Hey meiden, Super bedankt voor jullie lieve reacties en het meedenken. Ik wil toch even wachten of het doorzet voor ik de vk ga bellen. Het beroerde is dat ik vanacht heel veel buikpijn heb gehad. Dan kan het natuurlijk bandenpijn zijn en dat er door de groei van bm wat bloed vrij komt. Maar ik kan me nog herinneren dat toen ik een miskraam kreeg ik ook veel buikpijn heb gehad. Vandaag heb ik verder geen bloedverlies meer gehad, dus afwachten maar weer. Liefs
Is inderdaad afwachten....banden pijn doet ook zeer.....(heb je toevallig sex gehad?? Daar kan het ook van komen he??) denk aan je!
@Kwebbel, wat balen zeg. Zeker ook omdat je buikpijn gehad hebt. Hoe is het nu met de buikpijn? En heb je alleen die ene veeg helderrood bloed gehad? Heb je toevallig gisteren gevreen? Want daar kan het ook van komen. Maar denk dat als het bloedverlies niet doorzet, dat het er nog wel goed uit ziet. @Rest weet ik even niet meer, sorry. Hier naar mijn idee nog steeds geen ei. Dus ben benieuwd. Wat doen jullie met oud en nieuw? Wij gaan naar schoonzus en zwager. Ik neem of een bedje mee voor Janna of leg haar op het grote bed daar. En dan rond 23.30 haal ik haar uit bed. Kan ze leuk meekijken met het vuurwerk. Hebben we vorig jaar ook gedaan en dat beviel goed.
Hey meiden, Nee niet gevreeen. Wij wachten daar mee tot ik 3 goede echo's heb gehad. De keer dat we vreeen kreeg ik dezelfde nacht een miskraam. Heb net mn moeder en schoonmoeder maar ff gebeld. Wilden het op een leuke manier vertellen, maar omdat we er nu weinig vertrouwen in hebben is daar de lol ook vanaf. Vandaag ook nog een ziek zoontje. Hij heeft koorts en is heeeel zielig, aaaaahhh. @happy1980, met oud en nieuw ligt het eraan of ons mannetje wakker wordt. Zo niet, dan laten we hem denk ik maar slapen. Hij snapt er toch nog niets van.
Kwebbel wel moed houden! En balen dat je zoontje nou ziek is! Zal je altijd zien dat dat erbij komt! happy.. wij blijven thuis en er komen vrienden van mijn vriend.. Ik had me voorgenomen lekker aan de champagne te gaan.. (probeer ik al 4 jaar) maar of mijn bloedwaardes zijn niet goed of ik ben zwanger! Hier net gewerkt.. verder weinig nieuws!
Hoi hoi, Hier ook net gewerkt. Was gelukkig niet heel druk. Zul je altijd zien idd dat ook nog alles tegelijk komt. Succes met alles!!!
Verder gaan we met oud en nieuw met een hoop vrienden bij elkaar zitten bij een van hen thuis. Is bij ons om de hoek. Ik moet wel eerst werken tot 23.15 uur dus val wat later bij. Britt laten we gewoon liggen. Die snapt er echt nog niks van. Mag trouwens 16 jan naar de gyn. Hoop echter stiekem dat het niet meer nodig is. We wachten het af. Ga nog even bankhangen en dan lekker bedje slapen. Moet er morgen weer op tijd uit. Tot morgen!!
Loontje, ik hoop echt voor je dat het niet meer nodig is dat je naar de gyn hoeft! Wij gaan met oud en nieuw naar mn schoonfamilie. Is altijd erg gezellig! We blijven daar slapen. Ze wonen een half uur bij ons vandaan. Mn man wil graag kunnen drinken, ik houd niet van autorijden als ik moe ben en we hoeven ons zoontje niet te verslepen midden in de nacht. Zoontje is weer beetje opgeknapt. En.... vannacht en vanmorgen geen bloedverlies.
