Hallo allemaal, Hier ook drukke dagen. Vind het allemaal wel gezellig, maar ben zeker ook blij als het voorbij is. Morgen mag ik weer werken haha. @LD, heb je een test gedaan? Misschien dan toch zwanger? @Sumsine, Gefeliciteerd emt je vriendin. Gelukkig maken ze het goed, want 6 weken te vroeg is best veel natuurlijk. Heeft ze wel lekker lang verlof er na. @MamavanGi, Gefeliciteerd. @Rest sorry weet ik niet meer. Ik ga zo maar eens douchen en dan mogen we weer naar mijn ouders. Ben er al een beetje klaar mee maar vooruit. Zal wel weer gezellig gaan doen haha. Oh ja hier nog geen ei gehad volgens mij. Ben dus met een lange cyslus bezig. Heb zo een gevoel dat het er ook nog niet echt aan zit te komen. Dus wacht maar weer rusig af.
LF: sterkte vandaag! Maar je komt de dag vast goed door daar duim ik voor! En natuurlijk al die dagen die nog komen! X
kwebbel! Geniet!!! ennne mondje dicht! Ik vind dat ook zo moeilijk! sumshine Fijn dat het goed gaat! En wat mooi een kerstkindje!! (ik zou ook hyper zijn) happy beter zoeken jij! Ik wil niet testen.. klinkt raar he.. als ik ongi word dan word ik het en ben ik zwanger dan ben ik dat ook als ik niet test... Ik zie alweer zo`n omo witte test voor me.. en dan is de teleurstelling zo groot! hier net de kerstboom weggehaald... kat had m omgegooid en toen zag hij der niet meer uit! minnimie dan is het wel een verplicht gevoel ja! Hier was ik bang dat het bij mijn oma ook niks zou zijn.. vriend en zwager vinden elkaar niet zo aardig! .. maar het was heel gezellig! mamavangi gefeliciteerd! LF het gaat niet mis! Mag gewoon niet!!!foto van buik?????
Nee, ik had hem een dag te laat gezet. Vind het zo super leuk dat jij ook zwanger bent, zat er gisteren aan te denken dat het bij jou precies hetzelfde ging als bij mij. Denken dat je ongi bent en dat het dan weer stopt. Op welke uitgerekende datum kom jij uit? En voel je nu wat aan je lijf?
kan ik niet zeggen met een cyclus van 40 dagen .. ga uit omdat mijn ongi vandaag had moeten zijn 4 weken.
Hier hetzelfde hoor. Ik had deze ronde een cyclus van 38 dagen. Dan zou ik nu al 6 weken zijn. Ben daarom maar uitgegaan van mn positieve ovulatietest.
Hier lijkt de ongi door te komen. Mijn cyclus is dus nu al 2 ronden 35 dagen. Zal zo ff rekenen wanneer m'n volgende Nod dan is!
Heeeey Little dreamer! Zwanger??? JAAAAAH!!!!! Jeetje dat had ik helemaal niet verwacht...ik dacht dat wordt wel 2012 ook omdat je zo`n vreemde cyclus hebt en vorige maand ook, maar wat ontzettend gaaf zeg!!!!!! Een kerst-zwangerschapstest hihihihi....echt heel blij voor jou/jullie! Niet zo gek hoor dat je nog niets voelt, komt meestal pas rond 6 weken...bij de meeste vrouwen, sommige voelen helemaal niks (mijn zusje) Wanneer bel je vk??? na 1 januari? Hier mag je bellen vanaf 6 weken.... Super dat er toch nog 5 zwanger zijn geworden in 2011(kwebbel,wow,lady flower,susy26, little dreamer).... daydreamer jij kon toch ook testen?? Ik hoop nog op de valreep dit jaar op positieve testen en anders word 2012 een heel vruchtbaar jaar voor de rest van de meiden hier!! Daar duim ik voor!! @ alien....balen zeg maar misschien heb jij ook wat kwebbel en ld hebben....we wachten af. Fijne dag meiden!
ik moet naar de gyn van de reumatoloog. Moet streng onder controle van gyn en reumatoloog. dus wie ik moet bellen geen idee! komt allemaal na 1 januari! IK BEN ZO BLIJ maar vind het ook zo eng.. weten niet hoe mijn lichaam op zwangerschap gaat reageren... vast goed Alien ik heb gewoon 3 dagen bruinverlies gehad.. ik had t al opgegeven eigenlijk! daydreamy al getest?
ff snel een berichtje moet zo weer weg Little Dreamer!!! GEFELICITEERD!! super joh! Hier wel getest vanmorgen, maar negatief... ook nog geen teken van ongi... tot snel