We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hey Hilly ik denk dat ik mijn ei dit weekeind heb, tja de 19e? of 20e? ik heb meestal een korte tijd lf, zo rond de 12 dagen maar, dat is niet altijd even gunstig zo heb ik ebgrepen...

2. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hallo meiden,

rustig hier vandaag....
    Hebben jullie een leuk idee om het nieuws (als morgen alles goed is) aan de ouders te vertellen?? Wat zouden jullie doen??
    Had zelf bedacht om een fotolijstje te kopen (3 luik) en dan op pasfoto formaat....1e foto mijn dochter (kleinkind nummer 1) dan 2e foto zoon van zus en dan de 3e foto een blauw met roze papier met groot vraagteken en de uitgerekende datum erbij....

Vorige zwangerschap hadden we dochter een t-shirt aangedaan met ik word grote zus.....ik wilde nu wat anders verzinnen....

@ Wow hebben jullie het al aan veel mensen verteld?? (bij ons weet alleen mijn beste vriendin het nog maar)

Nou ben benieuwd!

Groetjes LF

3. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Alien, nog gefeliciteerd.

@dochter is ruim 3 jaar Weegt 16 kilo en is ongeveer 98 cm lang.

Hier nog op zoek naar mijn ei. Ben benieuwd wanneer die is. Deze maand maar een keer ovutesten gehaald. Dus kijken of we hem kunnen vinden en hoe mijn cyclus is. En dan maar hopen dat het helpt en ik deze maand zwanger mag worden.

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    LF, klinkt leuk dat foto lijstje. Is weer eens wat anders he!

Bij ons weet bijna iedereen dat we bezig zijn voor een tweede, het duurt ook al bijna een jaar. Dus vertel ik het nu langzaam wel. Daarbij komt dat om ons heen ook veel stellen bezig zijn met kinderen, wat het dus ook weer makkelijker vertellen is.
    Dus stel ik ben deze ronde zwanger, dan zal iedereen het misschien met Sinterklaas wel weten.

5. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @Ladyflower; we hebben het nog aan niemand verteld.... Willen het nu extra spannend houden door lang te wachten.. iig tot na de eerste echo... Al moet ik zeggen dat mn moeder vorige week nog vroeg uit het niets of ik zwanger was...' natuurlijk niet, hoe kwam ze daar nou bij' ;) Jij veel plezier morgen met de echo... Ik vind het nu voor de tweede keer veel spannender omdat je nu eigenlijk niet meer blanco de zwangerschap ingaat...

@all; hier inmiddels wat meer kwaaltjes... Vooral in de loop van de dag eind middag een naar gevoel in de maag alsof ik reuzehonger heb.. Als ik eet gaat het niet weg.. ook nogal last van mn darmen... ze zijn de hele dag aan het rommelen... en moe... vooral eind van de ochtend en middag kan ik uren slapen... Gelukkig samen met mn dochtertje...

Iemand al iets van alien gehoord?

6. alien

alien Niet meer actief

Haaaai!

Ik ben er nog hoor! Druk weekend gehad, erg leuke verjaardag!

Hoe gaat het hier? Heb wel even snel alles terug gelezen maar zo niet alles goed terug gelezen! Vanaf nu ben ik er weer.

LF: morgen echo? Spannend! Ik vind die drieluik een hoed idee.

7. alien

alien Niet meer actief

En nog niet weer getest na de negatieve test van afgelopen vrijdag. Totaal ook niet meer het gevoel dat ik zwanger ben dus ik wacht voorlopig gewoon af.

Kan je een ongi overslaan en dat ik dan volgende week weer vruchtbaar ben? Ga ik eens even uitzoeken!

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Alien: Volgens mij kan dat wel.

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ja Alien dat kan gewoon hoor, gewoon ongie overslaan en dan weer vruchtbar zijn, of ineens een week later vruchtbaar zijn etc.

Leuk idee van de DRIEluik! HAd bij de vorige zwangerschap ook s hirtje met ik word een grote zus...Zou het nu ook niet zo snel weer doen denk ik....Ik heb het shirtje nog steeds, misschien moet ik hem maar eens uit de kast halen, daar ik hem nooit meer aan doe en het gezien de miskraam ook niet snel weer aan zou doen ) liever wat anders dus... Tja dan kan ie net zo goed uit de kast toch?!

