We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meiden,

Voor de meiden die negatief testen, das k**te zeg! Maar idd, miss effe wachten...

Alles weer opgeruimd, konijntjes verzorg, en hij ligt nu lekker te slapen. Zo lekker zelf gesneden frietjes bakken! mmmm...lekker..

He meiden, heb eigenlijk nog een vraag,..het zal vast wel op zp staan, maar dat weten jullie vast wel..

Nu zeggen ze dat je bepaalde dagen moet 'klussen' maar ik vind dat helemaal niet fijn eigenlijk..zou dat uitmaken? Ik heb zoiets ,moet wel spontaan, en niet van 'ja schat, we moeten weer'' vind dat geen fijn gevoel. Of is dan de kans kleiner ? we doen het natuurlijk wel genoeg ,maar van het weekend, want ben nu pas vm me ong af dusja...

naja, hoop dat jullie wat kunnen beantwoorden.

liefsss

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    susy wij klussen niet! vrijen wanneer we zin hebben! En bij mijn zoontje was het in de 3e ronde raak! dus zo raak je ook zwanger!!!

tot morgen allemaal!

3. susy26

susy26 Niet meer actief

Ja dat vind ik ook! anders voelt het ook niet goed. En bedoel ook vrijen hoor, maar dacht, de meeste noemen het hier 'klussen' dus dacht, zet het maar zo weg hihi.. maar vind vrijen wel een leuker woord haha.. jij ook denk ik hihi..

allemaal fijn weekend! en tot snel weer,miss nog wel effe vanavond hoor hihi............

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Suzy Ik herken het wel dat je niet wilt moeten.....blijf het ook een lastig gegeven vinden...
    ligt aan de wens en hoe lang t duurt enzo denk ik..haha

5. susy26

susy26 Niet meer actief

@sumshine,

ben toch niet de enige haha.. ja dat is ook zo, dat speelt ook een rol natuurlijk,als het echt 'te' lang duurt dan moet je even gaan rekenen..hihi.. maar ja net wat litteldreamer zegt, het moet spontaan.En niet van 'ik moet weer' die gedachte vind ik zo pushen,en niet fijn.

Maar ja, we gaan naar ronde 1 en gaan er HELEMAAL voor! Best weer spannend,al veel spannender als met de eerste. Want toen was ik na 2 weken met de pil gestopt te hebben al zwanger. En dacht dat het toen wel een half jaar kon duren! Zo raar is dat dan he? Naja,komt hopelijk snel goed!;)

en ben beneiuwd naar de andere dames, hoe het zal gaan...

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Ha ladies,

Ik denk idd hoe snel het allemaal loopt. De vorige keer zijn we 8 rondes bezig geweest en nu zitten we ook al weer in ronde 8. Heb in het begin idd ook gedaan van vrijen wanneer we zin hebben maar ja dat heeft zijn vruchten niet afgeworpen dus dan is het idd als het "moet" maar we maken er dan ook een feestje van hoor. En ik ben al 33 wat ook meetelt denk ik. Jee wat ben ik al oud ;). Ach ja.
    Huisje is iig weer schoon. Schone ramen en gordijnen boven. Een schone wc en keuken en nog wat administratie weggewerkt. Nu effe lekker op de bank en zo lekker bedje slapen. Morgen weer werken. Fijne avond nog en tot morgen of zondag. Fijn weekend ook allemaal!!

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik ben een beetje een te grote controlefreak om enkel te vrijen als we zin hebben. Ik moet weten wanneer mijn ovulatie is en dan zal er ook gevreeën worden :D Maar ik ben niet van plan om het te zeggen tegen mijn man wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, dat werkt mss remmend. Hij heeft altijd wel zin, dus dat komt wel goed :) Veel moeite moet ik nooit doen ;)

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Susy, volgenns mij maak je idd wel meer kans, maar wat bij zelf heel erg merk is dat ik automatisch rond mn ei meer zin heb. Zou t niet doen als je t niet wil.
    Hier doe ik dan wel sowieso op mn piek feesten.

Hier, eindelijk lan ik naar bed.
    Welterusten!!!!!

9. susy26

susy26 Niet meer actief

Hey ladys, dankjewel voor de goedbedoelde adviezen!

@loontje,

Dat scheelt ook een hoop hoe het gaat idd! we gaan er voor en hebben goede hoop!

@Hili,

hihi controlefreak nog wel.. het zal natuurlijk wel schelen als je op 'die'dagen vrijd. en had ook in een soort website gekeken van wanneer je vruchtbare dagen enz zijn, dus inme achterhoofd hou ik wel in de gaten haha. maar gewoon het idee zeg maar.. maar miss gaan we ook wel op die tour,who nows?!

@ Minnieme,

ik merk dat niet dat ik meer zin heb als ik me ei krijg hihi.. dat doe ik ook zeker niet! naja, net wat ik al zeg, ben allemaal zo aan het mutsen haha en miss gaat het straks automatisch ook zo ver..maar nu doen we het wanneer we zin hebben. en hopelijk komt het snel goed hihi.

Nogmaals ,thx voor de lieve adviesjes!

Welterusten en tot snel weer!

liefss

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    nou ik denk dat ik uit ervaring kan zeggen dat als je het weet je er toch wel een beetje meer je best voor doet om te feesten.
    Nu besloot toevallig mijn man in mijn vruchtbare periode zijn "jasje" te laten liggen dus dat was makkelijk hahahaha

11. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    lieve iedereen,
    hoe gaat het hier... Zijn er inmiddels al nieuwe positieve testen bijgekomen? En wat wordt er veel gepost.. Ik hou het niet bij joh!!:D Ben een paar dagen voor werk in het buitenland geweest.

