Goedemorgen!! Littledreamer, ik zou vandaag testen. Mocht t weer onduidelijk zijn, dan kan je mss vandaag of morgen nog bij de HA terecht. Denk dat de kans anders groter is dat je pas na t weekend terecht kan. Sumshine, Ooh niet tof als ze niks gezegd heeft. Kan me goed voorstellen dat je daarvan baald. Zeker met zo'n opmerking. Al zal ze het niet zo bedoelen.. Zou bij mij denk ik ook verkeerd vallen. Susy, Hoop dat je al van je ongie af bent! Hier, Voel me zo schuldig!! Heb sinds 1 week na mn ei gewoon echt geen zin meer in sex.. En zeker 's avonds niet. Dan ben ik echt op en wil gewoon slapen!! Niks aan te doen, maar t zorgd wel voor spanning. Verder.. uuhm.. Vandaag uitnodigingen maken voor J. dr verjaardag...
@Loontje: Heel herkenbaar dat je het moeilijk hebt wanneer er iemand anders zwanger is. Is heel normaal. Hopelijk moet jij niet te lang meer wachten voor je het zelf mag gaan vertellen. @LadyFlower: Hormoontjes komen al piepen? Omdat je bijna moest huilen bij zo'n klein mopje @MinnieJ: Haha, ja dat heb ik ook. Ik moest er ook erg aan wennen om 'man' te zeggen. Zo ben ik vorige week nog naar een Game-winkel geweest om een spel voor hem te reserveren. Maar kheb toen toch maar vriend gezegd in plaats van man. Ik vond dat zo gek Wanneer heb je normaal je eisprong? Ik begin al op dag 8 ofzo Of mss wel vroeger Vorige maand was mijn eisprong op dag 12. @Sumshine: Mss dat ze je niet met een mk wilde confronteren omdat ze dacht dat alle gevoelens bij jou zouden terugkomen ofzo? Ik ken je vriendin natuurlijk niet. Het is altijd lastig als mensen die dicht bij je staan zwanger worden als ze nog maar naar elkaar kijken. Op den duur ga je ze het kwalijk nemen natuurlijk. Hopelijk ben jij ook snel weer zwanger en verzuurt dit jullie relatie niet. @Susy: Ik hoop ook voor je dat je positief nieuws mag melden en hier mooie foto's kan komen showen. Pff jij al bijna van je ongi af, ik wil ook klussen!! Nog even geduld. Mss een beetje direct, maar hebben meer dames meer zin nu ze van de anticonceptie af zijn? Toen ik mijn pil nog nam had ik echt weinig tot geen zin. Mijn man moest mij altijd 'overhalen'. Maar nu ik gestopt ben met de pil, poeh wat een verschil Hij wist niet wat hem overkwam vorige maand @Minnieme: Jij hebt dat blijkbaar niet dus Tja, stel dat je zwanger bent en daardoor zo moe bent, dan moet je vriend er maar vrede mee nemen Binnen een paar weken ben je wel weer fitter @Littledreamer: En? Heb je vandaag getest? Hier is Sam vandaag een dagje naar het kdv om het gewoon te blijven voor als ik weer aan het werk ben. Even een dagje voor mezelf Ook altijd leuk.
meiden ff snel laat ik weten weer negatief. ik heb naar jullie geluisterd en de HA gebelt. en de situatie aan de assistente uitgelegd, zei gaat t met de dokter bespreken en belt mij tuseen 11 en 12. ik lees straks terug ik moet ff bloed gaan prikken voor me reuma (auto immuun) dit kan maar tot 10.30 en ben nog niet aangekleed! tot straks!
