We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ben ik weer even.

@ Susy, nou dat kan niet duidelijker. Mooie test!! Ik wil ook ;)!!! Heel veel plezier in de Efteling!! Lekker 10 dagen vrij. Ik ben er rond de Kerst 6
    vrij. Nu al zin in.

@ Happy, echt balen hè? Bij mij van de week ook weer. Een collega zwanger van de 3e. Wel ja, en de jongste van hun is echt een half jaar jonger dan Britt. En dan weer de vraag: en bij jullie?? Ja ja ja......ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor acupunctuur. Ik ga kijken of het iets helpt. Lees er goede verhalen over. Is dat misschien ook iets voor jullie om mee te beginnen. Is toch anders dan de MM.

@ MM, spannend!! Ben benieuwd.

@ LF, bedankt voor de lieve woorden. Soms is het goed dat iemand even de moed inspreekt. Super!!
    Jammer dat je man er niet van houdt om lekker met z'n 2en weg te gaan. Wij proberen dit ook regelmatig te doen. Heerlijk gewoon nergens aan te hoeven denken en weer lekker even doen waar je zin in hebt. Wij gaan 23 dec naar Miss Saigon. Heb er nu al zin in.

@ LD, spannend. Ik hoop het voor je. En ja wachten duurt zo lang idd.

@ Alien, lingerie doet het altijd goed!! Veel plezier ;).

@ hier nog steeds op zoek naar mijn ei. Ooooo hoop dat mijn ovutest morgen positief is, dan is mijn cyclus niet weer 37 dagen....zucht......Ik hoop maar op een mooi Kerstcadeautje.
    Heb een afspraak gemaakt bij de acupuncturist. Ben benieuwd. Is wel pas in het nieuwe jaar. Maar ja, hopelijk is het niet meer nodig dan. Zijn nu vanaf maart bezig dus.....wordt wel eens tijd toch??
    Nou, ga effe bankhangen en dan op tijd naar bed ivm morgen weer werken. Kom maandag denk ik pas weer even langs.

Fijn weekend allemaal!!!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    loontje, wat kan een accupunturist betekenen dan? misschien ook eens idee om eens naar te informeren of te kijken...heb je het al eens vaker gedaan????

minnime duim voo rje! morgenvroeg weer eent estje?

avondje uit met manlief was super! heerlijk bij een italiaan gegeten! Nee geen pizza! De film waar ik heen wou was uitverkocht: nova zembla...manlief wou echter graag naar de new kids...dus tja mee gegaan...sorie het is echt niet mijn ding! heb wel ff gelachen hoor, maar ik word oud..ben een saaie trut denk ik...hahahahaha.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff gister nog heel bericht getypt, ziie ik nu dat hij niet geplaatst is...

Maja, nog niet ongie, en test was wederom negatief..

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Minnie me....vreemd hoor! Afwachten dus...:(

@ sumshine...nova zembla lijkt mij toch echt veel leuker dan die achterlijke new kids.....mijn man download heel veel films en heeft die een tijd geleden ook gedownload en bij gebrek aan beter keek ik met hem mee...eerst wel gelachen maar later vond ik hem gewoon heel erg grof....op dat kerkhof dat stukje we hebben hem eraf gedaan.....hele avond verknald! :x
    Dus je bent niet te oud hoor...het is gewoon een achterlijke film! Reinoud Oerlemans heeft wel betere film gemaakt;)

Fijne dag allemaal.

LF

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lf, hoop iig dat mn cyclus niet mega lang is. Ga er iig niet meer vanuit dat t deze maand gelukt is. Heb vandaag namelijk met de CB vroege test getest.....

New kids, vond 1 al niet geweldig, en ben 20.. dus wat te oud betrefd.......;)

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minimie balen!

sumshine ik ben 23 en haat new kids :p vriend is er gister geweest vond m ook tegenvallen..

hier rustig lui dagje! heerlijk .. ik heb het idee dat ik ongi moet worden.. onderbuik blijft wat hard aanvoelen en krampen en steken.. zou beter zijn dan een cyclus van 40! we wachten af!

7. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    lieve iedereen,
    na een tijdje weggeweest te zijn ben ik er weer!! Ik weet niet wat het is maar ben zo druk met vanalles deze maand dat bijlezen en schrijven me niet lukt:S
    Hoe gaat het met iedereen? Zijn er op Susy na nog meer positieve tests binnen :D
    Gisteren op bezoek bij vrienden, en ze wilden ons iets leuks vertellen, zwanger van de tweede!! We hebben het toen ook maar meteen verteld... schelen 2 weken dus echt heel erg leuk. En mn schoonzusje is ook zwanger!!! (ca een week verschil)
    Hebben jullie de kerstboom trouwens al in huis? Ik vind het zo gezellig altijd rond de kerst.. kaarsjes enz. alleen mn kleine meisje is nogal nieuwsgierig en probeert de kerstballen en lichtjes uit te boom te trekken :$ en 'nee' is voor haar extra hard dr best doen.... haha

As woensdag de termijnecho!! Ben heeel benieuwd weer... Heb nu af en toe wat last van een weeig gevoel en pijnlijke borsten... en s avonds heel erg koud!!

