekem testen. Gewoon omdat ik als hij negatief is het wat beter van mij af kan zetten. En mocht hij wel al positief zijn dan heb ik een heel leuk weekend hahahaha! Morgen maar ff testje kopen! Over mij: ben bijna 28. Man is 31. Wij zijn inmiddels ruim 2 jaar getrouwd en al 12 jaar samen.
Littledreamer: tja... Lastig hoor! Zou toch morgen weer een test doen. Wie weet krijg je wel duidelijkheid.
alien wat doe je voor werk? tja als die nu weer nega is ben ik er zeker van dat mijn cyclus de weg kwijt is en dan vrijdag maar de huisarts bellen. ik heb gister ochtend getest dus verwacht gewoon weer negatief .. zo kort op elkaar zal weinig uitmaken!
Alien, denk dat ik vrijdag met je mee doe. Negatief = zaterdag 2e test. Weer negatief dan dinsdag pas. Nadeel is alleen dat ik mn vriend vrijdag pas om 22 uir zie... ach ja, mss sta ik wel samen met hem op... kan hij zn dag gped beginnen met n beetje geluk. Vraag me af hoe hij zal reageren. Uberhoupt wanneer dan ook. Hij verwacht dat t zeker langer dan 4 mnd gaat duren. Maar denk zelf uiterlijk 3... Ff vraagje. Bij J. Ben ik 3mnd min of meer gestopt met de pil. Heb er toen elke maand maar n stuk of 8 geslikt. Daarna helemaal gestopt, en meteen die maand zwanger. Hebben die eerste 3 mnd toch hun werk gedaan? Heb ze wel steeds rond de ei geslikt namelijk...
Ik werk in een sportschool achter de receptie. Je hebt dan inderdaad een heel vreemde cyclus. Heb je je eisprong ook gevoeld of met ovu testen?
Hoi hoi, * Gezellig hier op de bank met MinieMe en Kimmeding. * k ben 33 en vriendlief is ook 33. * Als ik zwanger ben gaan we het denk ik met Kerst vertellen. Zou dan zo'n 8 weken zijn dus wel een mooie lengte voor familie dacht ik. Voor vrienden en op het werk wil ik wachten tot rond de 12 weken. En wilde het eigenlijk met een t-shirt vertellen maar dat hebben mijn broertje en schoonzusje pas geleden ook gedaan dus moet nog even denken. * Welkom MinnieJ. Ik gebruik ook testen van clearblue. Ik heb ze besteld bij thuistesters.nl. Er staat dan dat je al heel vroeg in je cyclus moet beginnen met testen maar gewoon even op hun site kijken. Daar staat een betere uitleg. Ben er erg tevreden over. Geen streepjes turen maar gewoon ja of nee. En ik test gewoon 's morgens als ik opsta. Succes ermee!!! * Ik moet zeggen dat ik me niet zo snel verveel maar werk dan ook nog 32 uur en vriendlief 36 uur dus er is altijd wel wat te doen in huis ....... * LD, schiet niet op zo hè? Idd vrijdag nog maar even testen en dan op naar de HA. Blijft zo wel spannend. Zou volgens mij nergens anders mee bezig kunnen zijn. BAlen van je ruzie maar goed dat het weer is bijgelegd. Hier werkt het ook zo. Welterusten LD!! *Hier ook een baalmomentje. Er is weer een collega zwanger. Die is nu rond de 11 weken. Ze heeft het vandaag verteld. Dus heb haar gefeliciteerd maar ondertussen. Ik wil ook. Al gun ik het haar natuurlijk ook maar toch..... Verder aan het wachten op de wachtbank.....zucht.....
Voor de meiden die binnenkort gaan testen: hcg verdubbeld elke 2 dagen! Maar dat wisten jullie vast wel... Net terug van kraamvisite....wat klein wat klein.....moest er bijna van huilen... Zelf nu 3 en half jaar getrouwd en bijna 9 jaar samen... Lekker slapen allemaal en little dreamer ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt..... @ minnie me en Kimmeding.........bijna testen!!!!! Veel plezier als het zover is.. Tot morgen lekker slapen allemaal, LF
Hey! Ja het blijft gek he, om te zeggen; mijn man. Haha...ik voel me er soms wat ongemakkelijk bij, het klinkt zo oud! Ja ik las ergens dat je het beste 4 uur niet moet plassen, ik heb vanmiddag de test gedaan (negatief) maar ik kon echt niet langer dan 2 uur mijn plas op houden. Maar ik denk dat het toch te laat was, meestal stijgt dat hormoon toch een dag of 2 voor de ovulatie? Dus vandaag zou mijn 14e dag zijn, misschien beter vanaf dag 12..
Loontje: is echt moeilijk als je zelf al even bezig bent en iedereen om je heen lijkt zwanger! Ik weet het maar al te goed! Maar.....je wachten word vast beloond!
Ik zal stil zitten Minnieme Nou Lady flower ik heb niet het gevoel dat het bijna is hoor maar dat zal de ongeduld zijn. Blegh
Even vanuit mijn bed iedere 2 dagen verdubbeld hcg.. zegt lf kan,ik dan morgen testen na gistdr ochtend...
hey meiden goh wat is er weer veel geschreven! Ik zal ook even wat ove rmijzelf vertellen 28 jaar 4 jaar getrouwd (bijna 5) 12 jaar samen... 1 dochter J. ( ruim 21 maand) 1 mk met 13 weken afgelopen februari (hartje klopte niet meer, miskraam werd opgewekt..) Zwanger worden wil nog niet echt lukken...helaas. Anderzijds werk nog 32 uur met veel plezier! dus hebaltijd wel wat om handen... echo bericht: vriendinnetje belde net is zwanger van de 3e! Ik dacht het al en had er een paar keer mee geconfronteerd (gevraagd etc) heeft ze glashard ontkent. Vind dat zooow stom, we zijn close met elkaar! Zei ze ik wou het pas vertellen als ikz eker wist dat het goed zat want ikw as zo bang dat hetzelfde zou gebeuren als toen met jou! NAJA...Oke klap dat zij weer zwanger is ( we zijn al die tijd samen bezig maar zij is elke keer zwage ren ik niet..inmiddels nummer 3 daar...) en dan ook nog 3 maand mij voorliegen... grrrrr
Hoi Ladys, wat spannend hier! dames,veel succes met testen! spannend! volgens mij ook wat nieuwe dames...WELKOM ,gezllig hierrrr! hihi... @ sumshine, ja dat is niet zo leuk om dat zo te zeggen 'dat het net zo als bij jouw ging' en wat dacht je, aahh ik wil zeggen dat ik zwanger ben! dan baal je ,dat begrijp ik best...maar ach, komt vast goed,en kun je binnenkort het zelfde zeggen! Ik denk dat ik morgen wel van me ong af ben, vandaag al niet meer zoveel gehad,dus dat word goed klussen! haha.. kan niet wachten tot het zover is,aahhh ..geduldddd.. pfff.. hoop dat ik me deze maand ook met positief nieuws mag melden... nou meiden , ik lees het wel weer hier...ben benieuwd! welterusten allemaal! liefss