@ kwebbel...geen bloedverlies dat is positief!!! Heb je nog een test gedaan? @ rest vandaag ben 12 week zwanger! Mijlpaal! Bij ons komen zaterdagavond vrienden (die net een baby hebben)...wij hebben de babykamer alweer staan dus beebje kan in het babybed... fijne dag....
kwebbel goed nieuws geen bloedverlies!!! LF 12 weken!! JEEE!! Ik heb me eerste enge droom gehad! Bah hoop niet dat het te vaak gaat gebeuren. En begin meer dorst te krijgen.. gister zeg ik nog in een topic heb ik geen last van en gister avond voor het slapen 2 glazen water en toen snachtS.. en smorgen werd ik wakker van de dorst... Verder gaat t goed!
@ ld....kwaaltjes ik ben er altijd blij mee...weet je dat er wat aan het groeien is toch?? Net nieuwe kleren gekocht.....65% korting ook nog! Trui rokje en legging... (noppies) Happy ei al gevonden?? Loontje hoe is het....stiekem al zin om te testen?? @ kwebbel...hoe voel je, je? Liefs!
hey meiden, ja denk dat ik hem maar niet meer eruit moet halen. Hij maakt er een potje van en dat weet ie! Dan wilt ie bij mij op de bank liggen , hij slaapt nu wel gewoon heel de nacht gelukkig, maar zodra ik zn trappelzak aan doet, dat begint tie al te huilen. Zal dan toch is wat harder moeten zijn vrees ik hihi... kwebbel, ow dat was even spanennd, gelukkig is het bloeden nu weg! en hoe voel je je verder? Lf, jazeker een mijlpaal! Super! Hoe voel je je verder? ld, dat is ook typisch, ik had gister en eergister ook heel erge dorst... kan dat van de zs zijn? mm, hoop dat het goed komt tussen jullie! hier, Heb af en toe momenten dat ik absoluut geen honger heb, blehhh. voor de rest gaat t wel. Maarrrr alleen door me vriend z'n schuld weet schoonmoerders nu dat ik zwanger ben. Ik had papieren voor het onderzoek over een nekplooineting liggen, en zei 'schat, wil je die even doorlezen en dan wegleggen?' ja schat. Vervolgens legt tie ze op de printer, en ja, toen was ze wat aan het opruimen en kwam ze uiteraard de papieren tegen! OCHOCH, MANNEN! haha.. naja, is ook niet het ergste, maar had het wat anders willen vertellen. voor de rest lekker aan het genieten! Ongeveer 4 weekjes wachten ,dan mag ik het aan iedereen vertellen ahhhhh! haha.. ALVAST EEN GELUKKIG & GEZOND EN VRUCHTBAAR 2012!!! Liefs
Littledreamer, gek is dat he. Ik had dat met de zwangerschap van T. ook, heel vaak. Lag bij mij volgens mij ook aan het op mijn rug slapen. Dorst heb ik nooit gehad als kwaal. Ladyflower, goed geslaagd met shoppen! Leuk hoor, vind het vaak best tegenvallen de positiekleding. En normaal best duur. Gefeliciteerd met je 12- weken mijlpaal! Ennuh ik heb weer een klein beetje vertrouwen in mn zwangerschap. De hele dag geen bloedverlies. Net ff naar de kruidvat geweest... En de teststreep knalde er vanaf . Weet niet of dat echt wat zegt als er wat mis is met het vruchtje, maar goed. Mn man gelooft er echt niet meer in, dat vind ik wel lastig, want ik wil er toch in blijven geloven. Vanmiddag maar even voorgelegd aan de verloskundige op het forum. Hoop snel antwoord te hebben. Susy, lastig dat je zoontje niet wil slapen, succes. Jammer dat je schoonmoeder er op deze manier is achtergekomen. Leuk om het iedereen te vertellen he, nog ff geduld!!
