We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow, zou t idd ook gezegd hebben. Heel goed van je!

Loontje, kom hier maar lekker zeuren hoor meid! Daar zijn we (oa).voor;) snap je helemaal! Hoop dat je morgen een betere dag heb!

Littledreamer, voor jou t zelfde. Hoop dat je wat slaap in kan halen Vanacht!

Arianne, beterschap meid!

Hier, nog steeds niet ongesteld. Morgen weer n testje... word r n beetje moedeloos van. Ben de hele dag vochtig en denk dus datt dan eindelijk zo ver is. Maar elke keer niks rood. Heb dit normaal nooit. Wel had ik dit dus toen ik van J in verwachtig was de eerste paar weken vanaf mijn NOD. Dit geeft me dus ergens wel n beetje hoop, maar lees ook andere verhalen op internet. Meer dan wachten kunnen we helaas niet doen:(
    Duik de bank op.. morgen zijn vriend en ik 6jaar samen, dus dat gaan we vieren. Zal wss ook niet veel online zijn, dus kom zo vast ff de nieuwe NOD-list plaatsen.

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    NOD:
    Arianne: 16 december, ronde 2
    Alien: 20 december, ronde 2
    Loontje4: 22 december, ronde 9
    Littledreamer: 26 december ronde 3
    Daydreamy: 28 december, ronde 3
    Hilli: 31 december, ronde 2
    Kimmeding: 1 januari, ronde 2
    Happy1980: 5 januari (?), ronde 11
    Sumshine: 6 januari, ronde 11

Wacht op duiveltjes of onbekend:
    Marijke: 13 november, ronde 2
    MH1113: 6 december, ronde 2
    MinnieMe: 9 december, ronde 2

Zwanger/uitgerekend:
    Wow: 9 juli 2012, echo 14 december
    Lady Flower: 12 juli 2012, echo 19 december

Susy: .. augustus 2012, echo ?

Happy, Heb jou NOD ff op 5 januari gezet.. Kan namelijk nergens vinden wanneer die is ;)

Marijke en MH, Hoe is het bij jullie?????

3. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Even snel voor het werken gaan,
    Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, maar ga uit van 8 januari. Maar kan zo ook maar anders zijn.

Zo ik ga werken.
    Fijne dag allemaal.

4. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Nog effe snel voor ik ga slapen. Het is gelukkig lekker slaapweer voor mij dan. Voor jullie wat minder dat je zowat van de weg af geblazen wordt.
    @ LF, bedankt voor het duimen.
    @ Arianne, beterschap!!
    @ MM, succes met wachten. Balen hoor!!
    @ Hier even het lijstje aangepast. Heb mezelf ook even bij de onbekende NOD gezet. Snap er namelijk helemaal niks van. Dus ik kan ook maar wachten zeg maar. Als deze ronde nu ook heel lang duurt ga ik naar de huisarts. Er moet toch iets aan te doen zijn. Maar ja. Ben nog aan het ovutesten. Heb er nog 3 en dan kap ik ermee en ga wachten op mijn ongi. We zullen het zien maar het is wel balen. Begin het allemaal een beetje zat te worden. Maar ja, nu maar eerst lekker slapen en ik zie jullie denk ik pas donderdag. Duimen jullie dat ik mijn ei vindt?? Thanks. Fijne dag allemaal!!!

NOD:
    Happy1980: 8 januari, ronde 11

Marijke: 13 november, ronde 2
    MH1113: 6 december, ronde 2

Loontje4: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag denk ik)

Zwanger/uitgerekend:

5. alien

alien Niet meer actief

Morgen!

Nou ik ben natuurlijk een paar dagen niet geweest en een voordeel daarvan os dat ik alweer bijna bovenaan sta op de Nod lijst!!!

Deze maand mijn ei helemaal niet gevoeld dus maak me daar wel iets zorgen over maar we zien wel.

Wow: best heftig voor je zus maar goed dat je het hebt verteld hoor! Eerlijk over je gevoelens praten en je naar haar toe goed uiten is denk ik wel belangrijk!