Fijne avond nog meiden! En succes met de echos en testen morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Alien, gefeliciteerd alsnog!! Heb je een leuke verjaardag gehad? En hoe zit het nou met je ongi?? Kan het idd zo zijn dat je hem overgeslagen hebt??

@ LF, ik heb het de eerste keer ook verteld met een fotolijstje en een gedichtje hierin. En later heb ik iedereen een foto gegeven om in het lijstje te doen. Iedereen heeft hem nog beneden staan. Dus ik vind het van jou ook een leuk idee. Morgen echo? Leuk!! Geniet ervan!!!

@ Happy, succes met het zoeken naar je ei.

@ kindjes. Britt is rond de 80-85 cm en zal rond de 11,5 kg wegen denk ik. Moet in feb weer naar het CB. Ben zelf ook wel benieuwd.Ze is maar klein maar ik ben ook maar klein en mijn vriend is ook niet heel groot.

@ hier, ik durf niet te testen. Heb wat bruinverlies bij het afvegen dus dacht, nou laat maar komen op naar de volgende ronde. Maar de klachtjes blijven met name het geen hebben in eten en wat misselijk zijn. Heb ook al heel de dag een verbandje in en 1 klein bruin vlekje. Ooooo....ga morgen denk ik toch testen als het vannacht niet verder doorzet. Maar ben er toch bang voor. Heb ook zo'n dure test gekocht omdat de 2 voor 5 euro op waren. Had anders al wel getest denk ik. Ik wacht het nog maar een nachtje af en we zien morgen wel weer verder. En zijn er verder nog meer dames die getest hebben??

11. susy26

susy26 Niet meer actief

#791 susy26, 20 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2011
    heloo girls,

spannend LF morgen de echo! geniet er van! en een erg leuk idee, dat drieluik !

@loontje, spannend! wie weet,wie weet...

Hier rustig, vandaag gewerkt,was erg druk,pfff.. en dan nog die kote mist,bleehh vind het maar niks, hoop dat het snel weg trekt.

Onze man zit nu in maatje 80/86 en weegt denk ik zo'n 12,13 kilo. lengte is denk ik zo 83cm, moet 15 dec naar cb gewoon voor controle...

Hij heeft nu alleen last van erge dunne spuitluiers,denk van z'n tandjes, dus ook erg last van een rood kontje..zo zielig! als ik eraan kom zie je hem zich aanspannen, zo zeer doet het, prul. Vanavond effe zonder luier , en daarna goed ingesmeerd,hoop dat het snel weg is. :(

En voor de rest : wachten! haha..naja,who nows.....;).

welterusten!

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hallo allemaal!

Gisteren getest en die was ook omo wit.
    Krijg steeds meer het gevoel dat het niet raak is.
    Nou ja nu woensdag of donderdag pas weer testen.

Over dochters e maten: 2 jaar oud, kleding maat 92 en/98 en weegt 13 kilo.
    Zal nu wat minder zijn in kilo's want eten is een ellende de laatste weken.

Dames met echo's hoop dat alles goed was en nu verder genieten.

13. alien

alien Niet meer actief

Jammer dat de test nega was kimmeding!

Hier een zware nacht gehad. Dochterlief veel wakker en vreselijk huilen. Uiteindelijk bij ons in bed geslapen. Helaas kan ik dan niet goed slapen en ben ik nu erg brak!
    Op zulke momenten twijfel ik wel over nu al een tweede hoor! Herkennen jullie dat?

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Alien wat een pech nacht! Tja ik herken t wel hoor de twijfel want het is soms best zwaar, aan de andere kant denk ik ook dat ze veel aan elkaar hebben en dat lijkt me zo leuk. Helemaal dochterlief hier die wil graag gezelschap en spelen...tja ik gun haar dus een brusje !!

15. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!!
    Ga ff bij lezen..

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Susy en Sumshine, heb de NOD lijst voor jullie aangepast.
    Hilli, heb jou NOD ook op 2 december gezet..

Lady Flower, Erg leuk idee van dat fotolijstje! Hoe was de echo??

Wow, Ooh, lekker die kwaaltjes.. Hoop dat je je snel beter voelt!