@little draeamer...wat goed dat je gebeld hebt zeg!! Ben benieuwd en veel succes dan straks! @kim....oh ik zie dat het nog 13 dagen duurt....duurt nog ff maar vanaf volgende week misschien al eerste tekenen...Spannend @ minnie me....jij mag al wel bijna testen toch? Ga je morgen al 1 doen die je 4 dagen van te voren kunt doen?? @ alien...jij ook snel testen he! ben erg benieuwd! @ sumshine...ik vind het wel een beetje flauw van je vriendin...ook omdat jij al lang iets door had.....toen mijn vriendin erachter kwam dat ze zwanger was kon ik dit ook meteen aan haar zien....het was 10 dagen na onze mk.....ik vroeg haar ben je zwanger? Ze zei meteen ja en ik ben heel erg blij dat ze het gelijk eerlijk vertelde... (zelf had ze de maand ervoor een vroege mk bij 5 weken) ik was ontzettend blij voor haar maar kon haar helaas niet meteen feliciteren want we zaten op een verjaardag...hahaha toen iedereen weg was kon ik haar eindelijk een dikke knuffel geven. Ze is nu 35 weken en we zijn dus nu voor de 2e keer samen zwanger!! Ik denk dat ik het echt niet tof had gevonden als ze gezegd had dat ze niet zwanger was...maar ja misschien bedoelde jou vriendin het wel niet zo en hoopte ze dat jij ook snel zwanger werd ofzo..... Ik ga mijn dochter maar eens wakker maken nu...slaapkopje! Liefs LD
Hili, Normaal heb ik idd ook dat wanneer ik van de antoconceptie af ben n heel hoog libido. Daarom vind ik t ook zo vreemd dat dat nu niet t geval is.. Heb wel 'zin', maar heb geen zin in het hele gedoe dr omheen zeg maar... Volg je me nog? Littledreamer, Al iets gehoord van de HA?? Ladyflower. Ja, dat is wel de bedoeling. Als t lukt hoor.. Moet ff kijken hoe laat ik opsta. Wil niet tot 22u wachten met evt t nieuws vertellen, en vind het zo stom om via de tel mn vriend te vertellen dat hij weer vader word mocht hij positief zijn.. Lekker is t he als ze uit slapen! Hier ook echt n slaapkoppi. Gaat rond 19u naar bed, en word rond 9:30 wakker! Hier, kapster is net weg. pff hele tijd natuurlijk over baby's gepraat. IK WIL OOK!!!!!
Ik weet eigenlijk niet wanneer normaal gesproken mijn eisprong is maar ik vermoed toch rond de 14e dag omdat als ik zo terugreken is op die avond ook mijn zoontje verwekt, volgens mij echt precies op de 14e dag in de nacht van dag 14 naar 15..misschien betekent dat wellicht dat mijn eisprong op dag 15 of dag 16 is? Dat verschilt natuurlijk per vrouw. Zal er voor de zekerheid vanmiddag nog een test tegenaan gooien. En dan volgende maand gewoon vanaf dag 11 ofzo
Nou, ik heb mn hoop opgegeven... Lees net dit op Inet: Onvruchtbaar F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden. Heb al n week ofzo wittig slijm... Bah! Denk dat ik toch nog wacht met testen..... Edit: Hmm... Van Inet word je ook niet veel wijzer...
ik ben terug gebeld. ik moet wachten tot me volgende ongi! dan moet ik weer testen. (mag ook eerder). het kan zijn dat ik een maand oversla. maar ik kan ook toch zwanger zijn. Dus ik weet eigenlijk niks! haha! ik bewaar de laatste test tot de volgende ongi moment.. ik pas mijn banner aan om te weten wanneer ik ongi zou moeten worden ... @ susy ik hoop ook dat dit een positieve maand voor je word! Eigenlijk hoop ik voor iedereen dat het een positieve maand word!!! @sumshine niet leuk dat ze niks gezegd heeft!! @hili ik heb ook meer zin!! maar vriend is iets teveel met spelletje battlefield bezig .. GRR! minimie dat zegt niks niet de moed opgeven! Positiviteit doet wonderen!!!! ik ga even de kleine man op bed leggen!
