Ff snel, ga eten.. Kwebbel, welkom!!! HA was vanmiddag niet berijkbaar, dus morgen bellen en hopen dat ze de uitslag hebben. Rest, ga straks ff achter de pc. Zal dan ook de NOD lijst weer ff bijwerken en plaatsen. Tot straks!!
hihi ja dat kan wel, maar mijn tandarts is in breda, en dan neem ik Lorenzo altijd mee, omdat dan me ma op kan passen..dus dat werkt niet echt...
Littledreamer, fijne dag morgen!! Werkse vanavond!!! Loontje, fijn dat het beter met je gaat. Hoop dat je snel je ei gevonden heb! Happy, Gefeliciteerd!!!! Zal wel goed komen toch, met werk vinden heb al een hoop liedjes.. Mooiste vind ik toch wel: Tim McFraw - My little girl (meer iets voor de papa's maar toch.. Vind het moeilijk om t bij dit nummer droog te houden) Kwebbel, dat zijn idd erg lange cyclusen (?).. Ik heb je iig toegevoegd aan de NOD lijst Ook voor jou hoop ik dat het snel 'raak' mag zijn Susy, idd zeg dat je ergens anders heen moet, of neem m gewoon mee. Wil zelf J. wel zo veel mogelijk overal bij hebben, maar daar heb je dan ook werkelijk geen kind aan, en het is mijn persoonlijke keus Hier, ga er 1 op bed gooien... Kind is dood op. Ze was ook wel echt heel druk vandaag. Niet vervelend, maar meer idzv met van alles bezig geweest. Dan iig lekker de bank op en niet veel meer doen vandaag. Ook hier weer de NOD list aangezien er weer wat dingen zijn veranderd ________________________________________________________ NOD: Arianne: 16 december, ronde 2 Alien: 20 december, ronde 2 Kwebbel: 25 december, ronde 3 Littledreamer: 26 december ronde 3 Daydreamy: 28 december, ronde 3 Hilli: 31 december, ronde 2 Kimmeding: 1 januari, ronde 2 MH1113: 2 januari ronde 3 Happy1980: 5 januari (?), ronde 12 Sumshine: 6 januari, ronde 11 Wacht op duiveltjes of onbekend: MinnieMe: 9 december, ronde 2 Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag) Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo 14 december Lady Flower: 12 juli 2012, echo 19 december Susy: .. augustus 2012, echo 27 december & 12 januari
Bedankt voor het toevoegen MinnieMe. Wat spannend op de uitslag wachten... Hoop voor je dat je morgen een super uitslag hebt! Al op de bank geinstalleerd? Heb mijn zoontje ook net op bed, hoop dat hij gelijk gaat slapen, dat is nog wel eens de vraag. Littledreamer, werkse. Wat voor werk doe je dat je op deze tijd moet werken? Handige tijd om te werken als je een kind hebt! Mijn cyclus was de eerste ronde 3 maanden omdat ik ook nog bv gaf. Hier ben ik tijdens die ronde mee gestopt. T. dronk toch niet goed meer, veel te veel afgeleid. De tweede ronde duurde 6 weken en deze als het goed is 38 dagen. Heb deze ronde toch maar ovulatietesten gebruikt om mn eisprong op te sporen.
Ld gefeliciteerd... manlief nu naar de mac...big mac halen...mmmmmh! Zoontje vriendin heet Noah.... Welkom kwebbel!
Kwebbel, thnx hier ook vaak nog ff huilen als ze gaat slapen. Maar na n minuut of 2 is t altijd stil (klopt af). Heb je verder wel een goede slaper? J. Slaapt van 19 tot 9 aan 1 stuk, en dan weer van 11 tot 13 / 14.. ze word deze maand 2. LF, oeh... BigMc.. ben jaloers!!! Leuke naam ook. Vrees nu al voor de naam van uk2. Vond t bij J. al zo moeilijk! Hadden nog geen maand voor dr geboorte pas definitief de naam haha. Hier, ga weer verder House kijken mss tot straks, en anders hoop ik morgen goed nieuws te kunnen brengen Moet morgen wel werken van 11 tot 22, dus kan niet veel bij lezen. Zaterdag vieren we J. dr verjaardag, dus ben er zondag pas weer.
MinnieMeGefeliciteerd alvast met je dochter Nou het is heel wisselend. Vaak leg ik T. neer en gaat hij gelijk slapen. Maar af en toe is hij uit zn ritme en begint hij heel hard tegen te sputteren en te huilen. Staat dan in zn bed en is verschrikkelijk boos. Maar ik heb niets te klagen hoor. Want hij sliep vanaf 6 weken door. En nu ook vaak nachten van 7 tot 8/9 uur. Overdag slaapt hij over het algemeen 2 keer 2 uur. Zit helaas nog steeds niet echt regelmaat in, maar ja dat ligt ook aan mezelf. Lady Flower, eet smakelijk!