Meiden zodra ik kan lees ik wat bij!! Geniet van jullie avond.. Hier is mn mannetje voor 6 dagen naar het buitenland dus 2 dames home alone :p

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow, heeeeey meid!!!:D alles dus goed daar buiten dat t druk druk is..
    Hier geen nieuwe zwangere zover we weten. Helaas.....
    kerstboom ed staan hier ook vollop mooi te wezen haha. Gelukkig is dametje hier niet zo nieuwsgierig, en luisterd ze braaf wanneer papa of mama nee zegt (a)
    Leuk zeg, dat je zo weinig scheeld met je vriendin en schoonzus!!
    Laat je ons wel woensdag weten hoe t is gegaan??

9. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    tuurlijk laat ik woensdag weten hoe het was... Ben zelf ook reuzebenieuwd.
    En ja, ons kleine meisje wil nog niet echt luisteren.. Ze is nu 10 maandjes oud dus neem aan dat ze het wel moet gaan begrijpen... Maar tot nu toe niet echt resultaat.. Dus mocht je nog tips hebben om haar te laten luisteren.... ze zijn welkom!! haha

10. susy26

susy26 Niet meer actief

@wow, wat leuk dat er in je omgeving zoveel zwanger zijn, en maar zo kort schelen! We hebben gister alles gezellig versierd, weer lekkerknus hihi...Lorenzo blijft er tot nu toe best goed vanaf..zo nu en dan pakt tie stiekem wel een s en kerstbal...achja..moet ook kunnen haha. Hij is erg lief

Ow leuk de termijn echo!! Ik keer er altijd zo naar uit, naar de echo's! Super!

Nou vraag ik me af, moet ik nu gelijk al deze week bellen naar de vk,of is het miss beter om even te wachten?? Ik denk dat je dan toch een aantal weken moet wachten,toch...en als je dan iets verder bent,des te eerder krijg je de termijn echo,of is dat juist niet slim om te wachten?

Vandaag weer lekker druk op t werk,pfff... morgen nog en dinsdag dan lekker relaxen hihi...

welterusten voor straks, en tot snel weer!

liefs

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow, Die van ons luisterde met 10 mnd ook niet naar "Nee" hoor ;)
    De eenige tip die ik mee kan geven is vol blijven houden. Wij hebben wel zo veel mogelijk ook uitgelegd waarom iets niet mag. Deed ze het toch, dan was het nog n keer waarschuwen, en bij n 3e keer ging ze in de hoek.
    Ben ook heel benieuwd hoe het je woensdsag zal gaan!

Susy, Ik zou gewoon de VK bellen.
    Werkse vandaag!

Hier, nogsteeds niet ongesteld. Vandaag ga ik niet testen. Wacht t ff af, en anders morgen weer n test.

HuisHoud To Do list voor vandaag:
    *dagelijkse klusjes
    *Keuken poetsen

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Sorry meiden ben een paar dagen niet geweest.

Her niets veranderd eigenlijk.
    De week van het ei is de aankomende week dus om de dag klussen hier hahahaha.
    En dat terwijl ik me niet zo lekker voel maar goed je wil wat he.

Gisteren bij Overvecht in Utrecht wezen kerstshoppen.
    Weer wat leuke dingen gekocht voor in de boom en buiten.

Verder hoop ik voor jullie dat er snel duidelijkheid is,

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Morgen allemaal! :)

@ Loontje, hoop dat je je ei snel vindt!

@ Susy; Mooie test! heel duidelijk in ieder geval! :D

@ MinnieMe; nog steeds geen ongi? spannend hoor! ik duim voor een positest! :)

@ Littledreamer; spannend hoor! En idd wachten duurt heel lang!

Hier lekker aan de klus :) heb sinds vanmorgen wel wat lichte verhoging, dus misschien m'n ei al gehad, al heb ik em niet gevoeld...
    We klussen gewoon nog even verder :)

Huis is helemaal in de kerstsfeer nu ;) zal vanavond even een fotootje plaatsen.

14. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Even zeuren! gister avond best wel pijnlijke krampen gehad.. en kon er niet van slapen! En dan ligt me vriend heel hard te snurken! paar keer een goeie poor gegeven... nu ook nog een gevoelige onderbuik... en ik ga gewoon makkelijk naar de wc.. dat is het niet ..begint nou irritant te worden!!!!! einde gezeur!

daydreamy veel plezier tussen de lakens!

kimmeding kerstshoppe is altijd leuk!!!

wow spannend echo!! en ook bijna 10 weken!!

minimie nog niet ongi! Balen .. wat je zegt paar dagen wachten en dan weer testen!

ik ga ook het huishouden doen!

Doeiii!

15. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    meiden, ik heb jullie advies/tips/raad nodig... Ik heb mijn zus nog niet verteld dat ik zwanger ben en dat wil ik dus heel gauw gaan doen.... Het 'probleem' is dat ze al bijna 3 jaar bezig is om zwanger te worden... Ze is nu al langer bezig dan ik en ik ben alweer zwanger van de tweede. Weet dat ze het echt superleuk zal vinden maar dat het ook echt een klap in d'r gezicht zal zijn.. Ik zit echt met een zwaar gevoel in mn maag.. hoe ga ik het vertellen.. Ze woont niet om de hoek en werkt onregelmatig... Zal ik haar dan toch maar bellen en zal ik haar meevragen voor de termijnecho of kan dat echt niet maken omdat dat te pijnlijk is... Ik wil haar namelijk geen pijn doen, ze heeft het er al zo moeilijk mee....

Ga er over nadenken , hoop dat jullie nog wat tips hebben....

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    is zou der gewoon bellen! het doet meestal meer pijn om het achter te houden!

(had een collega die het opgegeven had zwanger proberen te worden. ik heb het haar gelijk verteld en ze was zo blij voor me! En zei dat ze het zo fijn vond dat ik het haar gelijk vertelde en het niet echteer hield! )

succes

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Hier ben ik ook weer effe.
    @ Shumshine, de acupuncturist kan kijken of de energie naar je baarmoeder goed is, of deze niet te koud is te warm is en zulk soort dingen. Ik heb zo iets van baat het niet het schaadt ook niet. En ik lees er goede verhalen over dus waarom niet proberen. Heb het nog nooit vaker gedaan.

@ MM, balen van je nega test. Wachten op je ongi maar al hoop ik voor jou dat het anders is.

@ New kids, vind ik niks aan. Ook niet gekeken dus.

@ Wow, leuk dat er zoveel in je omgeving even ver zwanger zijn
    als jij. Hier ook al lekker Kerstsfeer. Britt blijft gelukkig wel van de ballen af. Idd gewoon vol blijven houden. Moet nu ook nog steeds al is het wel met andere dingen. Geniet van je echo woensdag!! En ik zou het je zus wel meteen vertellen. Heb dit ook gedaan bij vrienden van ons en deze waren blij dat ik het meteen verteld heb. Succes!!

@ Susy, gewoon de VK bellen. Zij maken dan wel een afspraak voor het goede tijdstip. Werkze!!

@ Daydreamy, werk aan de winkel!!

@ hier een echte baaldag. Ik heb nog steeds geen positieve ovutest. Ik heb zo het idee dat mijn lichaam me in de steek laat. Heb vandaag ook wat traantjes gelaten. Aan de ene kant denk ik laat maar een 2e. We doen het gewoon met 1 maar aan de andere kant lijkt het me ook zo mooi.
    Ik baal er zo van.
    En dat ik baal, voelt Britt meteen aan. Die is ook niet te genieten. Spookt vanalles uit dat niet mag en wil nu dus ook niet slapen. Terwijl ik zo zelf ook even moet slapen ivm nachtdienst.
    Op het werk is het op dit moment ook niet leuk. Allemaal patienten die er al een eeuwigheid liggen en niet voor of achteruit gaan en absoluut niet te motiveren zijn. Op een gegeven moment is mijn motivatie dan ook op. Maar goed, einde van mijn gezeur maar moest het even kwijt. Heb er gewoon de balen van vandaag.
    Ik ga nog maar effe eentje streng toespreken dat ze moet gaan slapen. Ga vanmiddag even naar mijn broerje en schoonzusje. Kan ik ook even mijn verhaal kwijt en dan kan Britt met haar neefje spelen en is ze niet zo lastig. Ik kom morgen weer kijken denk ik. Fijne dag nog allemaal!!

18. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    heb r gebeld en ze reageerde wel blij, niet superblij.. maar kan het wel een beetje begrijpen met r verleden... Hoop echt dat ze heel gauw ook zwanger mag worden....
    Ga hier maar eens koken voor een klein meisje . Misschien kom ik vanavond nog even kijken hier op t forum.

19. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ wow...goed dat je gebeld hebt....zou haar niet meenemen naar echo...lijkt me erg pijnlijk wel leven in jou te zien groeien terwijl ze zelf zo graag ook wil! (ook al is ze je zus en dus de tante)

@loontje...en littedreamer...klagen mag hoor, ben het maar mooi even kwijt! Denk aan jullie....
    @ mm...al ongi???? Hoop het niet!!

20. Opening

Opening Niet meer actief

goedenavond dames,

ik ben nog steeds hondsberoerd dus ees wel mee maar eigenlijk geen puf om te reageren haha

wow wat goed dat je het verteld hebt!
    minnime heb je al meer duidelijkheid?
    loontje zeuren mag hoor. Lucht lekker op toch?

nou dames ga weer op de bank hangen als 1 of andere vaatdoek haha. Fijne avond verder!

Deel Deze Pagina