We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

Heel verhaal getypt en nu issie weg!

Minnieme: 5 dagen voor NOD is ook wel heel erg vroeg inderdaad! Dacht dat ik al erg vroeg was met gaan testen hihi. Anders test ik wel alleen hoor!

Nou de rest houden jullie te goed want via m'n mobiel is niet heel handig lange verhalen te typen!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hey meiden!

bedankt voor jullie begrip t.a.v. vriendin die zwanger is en me al die tijd had voorgelogen. Ik kan e rtoch niks meer aan doen, dus laat het zo! haha.

: slapen: dochterlief is nooit een goede overdag slaper geweest. savonds slaapt ze van 19"00 tot 7 en toen ze 1 was deed ze eindelijk een slaapje overdag van wel 1,5 a 2 uuur en de laatste maanden slaapt ze soms wel 3 uur. hahaha!

@Ld: Wat lastig dat je moet wachten! nu nog een maand afwachten zeg maar? nu heb je natuurlijk geen idee waneer je ei sprong is of is geweest...

@iloontje: ook bijna niet aan anticonceptie gedaan dus na de geboorte van jullie 1e, hie rnet zo ....het laat op zich wachten...

@minniemie: je hebt al echte klachtjes he?? Spannend!!

@ hier: zucht........toch een beetje onrustig na dat nieuws van die vriendin. Ben toch ff geconfronteerd met onze wens en het feit dat hetnog niet is gelukt...Stom vind ik dat...He tpast niet bij me, maar toch voel ik het......

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Littledreamer, heb bij J 6dage voor.mn verwachte NOD (was niet helemaal zeker van mn cycluslengte) getest. Sloeg al positief nog voor ik t dopje drop had! Dus t kan weldegelijk, maar idd vaak is t dan te vroeg. Ga iig morge nog ff naar de kv, dus kan ik weer wat testen gaan halen mocht t nodig zijn:p

Sumshine, ja, heb wel wat klachten, maar weet dus niet of t iets te betekenen heeft. Kan ook goed aan t weer liggen. Wat ik wel heel sterk heb is dus mn libido. Toen ik zwanger was, wassi 0,0 en nu dus ook. Maar ook dat kan aan iets anders liggen. Heb namelijk altijd wanneer er nieuws is over mn vader n tijdje n minder libido. (Hele rechtzaak geweest. Gelukkig net achter de rug na 3jaar) alleen had ik altijd een minder libido dan, maar nu issi zoals tijdens mn zwangerschap zo goed als op.
    Dus ik weet t echt niet.
    Ga iig morgen testen. Al is t maar om van de grootste spanning af te zijn.

Hier, niks nieuws..

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    wow 6 dagen voor nod! wist niet dat dat kon! Het zou leuk zijn als je dat nu weer hebt.

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wow 6 dagen vooor nod posi test! dan had jij echt knal HCG minnime!! hihi

6. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    NOD:

Alien: 14 november, ronde 1
    MinnieMe: 16 november, ronde 1
    Loontje4 : 20 november, ronde 8
    Daydreamy: 22 November, ronde 2
    Kimmeding:22 november, ronde 1
    Sumshine: 30 november, ronde 9
    Littledreamer 3 december 3e ronde
    Hilli: 6 december, ronde 1
    MH1113: 6 december, ronde 2

Zwanger:

Wow uitgerekend: 9 juli (onder voorbehoud)
    Lady Flower uitgerekend: 10 juli 2012

ik heb mij erop gezet voor 3 dec dat zou me ongi worden als ik gewoon ongi wad geworden!

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    NOD:

Alien: 14 november, ronde 1
    MinnieMe: 16 november, ronde 1
    Loontje4 : 20 november, ronde 8
    Daydreamy: 22 November, ronde 2
    Kimmeding:22 november, ronde 1
    Sumshine: 30 november, ronde 9
    Littledreamer 3 december 3e ronde
    Hilli: 6 december, ronde 1
    MH1113: 6 december, ronde 2
    Happy1980: 7 december, ronde 11

Zwanger:

Wow uitgerekend: 9 juli (onder voorbehoud)
    Lady Flower uitgerekend: 10 juli 2012

Even mezelf toegevoegd. Ben erg druk de laatste dagen. Dus lees wel mee, maar even geen tijd om te reageren.

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, stond er zelf ook echt van te kijken haha. Met name dat t ook zo snel duidelijk was. Dacht eerst nog me vergist te hebben in mn cyclus, maar met de termijn echo klopte t precies.