@Littledreamer; Veel plezier morgen @Loontje; Nog steeds geen ei?! balen zeg! Hoop dat je snel je ei vindt! @Happy; Gefeliciteerd met je diploma! @Kwebbel; Welkom @MinnieMe; Leuk zo'n boek! heb alleen niet echt inspiratie, de meeste liedjes heb je al Ben deze week 2 dagen thuis geweest vanwege de griep, de hele koud en m'n hele lichaam deed pijn nu gaat het een stuk beter, buik voelt nog wel vreemd, opgeblazen en borrelende darmen de hele dag Verder gelukkig wel kunnen klussen Ga nu lekker douchen en dan naar bed, ben doodop.
Hoi meiden, ik denk dat ik Lorenzo maar meeneem naar de VK. Weet zo 123 niet wat ik kan verzinnen, en ik zal heus niet d eerste zijn die dat doet toch? haha..dan moet ze maar even opletten hhihi. Daydreamy, Beterschap! Wat kun je je **t voelen he! bha.. Zo nog effe tv kijken en naar bed, trusten!
Kwebbel, dank je zat net te denken dat het mss toch wel handig is als we koffie, fris, chips ed hebben... uuuhm...... tja... Daydreamer, zat al n tijdje te denken om n scrapbook voor dr te maken, maar kreeg opeens het idee om er ook songteksten enzo in te verwerken die mij en/of mn vriend aangrijpen die over dochter of kind gaan. Op de laatste pagina zit al de songtekst butterfly kisses. Daarin staat iets over dat t vandaag dr sweet sixteen is, dus ze krijgt m ook pas als ze 16 word. Word dus echt n aantal jaren project waarin iedere 2 pagina's voor 1 jaar staat, met n songtekst of gedicht erbij. Fijn trouwens dat je je wat beter voeld!! Beterschap nog! Susy, denk ook niet dat jij de eenigste bent. Anders wil ik wel oppassen hoor is alleen beetje ver weg denk k.. woon vlak bij Nijmegen.. Hier, duik mn bed in!!
Wat een ontzettend gaaf idee! m'n moeder heeft wel 2 scrapbooken gemaakt met foto's van Kevin t/m z'n 1e jaar ook erg leuk om dat nu weer terug te zien
Heb trouwens even m'n NOD aangepast aangezien ik duidelijk m'n ei gevoeld heb vorige week NOD: Arianne: 16 december, ronde 2 Alien: 20 december, ronde 2 Littledreamer: 26 december ronde 3 Daydreamy: 23 december, ronde 3 Hilli: 31 december, ronde 2 Kimmeding: 1 januari, ronde 2 MH1113: 2 januari ronde 3 Happy1980: 5 januari (?), ronde 11 Sumshine: 6 januari, ronde 11 Wacht op duiveltjes of onbekend: MinnieMe: 9 december, ronde 2 Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag) Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo 14 december Lady Flower: 12 juli 2012, echo 19 december Susy: .. augustus 2012, echo ?
Goedemorgen... Net HA gebeld. Bloed test was negatief. Mocht er dinsdag nog niks zijn moet ik om 9:40 ff langs komen. Fijne dag iedereen!!
Hoi hoi, Ben ik weer...hihi... @ Happy, gefeliciteerd!!! Een baan moet idd niet zo'n probleem zijn. Bij ons is er iig een tekort aan vpk. @ Kwebbel, welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Gezellig!! Wat een lange cuclys idd. Gelukkig is ie nou iig wat korter. @ Susy, ik zou idd je zoontje even met een smoes bij je schoonmoeder brengen. Wel leuk 2 echo's zo vlak na elkaar!! Geniet ervan!! Was de spaghetti lekker?? @ LF, Noah, leuke naam. Big Macs, heerlijk!! @ MM, wat een lange slaper heb jij. Lekker hoor. Hier is het van 19.30 tot 7.30 en van 12.30 - 14.30 uur. Dus echt wel minder maar ja...ze doet het er goed mee dus... Veel plezier met de verjaardag van J!! Balen dat je test negatief was. Op naar de huisarts zou ik zeggen. @ Daydreamy, beterschap!!! @ Hier geen nieuws te melden. Vandaag even naar het winkelcentrum geweest en wat boodschapjes gedaan. Britt is vandaag gelukkig niet lastig. Ze heeft heerlijk zitten spelen. En mama lekker wat bakkies thee gedronken. Net gestofzuigd en nu even tijd voor ZP. Vanmiddag krijg ik bezoek en vanavond ben ik weer een avondje alleen. Is af en toe ook wel eens lekker. Verder blijven we zoeken. Ik kom vanavond nog een keer kijken. Tot straks!!
