Hoi hoi, Zo de Kerst is weer voorbij. Hier heel gezellig gehad alleen is Britt ziek geweest. Goed verkouden en flinke koorts. Gelukkig is ze nu weer aan de beterende hand. Vanmorgen al weer aan de poets en aan het wassen geweest. Het gewone leventje is weer begonnen. Ach is ook wel lekker. @ Kwebbel, ja zo'n cyclus duurt idd erg lang. Moet zo nog even de gyn bellen voor een afspraak. Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Kan me wel voorstellen dat het vreemd is als je niks voelt. Op naar de echo!!n Leuk als je familie helemaal niks vermoedt. Is de verrassing des te groter. @ Shumshine, ik denk het idd wel dat het gaat om het verkorten van de cyclus. We wachten het af. Hoop idd dat het niet nodig is en ik een leuk verjaardagscadeau krijg. Ben 10 jan jarig dus wie weet. Nog gefeliciteerd met jullie 12.5 jaar samen zijn!! En met de geboorte van het kindje van je vriendin. @ LF, hier pas 7 jan testen als ik dan nog niet ongi geworden ben. Spannend!!!! Ben er wel minder mee bezig als eerst. Nu verwijzing gyn en dan zien we wel verder. Apart dat de VK zegt dat je 14 weken zwanger bent. Heb je al een echt buikje?? @ MamaVanGi, gefeliciteerd!!! @ LD, gefeliciteerd!!! Overduidelijk. Ik wil ook!!!! Dan zouden onze 2e kindjes ook even oud zijn. Zou wel lachen zijn. Ik moet nog effe geduld hebben!! @ Alien, o nee. Op naar de volgende ronde!! @ Daydreamy, maar geen bloed geeft moed!! Dus wie weet?? @ Hier, op de wachtbank. Hier precies op de goede dagen geklust dus wie weet. Dag voor mijn posi ovu test en een dag erna. En de dag daarna ging mijn temp mooi omhoog dus toen had ik een eisprong gehad. Dus 2x precies voor mijn eisprong. Hopen dat het genoeg is geweest. Hopen dat 2012 idd een vruchtbaar jaar mag worden!! Zo hoor er eentje roepen. Ga ze even uit bed halen. Meiden tot morgen of overmorgen. Moet effe kijken. Fijne dag allemaal!!
Hoi dames, Hier ben ik weer. Ben met de kerst flink ziek geweest, kon niks binnen houden en het kwam er zowel langs onder en dus ook vanboven uit! wat was ik beroerd zeg,en het weoord gourmet hoefde ik niet te horen, want dan ,ja je snapt me wel hihi.. dus dat was gewoon een boterham met vruchtenhagel. Me vriend had precies hetzelfde een paar dagen geleden, denk een virus. Heb nu af en toe ook van die vlagen dat ik me misselijk voel en totaal niks hoef te eten. Maarja, nog van het virus of de zs? haha.. maar even een update: Vanmiddag de echo gehad, ze moest even zoeken, ik kreeg het al benauwd pfff.. maar daar zag ik het kleintje! Mooi vruchtzakje, en we zagen ook het hartje kloppen! Alles zag er goed uit! Echo was trouwens inwendig, uitwendig dat ging niet. Ze kwam op 9.7 mm, en zo rond de 7w en 3 dagen. 12 jan krijg ik een termijn echo met de exacte datum. Maar ben blij dat er alles goed uit zag! En dat Lorenzo erbij was , was geen probleem. Er was nog een vk die even Lorenzo in de gaten hield. Dus das wel fijn. en was natuurlijk al bekend daar, dat is ook prettig. Heb nog 2 echo's meegkregen , zal er eentje plaatsen, hopelijk is het een beetje duidelijk. Enne LD, GEFELICITEERD MEID! LEUUUUUUUKKKK , SUPPPPEER! Word lekker druk met de zwangere hierzo! hahah.. Ik zal even een banner aanmaken, met ong de datum, 12 jan dan weet ik het precies. liefss
LD, Gefeliciteerd!! Wat super zeg!! Ben jaloers!! MamavanGi, ook gefekiciteerd!! Susy, mooie echo!! Hier, ik wil ook!! Rest, hier gaat het niet zo. Zijn hard bezig om onze relatie draaiende te houden. Ben ook niet zo nu met zwanger worden. We zien t wel. Willen zeker verder samen, maar zitten gewoon ff in n dipje. Merk dat ik nu ik wat minder hier ben ook wat meer rust heb kwa zwanger worden. Vind t lullig, maar moet nu echt ff aan mn gezinnetje denken. Waren gewoon heel erg uit elkaar aan t groeien. Zou t ook fijn vinden als iemand de nod list van me over wil nemen. Dalijk ff samen n hotel zoeken. Want had mn vriend n hotel bon kado gedaan toen we 6jaar samen waren. Iedereen n fijne kerst gehad??
