We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ladyflower wat goed dat je je gedachten hebt kunnen verzetten en de gyn serieus neemt! Die hormonen werken natuurlijk ook niet mee! hahaha

" hier beide keren geen innesteling gevoeld, geen idee...
    Rook het altijd wel aan mijn plas...sorry maar die rook anders!

2. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    @ kwebbel....al weer een testje gedaan?
    Ben benieuwd hoe je, je voelt in de zwangerschap, ook jij hebt immers een kindje verloren....hoop je snel bij die 10 weken grens te zijn net als ik hoop snel in week 15 te zijn? Of ben je erg nuchter....ik was helemaal niet zo bang tot er op mijn werk een kind kwam met waterpokken...ik weet namelijk niet of ik ze gehad heb (intussen bloed geprikt en ik ben beschermd) toen was mijn eerste paniek momentje......en afgelopen maandag met zo`n cyste...zulke momenten heb ik weinig vertrouwen....ik durf nog steeds niet echt te genieten....hoop het kindje snel te voelen.....
    Ik hoop dat je lekker kunt genieten, je mag in elk geval wel snel een echo....ben je bij vk of ga je naar de gyn?

Loontje hoe is het nu? En Alien?? Daydreamer hoe voel jij je??

Vanmorgen op de weegschaal 64.9 ! (heb ik mijn ideale gewicht na 2 jaar eindelijk bereikt(was rond 70 kilo)....ben ik zwanger hahahahaha) na de zwangerschap maar weer het sonja boek pakken....en ja ik weet dat Sonja helemaal niet goed is maar het werkt wel hahahaha

Fijne dag allen! xxx

3. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Eindelijk tijd om te reageren, gisteren de hele dag druk gehad dus alleen maar tijd om even mn testje met jullie te delen.
    Bedankt voor al jullie leuke reacties!
    Voel me al helemaal thuis in dit clubbie!!

MinnieMe, heel veel sterkte voor de komende tijd. Ik hoop dat er snel betere tijden voor jullie aanbreken!

Hoe was de intake LadyFlower?
    Heb je weer de zelfde verloskundige(n) als de vorige keer?
    Vertrouwen blijven houden hoor!

Wat goed dat je zo lang geduld kan hebben Daydreamer. Zou wel super zijn. Hoop dat je voorgevoel klopt.

Happy1980, balen dat je je niet lekker voelt, hoop dat het na een nachtje slapen weer wat beter met je gaat.

Littledreamer, heeft het bruinverlies doorgezet of was het net als bij mij maar 1 dagje...;)

Alien, succes met wachten! Als het voor jou werkt om wat afstand te nemen van zp dan is dat een goed plan. Hoop dat je snel met een leuk nieuwtje komt...

Wat fijn dat het gesprek met de gyn goed is gegaan Sumshine.
    Je hebt lichamelijk al heel wat te verduren gehad.
    Fijn dat ze iig iets voor je kunnen doen.

Wow, jammer dat sommige mensen zo raar kunnen reageren als je snel zwanger bent van een tweede.
    In mijn omgeving ken ik heel veel mensen die nog eerder zwanger waren van een 2e, dus ik denk dat die reacties bij mij wel mee zullen vallen.

Suzy, die echo gaat nu echt opschieten.... Leuk en spannend!

4. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ladyflower, Ja heb weer een testje gedaan hoor. Hij is weer positief.
    Vooral mn man vindt het lastig er echt vertrouwen in te hebben.
    Ook ik hoop wel met 8 weken al een echo te krijgen. Ik denk dat ik na de 8 weken wel kan gaan genieten.
    Ik ga de verloskundige pas na de kerst bellen.

Ennuh die kilo's hoef je je lekker een hele poos niet mee bezig te houden. Rolletjes zijn straks vanzelf strakgetrokken hihi.

