We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    sumshine ik duim voor je. Bij de eerste testen ik toen pas omdat ik er niet aangedacht had om een test te doen.. (ja ik ben blond) 1 test gedaan verder niet!

alien het is bijna dinsdag... :D spannend!

minnimie balen meid! Maar vol goede moed naar de ronde... !!!!

2. alien

alien Niet meer actief

Nee MM! Wat balen meis!
    Op naar de volgende ronde dus!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hallo dames!

Ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen hahahaha.
    We gaan zondag misschien een testje wagen.
    Bij onze dochter testte ik toen zelfs met de zwanger/niet zwanger al positief.
    Pffffffffffffffff duurd nog lang

4. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
  5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Truste!

6. alien

alien Niet meer actief

Nou bij opstaan nog niets maar meestal word ik het in de loop van de ochtend. Erg last van mijn rug dus heb niet al te veel hoop.

Ik ga nu naar het werk! Bah wat vroeg!

Kimmeding, aftellen voor jou dus!

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kimmeding, spannend!!

Alien, Werkse!!

Hier, Ben op zoek naar n velengstuk voor n bobike stoeltje, maar kan m niet vinden op MP. En ik verrek t om er 25,- voor te betalen ! (nieuw) *zoekt nog even verder*

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    #668 MinnieMe, 14 nov 2011
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
    NOD:

Alien: 14 november, ronde 1
    Loontje4 : 20 november, ronde 8
    Daydreamy: 22 November, ronde 2
    Kimmeding:22 november, ronde 1
    Sumshine: 30 november, ronde 9
    Littledreamer 3 december 3e ronde
    Hilli: 6 december, ronde 1
    MH1113: 6 december, ronde 2
    Happy1980: 7 december, ronde 11
    MinnieMe: 9 december, ronde 2

Zwanger:

Wow uitgerekend: 9 juli (onder voorbehoud)
    Lady Flower uitgerekend: 10 juli 2012

Dames, goed als we er voor zorgen dat dit lijstje sowieso bij iedere 5 of 10 pagina's geplaatsd word? Is het makkelijker terug te vinden ;) Dus sowieso straks op pagina 70, 75, 80, 85, 90 etc...

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sumshine: Heel veel succes vandaag! Waar ga je voor solliciteren?

@Minnie: :( Spijtig dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig ga met je met volle moed naar ronde 2! Dat deze ronde beter mag zijn! :)
    Ja prima, mss dat er ook iemand die hier regelmatig is, het elke keer even kan opslaan in een bestandje ofzo?

@Kimmeding: Hehe wachten, verschrikkelijk hé :)

Even 'taboe' :D Maar hebben jullie een voorkeur voor het geslacht van een tweede kindje? Ik weet ook wel dat als het gezond is, het goed is, maar toch heb ik stiekem wel een voorkeur. Dat had ik al voor Sam. Ik zou heel graag een dochter mogen krijgen. Als het weer een zoon is zal ik ook blij zijn natuurlijk. Mss dat vele me te ver vinden gaan, maar hier geen seks op de dag van mijn eisprong en de dag erna :)

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hilli, Ik ga voor nog n meid. Niet dat het echt een heel groot voorkeur heeft, maar t zou gewoon veel makkelijker zijn. Zou natuurlijk ook heeeel blij zijn met n jongen, maar ben n meid ook zo gewend nu! Zou niet weten hoe ik met zo'n slurfje om moet gaan haha.

NOD / zwanger lijst, Ik zal m op mn PC bewaren ;)

Hier, weer lekker een knutsel ochtendje gehad. Ben helemaal blij met mn creaties :p (zal zo ff kijken of ik m kan spamen)

Edit, Gelukt.. Heb ze samen in 1 bestand gezet.. Heb deze gemaakt om aan de slaapkamerdeur te hangen..

11. alien

alien Niet meer actief

Nou begin ik toch wel wat hoop te krijgen. Tot nu toe nog steeds niet ongi. Wel enorm buikpijn maar zit te bedenken dat ik al een tijd niet meer voor de grote boodschap naar de wc ben geweest😳

Goed idee om op elke 5e en 10e bladzijde het overzichtje te plaatsen!

Voorkeur heb ik nu minder. Bij de vorige 2 hoopte ik heel erg op een meisje en dat was het ook! Wel is weer een meisje natuurlijk wat voordeliger.

