Hey MinnieMe, wat super balen dat de uitslag negatief was. Hoop dat je vandaag een leuke dag gehad hebt! Heeft je dochter er van genoten? Hier vandaag Sinterklaas met mijn familie gevierd, hihi. Mijn man zit in de onregelmatigheid en aangezien we 3 december al de verjaardag van mn zoontje vierden, hebben we t nog maar 2 weken opgeschoven. Daarna lekker samen gegeten en lekker op tijd naar huis. Nu nog ff op ZP en zo op tijd naar bed, want ging gisteren weer veel te laat slapen.
Hoi hoi, @ MM, was het een leuk feestje? Gelukkig ongesteld. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Heb hier ook geprobeerd februari mama's 2010 te volgen maar was ook een beetje veel dus ben ook afgehaakt. @ Kwebbel, zo te lezen een leuke dag gehad. Is altijd gezellig samen zijn met je familie. Daarom vind ik Kerst ook zo leuk. Gewoon gezellig samen zijn. @ hier nog steeds geen ei gevonden. Heb ook een templijstje gemaakt in fertility friend maar die geeft ook nog geen ei aan. Ach ja we klussen maar gewoon en wachten het wel af. Heb gisteren voor de Kerst een nieuw lingeriesetje gekocht. Ben benieuwd wat hij ervan vindt. Is een verrassing. @ Arianne, je schreef dat je zwanger was toen je ook geen ei met ovutesten kon vinden. Wanneer testte je positief? En hoe kwam je erachter? Dames, ga nog effe bankhangen en dadelijk bedje slapen. Waarschijnlijk tot morgen of tot maandag. Fijne zondag morgen allemaal!!
Ik heb mn kleintje gewoon lekker meegenomen hoor. Bel ze anders even om te vragen of het een probleem is..
Hoi hoi, Hier nog effe snel een berichtje van mij. Nog steeds geen ei al was mijn ovuteststreepje al wel iets donkerder en draden bij mijn afscheiding dus vanavond toch maar alvast klussen. Ben benieuwd morgen. En anders dinsdagavond ook nog klussen. Hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt. Wordt er een beetje moe van, letterlijk ook. We wachten het af. Fijne dag allemaal!!!
nou ben ik er! mannetje ligt op bed.. ik volg nog wel de februari 2010 mama`s. maar soms is het erg veel! minimie eindelijk ongi! tenminste zekerheid! loon ik zag je al niet meer bij de feb mama`s! hopelijk vind je je ei snel! het is hier erg rustig.. we moeten meer kleppen!
Loontje hoop voor je dat je eisprong snel komt. Wat duurt zo'n cyclus dan lang he. Ik heb een poging gedaan mee te kletsen bij november2010 mama's, maar haakte heel snel af doordat er zo beel meiden kletsten. Ook het Nodforum is niet echt bij te houden. Maar zou wel gezellig zijn als hier wat meer geklept werd. Heb niet helemaal terug gelezen maar hebben jullie een uitgebreid voorstelrondje gedaan? Fijne dag!
minnime shit dat je test nega was zeg! maar wel fijn dat ide ongie eindelijk is gekomen, kun je tenminste weer verder! lf: ik nam de vorige keer toen ikz wanger was ook gewoon mijn dochte rmee die was toen net een jaar geweest...kon prima. neem evt d ekinderwagen / buggy mee kan kindje daar in! wat drinken, etc...prima! @hier: woensdag voor t eerst naar de gyn, ben benieuwd. Denkd at ik nu mijn ei heb is eerder als anders,..maar ja er valt bij mij echt geen peil op te trekken zoooow irri! hahaha
Hallo, ben ik weer. Hihihi. Hier mag wel wat meer geklept worden maar zo blijft het allemaal wel goed te volgen. @ Shumshine, ben benieuwd wat de gyn zegt. @ Hier weinig te melden. Nu serious request aan het kijken. Nog 3 daagjes werken en dan 6 dagen vrij!!!! O heb er zin in. Wat gaan jullie allemaal doen met de Kerstdagen?? Hier Kerstavond lekker thuis met z'n 3tjes en dan 1e Kerstdag bij mijn ouders (gaan we als het een beetje weer is even naar de kinderboerderij) en 2e Kerstdag naar mijn schoonouders (gaan we waarschijnlijk lekker effe zwemmen met Britt). O leuk leuk maar eerst nog even werken. Morgen vroege dienst dus om 6 uur mijn bedje uit. Bah....ben echt geen ochtend mens maar ja 's Middags is het wel lekker als ik zo vroeg ben begonnen met werken. Nou tot morgen allemaal!!!