Fijne dag, liefs

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    zo een klein clubje en 4 zwanger!

daydreamy al getest?

kwebbel nog steeds wel wat bruin verlies! ongi zal wel beginnend zijn!

hier kan ik zoontje wel achter het behang plakken! 1 nadeel we hebben geen behang! alles is nee! en dingen die niet mogen vooral doen! Pff!

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen LittleDreamer!
    Wat is je zoontje aan het uitspoken?

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    stiekem aan de kerstboom zitten, dvds overhoop halen, achter de poes aan, met speelgoed gooien! zo kan ik nog even doorgaan!

8. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Af en toe best vermoeiend he.
    Kan jullie kat wel met kinderen overweg?

Onze kat vind het vaak ook niet leuk, maar af en toe laat ze zich wel aaien.
    Als Tijn maar heel rustig doet.

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    onze kat gaat niet goed! ze krabbelt mij heel veel en ze valt mij aan! Laat overal de ontlasting lopen! stond vanmorgen in de aanval positie naar T toe..best moeilijk! ze is als de dood voor T!
    En ze is pas 6 maanden! En je ziet dat ze niet gelukkig is!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ow LD volgens mij zijn jou zoontje en mijn dochter met elkaar verbonden ofzo want hier gebeurd precies t zelfde hebben alleen geen kat dus is het de hond die ht moet bezuren! en onze hond is al niet gek op kinderen. Dochterlief klimt in haar mand, trekt aan haa roren (als ik even weg loop) zit met de handen in de waterbak en roept dan heel hard NEE JENTHE NEE JENTHE (das haar naam Jenthe)...Nou ongelovelijk!
    Heb haar maar ff op bed gedaan, ga maar ff slapen! Nu is ze aan het zingen en springen in haar bedje (hoor t via de babyfoon)....pff
    En als ze haar jas pakt en zegt tegen mij dat ze naar buiten wil, naar de stad! zeg ik: is goed, kom maar mee..Zegt ze NEE...NIET....Gosh het is dus ook nooit goed! hahaha! Leuk man die peuterpuberteit.......

En ja ik ben erg blij dat gesprek bij gyn goed ging, ben nu ff aant lezen wat clomid doet enzo maar je schijnt er wel beste bijwerkingen van te kunnen krijgen...das minder leuk! haartuival enzo (ow come on! na mijn zwangerschappen is dat haar al niet meer wat t geweest is.....)......Hopen dat het meevalt! NAjA ik hoop zelfs dat ik het helemaal niet nodig heb end at het deze ronde gewoon raak is !!

@kwebbel alweer een posi test! Jeeej! Helemaal tegek! Nu dus genieten! En lekker na de kerst de vk bellen! Spannend weer!

11. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Ja, begrijp precies hoe je je voelt mbt zwanger zijn. Heb hier nog steeds niet echt het gevoel dat ik zwanger ben.. Soms vergeet ik het ook zelfs... De eerste zwangerschap was ik me er veel meer bewust van.... Was toen ook veel meer opgezet, borsten, taille etc.. Nu nog helemaal niets te zien... haha...
    Jij lekker van de kerst genieten en dag erna de echo!! Super

12. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    NOD:
    Alien: 20 december, ronde 2
    Kwebbel: 25 december, ronde 3
    Littledreamer: 26 december ronde 3
    Daydreamy: 23 december, ronde 3
    Hilli: 31 december, ronde 2
    Kimmeding: 4 januari, ronde 2
    MH1113: 2 januari ronde 3
    Sumshine: 6 januari, ronde 11
    Happy1980: 8 januari (?), ronde 12
    MinnieMe: 14 januari, ronde 3

Wacht op duiveltjes of onbekend:
    Arianne: 16 december, ronde 2
    Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag)

Zwanger/uitgerekend:
    Wow: 9 juli 2012, echo 14 december
    Lady Flower: 12 juli 2012, echo 19 december
    Susy: .. augustus 2012, echo 27 december & 12 januari

Ik zag dat ik hem niet goed had ingevult.

13. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb de lijst even opgezocht. Er zal vast van alles veranderd moeten worden, dus vul hem aan of verander hem.