lf! je hebt de dag overleefd (11 week 3 dagen toch?) en de vk denkt dat je 14 week zwanger bent! nou dat gaat helemaal goed komen! Er word dus goed gegroeid!!!! LD: ZWANGER!!!!! WOUW!! FELICITEEERD!! HOERAAAA HOERAAAA! dat moet gevierd worden! Minnieme: als ik je zou mogen adviseren, zou ik juist echt ff niet voor zwanger worden gaan maar investeren in de basis: dat is jullie relatie en dat kindje komt dan echt wel een andere keer! maar de prioriteit zijn toch altijd de ouders, als je het samen goed hebt, dan komt de rest vanzelf......En het willen / gaan voor een kindje brengt op zich al stress met zich mee naast het feit dat een zwangerschap als je relatie niet zo goed loopt vaak een NO NO is....vaak loopt het dan niet altijd beter af......In iedergeval kan ik me indenken dat het een Klote periode nu is en heel veel sterkte! het zal vast niet makkelijk zijn! Ga er anders lekker samen op uit, maak wandelingen, ga uiteten, ga genieten van elkaar......Succes meid! Suzxy: goeie echo! Mooi Man! Daydreamy spannend dat wachten! hopelijk word t alsnog beloond met een dubbele streep! @hier: last van mijn rug / bekken had gisteren met kerst op hakken gelopen, tjonge jonge doet me nu toch zeer...die zijn dus echt vooraltijd verpest....echt een nadeel aan een kind krijgen..je lijf verpieterd////zucht! maarja ik wil er nog wel graag weer 1.... Denk er toch over na om per 1 januari maar aan de lijn te gaan.zucht, mopper....zal mn kansen op zwangerschap wel iets verbeteren wellicht....(vinnik nie leuk...) Nou ik ga weer aant werk...lol/...pff Groetjes!!
Hier nog steeds geen of nauwelijks kwaaltjes.. Alleen mn borsten beginnen echt hard te groeien (had ik vorige zwangerschap ook, wel 3!! maten gegroeid en daarna natuurlijk lekker slap geworden haha Mn buikje begint echt minimaal zichtbaar te worden.. Het lijkt meer alsof mijn darmen wat opgezet zijn. Vandaag nog een keer een echo gehad en ik ben 4 dagen vooruit gezet, dus nu 12+4. Alles ging super met mn kleine beeb. Was zo mooi om te zien!! @All, hebben jullie een fijne kerst gehad? Ik ga zo nog even bijlezen want ik zag ineens veel meer positieve testen voorbij komen...
Waaah!! Gefeliciteerd!! hahaha.. Blijf hier maar posten met felicitaties.. Volgens mij nu al 3 achter elkaar (ga zo weer verder lezen, hopelijk nog meer positieve tests )
Wow! 4 dagen vooruit is ook mooi! Wanneer ben je uitgerkened? Fijn dat je n og niet echt veel gegroeid bent toch? of kun je niet wachten om je "dkke"buik te showen? Wil je ook weten wat het word? Spannend!
Vind het wel even prima zo zonder 'dikke' buik... Ben nu 6 juli uitgerekend... Maar dat zegt natuurlijk niets... Vorige keer ook 11 dagen te laat... met een mega dikke buik:S... We willen het geslacht niet weten... Vorige keer wist ik het ook niet en vond het zo;n leuke verrassing tijdens de geboorte... Natuurlijk ben ik wel heel erg nieuwsgierig maar vind het zo leuk zo'n cadeautje in mn buik dat ik liever wacht met 'uitpakken' tot de geboorte....