Hoi hoi, Spannend hoor een paar die bijna mogen testen. Hier nergens last van tot nu toe. Hopelijk verandert dit snel. We wachten nog maar....... @Sumshine, echt balen dat je vriendin niet gewoon eerlijk geweest is. Al hoewel ik weet dat het moeilijk is. Een vriendin van mij kon zelf heel moeilijk zwanger worden en toen was ik ineens wel zwanger. Heb dit wel meteen tegen haar gezegd om idd zo iets te voorkomen maar eht was wel lastig. Gelukkig heeft ze zelf nu ook een zoontje @ LD balen. Nu kun je nog maar wachten. Heb vorige maand ook een cyclus gehad van 37 dagen terwijl ik altijd rond de 30 of eronder zelfs zit. Testte toen met ovutesten pas op dag 24 positief. Snapte er toen ook niks van maar het werd opgelost. @ Hili. Hier ook wel meer zin als met anticonceptie maar het speelt mss ook wel mee dat ik graag een 2e wil zeg maar. MinnieMe misschien idd wel tekenen van een zwangerschap. Wie weet? @ MinnieMe. Gewoon hoop blijven houden. Uitzonderingen bevestigen de regel. Knuffel. @ Slaapkoppies. Hier geen slaapkoppie. Ze gaat rond 19.30 uur naar bed en slaapt dan tot 7 - 7.30 uur. Zou wel willen dat ze eens tot 9.30 uur zou slapen. Ben zelf geen ochtendmens dus ze moet ook altijd even wachten tot ik er ben. Even zelf eerst een beetje wakker worden. Is ook geen probleem gelukkig. Hier vandaag al flink opgeruimd en boodschappen gedaan, dadelijk nog even de keuken poetsen en dan vanovond zwemmen met mijn schoonzusje die natuurlijk ook zwanger is.....zucht....geduld.....Ach ja. Kom morgen weer eens kijken. Doei doei!!
@ loontje balen he dat iedereen zwanger is! ik hoop ook gewoon dat ik nog ongi word dan weet ik waar ik aan toe ben. ik ga ook even ruimen morgen is mijn vriend jarig! 30 jaar .. (ouwe...)
@ minnie me....dat slijm zegt helemaal niks hoor...ik had vanaf vruchtbaar slijm tot nu toe witverlies, en soms weer helder en nu beetje gelig (iiiieh bah) en sommige dagen ook helemaal niets....duss @ little dreamer....raar hoor nu heb je inderdaad nog geen duidelijkheid......afwachten dan maar........ Na het stoppen met de pil (ik heb 3 jaar lang de diana 35 geslikt) werd ik gewoon een heel anders mens, veel opgewekter en minder prikkelbaar....ik heb toen gezegd dat ik nooit meer aan de pil wil.....na de geboorte van dochter hebben we pas na 6 weken weer eens geprobeerd maar ik weet niet hoe dat bij jullie zat maar was nog niet echt prettig!!! Na maand of 2 weer aan de gang en toen condooms gebruikt...toen dochter 9 maanden was(eerder dan gepland maar manlief vind condooms niet leuk) zijn we daar ook weer mee gestopt tot op dag van vandaag... Dochter gaat hier trouwens om 20:00 naar bed en slaapt tot 9 uur....als ze naar de opvang moet gaat ze om 7:30 naar bed en moet ik haar rond 7:30 wakker maken......tussen de middag slaapt ze de ene keer een uurtje en de andere keer 2 uur......ze heeft het nog wel nodig! Moeders voor moeders komt om 16:00...spannend hoor...dit is mijn derde zwangerschap maar doe voor het eerst mee. Ben benieuwd! Ze gaat ook nog een zwangerschapstest doen...ben gewoon zenuwachtig! Jullie ook van plan mee te doen als het deze maand zover is?? Fijne dag nog! Groetjes!
