Littledreamer, dat is dan inderdaad lastiger inschatten, als je net gestopt bent met de pil. Maar.... het kan ook snel gaan hoor! Mijn zusje stopte in januari met de pil en in februari was zij al zwanger! Die had dat ook nooit verwacht, zo snel. Ook hier is alles rustig, geen idee eigenlijk. Geen zere of gevoelige (.)(.), geen krampen, niets. Moet wel zeggen dat ik vooral let op (.)(.) en kramp, maar hoor beter te weten lijkt mij. Bij onze dochter kreeg ik pas rond de 5/6 weken echte zwangerschapskwaaltjes en ik weet ook nog wel dat alle rondes ervoor je lijf je flink in de maling kan houden. Vond trouwens nog 1 ovutest in de kast, ben meteen naar de wc gegaan en heb mijn ochtendurine 'weggegooid' . Met mijn dochter testte ik eerst enorm positief met een ovutest, daarna meteen met de zw.test. Nu ga ik die verleiding proberen te weerstaan Pinkster, Blinky, ook jullie succes ! Altijd weer spannend en ook leuk he? Gr,mex
@Mexicang; Moeilijk he dat wachten! dat weet ik nog wel van de vorige keer En idd kan je lichaam je behoorlijk voor de gek houden Ik ben nu officieel van de pil af, heb em gisteravond niet ingenomen voelt wel weer raar hoor, we gaan er gewoon echt voor nu!
Wauw!! Daydreamy! Super zeg . Nu officieel van de pil af en ja, dan kan je er weer helemaal voor gaan! Spannend en natuurlijk ook leuk ! Het wachten vind ik inderdaad het lastigste, het is toch ruim 2 weken wat je moet wachten en de eerste week vind ik nog wel te doen,maar die tweede week... Zit nu op 10dpo,zover ik weet, gaat opschieten dus. Hoop alleen dat, als ik ongi word, het een beetje 'gunstig' valt. Mijn man moet in oktober een week naar het buitenland en het zal erom hangen of dat dan in de volgende vruchtbare week is! En het is gewoon net zoals met de eerste, als ik er eenmaal voor ga, wil ik geen enkele kans missen hoor!
Hahahahahaha!! Helemaal!! En ik vind het net zo spannend als met onze eerste! Opmerking van manlief: "ik heb er wel een goed gevoel over!" Waarop ik moest lachen en zei :"hmm...zei je dat vorige keer ook niet bij iedere poging??"
Hahaha, misschien heeft ie dit keer wel goed En idd vind ik het ook net zo spannend als bij de 1e, het is toch een wonder als het gebeurd
Misschien leuk om een lijstje bij te houden met NOD's, zwangere? Zoiets: NOD: Daydreamy: 23 Oktober, ronde 1 Zwanger: ...: uitgerekend xx-xx-2012 Vul maar aan
Daydreamy, inderdaad... het is een wonder! Ik kan ook nog iedere dag vol bewondering naar mijn dochter kijken en om haar lachen. Nu zit ze in een fase dat ze voornamelijk overal "neej" op zegt, maar ook ineens "nouww" En dan vaak zo: "nouww...neejjj!!" Vanmorgen bleef ze het zeggen, ze was niet zo goed wakker geworden geloof ik, maar ik moest er stiekem om lachen, zoals ze daar zo stond te ochtendhumeuren . Leuk idee, een lijstje! Misschien leuk om een lijstje bij te houden met NOD's, zwangere? Zoiets: NOD: Daydreamy: 23 Oktober, ronde 1 Mexicang: 5 Oktober (is een gok),ronde 1 Zwanger: ...: uitgerekend xx-xx-2012
Hmm...het is nog gelukt ook met het lijstje, meestal gaat kopieren, plakken enz bij mij gigantisch mis...
Goedemorgen Allemaal! Leuk het lijstje. @maxicang wat grappig dat je man iedere keer zegt ik heb er een goed gevoel over! haha Gister zijn we wezen varen en s`avond heerlijk samen! En uiteten geweest! Heerlijk! Vandaag hebben we open huis. ik wil niet tis zulk mooi weer.. dus tot 3 uur binnen zitten! NOD: Daydreamy: 23 Oktober, ronde 1 Mexicang: 5 Oktober (is een gok),ronde 1 Littledreamer 15 oktober (ook een gok) ronde 1 Zwanger: ...: uitgerekend xx-xx-2012
Afgelopen nacht gedroomd over positieve testen. Zwangerschapstesten van sensitest. Een collega van mij had een hele map vol speciale insteekhoesjes voor dipsticks, in de kleuren groen en blauw. Blauw weet ik, is van sensitest, groen geen idee. Die collega die al die testen had was de vorige zwangerschap gelijk met mij zwanger, slechts een week later uitgerekend. Vandaar dat misschien wel over haar droomde. Bizarre droom, heb 'm de hele dag in mijn hoofd, en hou je dan maar eens in met testen. Vandaag meer ongikrampen, en ben bij vlagen erg humeurig,wat zacht is uitgedrukt, ik kan namelijk onmogelijk zijn dan. Ik heb vanmorgen wel de 2 voor 5 testen van kruidvat gehaald, maar ook pakken maandverband. Hoe vreemd moet dat geweest zijn voor de cassiere ! Heb met manlief afgesproken dat we toch maar uitgaan van eisprong vorige week woensdag, dus dan zou ik nu op 'nog maar' 10dpo zitten. De testen stop ik ver weg , is beter, veeeel beter!
mexicang Weg met die testen! Geduld!! Ik droomde 2 nachten geleden dat ik zwanger was van een 2ling! haha hoe ik daar bij kom.
