We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Minnnieme wat een vervelend nieuws! Snap dat je nu eerst andere prioriteiten hebt! En wie weet heltp het schrijven op zp je juist door deze drukke periode heen :) Zie maar wat voor jou goed voelt!! Succes!

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Wow; ik ga zaterdag testen (dan zijn man ik samen thuis :) ) denk namelijk dat ik maandag m'n innesteling heb gehad (zelfde gevoel als bij zoontje :)

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    minimie wat klote allemaal hopelijk word het snel weer wat rustiger!

sumshine spannend allemaal!

daydreamy spannend! ik zal wat harder duimen!

lf valt mee hoor druk zijn voor kerst! jij wel!!??

hier weet ik zeker dat ik niet zwanger ben.. (niks is zeker weet ik) ik voel niks! merk niks..en heb sterk het gevoel ongi te gaan worden! bah! geen zijn in ongi met kerst!

4. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    duiveltjes hebben oren! hier bij afvegen bruin bij de afscheiding!

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Aaah LD wat shit! Maar geen bloed geeft wel moed he!...je weet maar nooit! Succes meid!

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik dacht gisteren dus dat ik ongi werd, 5 dagen voor tijd.
    Maar vandaag zette het niet door en kon ik het niet laten om te testen......

Bekijk bijlage 208701

Hij kwam binnen de 5 minuten.
    Mn man wil het nog niet geloven en ook ik geloof er niets van.

7. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Littledreamer, als het alleen bruin blijft dan kan het dus nog!!

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    kwebbel gefeliciteerd!

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Gefeliciteerd Kwebbel!! :D

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    zwanger worden gaat hier achter elkaar!

11. susy26

susy26 Niet meer actief

@kwebbel GEFELICITEERD MEID! WAT SUPER! LEUK! Geniet ervan!

@ Daydreamy, spannend,spannend! duim voor je!

@LD, eh wat een onzekerheid allemaal... balen zeg!

Nog paar daagjes en dan een echo! Ben wel beniewd. Heb helemaal het gevoel niet dat ik zwanger ben, ben in staat om nog een test t doen haha.. echt heel raar, herken iemand dat??

Zometeen eten maken. Lekker puree met pangafilet en groenten.

beybeyyyy

12. alien

alien Niet meer actief

Daydreamer: spannend meis! Ik hoop het voor je!

Minieme: sterkte hoor! Is niet niks!

Littledreamer: balen! Maar wat kwebbel ook zegt, geen bloed geeft moed!

Kwebbel: jaaaaah! Van harte!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    KWEBBEL!!!!!! GEFELICITEEERD! WAT SUPER! EN ZO VROEG AL EEN POSITIEVE TEST! WOUW! DAN KNALT JOUW HCG GEHALTE GEWOON!!!!!!!!HAHAHAHA!
    Geniet ervan meid!

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Kwebbel, wat goed zeg. Gefeliciteerd, zou het maar gaan geloven, want deze test knalt nu al!

@Suze, zo jij hebt al snel een echo, leuk hoor. Wanneer ga je het vertellen aan iedereen?

@MM, balen dat het thuis niet zo heel lekker loopt. Hopelijk snel weer wat beter.

@daydreamer, wat spannend zeg. Hoop voor je dat de test zaterdag positief is.

@Littledreamer, balen van je ongi, wel fijn dat je cyclus weer korter is.

@Sumshine, wat fijn dat de gyn je serieus nam en meteen actie neemt. Hopelijk gaat het nu snel. En mag je snel een posi test posten hier.

Hier weinig nieuws wacht op ei. Maar die zal wel rond het weekend zijn, of net er na. Verder niet echt lekker, dus duik zo mijn bed in. Ben toch moe en misselijk. Last van mijn darmen enz. Gewoon niet lekker dus.

15. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    wat voelde je dan? Ik denk achteraf dat ik het deze keer ook gevoeld heb... Ik zat in het vliegtuig tijdens de landing en ineens voelde ik een rare kramp in mn onderbuik die doortrok naar beneden... Dacht op dat moment dat ik mn menstruatie net had gekregen, maar niet..

Echt spannend hoor!! En wat goed dat je zo lang nog kunt wachten.. Ik had al lang een testje gedaan....lekker ongeduldig...;)

16. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0

Kwebbel wat super!! Gefeliciteerd!! Misschien had je een toch iets kortere cyclus of al heel veel hcg!! Zie dat jullie ook nog een kleintje van net een jaar hebben... Heb hier veel leuke maar ook een paar stomme reacties gekregen op het nieuws dat ik zwanger ben (Zo snel al, was het een ongelukje?? en dat soort opmerkingen)

Echt leuk zo net voor de kerst!!! haha

17. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0

Susy, spannend en leuk de echo!!! Kon niet wachten tot ik naar de 1e echo mocht met 8 weken... Echt zo fijn om te zien dat alles goed is... Wanneer mag je, nog voor de kerst?

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dat voelde ik dus ook :)
    Wil niet eerder testen, denk dat het nu toch nog te vroeg is, ivm met eventuele late innesteling

19. susy26

susy26 Niet meer actief

ja idd! pff, krijg toch soms ineens de zenuwen haha.. mag na kerst, de 27e. dus nog 5 daagjes. Hoop maar dat alles goed is...altijd spannend. Heb jij dat ook , dat je helemaal niet t gevoel, of besef hebt dat je zwanger bent?

Echt heel raar, heb ook helemaal nergens last van dusja... miss dat t dinsdag doordringt hihi

20. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ daydreamer....ik voelde de innesteling ook....ik zat de wachten bij de visboer en toen de bestelling klaar was stond ik op en moest meteen weer even gaan zitten....een felle steek maar was ook zo weer weg...achteraf waarschijnlijk innesteling.
    Ik duim voor je! Zou super zijn!

@ kwebbel.....lijkt me positief hoor!! GEFELICITEERD!!! Al 4 zwangeren nu......en nu de rest nog...hopelijk komen er deze maand weer wat bij....

@ Minnieme....erg vervelend meid...nooit leuk zulke berichten! Heel veel sterkte en hopelijk komt er snel iets positiefs op jullie pad!

@ little dreamer....wat balen zeg! Je cyclus is wel korter dat is dan het enige positieve...

@ Sumshine...wat goed dat je serieus genomen wordt door de gyn....hoezo verminderd vruchtbaar dan? Je hebt een kind en een vlindertje...dat is toch al 2 zwangerschappen....gemiddeld doe je 10 ei sprongen over 1 zwangerschap.....oh ik lees net dat je al 6 jaar van pil af bent.......
    Oke dus aan de clomid...goed zo! En nu hopen dat je cyclus korter word........fijn he dat iemand jullie nu begeleid!

Ik voel me een stuk beter, heb me erbij neergelegd dat ik een cyste heb en vertrouw erop dat de gyn me niet voor de gek houdt dat het echt onschuldig is!
    Morgen mag ik voor een intake naar de verloskundige....leuk!

Fijne avond....xx

Deel Deze Pagina