Sumshine, Tuurlijk mag je iig zeggen wat je ervan vind Maar we gaan op dit moment ook niet echt voor een 2e. Ga alleen niet weer aan de AC. We zien wel hoe het gaat lopen. Zullen sowieso niet uit elkaar gaan, en t gaat tussen ons opzich wel goed hoor. Maar mn vriend zit gewoon ff niet lekker in zn vel, en daar door komen we nu ff minder aan onszelf toe.. Wow, Respect dat je kan wachten hoor! Idd wel lekker dat je vooruit gezet bent! Kwebbel, Thnx meid! Wauw, idd lekker snel al voor de echo! We gaan er gewoon vanuit dat je niks af hoeft te bellen Hilli, Haha, hier ook bij J in de eerste maand al raak. Hoopte nu stiekem ook dat het weer zo snel zou gaan.. LF, Hoop stiekem toch dat dat hier ook gaat gelden. Ben er nu eigelijk helemaal niet meer mee bezig. Veel te druk met t huishouden draaiende houden nu mn vriend ook fulltime thuis zit, en nergens puf voor heeft. Hij helpt wel zo veel mogelijk hoor, maar A) het blijft n man en B) Hij zoekt t al heel snel niet meer om iets te doen Erg vermoeiend, maar k wil t m ook niet kwalijk nemen Hier, niet veel nieuws... Uitgaande van mn afgelopen maanden, moet ik of vandaag mn ei hebben, of woensdag...
lf ook wensende dat het waar is want dan besluit ik vanaf nu er niet meer aan te denken hihi kon ik dat maar!!
Nou Sumshine, als ik alleen zwanger kon raken als ik er niet te veel aan dacht, dan was ik nu zeker niet zwanger!! Ben er deze ronde juist super veel mee bezig geweest. Dus doe wat je niet laten kan. Leuk dat je voor de klas staat Hilli! Ik ook, ik heb 18 kids, groep 5/6.
Hoi hoi, Kom even kijken. Mijn mannetje is even naar een vriend dus voor mij even tijd voor ZP. @ Susy, balen zeg dat je zo ziek was. Hopelijk knap je snel op. Fijn dat de echo goed was. Nu is het wel echt toch? @ MM, eerst denken aan jezelf en je gezinnetje. Wij hebben het ook gehad en zijn toen gaan praten met een maatschappelijk werker. Dat heeft voor ons enorm goed geholpen. Misschien is het ook wat voor jullie?? Succes iig en veel plezier met jullie uitstapje!! Ik wil op zich het wel van je overnemen mbt de lijst. Als je hem nog een keer wil posten, sla ik hem op de computer op. Sterkte!! @ Shumshine, hier ook in januari aan de lijn hoor. Ben eerst ruim 20 kilo afgevallen maar daar zitten er al weer 8 van af dus....ja...dacht eerst te wachten tot na mijn zwangerschap maar ja dan moet je natuurlijk wel zwanger worden....zucht.... @ WOW, 4 dagen vooruit. Dat schiet op . @ Kwebbel. leuk hoor zo'n vroeg echo. Spannend!! @ weten wat het wordt, hier willen we het ook weten en dan mag ook iedereen het weten. Dat hebben we bij Britt ook zo gedaan en is goed bevallen (leuke woordspeling, LOL....). @ Hier, nog steeds op de wachtbank. Weinig te melden eigelijk alleen dat ik erg moe ben van de feestdagen. Laat naar bed en vroeg op. En dan komt oud en nieuw ook nog erachteraan. Moet ook werken. Maar ja, dadelijk maar op tijd naar bed. Meiden fijne avond en tot morgen!!!
minimie.. wil jij de lijst nog is posten? dan houden we hem gewoon even met z`n alle bij.. (dacht ik zo) Hopelijk gaat t snel beter met jullie! Knuf! loontje en zullen we 2 kindjes rond de zelfde datum krijgen? we weten t over ongv. 10 dagen! hier 16 januri naar de gyn.. benn benieuwd. vond het erg snel. maar ze zeiden dat ze uitgaan van mijn ongi.. ookal heb ik een lange cyclus...