@ Kwebbel.....niet echt een voorstel rondje gedaan maar als je hier een tijdje kletst krijg je vanzelf een beetje beeld bij iedereen.....ik ben 27 heb een dochter van 2 en ben nu voor de 3e keer zwanger...ben getrouwd en werk met kinderen.....en jij?? @ loontje...hoop dat je je ei snel vind.... @ sumshine heel veel succes bij de gyn, ben benieuwd wat hij zegt. @ minnieme balen van je ongi...hopelijk volgende ronde Vraagje...na hoeveel rondes waren jullie bij de 1e zwanger?? Wij ronde 5 al!! En bij 2e ook ronde 5 en nu ronde 7.... Morgen echo!!! Om 14:30....ben benieuwd of ik misschien toch iets verder ben maar ik denk 10+3 en dat is dus 3 dagen minder als mijn banner..... Laat morgen even weten hoe het ging....manlief en dochter gaan gewoon mee...waarschijnlijk dus de laatste keer bij de gyn.....ik sprak de verloskundige bij mijn net bevallen vriendin en dan heb ik ook echt wel zin om weer naar haar te gaan (en haar collega`s) we hebben door de vorige 2 zwangerschappen een leuke band opgebouwd....heb na de miskraam ook zeker veel aan deze meiden gehad, ze kwamen langs en belden en toen ik was bevallen kwamen ze de foto`s van zoontje bekijken erg lief!! Tot morgen, Liefs!
ik om alleen even binnen zwaaien want ik ga zo mijn bed opzoeken. Korte nacht gehad pffff Zal van de week bij lezen!
Goedemorgen iedereen!! Ik ga ff bij lezen en mn best doen om weer op iedereen te reageren.. Daydreamer, J krijgt ieder jaar voor dr verjaardag een gewoon fotoboek van t afgelopen jaar van mn moeder. Dit jaar kreeg ze n poppenhuis, dus is t fotoboek ons kado. Beter, want mn moeder is niet zo goed in de mooiste / juiste fotos uitzoeken Zo had ze vorig jaar gewoon mn vriend zn broer niet eens erbij zitten. (was toen nog zn enigste fam lid waar hij contact mee had) Dus we maken zelf stiekem ook ieder jaar n foto boek (A) Loontje, Heb idd een heerlijk lange slaapster Ze was 3 dagen oud toen ze al hele nachten door sliep van 23:30 tot 7:30.. Toen ze n half jaar was sliep ze al de nachten van 19:00 tot 8:00, En sinds ze 1 is Varieert t heel erg wanneer ze wakker word. Altijd tussen 8:30 en 10:30. Maar sinds n klein maandje haal ik haar altijd om 9:00 uit bed. Puur om mezelf wat meer routine aan te wennen. Ben zelf een echte chaoot, en heb dus echt een schema gecombineerd met een to do lijst nodig. Loontje2, heb je je ei al gevonden? Foliumzuur, Wie slikt dit? Oid..? Hier strikt sinds het stoppen met AC.. Bij J. wist ik helemaal niet dat dat moest. Pas toen ik wist zwanger te zijn, en we er alle 2 uit waren de zwangerschap door te zetten ben ik aan het foliumzuur gegaan. Iedereen bedankt voor de felicitaties! Donderdag is ze pas echt jarig Vandaag nog wat vrienden van ons over de vloer.. Heb dr meer zin in dan afgelopen zaterdag met de fam (vriend en ik hebben t niet zo op onze fam. Lang verhaal).. Maar J. heeft t erg naar dr zin gehad, en daar gaat het om! Kwebbel, Die uitgebreide voorstel ronde Is volgens mij niet echt geweest. Heb zelf gewoon mezelf kort voorgesteld.. Anders is het zo lastig om iedere keer bij een nieuw lid iedereen opnieuw voor te stellen. Zal zo ff kort iets over mij vertellen VK en kind, Ik zou J. ook gewoon mee nemen. Ze gaat ook altijd mee naar de HA, tandarts etc. Idd gewoon de buggy, drinken, wat te spelen, koekje, je weet zelf wel wanneer ze rustig zijn. Ik zorg iig altijd dat J. ong n half uurtje al wakker is. Dan heeft ze nog lekker ff kunnen spelen en eten om vervolgens rustig ff wachten. Kleppen, Volgens mij is alleen t weekend zo rustig haha.. LF, Ik was van J. bij ronde 2 zwanger. Kimmeding, *zwaait terug* Iets over mij: Ik ben 20 (22 januari word ik 21), woon samen met mn vriend (32) en dochter (bijna 2) in een klein dorpje in de gemeente Cuijk (vlak bij Nijmegen). Zijn nu 6 jaar samen, maar (helaas) nog geen trouw plannen. Werk alleen de vrijdag van 11 tot 22 en de zondag van 16 tot 20 in n cafetaria n paar dorpen verderop. Voorheen was deze van mijn vriend (en min of meer van mij) maar sinds de geboorte van J. hebben we deze verkocht aan onze eerste werknemer en zeer goede vriend. Verder doe ik een thuis studie pedagogisch werker 4 kinderopvang, en heb ik bijna mijn thuis cursus kinder psychologie afgerond. Mijn toekomstdroom is altijd geweest om een gezin te hebben. Als mensen aan mij vroegen wat ik later wilde worden, was mijn antwoord altijd: Mama van 