Haha ongure....ik bedoel ongi! Even een vraag: ik voel mijn naderende eisprong altijd. Nu heb ik de afgelopen week precies zo'n trekkend gevoel en herken dit niet rond NOD. Jullie een idee? Ik hoop natuurlijk banden pijn maar ook dat ken ik niet!
Alien lekker een kind vrije avond! Dus jij kunt morgen ook uitslapen??? hihi... Hier lekker de hele dag naar de sint intocht geweest. Dochterlief vond pieten alleen heeeeeeeeeeeeel erg eng...Dat was dus minder succesvol, maar ze mocht vanavond voor dr schoen zingen ( neit dat ze het echt snapte) maar ze ging er keurig naar staan kijken en wijzen..hihihi. Ondertussen Laars roepend... Alien het zou trouwens ook echt gewoon je eisprong kunnen zijn he?? latere.... @hier: zwangerschap": eerste 3 maand knetter moe, zwaar last van allergische aanvallen, daarna last van bekken en ischias, daarna zwasngerchapsvergiftiging...kan altijd erger maar zwanger zijn was niet mijn hobby! Gelukkig een gezond kind....
Sumshine: Zal vast niet mijn eisprong zIjn nu hoor. De pijn is nu veel heftiger en ik ben altijd heel stipt! Misschien mijn darmen dan want naar de wc gaan lukt ook niet vandaag terwijl ik wel het gevoel heb dat ik moet hahaha. Leuk hè Sinterklaas. Ik heb nu al zin in volgend jaar als Fayenne er ook groot genoeg voor is!
Sumshine, bale zeg zo'n zwangerschap! Idd gelukkig n gezond kind. Dat moe zijn had ik ook heel erg de hele zwangerschap. Maar dat heb ik sowieso wel, aangezien ik ert ijzer te kort heb. Vond t niiet zo'n probleem. Kon iedere dag 's middags n uurtje of 3 op de bank/ in bed bij tanken. Voordeel van horeca he. Alien, ik test dinsdag of woensdag weer. Woensdag is mn NOD. Wbt je kramp, k heb geen idee. Hier met name steken/kramp als ik hard moet lachen, druk zet tijdens wc bezoek, en als ik intensief bezig ben geweest. Heel pijnlijk. Lijken erg op oefen weeën. Wij gaan moorgen naar de intocht hier in t dorp. Hebben n ridders en prinsessen thema, dus ze had vanmiddag na dr middagdutje n hele prinsessen set van de goed heilig man gekregen
@ MinieMe, ja het is wat dat carnaval. Vind er zelf ook niet zo veel aan maar zit wel in een blaaskapel dus 5 dagen op pad ip.Maar dat is toch anders dan alleen zo carnavallen. Je bent met een gezellige club op pad dus das altijd leuk. Ben vorig jaar 5 dagen meegeweest maar was erg lang om Britt niet te zien dus ga nu 3 dagen mee. Hopelijk ben ik dan ook zwanger dus das dan meteen oke want het zijn lange dagen. Balen dat je ziek bent maar wel een mooi excuus. Beterschap!!! @ Sumshine, wat een zwangerschap zeg. Hier op het einde veel last van rug en bekken. Ben ook halve dagen gaan werken. En in het begin iets misselijk geweest. Dus mag ook niet klagen geloof ik. @ Hier zo mijn bedje opzoeken. Heb geruild met een collega dus heb morgen weer vroege. Om 6.30 uur eruit. Bah...maar ja hoeft vriendlief morgenmiddag niet alleen naar een verjaardag. Fijn weekend iedereen. Kom morgen wel weer kletsen!!
@all, thanks voor jullie reacties, het maakt me alweer een stuk minder onzeker.. Omdat tijdens mijn eerste zwangerschap direct zo duidelijk was dat ik zwanger was ging ik er een beetje van uit dat dat nu ook wel weer zo zou zijn. En stiekem zou het natuurlijk heerlijk zijn als het zo zou blijven.. Dus hopelijk niet met 6 weken ineens misselijk enz... @Littledreamer; dat hongergevoel komt me bekend voor.. Ik had, volgens mij rond mijn NOD, ineens veel meer honger.. Constant het gevoel dat mijn maag leeg was. Maar de testen bleven negatief... Toen ik een week later (nog steeds geen menstruatie, dus dacht dat cyclus helemaal van slag was) nog een testje deed was deze ineens wel positief... En als ik volgens mijn 'normale' cyclus van 28 dagen uitga, betekent het dat 26 okt mijn NOD had moeten zijn , pas op 2 nov testte ik voor het eerst positief.... Spannend dus!!! En ja, bij mij voelde ik ook altijd mijn ei, doordat ik meer zin had
oh ja... ik wil dolgraag laten pendelen.. Hebben jullie ervaring en kwam het uit en bij wie hebben jullie het laten doen?
Goede morgen! Wow: pendelen heb ik geen ervaring mee. Volgens mij kan je tOch door meerdere laten pendelen? Dat zou ik dan gewoon doen. Zelf geloof ik er niet in. Hier nog geen verandering. Lage rugpijn heb ik dus de ongi zap morgen wel door komen. Al vind ik die 'bandenpijn' toch wel vreemd. Verder voel ik me prima. Fijne zondag!