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Minnie: Leuke knutsels!
    Tja weer een zoon zou idd heel gemakkelijk zijn, maar toch .. jurkjes en rokjes, staartjes, ... lijkt me zo leuk :)

@Alien: Oh spannend seg. Morgenochtend ga je toch testen hé.

13. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ Hilli...ga je niet klussen rond je ei omdat je denk dat je dan meer kans hebt op een meisje? terwijl je juist rond die dagen de meeste kans hebt....:(wij deden het juist wel die dagen en wij hebben een dochter. Zegt volgens mij helemaal niks...

Mij maakt het helemaal niets uit! Een zusje voor mijn dochter zou leuk zijn maar een zoon lijkt me ook fantastisch, vooral later!
    Als het maar gezond is, klinkt heel cliché maar bij ons in de familie heeft een nicht net te horen gekregen dat ze een kindje krijgen met syndroom van down.......

@Alien al ongi??? spannend!!
    @ minnie me.....wat balen zeg had het niet verwacht!! nieuwe ronde nieuwe kans! Leuke knutsels trouwens!!

Allemaal fijne dag!

14. alien

alien Niet meer actief

Als geen ander weet ik dat gezondheid het belangrijkste is natuurlijk! Maar daarnaast vind ik het heel normaal dat je een voorkeur hebt hoor!

Had inderdaad gezegd morgen pas te testen maar misschien doe ik het straks als ik vrij ben wel want dit is killing! Wil weten waar ik aan toe ben en niet onnodig hopen dat het raak is!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ ALien...spannend ben benieuwd....succes!!!

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Alien, Ik blijf voor je duimen meid!

Hili, Thnx! Jurkjes en rokjes, staartjes ed is ook super, maar ja, dat heb ik al he.. Heb ook niet echt een voorkeur, maar t zou wel goed uitkomen. Heb namelijk niemand in mn omgeving die van plan is binne kort papa of mama te worden. En alles op MP zetten ben ik zeker n week mee bezig! Maar we zien t wel. N jongetje is ook meer dan welkom!

Lady flower, Thnx! Hoe is t daar?

Voorkeur, Vind het ook niet schandalig om n voorkeur te hebben. Denk dat er heel veel mensen stiekem toch hopen op een J/M. Alsof je met t ander gelacht niet blij zal zijn vind ik zo'n onzin!

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo daar ben ik weer even, Sorry dat ik niet zo vaak kom, maar heb het gewoon druk en jullie kletsen ook zoveel. Probeer het wel bij te houden, maar dat lukt ook niet altijd.

@MM, jammer dat je ongi geworden bent. Maar op naar de volgende ronde.

@Alien, spannend zeg. Ben benieuwd. Wat denk je zelf?

@Wow en Lady flower, hoe voelen jullie je? En jullie mogen zeker blijven kletsen, gezellig toch.

@Voorkeur, Mijn man, zou heel graag nog een meisje willen. Mij lijkt een jongen ook wel leuk. Maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Sinds dat ik in het ziekenhuis op de kinderpoli werk, heb ik echt zo iets van als het maar gezond is.

Hier net van de ongi af, dus we kunnen weer aan de slag. Deze maand ook ovutesten gekocht. Maar eens kijken wat die doen.

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    goeiemorgen!

hili ik zou een meid heel leuk vinden! maar ik zou ook dolgelukkig met een knul zijn!!

alien spannend!

minimie fijn dat je de lijst bewaard! en wat leuk harten borden.

LF jij ook een fijne dag!

Hier een rustig dagje! woensdag gaan we bij de peuterspeelzaal kijken! Spannend!

en donderdag reumatoloog ..word net gebeld het word dinsdag volgende week! ..
    Maar kreeg wel te horen dat me bloedplaatjes flink gezakt zijn:(
    oftewel verzichtig doen want bloed stolt slecht! :(
    hopelijk zijn de rest van de waardes goed!

wat ik nu nog gekker vind is dat ik niet ongi ben. meestal als mijn bloedplaatjes niet goed zijn word ik juist vaker ongi! vaag!

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    happy lekker geen ongi meer!

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Littledreamer, idd erg vreemd.

Happy, Vind het hier nog mee vallen met de drukte. Bij de Dec.2009mama's is t zelfs voor mij niet bij te benen hihi.
    Vind t juist wel lekker dat t hier niet zo'n gekkehuis is.

Deel Deze Pagina