NOD: Arianne: 16 december, ronde 2 Alien: 20 december, ronde 2 Kwebbbel: 25 december, ronde 3 Littledreamer: 26 december, ronde 3 Daydreamy: 23 december, ronde 3 Hilli: 31 december, ronde 2 Kimmeding: 1 januari, ronde 2 MH1113: 2 januari ronde 3 Happy1980: 5 januari (?), ronde 11 Sumshine: 6 januari, ronde 11 Wacht op duiveltjes of onbekend: MinnieMe: 9 december, ronde 2 Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag) Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo 14 december Lady Flower: 12 juli 2012, echo 19 december Susy: .. augustus 2012, echo ? Hallo allemaal, Zo de werkdag zit er weer op, weekend! MM, wat balen dat de uitslag negatief was. Wat een leuk idee zo'n scrapbook! Loontje, klinkt als een ontspannen dagje, vanavond op de bank TVOH kijken?! Succes met zoeken... Heeft je ovutest al een lichte streep? Susy, je kan hem best meenemen hoor, zag ik zo vaak gebeuren. Hier al de hele dag een rare buikpijn. Verder heb ik een paar dagen rood/roze verlies gehad wat nu gestopt is. (wel erg snel na mn eisprong) Zit mezelf dus lekker gek te maken... Vannacht ook weer veel te laat gaan slapen, zat van alles te lezen op ZP. Gelukkig had ik een stagiair die de hele dag voor mijn klas stond en kon ik lekker aanmodderen.
Hoi hoi, Weinig gekletst hier. Kwebbel spannend. Zou een innesteling kunnen zijn.....Je kunt jezelf idd goed gek maken. Heb er ook een handje van. Probeer het allemaal te ontkennen maar het gebeurt toch helaas. Ik kan ook uren zitten te lezen op ZP maar probeer het minder te gaan doen ivm het er te veel mee bezig zijn. Volg dus ook alleen maar dit topic. Vanovond idd TVOH kijken en op tijd mijn nestje in. Heb een druk weekend voor de boeg. Ik heb vandaag de etos zwanger worden pillen gekocht. Moest nieuwe foliumzuurpillen hebben en zag toen deze. Iemand ervaring???? Ben er weg van. Tot morgen of zondag, denk ik. Fijn weekend iedereen!!
heloooo! Hoe is het hier...... Loontje, ow oke, zullen zeker wel een beetje hetzelfde zijn denk ik... Hier rustig, vandaag de kerstkaartjes ip de bus gedaan..morgen op kraamvisite, en zondag lekker even weg..al zag ik wel dat er veel regen gaat vallen..**zooi! Naja, doen we ook niks aan, we maken er het beste maar van ,komt goed, op z;n tijd opwarmen hihi.. Hoop snel zwanger dames te kunnen lezen hier! Spannend allemaal! en hoop dat het snel mag lukken! Knuffel van mij! fijn weekend !
Hey Loontje, Zeker niet veel gekletst, een voordeel, dan is het iig bij te houden! Ik heb deze cyclus ook voor het eerst etospillen geslikt. Hoopte dat hij daardoor korter werd, maar als ik naar mn eisprong kijk dan scheelt het denk ik maar 2 dagen. Dus dat zet ook geen zoden aan de dijk. Zo, nu weer ff The Voice kijken. Fijn weekend!!
Hoi!! Gister n minuut of 10 na dat ik t bericht geplaatst had werd ik ongesteld. Leek wel een waterval!! Kwebbel, lastig he.. je gaat overal iets achter zoeken. Mn duimen draaien voor je! ZP, hier n rijdje de december 2009 mama's proberen te volgen, maar dat nam echt te veel tijd in beslag. Was gemiddeld zo'n 10 a 15 pagina's per dag. Soms zelf meer. Nu volg ik eigenlijk ook alleen dit toppic. Hier, gister nog alles versierd, vanochtend de bumba slagroom taart opgehaald, J. keek dr ogen uit toen ze vanochtend beneden kwam allemaal Bumba versieringen nu ligt ze ff op bed, en om 13u begint t feest! Nu dus nog ff alles beetje opruimen, stofzuigen en alles klaar zetten. We zijn dr bijna klaar voor wss ben ik er morgen of mss vanavond pas weer!!