Dankjewel! Voel me al gelukkig wat beter! meiden veel succes, en hou elkaar op de hoogte he,gezellig! hihi xxxx
Happygirl welkom! Hopelijk weer ronde 3!! @daydreamy nee nog niet ongi wel weer een paar druppels bloed vanmorgen bij het afvegen! KLussen jij!!!!! Marijke ook welkom! Wat lief dat je dochter naar een broertje of zusje vraagt! hopelijk is het snel raak nu! Mamavandaan Geen zwangere nee! Ovu test is makkelijk!! Jij ook succes!
@littledreamer: ja bijna iedere dag komt ze even bij me zitten en zegt ze "mama, tante brenda baby ik ook broertje he, wanneer komt die?". echt super komisch. we hopen dan ook dat we dr snel kunnen vertellen dat er idd een baby'tje komt. maar das even afwachten wanneer die dag zal zijn... @happygirl: ik ga voor je duimen meid. hopen dat het weer zo snel raak is
ohh little wat naar..... hopelijk volgende ronde meer geluk!! ja is echt heel schattig... ze is echt al verder in gedachtegang dan dat je zult verwachten haha. moet wel zeggen dat het hier erg kriebelt hoor. vorige week achterneefje geboren, afgelopen vrijdag bij de buren en mijn schoonzusje staat op knappen...
Littledreamer.... knap balen, maar dan weet je in ieder geval hoe of wat en... kan je weer verder. Op naar de volgende ronde!
Tamara, Suzy, Marijke, MAmavanDaan, HappyGirl.... welkom hier en natuurlijk succes en veel plezier !!
@little; Jammer van de ongi, vol nieuwe moed naar de volgende ronde! @Marijke; Kan me de kriebels goed voorstellen, zeker als er in de familie en vriendenkring allemaal kinderen worden geboren Hopelijk is het voor jullie ook snel raak Ik heb nu al 3 dagen last van ongi-kramp, word er echt niet goed van. Heb geen eetlust, beetje verhoging en wil de hele dag slapen. Gok dat het m'n ei is, heb het niet eerder zo erg gevoeld. (kan natuurlijk ook een opkomend griepje zijn, gezien het weer ) We zullen het wel zien Hoe is het met jullie verder?
Hallo allemaal! Ik kom me hier ook melden als dat mag Gisteren een serieus gesprek gehad over wel/niet een 2e. Ik durfde het er steeds niet over te hebben ivm moeilijke start nummer 1. Ik stond met 1 voet in een pnd dusssss mijn man heeft het absoluut niet gemakkelijk gehad toen. Maar ohhh wat kriebelt het hier weer en gelukkig staat mijn man er open voor. In eerste instantie begon hij over "een ongelukje kan zo gebeuren" Maar ik wil geen ongelukje, en dan nog, ik wil dan van te voren wél weten hoe en wat. We hebben dus besloten dat we voor nummer 2 willen gaan Manlief verhuegde zich al op de verplichte nummertjes van "om-de-dag" haha! Maar daar wil ik nog niet aan denken... we doen het rustig aan. Natuurlijk wél rondom de belangrijke dagen maar dan niet zo gefocust zoals op een gegeven moment met nummer 1... Nou, dit was mijn verhaal in een notendop. Groetjes stopcontact!
@stopcontact; welkom hier! Leuk dat jullie ook voor een 2e gaan! kan me voorstellen dat je het wat rustiger aan wilt doen, heel veel succes in ieder geval
Thanx!! Bij de eerste waren we (vooral ik haha) heel erg gefocust op een gegeven moment. Maarja, het heeft ook 1,5 jaar geduurd en 2 vmk en 1 bbz dus... Jullie ook succes! Toch wel weer spannend hoor!