Hey meiden, Zo lekker veel gekletst vandaag! Alien, balen zeg dat je ongi bent. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak! Loontje, succes op de wachtbank en inderdaad hopen op een vruchtbaar 2012. Susy, wat heerlijk dat de echo er goed uit zag. Ennuh, mooie banner hoor! En nog mooier, die echofoto natuurlijk. MinnieMe, zo te lezen maak je een heftige tijd door. Sterkte en neem de tijd! Ik denk aan je! Sumshine, pff lijnen, ben ik ook nooit zo goed in. Succes gewenst iig. Wow, leuk hoor, weer een echo! En zelfs 4 dagen vooruit gezet, dat is niet verkeerd. Bedankt voor je felicitatie! Daydreamy, balen van die negatieve test. Hoop dat je snel een positieve in handen hebt! Happy, sterkte met wachten. LittleDreamer, dringt het al helemaal door? Gek he, als je er niets van voelt. Hier vandaag de gebeld met de vk. Ze wilde een afspraak maken voor de intake en dan zou er met de intake een afspraak voor de echo gemaakt worden. Ik heb gevraagd of ik al eerder een echo kan krijgen ivm met miskraam eerste zwangerschap. Dit mocht, scheelt toch weer 2 tot 4 weken, haha. Dus nu heb ik 24 januari een echo en 25 januari een intake. Op verschillende dagen, zodat als het mis is er geen gat in hun rooster komt.... Nou hopen dat dat rooster goed opgevuld blijft...door mij! Fijne avond, Liefs
Ik kwam eens even kijken of meer dames zwanger zijn en jawel hoor! @Kwebbel en Little Dreamer: Van harte gefeliciteerd! Wat super Hier een verloren maand. Mijn man was ziek tijdens mijn ei-sprong, maar echt goed ziek. Niet in staat om maar iets te doen. Of hij moet superzaad hebben gehad dat het 4 dagen heeft overleefd, maar daar geloof ik niet in Dus hop naar 2012 voor ons.
Bedankt! Wat balen Hilli. Zaad kan soms lang overleven, dus wie weet. Anders maar hopen op een vruchtbaar 2012.
Ja idd Wel even wennen eigenlijk. Bij Sam was ik in ronde 1 zwanger. Beetje verwend Stiekem denk/hoop je toch dat het dan weer zo snel zal lukken Nu denk ik er helemaal anders over. Veel relaxter dan de eerste maand. kMoest toch even met zijn gezicht vol op de muur lopen hehe Hoe voel je je nu? Ben je al aan het idee gewend?
@ Hilli, ik herken dat gevoel wel een beetje hoor. Ik was ook beide keren (1e mk) best snel zwanger. Zaten alleen, net als jij afgelopen maand had, wat rondes tussen waarbij de omstandigheden niet gunstig waren. Dus die tel ik dan maar niet serieus mee. Denk er wel de hele dag aan. Maar hou er toch ook wel echt rekening mee dat het nog mis kan gaan. Mn man en ik hebben wel het gevoel dat als het deze keer weer mis zou gaan we dat dit keer iets makkelijker zouden kunnen verwerken omdat we nu een heerlijk mannetje hebben rondlopen.
@ sumshine....inderdaad DE dag overleefd!! Toch wel fijn.... @ wow......4 dagen (!!!) vooruit heerlijk zeg!! @ hilli....das lang geleden....hihihi en zaad kan soms wel een week overleven....en lang van tevoren is een meisje zeggen ze.....op eisprong een jongen...hahaha geloof er niet zo in hoor maar wie weet!!! Duim voor je... Wij kunnen niet wachten tot de 20 weken echo en dan willen we wel weten wat het wordt....veel te nieuwsgierig! hihihi xxx
@LF: Ja idd lang geleden. Ik sta sinds eind november in het eerste leerjaar/groep 3 met 26 kindjes. Voltijds en ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken niet veel tijd meer heb gehad voor mezelf. Zelfs aan zwanger worden dacht ik nauwelijks. Ik blijf in deze klas tot 20 januari en daarna halftijds in groep 5. Lekker rustig