@LadyFlower: Slaapt je dochter tot 9 uur?! Ik ben jaloers! Hier gaat Sam rond 19-20 uur slapen en hij is altijd tussen 5 en 6 uur wakker. Als ik geluk heb, slaapt hij tot 6.30u ... Het maakt ook niet uit om hoe laat hij gaat slapen 20- 21u ofzo. Hij wordt altijd rond dezelfde tijd wakker. 's Middags daarentegen slaapt hij 3 uur aan een stuk
@ Hilli...3 uur???? ga je zelf dan ook nog wel eens t`bed weer in? Doe ik nog wel eens...heerlijk. Ja, dochter is al vanaf geboorte een flinke slaapkop zal ze wel van haar vader hebben die ligt ook rustig de hele ochtend te pitten. Toen ze een paar maanden was kreeg ze om 7 uur een flesje en sliep dan weer tot 11 uur ofzo.....ik weet dat dit heel uniek is!!! Bij de volgende zal het wel anders zijn...whahahaha. Lf
En weer vanaf mijn werk...om 23:00 weekend! Dan heb ik weer wat meer tijd hoop ik! Net even snel testjes gehaald. Ik verwacht er alleen niets meer van hoor. Morgen vroeg zullen we het zien. Of niet natuurlijk want maandag is pas mn NOD. Wat hebben jullie een lekkere slapers! Behalve hili dan! Nou hier ook niet hoor. Ze slaapt pas echt goed door sinds een maand. Erg pittig eerste jaar gehad door weinig slapen en daar zie ik dus ook erg tegenop bij de 2e! Dan kan ik natuurlijk niet even slapen als de baby slaapt. LD: tjee, das wel lang afwachten dan! Vreselijk om zo in onzekerheid te moeten zitten hoor. Probeer het van je af te zetten en ik zou deze maand dan ook maar gaan zien als de volgende ronde. Verder even niets onthouden, sorry!
Littledreamer, mijne is al bijna 33.. als ik dat nou zou zegge haha.. wel klote zeg dat je nog niks weet. Ga je wel met ovu testen aan de gang nu? Lady flower, je geeft me weer n beetje hoop. Weet alleen niet of ik morge wel ga testen al. Wbt moeders v moeders, nog niet aan gedacht. Denk t niet. Hier trouwens de nuvaring gehad. Ideaal! Hier, heb opeens momenten dat ik t moe ben, t koud heb, en heel erg pijnlijke steken in mn onderbuik. Verder niet misselijk ofzo, maar koffie stinkt en smaakt vreemd. Wie weet.....
Wie weet minnieme! Als jij niet test morgen ochtend doe ik het ook niet hahaha! mvm ligt er aan of ik weer zo ziek ben. Ik heb het nu 2x gedaan maar vond het vreselijk omdat ik er zo van moest spugen. Bleh!
@minimie nee ik ga niet met ovu testen beginnen ik laat de natuur gewoon ze werk doen! Komt het dan komt het. Ik probeer er ook nu niet mee bezig te zijn! Gewoon de volgende ronde! 33 scheelt bijna niks @mvm ik had me opgegeven toen der tijd. belde ze mij op werk. dus ik vroeg of ze de dag erna wilde terug bellen .. nooit meer wat gehoord! @alien wat doe je nou voor werk?? @LF mvm is in bij jou! spannend! @slapen.. hier gaat t tussen 19.00 en 20.00 naar bed. en slaapt dan tot 7.00/ 10.00 heel verschillend! Ow en dan slaapt hij smiddags nog zo`n 1,5 tot 3 uur ook verschillend! Heerlijk! Nou ik ga die kleine even in bad stoppen! tot straks!
@LadyFlower: Sam is ook altijd een flinke slaapkop geweest, maar dan vooral overdag ... Hij is nog maar net op 1 slaapje. Hij heeft heel lang tot zeker 1.5, 3 keer overdag geslapen. Nu bundelt hij alles is 1 slaapje Meestal ga ik niet slapen, omdat ik dan even tijd voor mezelf heb In 3 uur kan je best veel doen. Maar het gebeurt wel eens. @Alien: Jij ook een slechte slaapster, ben ik toch niet alleen. Hier sliep Sam ook pas door nadat hij 1 was. Nu wordt hij nog vaak wakker 's nachts. Tja hopelijk slapen onze tweede kindjes wat beter 's nachts
Mvm, dan moet je toch alleen je urine afstaan? Middag dutje, ze gaat om 11 naar bed en slaapt dan tot 13 / 15 heel verschillend dus. Moest J vanaf dag 1 al 's nachts wakker maken voor de voeding... Testen, ff kijken of ik morgen nog meer testen kan halen. Dan doe ik t wel. Al heb ik dr iig voor morgen n hard hoofd in. Is toch 5 dagen voor mn NOD. Hier, opvliegers, geen honger, en voel me erg kriebelig. Duik vroeg mn bedje in!