Lieve meiden. Mijn modem is overleden....geen internet alleen op mobiel er lastig ik kom zodra ik een nieuwe modem heb. Liefs
mooi Hier gaat het goed, ben nu ongi (nog officieel de stopweek natuurlijk) ben benieuwd wat er met m'n lichaam gebeurt donderdag als ik de nieuwe pil niet neem Hoe is het met jou?
hoi hoi, Hier vanochtend getest en negatief dus of... ik ben te vroeg geweest of... ik word vanaaf/vannacht (dat was vorige keer) ongi of morgen! En anders test ik woensdag pas weer (denk ik haha). Ben er toch weer meer mee bezig nu NOD er aan komt... Aan rest, ook succes!
Jammer dat de test nega is!! Ik was vorige week maandag niet meer ongesteld, en nu gister avond loopt er helderrood bloed uit! Ik snap echt niks van het lichaam! En nu niks meer! hahaha wat zit een mens toch raar in mekaar!
@daydreamy: NOD zou gister of vandaag zijn (ben net pas gestopt met pil en zit gem. op 28, vorige x 27 en nu dus 29 dagen). Ben vandaag dus ongi geworden. @littledreamer: dat is zeker vaag zeg die tussentijdse bloeding! Ben dus ongi geworden vanochtend. Toch net ovu gemist, denk ik. We hadden wel ons best gedaan haha. Hebben jullie het ook (als je tenminste pil gebruikt hebt) dat nu je 'echt' ongesteld bent, het veel zwaarder is (meer bloeding, meer pijn)... ?
Toen ik voor de 1e zwangerschap gestopt was met de pil had ik idd een veel zwaardere menstruatie, eigenlijk zoals ik em had op 14-jarige leeftijd voordat ik aan de pil begon
Mila, ik had na pilgebruik juist een prettigere menstruatie. Op een of andere manier schoner, minder heftig en ik had de pil vanwege de enorme pijn, maar dat is nu minder! Ik heb wel kramp, maar daar gebruik ik dan Aleve Feminax voor, dat is echt superspul! Ik vind deze cyclus knap lastig,weet een beetje wanneer ik mijn ei had, volgens mij vorige week dinsdag of woensdag, maar heb geen idee hoe lang de luteale fase is, en dus ook geen idee wanneer mijn NOD is. Komt ook omdat ik vorige maand ineens een cyclus van 26 dagen had, normaal nooit, meestal meer dan 30. Spannend blijft het, het is de eerste ronde voor onze tweede, blijft afwachten. En dat wachten, dat stelt mijn geduld wel heel erg op de proef! Gelukkig heb ik geen zwangerschapstesten in huis,zodat ik alvast even kan testen. Weet van mijzelf van de eerste, het liefst test ik iedere dag... Groetjes, Mex
Mila77 Ik ben met pil al zwaar ongesteld een dikke week bloeden! Dus hoop nu niet dat het meer word. Kan me dat van de vorige keer niet herrinneren.En jammer dat je ongi bent! Op naar de volgende ronde! @mexicang Dat is altijd handig testen in huis halen! Ga ik ook doen.. ben een nieuwgierig aapje! @hier wij houden niet echt bij wanneer ik vruchtbaar ben... wij vrijen wanneer we zin hebben. Bij T is dat ook in ronde 3 goed gegaan!
Littledreamer, eigenlijk is dat wel het fijnst he? 'gewoon' wanneer je zin hebt! En,het schijnt echt zo te zijn dat je tijdens je vruchtbare dagen meer zin hebt, alsof je lijf zelf een seintje geeft. Moet eerlijk toegeven dat dit bij mij wel zo is. Ik ging er eens op letten en jawel! . En ja, dat testen.... ik heb voor een heleboel echt heel veel geduld,maar om te wachten tot nod, of na nod.... pffff.... Heb de laatste nachten kramp bij schaambeen en sinds gisteren af en toe wat gevoelige borsten. Maar dit kan net zo goed op ongi tekenen wijzen,want ik vind tekenen van zwangerschap en menstruatie in het begin heel veel op elkaar lijken. Bij mij dan. Zucht.... hoelang nog??
Fijn he! Het lijken allemaal op de zwangerschapskwaaltjes. Ik heb het gevoel ongi te moeten worden. Moet nog niet maar ik sta niet te kijken als ik van de week opeens ongi ben!
Hoi!!! Yep!! We gaan ook voor de 2e,mijn kleine is nu 5,dus ik vind wel tijd worden ook voor nog eentje,naar een mk van 9 weken in juni, geef ik niet op,ik weet het gewoon dat zij/hij zich weer gaat bedenken en weer teug komt!!!duimen maar 6e mag ik testen!!!!
oh wat leuk, succes. wij gaan ook voor onze 2e. na een paar weken terug een positest in handen te hebben werd ik een paar dagen later ongesteld. toen hebben we besloten dat we het toch wel erg graag willen
Jaaa dit is zooo vervelend en irritant ook h''e,ik heb ook welleens gehad,had zelfs een echo geregeld,maar toen kwan ie gewoon,super k*t,maar goed we geven niet op meid,een keer komt ie wel hoor,blijf positief,niet te veel denken(hoor is wie het zegt)..en het komt allemaal goed ik mag volgende week testen.... Gr
Littledreamer, ik heb ook sterk het gevoel ongi te gaan worden. Ik had een paar dagen geleden nog wel kramp bij mijn schaambeen, vooral 's nachts, maar dit heb ik al een paar dagen niet meer. Dus ik verwacht dat ik de pakken maandverband toch nodig zal hebben. Vind het nog wel erg lastig dat ik gewoon even niet weet wanneer mijn NOD precies is. Maar, als ik zaterdag nog niet ongi ben, gaan die zwangerschapstesten wel gehaald worden!
Pinkster ik duim met je mee!! Blinky Heb je een miskraam gehad? als ik vragen mag? of ik het een valse posi? Maxicang Ik wacht gewoon maar af wanneer ik ongi word tis de eerste maand dus zal echt niet zwanger zijn.kan lang duren de eerste keer wat ik gelezen heb. Hier is alles rustig ook niet meer echt het gevoel ongi te moeten worden. eerste maand is niks zonder pil!