Littledreamer.... LOL!! Tja,dromen doen rare dingen met je verstand . Ik zal de testen niet aanraken, ik heb net even mijn cyclussen bekeken van de afgelopen maanden, ik ben ze bij blijven houden in de agenda en het gemiddelde ligt op 30,5 dag. Ik zit vandaag op 31 dagen. En ik had een cyclus waarin ik ook een keer met ovutesten aan de slag was geweest, puur om te kijken of en hoe het zat met de eisprong en had een +test op dag 19, 14 dgn later ongi. Dus ik hou nu die 14 dagen aan, is makkelijker dan mij maar afvragen hoe of wat en is NOD dus 5 okt, goed gegokt Ik ga hier spullen klaarliggen voor mijn dochter en haar uit de tuin plukken, ze is een echte buitenmeid, en naar binnen is brullen. Maar ja, ze weet ook dat ze zo naar bed moet en ze is een kei in rekken !
@mexicang; dus toch 5 okt je NOD, wel spannend hoor! ik zal voo je duimen Ik merk wel dat ik geen pil meer slik, heb minder eetlust en ook m'n humeur is beter, ook voel ik vanalles borrelen in m'n buik Ben benieuwd of m'n cyclus meteen weer goed is
mexicang 5 okt spannend! daydreamy Fijn he ontpillen!! Mijn lichaam doet ook raar! Hier wat slijm wat lichtroze is! zal wel! Ik ben van de pil af en ik krijg juist meer honger! haha ik ben op hol geslagen met eten! Kleine ligt nu even op bed even mama tijd heerlijk!
Toch even in mijn agenda gekeken moet rond de 11e ongi worden. en volgens zo een calculator moest ik dan ongeveer gister de innesteling hebben. nu ongi dichter bij komt word t toch weer spannender!
hey meiden! Hier gisteren enorm humeurig, eetbuien en hoofdpijn. Vanmorgen behoorlijke krampen en sinds een uur of 10u lichtbruin bloedverlies. Op naar de volgende ronde, want ik weet van de vorige keer dat dit echt duidt op menstruatie en niet op laatste restjes verwijderen of dat het erbij hoort. En toch, ik moest even slikken,vind het toch jammer. Ook omdat het nog afwachten is of de volgende ronde wel benut kan worden, omdat manlief op reis moet.... en waarschijnlijk in de week van de eisprong. Dus ga ik duimen voor een vroege eisprong dit keer! Littledreamer.... spannend! de 11e is volgende week 'al'! Laat de tijd maar snel voorbij vliegen, ik duim voor je!
Hier ook de 2de! Daan is nu 16 mnd en willen graag een broertje of zusje voor 'm! Ben van het weekend weer ongesteld geworden, en morgen gaat mijn koperspiraal eruit, dus me cyclus blijft mooi tussen de 29 en 31 dagen zitten! Zodat ik hier lees hebben alle mama's hier weer de bekende kriebels, dacht ook dat ht minder zou zijn als bij de eerste, maar het maakt geen verschil Zijn er nog actieve pendelaars? bij me vorige zwangerschap had diegene namelijk ook gelijk, dus wil het nu weer eens proberen! Liefs!
@ mexicang Balen!!!!! volgende ronde beter Ik had ook niet in mijn agenda moeten kijken! anders was ik van de 15e uitgegaan!! @mamavandaan Gezellig dat je er bent!Ik dacht ook dat ik het minder spannend zou vinden maar nee hoor! ik begin ook op alles weer te letten... want alles kan een symptoom zijn! Zo erg is dat weer Nu ik gestopt ben met de pil het ik veel puisten dat is echt een nadeel! Vind ik gewoon vies!haha
Littledreamer, ja, het is balen, maar het had ook wel erg mooi geweest he? Meteen de eerste ronde raak. Ongi is aan het doorzetten, dus ik ga zometeen naar de winkel, lekker zalm en filet halen, dit laat ik na mijn ei en na bewust klussen altijd achterwege. Maar nu mag het weer ! Alleen maar goed dat je in je agenda keek, zo is je nod ineens dichterbij, pak je mooi 4 dagen winst Mamavandaan, ook veel succes! En ja, die kriebels... ik had ook niet verwacht er zo vol in te staan als bij de eerste. Maar dat vind ik nu wel erg leuk. Wel sta ik er anders in, want toen ik na de eerste ronde bij de eerste ongi werd, was de wereld te klein... (schaam), maar nu zucht ik eens diep en ga weer verder en hoop op een snelle volgende ronde !