Duik zo mn bedje in. Stom dat de spanning om te testen nu opeens ver te zoeken is...

Alien, alvast veel succes morgen;) hoe laat mag je?
    Ik zal rond half 6 op de pot zitten haha...

9. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

O spannend MinnieMe en Alien......ga morgenochtend meteen even lezen. Britt gaat naar het KDV en ik ben gewoon thuis en kan dus effe flink aan het werk. Even boven de ramen en de gordijnen doen. Komt er meestal niet van.
    GA mijn bedje opzoeken. Tot morgen

10. alien

alien Niet meer actief

Morgen ben ik niet heel vroeg hoor! Rond 8 uur denk ik! Ga nu lekker naar bed, trusten!

11. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meiden, wat een gezellig geklets hierzo...

bedankt voor de positieve moed! hihi... hopelijk is het raak deze maand,kan niet wachten!

erg he wachten? haha...

en de dames die gaan testen,succes! ben benieuwd!

ben nu wel van me ong af, vanochtend een heeeel klein drupje , maar nu is het wel weg;) dat gaat goed....hihi;)

trusten allemaal!

liefssss

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Loontje, lekker thuis bezig vandaag dus.. Ramen boven zijn hier ook n taak die altijd maar uitgesteld word.

Susy, wachten idd sucks. En t stomme is dat als je dr eindelijk bent, de tijd toch wel snel leek te gaan. Iig succes met wachten.

Alien, Nogmaals succes!

Hier, negatief. Weet nog niet of ik voor Dinsdag nog ga testen.
    Morgen moet ik eigelijk naar n carnaval feestje van mn zusje, maar oh wat zie ik daar tegen op. Heb zo'n hekel aan dat stomme feest! Daarbij is t van 19 tot 21.. Willen ze ook nog dat J mee gaat.. Ja dag! Dus weet nog niet of ik wel of niet ga.
    Zou me erg schuldig voelen als ik er niet bij ben, maar heb echt geen zin.

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minimie :( maar je zit nog voor nog je kan nog alle kanten op!!!! niet bij de pakken neer zitten !! Knuf!

loontje ik heb hier ook nog een paar ramen :D

suzy ik weet t wachten is .................. K*T!!! :D

alien succes!!!

hier is vriend jarig! dus straks boodschappen en omdat ie 30 word en zijn vrienden vanavond komen hang ik het huis vol met slingers en balonnen :D
    En hij heeft cursus dus heb t gevoel dat hij eerder thuis komt! hij begint ook later!

ik kom vanmiddag nog ff spieken

owja en ik ben niet ongi!

14. alien

alien Niet meer actief

Helemaal niets te zien helaas! Bij m'n vorige 2 zwangerschappen had ik nu al wel een posi test dis ga er nu van uit dat ik maandag gewoon ongi word helaas.

Ach ik ging er ook niet echt vanuit dat het al zo snel raak zou zijn want de vorige 2x heb ik er 9 en 11 maanden over gedaan.

Wel had ik het gehoopt omdat ik erg veel steekjes heb wat ik echt niet herken dus dacht ik misschien mijn banden. Maar helaas. Op naar de volgende ronde!

Minnieme: jij ook nega, balen!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    minimie en alien jammer van die nega testen..Gelukkig is het nog vroeg dus het kan nog alle kanten op!! Geen bloed geeft moed toch???

Enne wie ging hier alle ramen lappen? Heb hier ook nog wel wat :D:D:D

16. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Alien en MinnieMe balen!!!! Maar nog geen ongi's dus wie weet. Duim nog effe voor jullie!!!

Hier net Britt weggebracht. Zit nu effe te ontbijten en dan aan de slag. Ramen en gordijnen. Nou ja de gordijnen doet de wasmachine gelukkig. Kom vanavond nog een keer kijken. Fijne dag allemaal!!!

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    O ik geef de moed niet op hoor.
    Had eigelijk ook echt geen positieve verwacht haha.

Alien, t kan idd nog alle kanten op. We wachten t af he;)

Hier, dalijk werken...

18. alien

alien Niet meer actief

Loontje: dat is een fijne planning vandaag! Succes ermee hihi. Ik doe een luierdag hoor!

Minnieme: werkse!

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    balen meiden! hier net de boodschappen gedaan.. wat een werk. hopelijk heb ik alles ... nou tot later ik ga hier even door!!

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Spijtig van de negatieve testen, maar tkan nog hé.

Deel Deze Pagina