@ alien...inderdaad erg vreemd die pijn....afwachten dus tot maandag en anders weer testen! @ little dreamer...dat verhaal van wow lijkt wel wat op dat van jou?! misschien heb jij ook een verstoorde cyclus....al ongi dan? @ minnie me...ook wel wat symptomen hoor...spannend. Dus je gaat dinsdag testen? Ik duim voor je! Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn dames, lijkt me geweldig dat we dan gewoon lekker samen verder kunnen kletsen! Voel me haast een beetje schuldig dat ik hier nog mee klets terwijl het hier al is gelukt....maar vind het zoooo gezellig en ben ook gewoon erg benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat! @ alien..ps: ik hoop toch stiekem dat je zwanger bent!! Duimen! Fijne zondag!
LF: vind het juist gezellig dat je lekker mee blijft kletsen! Zo geniet ik ook een beetje van jouw zwangerschap!
hey dames, wat een grote topic weer... ik ben een tijdje weg geweest. merkte dat ik TE veel bezig was met het weer zwanger worden.. dus dacht dan maar eventjes afstand van de zw-site... nu ben ik weer helemaal mezelf en denk bij mezelf het komt wel wanneer het komt... inmiddels zijn we al wel weer een ronde verder. normaal een paar dagen voor ongie een beetje bruinverlies. nu nog steeds niet gespot... vorige maand wel een rare cyclus voor mij. (26) misschien nu wel weer gewoon 28 dus nog maar even wachten met testen... hoe gaat het hier verder??? hebben er al veel dames een posi test??? liefs
@Wow: Je kan altijd hier op het forum eens kijken onder het topic 'pendelen'. Bijna helemaal onderaan. Er zijn verschillende meiden die pendelen, alleen wel op aangegeven tijden. Dus je moet het een beetje in de gaten houden wanneer ze het doen. @Marijke: Wanneer wil je gaan testen als je morgen niet ongesteld bent?
Marijke morgen ook NOD! Ik ook! Loop steeds maar naar wc voor controle maar tot nu toe niets te zien! Wacht nu wel dinsdag af want 1 verspilde test is wel genoeg per maand hihi!
Wow, geen ervaring met pendelen, maar volgenns mij doen n paar op deze site dat. Mss n toppic bij de launche openen? Alien, vind t toch spannend! Lady flower, je moet je niet schuldig voelen! Zijn erg blij voor je, en t is hier ook gezellig Dinsdag ga ik weer testen ja. Marijke, welcome back! Wow, o zie al dat er op je vraag gereageerd is. Hier, dalijk ff werken...
@hilli ik heb normaal een cyclus van 28, maar vorige maand ineens 26. Ik denk dat ik gewoon nog even wacht met testen. In ieder geval tot woensdag. Dan zou mijn nod zijn geloof ik bij 28 dagen... al is het wel moeilijk hoor. Heb vooralsnog geen tekenen van ongie, maar ook niet iets van zw.schapsverschijnselen. ik schat mijn kansen op 50/50 deze maand lol @alien.ja officieel morgen.. spannend he haha ga je morgen testen??? Hoe is het hie verder???
Ik ben nog niet ongi! ik ben nu 9 dagen overtijd. Ik test ECHT niet voor donderdag (week later dan de laatste test) heb ook niet meer het gevoel dat ik moet testen! Bij T teste ik pas na 15 dagen toen bedacht ik me dat ik maar is een testje moest doen marijke spannend fijn he wachten tot je gaat testen minimie bah werken .. ik moet zo een uur lang alien dat deed ik ook heel erg naar de wc rennen! En als ik nu wat voel denk ik zal t eindelijk?! LF je MAG niet meer weg hier!! Wow jij MAG ook niet meer weg!! en pendelen ik ben bij mijn zoontje ook gependeld maar geen 1 was er uit gekomen! Nu heb ik er 3 voor okt(bevruchting) en heb ook niet veel hoop meer dat die uit gaan komen! maar het is wel leuk! nog iemand vergeten ! sorry daarvoor! vorige zwangerschap vond ik niet zo heel leuk! eerste 14 weken erg misselijk en ookal beginnende bekkeninstabiliteit... net heerlijk in het bos geweest! kleine genoot ervan! tot straks
Aaaah Littledreamer 9 dagen over tijd alweer! Das echt nie grappig, maar begrijp ik nu goed dat je bij je zoon na 15 dagen over tijd ging testen? Ik ook bij de eerste idd. Test ook altijd pas laat positief. OOk bij de tweede zwangerschap, dus misschien is dat de reden! Dat hoop ik iig voor je! Alien: spannend morgen testen????? of dinsdag pas??? Ben ook newsgierig!! je klachtjes zoals je schrijft klinken echt!1 @ hier: morgen een soll gesprek voor een functie die ik heel graag wil...Duimen jullie voor me? Groetjes!
Sumshine, spannend! Ga zeker voor je duimen. Hier nog steeds niet ongesteld. Ga pas dinsdag testen als ik dat volhoud! Ik weet het niet hoor. Vandaag weer weinig klachten. Ik hou jullie op de hoogte!
Sumshine, mn duimen maken over uren Alien, spannend!! Hier, net ongesteld geworden. 3 dagen voor mn NOD (gerekend vanaf mn ei. Of iig vanaf mn positieve ovulatie test). Denk ook niet dat het n innesteling bloeding is. Wel helder rood (normaal begint t donker), maar volgens mij te veel. Net bij 3x afvegen echt n klein hoopje bloed op t papier. (sorry voor de detail..) Maar we gaan weer met volle moed naar ronde 2.