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff snel drover gelezen.

Kwebbel, gefeliciteerd meid!! Wat super!!!

Susy, succes bij de echo!!

Iedereen, thnx voor de lieve berichtjes:)

Hier, gaat t nog niet veel beter. Kom jullie snel weer eens opzoeken!! Morgen iig werken. Blij dat ik ff thuis weg kan.
    Vandaag te horen gekregen dat mn tante gaat scheiden, en dat terwijl de scheiding van mn oom(haar broer) ook nog vollop loopt. Pfff.....
    Iedereen iig alvast een heeeeel fijne kerst!!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    NOD:
    Alien: 20 december, ronde 2
    Kwebbel: 25 december, ronde 3
    Littledreamer: 26 december ronde 3
    Daydreamy: 23 december, ronde 3
    Hilli: 31 december, ronde 2
    Kimmeding: 4 januari, ronde 2
    MH1113: 2 januari ronde 3
    Sumshine: 6 januari, ronde 11
    Happy1980: 8 januari (?), ronde 12
    MinnieMe: 14 januari, ronde 3

Wacht op duiveltjes of onbekend:
    Arianne: 16 december, ronde 2
    Loontje: ?? december, ronde 9 (cyclus van slag)

Zwanger/uitgerekend:
    Wow: 9 juli 2012, echo 14 december
    Lady Flower: 13 juli 2012, echo 19 december
    Susy: .. augustus 2012, echo 27 december & 12 januari

16. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hoi allen,

kleine meid is ziek!! Zieltje ze ligt te slapen op de bank.....ontstoken oogjes...heel zielig!

Bij de vk was het heel fijn, leuk gesprek gehad en ze kenden me nog! Leuk team daar....ze wilde ook het hartje proberen en ik wilde dat liever niet(10+6 vandaag) maar ze dacht dat het wel zou lukken....ze hoefde geen moeite te doen want ze vond het hartje meteen! We hebben er samen 5 minuten naar geluisterd....ze wil dat ik ga genieten en dat het doordringt......ben heel blij weggegaan...

Morgen nog dagje werken en dan weekje vakantie...hopelijk meisje morgen weer beter...

xxx

17. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    lf probeer te genieten! Hoe moeilijk ook!! fijn dat je het hartje hebt gehoord!!

Sumshine fijn he stoute kindjes! vanavond was hij weer rustiger.. hele tijd op de bank bij me zitten/liggen!

Hier nog geen halve tampon bruinverlies gehad... sinds vanmiddag al helemaal niks meer.. maar wel sterk het gevoel ongi te worden denk morgen of overmorgen uitbarsting! Blegh!

nu gaat vriend een Qarderponder halen bij de mac (hoe je het ook schrijven mag)

Zeg maar niks :p ik weet t weer mac :p tis ook zo lekker!!! Jamm!

18. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lf, beterschap voor je kleine meid! Hier is ze gekukkig na 1 dag en nacht goed snotteren weer helemaal beter. Fijn dat t bij de vk zo goed ging. En idd, lekker gaan genieten meid!

Littledreamer, ik zeg niks.. wou dat ik zo vaak n bigmc kon eten.. is mn grote verslaving sinds de zwangerschap.. t is dat ik geen auto heb, en de mc n beetje ver fietsen is..

Hier, duik mn bedje in..

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Dankjewel meiden!

PFF spannend! Ben benieuwd! ... @ wow, ja heb precies hetzelfde wat jij beschrijft haha..naja, mis na dinsdag wel wat meer bewuster. Ben benieuwd of ze iets kunnen zien ...want toen ik mijn termijn echo bij L kreeg was ik al 9 weken. en inwendig...

Zien ze dat gelijk op z'n echo? Zo vroeg? :( Een vruchtje? of miss word het dan weer inwendig...

welterusten ladys, vandaag gewerkt,was weer erg druk, dus op tijd naar me bedje.

liefs

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik had met 7 weken een uitwendige echo!

minimie truste!!

Deel Deze Pagina