Alien, weet niet of je dan weer vruchtbaar bent. O, lees t antwoord al..

Loontje, al getest? Of heeft t nog doorgezet?

Susy, Ah zo sneu als ze rode billetjes hebben!! Hier gelukkig nog maar 2x gehad, en moppi is bijna 2..

Kimmeding, Bale dat de test nega was! Maar je mag nog 2 dagen.....

Alien, lekkere nacht zeg! Dat twijfelen ken ik. Maar dan meer tegenover mn vriend.. Die neemt me echt niks uit handen wat verzorgen van J betrefd.. Maar wanneer J 'vervelend' is kan ik juist niet wachten, omdat ze dan (hopelijk) elkaar bezig kunnen houden ;)

Hier weer ff de NOD lijst!!! Weet niet of hij zo klopt, ivm dat ik t weekend er (bijna) niet ben geweest..

NOD:

Marijke: 13 november, ronde 2
    Alien: 14 november, ronde 1
    Loontje4: 20 november, ronde 8
    Daydreamy: 22 november, ronde 2
    Kimmeding:23 november, ronde 1
    Sumshine: 2 december november, ronde 9
    Hilli: 2 december, ronde 1
    Littledreamer: 3 december 3e ronde
    Susy26: 3 december, ronde 1
    MH1113: 6 december, ronde 2
    Happy1980: 7 december, ronde 11
    MinnieMe: 9 december, ronde 2

Zwanger:

Wow uitgerekend: 9 juli (onder voorbehoud)
    Lady Flower uitgerekend: 10 juli 2012

Marijke, Al getest?? (ga ff terug zoeken of k iets kan vinden)
    Daydreamer, hoe is t bij jou??? JIj mag ook bijna!

Hier, vanochtend n ovutest gedaan, en die was knal positief. Maar ik heb met ochtendurine getest.. Dom dom.. Dacht er later pas aan dat ze dat af raden... Dalijk dus weer n testje doen. Had net wel n heel felle steek opeens rechtsonder, maar dat kan toch nooit al mn ei zijn.....??? Gister was pas eerste testdag..
    Zou wel een heeel korte cyclus zijn dan... 3 weken:$

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey meiden!

Sorry dat ik zolang niet langsgeweest ben *schaam schaam* maar we zijn zo druk geweest met van alles (oa. 3e verjaardag zoontje en sinterklaas) ook is malief beizg met een opleiding en heeft morgen examen, ben dus veel alleen geweest aangezien hij dan zat te leren, dus ben wel druk geweest :)

Deze week de NOD, voel nog niets, heb wel het idee dat m'n ei later was dan de kalender aangaf, dus m'n NOD verschuift misschien iets.
    Denk dat ik deze week ook niet ga testen nog :)

Heb niet teruggelezen (zal ik straks even doen) maar zag dat er nog geen nieuwe zwangere dames bij zijn gekomen :(
    Dus bij deze veel succes allemaal in de nieuwe ronde! :)

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    LF leuk idee dat lijstje! Maar waarom doe je de echo niet scannen en uitprinten en die in het lijstje?

happu zoekse! :p

alien ik denk dat we allemaal wel eens twijfelen!

daydreamy afwachten!! spannend!

minnimie zou lekker zijn een kort maandje:p

Hier HEEL erg ongi... gister overdag nog amper wat.. en na het vrijen... nou... ik loop leeg.. (sorry)eindelijk doorgezet!

ik ga even een monster die alles doet wat niet mag eten geven en naar bed brengen!

tot later!

19. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    monster heeft een onstoken piemel! helemaal dik en rood! en het doet m zo pijn! vanmiddag kan ik zalf op halen! arm mannetje!

20. alien

alien Niet meer actief

Sumshine: ja daar heb je ook helemaal gelijk in en we gaan er ook voor maar op sommige momenten....

MM: dat is niet fijn dat je zoveel alleen moet doen. Denk ook dat als het leeftijdsverschil niet te groot is ze veel aan elkaar kunnen hebben.
    Ik wist niet eens dat je s morgens beter nog geen ovutesten kon doen! Zo leer ik weer wat bij!

Ld: hèhè! Eindelijk ongi! Ik wil ook!
    Wat zielig voor je manneke. Zal wel erg pijnlijk zijn! Sterkte.

Deel Deze Pagina