Mm: nou? Al getest?

Fijne dag iedereen!

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    G.morgen!!

Test was weer negatief.

Loontje, k zal voor je duimen.

Alien, ik voel mn ei sowieso nooit. Spannend!

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Goedemorgen!

minimie jammer!

loontje balen dat je cyclus van slag is!

alien ik heb nog nooit mijn ei gevoeld :p

Hier heb ik vriend gister avond om 22.10 naar de mac gestuurd.. ik had weer zo een trek in een big mac! 2e deze week .. schaam! En ik heb GEEN buikpijn meer!! :D

Waait het bij jullie ook zo ontzettend?

ik ga wat doen!! Strakkies!

8. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @LD, arme vriend ;) hahahaha

@MM wat raar zeg... hoop dat je alsnog positief test... Kun je anders een bloedtest laten doen bij je ha, of wil je sowieso nog even afwachten...

Morgen mag ik weer voor de 2e echo.. Leuk & spannend ook wel een beetje nog steeds....

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    wow 10 weken wave voor jou! Spannend morgen!

10. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    @LD, kun je niet zwanger zijn.. of heb je wel vaker trek in 2 big macs..haha :D Hier had ik, achteraf gezien, al ruim anderhalve week onwijze trek, vooral in haring....

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hey meiden

blij te lezen dat veel meiden t met me eens zijn t.a.v. de new kids film hahaha.

Wow, wwt heftig van je zus en dat he tniet lukt. gaat ze al naar het ziekenhuis dan? Wel goed dat je er bij betrekt en ik zou ook gewoone erlijk naar haar zijn dat je haar niet wilt kwetsen en dat je met haar meeleeft en dat als zij zou willen ze ook wel mee mag naar de echo en dat het bedoeld is uit "erbij betrekken en zussenliefde" maar dat je egrijpt als het te dichtbij komt oid. Gewoon open kaart spelen dus!

Minnime, balen van nog geen ongie, kun je ook geen late eisprong hebben? daar je schrijft vna veel afscheiding, dat kan ook rond de ei zijn.....

@hier, geen nieuwtjes behalve een peuter puber van nog geen twee...sjonge jonge die dame haalt hier kapriolen uit hoor! pfff...

12. alien

alien Niet meer actief

Mm: balen maar wie weet! Het kan nog...

Ld: hmmmm lekker! Big Mac!

Sumshine: ik ben nog geen twee maar zeg al wel nee? Hahaha

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Bingo Alien! En niet alleen Nee....Krijsen, op de grond liggen, duwen...etc! Leuk kind joh! ;)

14. alien

alien Niet meer actief

Ik ken het hoor! En Fayenne is nog maar 14,5 maand!

15. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow, idd 10 weken wave voor jou!! Ben 5 dagen over tijd. Denk niet dat ze nu al n bloedtest doen. Maar mss dat ik morgen ff bel om te informeren hoe lang zoiets op zich mag/kan laten wachten voor ik n bloedtest mag/kan layen doen.

Bloedtest, iemand eenig idee trouwens? (Zie reactie op Wow)

Sumshine, nee is sowieso niet mn ei. Afscheiding is wit, en kan geen draden maken. Daarbij heb ik mn ei al gehad als ik de ovulatie test moet geloven. Ook volgens die zou ik afgelopen vrijdag mn NOD hebben.
    peuterpuberteit herken ik in alles, behalve het tegenstribbelen. Sowieso is t n heeeeel makkelijk kind. Alleen moet ik nu 2x soms 3x nee zeggen ipv 1x. Mag echt niet klagen. Wel gaat ze om de 5 min proberen of bijv. n snoepje nu mss wel mag.

Hier, heerlijk ff met n 2tjes uit eten geweest. Miste mn meissi echt intzettend, dus waren vrij snel weer terug. Maar goed, al met al was n geslaagde avond:D
    Dalijk nog ff lekker op de bank en vroeg naar bed. Morgen om half 6 gaat weer de wekker van mn vriend.

16. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hallo dames,

Even een tijdje niks laten horen, druk met me werk..

Zoals je op de lijst kon zien was me nod 6 dec. Maar niet zwanger, 5 dec ongesteld geworden.. Maar dat was te verwachten..

Na 1 maand volop bezig te zijn geweest, afgelopen maand weer voorzichtig geweest.. Helaas heeft me verstand het weer gewonnen van me gevoel..

Ik wil het zooooo graag en ben er ook de hele dag mee bezig, maar ik ben gewoon zo bang om weer zo ziek te worden ( ik had gewoon hele erge misselijkheid en overgeven, geen erge dingen ofzo ) maar toch verander ik elke keer weer van gedachte als ik ook maar even misselijk ben.. :(

Ik weet heel goed dat het bij een 2de zwangerschap niet zo hoeft te zijn en wie weet heb ik nergens last van.. Maar toch houd me dat bezig..

Ook begin ik in januari met me rijles ( beetje laat aangezien ik vandaag 21 jaar ben geworden! ) en dan kan ik die misselijkheid echt niet gebruiken! Ook heb ik geen vast contract maar werk ik toch wekelijks 18 uur.. En ook hierbij kan ik die misselijkheid echt niet gebruiken!! :(

We willen het beide wel heel graag, en ook financieel enzo is het makkelijk haalbaar. Maar ik weet nu gewoon niet wat we moeten doen, wie weet dat ik over een jaar er nog net zo over denk, en dan kunnen we er wel gewoon voor gaan en maar zien hoe het loopt als ik eenmaal zwanger ben.. maar een kindje is niet zomaar wat, het blijft ons hele leven bij ons natuurlijk!

17. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

jeetje wat is er veel getypt, kan het allemaal niet bijhouden hihi..

miniemie, eh wat balen zeg! Die onzekerheid de hele tijd..hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Wow, Leuk morgen weer een echo! Geniet ervan!

Mh1113, Leuk dat je er weer bent! Enne proficiat met je birthday zo te lezen! En je hebt groot gelijk hoor, als je gevoel zegt nog even wachten , dan toch lekker doen. Tot de tijd daar rijp voor is. Ik weet sinds 5 dec dat ik zwanger ben van ons 2e wondertje! Besef het eigenlijk nog niet echt, heel raar haha.. Ik was 6 okt gestopt met de pil en ja... het heeft niet lang geduurd zeg maar haha.. maar weer erg spannend allemaal!

Zooo, was weer druk vandaag, pfff, nu lekker 10 daagjes vrij! Heerlijk genieten! Donderdag met onze man naar het Cb,ben benieuwd! En dan vrijdag even bellen naar de vk, nog niet gedaan,oeps..haha..komt goed..;)

Goodnight ladys.

XXXX

18. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    #1098 MinnieMe, 14 dec 2011
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
    Omdat er toch nog wat veranderingen zijn in de vorige en deze pagina, hier nog ff een update van de NOD list!

NOD:
    MH1113: 2 januari ronde 3
    Happy1980: 5 januari (?), ronde 11

Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag)

Zwanger/uitgerekend:

Dames, Wanneer je weer moet wachten op de volgende NOD, zou je dan zelf aan willen geven wanneer deze is? Zo hoeft de lijst maar 1x aangepast en geplaatst te worden. Natuurlijk mag je ook zelf de lijst kopiëren, aanpassen, en plaatsen ;)

Verder heb ik Marijke uit de lijst gehaald. Omdat zij haar NOD op 13 november had en wij nog niks van haar vernomen hebben.

Marijke, niks persoonlijks hoor meid, maar zo houden we het overzichtelijk. Mocht je toch weer op de lijst willen dan horen we het graag ;)

Wow, Heel veel plezier en succes vandaag!!!