hey dames, hoe gaat het hier met jullie?? het is erg rustig hoor hier gaat het niet zo heel lekker. sinds gister lage buik- en rugpijn en dat bleef vandaag ook hangen. nog niet vanaf... zal wel een aankomend griepje zijn denk ik aangezien ik volgens het schema morgen de innesteling pas heb of misschien wel extreem vroeg ongie... je weet maar nooit he het is wel spannend hoor. nog 10 dagen voor ik weet of het deze ronde raak zal zijn. we blijven heel erg duimen hier en ja ook voor jullie dames
Die wachtdagen, het wachtbankje, is altijd spannend en lang he? Ik ben dan vaak toch op van alles aan het letten,ook al wil ik dat niet omdat we inmiddels wel weten dat ons lijf ons enorm in de maling kan nemen! Ik zit op dag 8 van de cyclus, heb dus nog wel even te gaan voor ik weer een ei kan spotten en in de vruchtbare dagen zit. Tenminste, dat denk en hoop ik. Manlief gaat maandag weg en komt zaterdag thuis, dus dan graag een ei voor 17 okt of na 22 okt! Voor 17 okt zou eisprong rond cd11/12/13 zijn, na 22 okt rond cd20/21. Het eerste is bij mij zeer onwaarschijnlijk, dit heb ik zelden, meestal later. Afwachten dus of we het kunnen benutten en anders zal manlief zijn reizen voortaan moeten afstemmen op de ovulatiekalender !
Hallo dames, Wij gaan ook voor een tweede, Ik ben sinds paar dagen ook gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur. Ik was nog geen eens klaar met de laatste strip, ben halverwege gestopt, had er geen zin meer in Succes allemaal..
@mexicang: ja deze dagen ik vind ze gewoon verschrikkelijk whaha en het maakt me ook zo onzeker. hebben we op tijd geklust of waren we te laat, hebben we genoeg geklust of te weinig whaha... heeeel frustrerend! dus het is voor jou nog even spannend of je in de vruchtbare periode kunt klussen.... hmm das minder joh! maar manlief zijn werktijden en dagen aanpassen op jou ei lijkt me wel heeeel verstandig. die van mij zit ook regelmatig in de kost vanwege zijn werk en is het dus ook altijd maar afwachten. afgelopen week ook. toen heb ik hem gezegd: in de kost prima maar niet meer in die weken whaha.. anders komt er nooit een kleine natuurlijk. hij moest er nog wel om lachen. en was tegelijk ook heel blij dat ik het zo serieus bedoelde wat betreft een tweede wondertje @bebegim: halverwege de strip gestopt haha das wel een manier he... maar ja waarom daarmee wachten als je toch zeker voor een tweede wilt gaan... die beredenering snap ik niet altijd. in ieder geval welkom hier en heeeeeel veel succes
bebegim, welkom en succes! En ja, waarom die stip afmaken als je toch al weet dat je wilt stoppen? Marijke, inderdaad...anders komt er nooit een kleine! Je moet er wel wat voor doen he? En het is gewoon zo dat wij vrouwen nu eenmaal maar een paar uur in de cyclus vruchtbaar zijn. En ook al doe je het nog zo vaak in die uren, dan moet het lucky shot er wel bij zitten en eitje en zaadje elkaar vinden! We gaan duimen en hopen dat het ons allemaal snel gegund is ! Hier trouwens alweer de hele ochtend regen.... mooi weer om binnen te zitten en gewoon rustig aan te doen. Alhoewel...met een dreumes van 20 maanden rustig aan doen??
Mexican met een dreumes van 20 maanden is er nooit rust. hier over 4 dagen ook 20 maanden!! Alles doen wat niet mag! En je man moet gewoon thuis zijn wanneer het "nodig"is!! haha bebegin Succes! Stopcontact Welkom! volgens je banner moeten jullie vandaag even hard aan de slag ja en die mannen verheugen zich gelijk op meer! hier ook!! Daydreamy hoe is het bij jou? En bij de rest?
@littledreamer; met mij gaat het redelijk, word wel een beetje gek van m'n lichaam.. Heb al sinds m'n ei een zeurende pijn in m'n onderbuik, ben extreem moe en heb nog steeds een beetje verhoging.. Griep is niet doorgezet, dus gok dat het met het ontpillen te maken heeft, daar kun je tenslotte goed ziek van zijn Vanavond maar even lekker in bad ofzo
Hier is nog steeds niets gebeurd. Geen ei gespot en ook nog niet ongesteld... Hoop dat ik eerdaags ongi wordt want dan kunnen we weer opnieuw op zoek naar ei.
Hallo meiden, Mag ik ook meeschrijven? Wij gaan ook voor een 2e....in ieder geval gaan we het voor een half jaartje ofzo proberen. Onze dochter hebben we met hulp van ICSI gekregen. De zaad van mijn man was niet goed, maar een spontane zwangerschaps was ook niet uitgesloten. Vandaar we het eerst zo proberen en als het te lang duurt gaan we weer naar het ziekenhuis. Liefs Romy