hey meiden, dankjwel! ja super! altijd maar afwachten of alles goed is, weer een opluchting. ja mooie banner he? hihi @ loontje, ja nu ga ik het toch wel meer beseffen hihi...heb ook momenten dat ik geen honger heb, beetje in de buurt van misseleijk, dusja ..maar ja , kan ook mis weer zo over zijn humm... Lorenzo heeft weer een peroide dat ie niet wilt gaan slapen... en bij mijn wilt zijn. Hij huilt dan zo paniekerig..pff... nu paar avonden zo, hij zit dan nu op me schoot. gister av ook, rond 12uur ging tie eindelijk slapen, en om 6u weer zo paniekerig huilen....heeft tie een flesje gehad, weer naar bed, maar daarna was t weer bingo. toen bij mijn op me borst gelegd, in bed, en na een min of 20 in zn bedje gelegd en toen was t goed. Volgens mij had tie toen tie een mnd of 9 a 10 was hetzelfde. Herken iemand dit? weer even een fase? naja, kopmt hopelijk snel wr goed hihi liefs
ff snel. zal morgen ff de lijst aanpassen en posten. morgen begin ik weer met AC. t gaat niet goed hier. weet niet meer wat ik nu eigelijk wil wat betrefd onze toekomst samen. morgen heeft hij iig n afspraak bij maatschappelijk werk. hoopdat het gaat helpen
fase! Hier ook gehad rond die leeftijd. 2x de fout ingegaan om hem eruit te halen... 2 x laten brullen en toen was het over! (klinkt heel gemeen ik weet t! maar t heeft wel effect!)
Hey meiden, Herkenbaar Susy, ons zoontje heeft dat ook wel eens dat hij slecht wil slapen. Maar ik merk dat hij het vooral heeft als hij uit zn ritme is en een slaapje overgeslagen heeft. Hij is dan over zn slaap heen. Hier de hele nacht slecht geslapen door buikpijn. Vanmorgen een veeg helderrood bloed. Oh ik hoop zo dat het goed gaat...
Ben nu super onzeker, steeds broekloeren. Heb nog steeds duidelijk aanwezige buikpijn. Maar geen rood meer gehad, wel piepklein beetje bruin. Kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat ik over 4 weken een goede echo heb.
Ik vraag me af of die met 4 weken en 4 dagen wat kunnen doen. Zit nu het hele internet af te speuren... Nu verder geen bloedverlies.
Hoi hoi, kom nog even snel kijen. Moet dadelijk werken. @ LD, snel dat je al naar de gyn mag. Wel spannend toch?? @ Susy, ja een fase ben ik bang. Gaat vanzelf weer over. Heb alleen Britt nooit uit haar bedje gehaald. Wel getroost natuurlijk maar dan terug naar haar eigen bedje. Hopelijk is het snel over. @ MM, heel veel sterkte!!! Ik hoop dat het snel goed komt tussen jullie!! @ Kwebbel, jee wat erg. Dat is schrikken zeg. Ik hoop voor je dat het ook allemaal goed gaat. Ik zou gewoon de VK bellen. Ik denk idd dat ze niks voor je kunnen doen maar dan heb je dat iig bevestigd. Ooo...duim voor je dat het allemaal goed gaat aflopen!! Knuffel. @ Hier, niks bijzonders. Nog steeds op de wachtbank. Zo werken. Kom vanavond nog een keer langs. Doei doei.
kunnen ze niet hcg meten? (ik weet t niet hoor) je kan altijd bellen! loontje ik moet dan al! ik zei nog dat ik een cyclus van 40 dagen heb.. maar mw we gaan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie.. Zucht.. Ik tel met je de dagen tot testen af Ik heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn. ik merk niks... af en toe wat trekkerig gevoel maar ook amper! dit wil ik best nog 8 maanden volhouden Vind het alleen zo jammer dat ik medicijnen moet slikken.. maja dat is beter voor mijn lichaam ..
@ kwebbel....wat schrikken zeg. Ik heb gelezen dat je bij bloedverlies 50 procent kans hebt dat het goed blijft gaan....zolang je geen hevige buikpijn of kramp hebt lijkt het me onschuldig....ik zou wel even de vk bellen....weet je wat je ook kunt doen een zwangerschapstest....is deze nog steeds knal positief of is de lijn minder duidelijk....? Of wat ld zegt HCG laten meten dat kan ook.... Ben benieuwd hoe het met je gaat en probeer positief te blijven is wel moeilijk pffffff snap dat je onzeker bent! Sterkte...Liefs!