MH, Nog gefeliciteerd!!!!!
    Hier word ik in januari 21, en heb ook nog geen rijbewijs hoor. Ben toen ik net 18 was begonnen, maar moest stoppen ivm zwangerschap. Daarna geen geld en tijd meer voor gehad. Nu is het voor mij wachten op een schadevergoeding, en dan wil ik een spoedcursus volgen, zodat ik met n maandje ofzo klaar ben.
    Leuk trouwens, wist niet dat wij kwa leeftijd zo dicht bij elkaar lagen :D

Jou twijfels snap ik helemaal. Het is idd niet niks. En bij ieder klein dingetje denk je dat het ‘raak’ is. Maar wil je nu weer aan de AC, of ga je er gewoon niet meer mee bezig zijn (zo min mogelijk)?

Ik heb jou NOD iig op 2 januari gezet, vanuit gaande van een 28 dagen cyclus (gem van je afgelopen 2 maanden) Mocht jij m anders hebben dan hoor ik het graag ;)

Susy, Hoop het ook haha.. Lekker joh! Geniet van je ‘vakantie’!!!!
    Hier kreeg ik te horen dat ik wanneer ze rond de 2 zijn ik zelf een uitnodiging van het CB krijg. Heb nog niks gehoord, en ze is volgende week donderdag jarig.
    Zal ik bellen voor de zekerheid? Of nog ff afwachten? Wil eigenlijk toch wel voor t nieuwe jaar nog daar geweest zijn, want vanaf 2 jan. zitten ze niet meer hier in t dorp, en moet ik dus een dorp verder…

Arianne, Hoe is het bij jou? Nog 2 dagen tot je NOD.. Spannend!!!

Hier, Nog steeds niet ongie. Ben het nu wel echt zat hoor! Ik heb nog 1 test liggen, maar wil en durf hem eigenlijk niet te doen. Pff.. hoe hard ik de 2 weken voor mn NOD uit keek naar het testen, zo’n hekel heb ik er nu aan. :(

To-do-list voor vandaag:
    *Dagelijkse huishoud dingen
    *Woonkamer poetsen (inhalen van gister)
    *WC en Douche grondig poetsen

19. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Update:
    Net de HA gebeld. Kan dalijk al bloed laten prikken. Ze hoopt dat de uitslag vrijdag al bekend is, maar ik kon iig vanaf morgen bellen.
    Wish me luck!! (ik haat naalden!:))

20. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    @ minnieme

Ik ben na de bevalling niet meer aan de pil gegaan. Aan de ene kant denk ik 'we kijken gewoon niet na de eisprong en dat soort dingen, mocht ik zwanger worden zullen we er uiteraard harstikke blij mee zijn'
    maar aan de andere kant denk ik, ik ben nog maar 21 en heb dus nog tijd zat.
    Ik werk in de thuiszorg en in de mei tot september maanden werk ik altijd zoveel mogelijk ( 5 volle dagen ) en omdat ik ook een auto nodig heb zodra ik me rijbewijs heb ( vooral voor het werk en om me zoon naar de oppas te brengen ) dacht ik dan kan ik mooi met het verdiende geld over de zomertijd + spaargeld rond oktober een auto kopen. En mocht ik nu zwanger worden kan ik in de zomertijd niet werken, en al helemaal niet zoveel.

Dus eigelijk is het het slimst, om rond eind sept/ begin oktober, er voor te gaan..
    Ik weet dat je zoiets niet zomaar even kan doen, want zoals ik al zei we kunnen niet naar een paar maandjes denken, hadden we nu maar gewacht... Maar het is zo moeilijk omdat ik zo blij met m'n zoon ben en het me gewoon geweldig lijkt als hij een broertje of zusje krijgt waar hij ook nog wat aan heeft.

Mijn vriend wil sowieso rond oktober volgend jaar weer zwanger worden, dan word het net als onze zoon in juni geboren, en dan zit er precies 3 jaar tussen, en meer leeftijdsverschil willen we ook echt niet!

Dus ik blijf wel lekker meelezen, en hoop natuurlijk dat jullie allemaal zwanger mogen worden!

Deel Deze Pagina