Ik ben een beetje onzeker, heb nog steeds geen symptomen zoals gevoelige borsten of iets... Ik weet dat dat ook helemaal niet hoeft maar ik voel me ook niet echt zwanger...:S Het enige is dat ik wat meer witte afscheiding heb en af en toe een steekje links of rechts in mn onderbuik. Heb ook het idee af en toe wat weeig in maag te zijn maar weet het ook niet zeker.. Kan daarom ook niet wachten om de echo te zien en dat alles goed is.... Voor de zekerheid vanochtend nóg een testje gedaan en deze knalde!!!

Succes iedereen met klussen en testen!!

12. susy26

susy26 Niet meer actief

@ wow,

Ja het gaat lekker door hier he? haha..

Ja dan heb je zoiets van als je niks merkt, huu is het wel zo? Dat had ik ook bij Lorenzo. Heel raar is dat ja.. nou kijk weer een knaltest dus,heerlijk is dat dan he?? hihi..

ben nu ook gelukkig van me ong af dus dat word goed er tegen aan gaan haha... en hopelijk kan ik ook snel een goed bericht hier plaatsen!

liefsss

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hooooooiii allemaal!!!

Ik ben brak van de verjaardag! En moet hier nog zoveel doen! zoontje die gooit even nu zijn fruit knijp zakje echt overal over zijn kleren handen enzv dus die doe ik na dit bericht eerst in bad!

hier nog steeds niet ongi .. ben er nu wel minder mee bezig!
    wat ik toch vaag vind is dat ik veel meer honger heb... ik heb niet genieg aan mijn normale portie ..
    ik zal t me wel verbeelden!

verder nog geen roze! :(

en wow je hoeft ook niks te voelen!!

lf wat fijn dat je al mee mocht doen!

verder ben ik het kwijt.

mijn vriend is nu ontvoerd door zijn vrienden voor zijn verjaardag nog ze hebben wat georganiseerd voor hem! morgen komt familie!

verder weinig nieuws.

tot later!!!

14. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

@ Wow, fijn nog een posi test. Kan me voorstellen als je niks voelt dat het dan gek is maar gewoon lekker genieten.
    @ LF, fijn dat je al met moeders voor moeders mee mag doen.
    @ Suzy, fijn dat je ongi weg is. Op naar goed nieuws ;).
    @ LD, fijne verjaardag gehad?? Balen dat je cyclus zo van slag af is. Ik hoop dat het goed nieuws is.
    @ Hier weinig te melden. Zo meteen werken. Had vanmorgen na het douchen wel een beetje bruinige afscheiding maar daarna niet meer gezien. We wachten wel gewoon.......Wie weet.....
    Net even de intocht van Sinterklaas gezien. Is toch leuk. Britt snapt er nog niks van maar ja blijft toch leuk om te zien.
    Nou dames, de groeten en tot morgen!!!

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh wow niet druk maken hoor.
    Toen ik zwanger was van onze dochter wist ik dat ik zwanger was omdat mijn buik groeide en ze ging bewegen maar verder geen enkele klacht of symptoom gehad.

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wouw kimmeding geen kalcht tijdens je zwangerschap! das geluk!

loontje: als het idd niet van zelf gaat dan ga je wel een beetje plannen. Wij doen het al 21 maand zonder...Dus inmiddels is het besef ingeslgen dat we wel heel graag willen dus deze maand effe extra ons best doen (om de dag) enz. Tja spontaan is het nog niet gelukt en je wilt wat he?!...

Wow: die eerste 3 maand zijn altijd spannend he? hoipelijk snel echo!

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hier eigenlijk ook een klachtenloze zwangerschap. Helemaal in het begin wel het gevoel of ik ongesteld moest worden en wat bandenpijn. Maar verder viel dat heel goed mee. Ik heb wel een periode gehad van harde buiken, maar dat kwam door stress op mijn stage. Toen ik stopte met stage waren die harde buiken ook meteen voorbij :)

kBen benieuwd hoe mijn tweede zwangerschap gaat zijn :)

18. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Little dreamer, nog gefeliciteerd met je vriend!

Alien, wanneer ga je weer testen?

Wow, ik voelde ook niks. Pas tooen ik 3mnd zwanger was kwam t eerste teken: grotere boobs. :D

Lady flower wist wel wat t was, maar wist niet dat ze gingen testen en n intake deden ed.

Hier, wou met n smoes ziek thuis blijven. Vanaaf word bekend gemaakt wie deugd princes en adjudante zijn deze carnaval. Mijn zusje. Heb n hekel aan t feest, maar hoef dus geen smoes te gebruiken. Ben echt dood en dood ziek.

Kruip weer op de bank...

19. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kimmedig, hier ook helemaal geen klachten tijdens de zwangerschap. Alleen de laatste 3 weken snel last van mn rug omdat ze tegem mn wervel lag. Had ook tot t eind n mini buikje. Dag voor de bevalling dacht n vrouw zelfs nog dat ik pas op de helft was!!

Hier, bank hangen.. nog steeds ziek.

20. alien

alien Niet meer actief

Goede avond!

Heerlijke dag gehad! Dochter uit logeren en wij net heerlijk vergeten en voor vanavond een film gehuurd!

Mijn zwangerschap verliep helaas niet zonder kwaaltjes maar het hoeft niets te zeggen over een volgende zwangerschap hoop ik!

Testen doe ik pas dinsdag weer mocht maandag mijn ongure uitblijven. Jij dan MM?

Deel Deze Pagina