2 of 3 kindjes, en het vriendinnetje van een heel lieve meneer! Mensen lachte dan, en vroege wat ik verder nog wilde worden, en dan antwoorde ik altijd heel verontwaardigd: Maar 2 dingen is toch goed!? Tja, mensen snapte niet dat echt mijn enigste droom was en is. En verder ben ik dus wanhopig aan het wachten op een 2e zwangerschap Hier, niet veel nieuws. Heb echt het idee dat ik de 1 week overtijd aan het inhalen ben. Ben echt een lopend watervalletje.. Hoop dat het snel over is. Ben wel heel blij dat ik ongesteld ben geworden. Vond het maar niks dat alles negatief was, en de duiveltjes nog ff vakantie hielden. To-Do list voor vandaag: *Beneden verdieping poetsen, *Ramen aan de buitenkant wassen, *Was opvouwen, *J. dr kledingkast maar weer eens netjes maken (kind trekt eens in de zoveel tijd alle kleren overhoop) *wasmachine en droger schoonmaken
Hier trouwens nog n keer n up-date van de NOD-list! NOD: Alien: 20 december, ronde 2 Kwebbel: 25 december, ronde 3 Littledreamer: 26 december ronde 3 Daydreamy: 23 december, ronde 3 Hilli: 31 december, ronde 2 Kimmeding: 1 januari, ronde 2 MH1113: 2 januari ronde 3 Happy1980: 5 januari (?), ronde 12 Sumshine: 6 januari, ronde 11 MinnieMe: 14 januari, ronde 3 Wacht op duiveltjes of onbekend: Arianne: 16 december, ronde 2 Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag) Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo 14 december Lady Flower: 12 juli 2012, echo 19 december Susy: .. augustus 2012, echo 27 december & 12 januari Arianne & Alien, Hoe is t bij jullie meiden??
NOD: Alien: 20 december, ronde 2 Kwebbel: 25 december, ronde 3 Littledreamer: 26 december ronde 3 Daydreamy: 23 december, ronde 3 Hilli: 31 december, ronde 2 Kimmeding: 4 januari, ronde 2 MH1113: 2 januari ronde 3 Happy1980: 5 januari (?), ronde 12 Sumshine: 6 januari, ronde 11 MinnieMe: 14 januari, ronde 3 Wacht op duiveltjes of onbekend: Arianne: 16 december, ronde 2 Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag) Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo 14 december Lady Flower: 12 juli 2012, echo 19 december Susy: .. augustus 2012, echo 27 december & 12 januari Ik zag dat ik hem niet goed had ingevult.
Hey meiden gosh moet straks als meisje wakker is effe de stad in schoentjes voor der kopen! ze heeft een beste spurt geha, ze zijn allemaal te klein maar ze haat het om te passen! dit word nog wat met haar lastige voetjes! pfff....wish me luck hahaha! Voorstelronde: 28 jaar, getrouwd. Dochter die eind januari 2 jaar word. vorig jaar msikraam gehad bij 13 week, wil graag nog een keer zwanger worden, lukt niet echt. Ga woensdag voor t eerst naar de gyn, heb altijd gezegd dat ik t nooit zou doen...tja en zie me nu dan! hahaha. Droom: 3 kinderen! heb altijd gezegd 3 kids 2 meisjes en 1 jongen, maar ja ik zie ook altijd dat ik 2 kinderen onder de 2 zou hebben en das me niet gelukt...We zullen t zien. Ik werk 4 dagen, heb een goede baan in de jeugdhulpverlening en werken is belangrijk voor me. Ook mijn man werkt 4 dagen. Onze dochter gaat maar 1 keer per week naar de opvang, daar we beiden lieve opa en oma hebben en afwisselend van elkaar kunnen werken. Dit werkt voor ons super! Krijg er vaak commentaar op, maar ik zeg altijd dat ik niet heb gestudeerd om thuis te zitten. Ieder zijn wil en wens en die van mij is werken en kinderen...allebei svp!...Verder weinig bijzonders over mijzelf! naja ben nu 3,5 maand gestopt met roken...ook best knap Marlboro light en ik waren dikke vrienden namelijk! pffff... Zo genoeg? hahaha! Groeten!
@loontje gezellig kerst zo te lezen! Wij eerste kerstdag thuis met mijn ouders en kadootjes... Tweede kerstdag naar schoonfamilie de hele dag en lekker eten! is goed te doen! hahaha. @lf: succes bij de gyn! en hopelijk mag je daarna naar de vk! Naja en die 3 dagen meer of minder maken eigenlijk dan ook niet veel meer uit toch? haha
@Sumshine; succes! Voorstelronde: Ik ben 31, dit jaar getrouwd en hebben een zoontje van 3 (november). Ik werk 3 dagen in de week en mijn man 4 dagen, zoontje gaat 2 dagen naar KDV, is 2 dagen bij mij en 1 dag bij m'n man. Verder ben ik gek op reizen en tekenen en ben ik verslaafd aan winkelen
Daydreamy HIER OOK VERSLAAFD AAN HET WINKELEN!! hihi....(ook daarom werk ik 4 dagen kan ik t allemaal goed betalen hahaha!) En vooral winkelen voor de kids he? Leuke kleertjes! Geweldig!!