Hey meiden, ben ik weer even.. Heb even gauw geprobeerd bij te lezen...Zal na O&N hierop reageren!! Hier een drukke kerst gehad en vinden jullie ook niet dat de tijd vliegt!! Vandaag precies 3 maanden zwanger!! Als het zo doorgaat is de baby er voordat ik doorheb dat mn buik dik is Wat betreft die positiekleding... Vorige zwangerschap heb ik 2 zwangerschapsbroeken gekocht voor de rest gewone kleding, maar dan een stuk groter... Wil alvast iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen & een supergelukkig gezond en blij 2012 wensen!! (En voor iedereen op dit topic een 2012-baby)
Natuurlijk stiekem wel zin om te testen een de ene kant maar aan de andere kant ook helemaal niet. Zo tegenstrijdig. Geen zin om nog een keer teleurgesteld te worden. Vorige keer zag ik het aan mijn temp. Deze ging de dag voor ik ongi werd omlaag en ja toen begon het. Wacht nu tot 7 januari. Als ik dan nog niet ongi ben en hoge temp heb ga ik testen. O, het begint nu toch wel te kriebelen. We zullen het zien. We wachten het af.
Hoi hoi, even bijgelezen. @ LF, gefeliciteerd met de 12 weken!!! Leuk nieuwe kleren vooral met veel korting . @ LD, misschien was de dorst wel van het eten ofzo en als dat de ergste kwaal is maakt het niet uit toch?? Dromen deed ik ook bij Britt. Kwam bij mij idd ook omdat ik op mijn rug sliep. Ga ik altijd van dromen. @ Susy, wel even balen maar ja. Het is idd niet anders. Leuk om het aan iedereen te mogen vertellen. Hoe ga je het vertellen? @ Kwebbel, hoe gaat het nu? Ik denk dat het ook wel goed komt vooral vanwege de positieve test. Heb vertrouwen!! @ Hier weinig nieuws te melden. Voel verder niks. Heb me ook voorgenomen om er niet heel de tijd mee bezig te zijn. Gaat gelukkig wel een stuk beter. Heb wat meer rust gekregen na het naar de huisarts te zijn geweest. En ben benieuwd naar de acupunctuur!! Ga zo lekker mijn bedje in. Ben moe en aankomend weekend wordt zwaar. Moet werken. Hoop zondag vrij geloot te worden. Nou meiden tot morgen of overmorgen. Fijne jaarwisseling allemaal!!! Op naar een vruchtbaar 2012!!
@ kwebbel....je kunt echt wel met 5 weken een echo krijgen mocht je dat willen....gewoon vertellen van je mk en dan mag je wel eerder komen...ik had eerste echo 6+3 dagen maar een week eerder had ook wel gemogen.....met 5 weken kunnen ze een vruchtzak zien en een beginnend kindje.......ze kunnen in elk geval zien of de zwangerschap nog in tact is...misschien kun je 2 januari gaan....positief dat de test duidelijk was!! Als je er zelf nog in gelooft dan denk ik dat je gewoon zwanger bent, je eigen gevoel zegt heel veel..... Kan ook snappen dat je man niet veel vertrouwen meer heeft gezien jullie voorgeschiedenis.....hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! @ Loontje....dat het maar snel 7 januari mag zijn!!! Dromen komt mij bekend voor...en geen honger hebben ook! Alleen zin in vette dingen zoals patat en oliebollen....toch nog steeds geen gram aangekomen ben een halve kilo afgevallen tot nu toe....gek! Zal wel komen omdat ik de wijn nu moet laten staan.....hihi Slaap lekker allemaal, LF
@ Ladyflower. Ik ben nog aan het twijfelen of ik nog naar de vk ga bellen. Maar had jij die echo met 6+3 weken bij de vk of bij de gyn? Voor iedereen een fijne jaarwisseling! En hopen dat in 2012 ieder van ons een kindje erbij mag krijgen!!!