We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

loontje, ja ik vind het meevallen, dat ze het niet merken nu aan me. Dat was bij Lorenzo wel...had ik eigenlijk ook niet verwacht. hihi...ah nog 4 weekjes, dan mag ik het van de daken schreeuwen! haha ben benieuwd hoe iedereen reageerd...

en over de oefeningen, er staat op int van alles over op , zal t even doorlezen, aah dan heb ik weer zo vlaag dat ik wil trimmen......voor 1 week ofzo haha... naja...

en zwemmen, dat vind ik ook heeeerlijk! ben een echte waterrat!

hier een gezellig oud&nieuw gehad hoor, kleine man is lekker doorgeslapen.... vond het alleen jammer dat er helemaal niks op tv was, ja van die schijtconcerten,tjongetjonge.. marja..zit er weer op, eindelijk weer 'normale' dagen.

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Suzy het schiet op!

net bij afvegen weer wat bloed.. niet rood bloed.. beetje vermengd met slijm...

3. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou Susy, dat schiet zeker op! Leuk hoor, aan iedereen vertellen!

Littledreamer, he wat naar. Is het niet een oud restje van het bloed van daarvoor?!
    Ik had dat ook later op de dag. Daarna niets meer!

4. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    nee veeg het net... ach kan niks anders doen dan afwachten!

5. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    He dat is balen. Hoop dat het snel overgaat!
    Wat is zwanger zijn toch spannend he?!

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerst ik innestelingsbloed en toen jij.
    Eerst ik een positieve test, toen jij.
    Eerst ik een veeg bloed, toen jij.
    Daarna stopte het bij mij, dus nu moet het ook bij jou stoppen.....

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    :d:d:d:d

8. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Net terug van het werk. Was erg rustig. Ben heel de avond bezig geweest met het inrichten van het magazijn en puin ruimen. Lekker opgeschoten. Mijn collega deed de patientenzorg. Nu nog even wat drinken en zo mijn bedje in.

Hier bij vrienden met een hele groep oud en nieuw gevierd. Was erg gezellig. Britt werd wakker van het vuurwerk dus heb haar er maar even uitgehaald. Ze vond het geweldig. Ging gelukkig meteen weer slapen. Ging er een half uurtje later op de kamer waar ze sliep (waren bij vrienden) een telefoon, weer wakker. En om 1.45 uur weer wakker. Toen zijn we maar naar huis gegaan.
    Lachen van het glas alcohol. Hier een slokje genomen maar houdt er echt niet van dus heb het meteen weggegeven.

Zo ga nog even tv kijken. Tot morgen!!

9. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het Littledreamer?

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Heel klein beetje licht bruine afscheiding gehad! Maar niet veel! Maak me maar niet te druk erom!

11. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke, fijn dat het iig niet doorzet.
    Gaat gewoon goed komen!

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik denk t ook!

Heb jij de vk al gebeld? En wat zeiden ze?

13. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb de vk gebeld. De assistent vroeg op welke plek ik buikpijn had, maar dat kon ik niet met zekerheid zeggen.
    Ze denkt dat dat mn darmen waren. Als het een veeg bloedverlies was en t niet doorzette dan dacht ze dat er niets aan de hand was.
    Vandaag zal de vk me nog even terugbellen.

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar, dat al jullie wensen maar uit mogen komen. En dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons en dat er gezonde babys geboren mogen worden.

@Kwebbel. klinkt wel positief toch.

@Littledreamer, wat schikken bloedverlies. Maar als het niet doorzet, zal het wel meevallen toch.

@Oud en nieuw, Janna rond 19.00 uur op bed gedaan en ze sliep rond 19.30. Om 22.30 werd ze huilend wakker en ben ik naar haar toe gegaan. Ze wilde toen niet meer slapen en mee naar bededen. Dat vond ik prima. Daar heeft ze nog een tijdje op schoot liggen doezelen. Even na 12 uur naar buiten, dat vond ze maar eng, dus is ze binnen voor het raam gaan kijken. Dat vond ze prima en zat daar lief alleen. Toen ik even binnen kwam, vroeg ze wat ik kwam doen, de schat.
    Daarna wilde ze aankleden en was ze echt super wakker. Rond 2 uur zijn we naar huis gegaan en rond 2.30 lag ze in bed, eerst nog wat wakker maar uiteindelijk toch in slaap gevallen. En ze was rond kwart over 9 wakker.

Toen we thuis kwamen, bleken ze geprobeerd te hebben om in te breken. Dat is wel minder thuis komen moet ik zeggen. Gelukkig is het niet gelukt. Hoorde gisteren wel van de agenten dat er op meerdere plekken ingebroeken is in de straat, dus we hebben echt geluk gehad.

15. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ happy, oeh, dat lijkt me een naar idee als ze proberen in te breken!
    Gelukkig is het ze niet gelukt!
    Wat schattig, je dochtertje!

16. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat t eigenlijk met Daydreamy?

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ld wat vervelend bloedverlies! hoe ist nu?

Loontje: ben ookniet gek op alcohol, en vervelend zeg die lange cyclus! Als t deze ronde niet raak is en je gaat naar de gyn dan doen ze daar wat aan, heb je kans dat het zo gelijk raak is :)

kwebbel: benieuwd wat de VK zegt, geen buikpijn meer of nog wel?

happy: hey bah wat naar! braaksporen! Gelukkis is het ze nog niet gelukt! het zsal je maar gebeuren zseg!

@hier: gedroomd dat ik een tweeling kreeg...lijkt me leuk! Wel zwaar en aanpoten (pfff) maar wel leuk! Heb altijd gezegd dat ik 3 kinderen wil, dus tja dan ben ik ook mooi gelijk klaar :) En als ik deze ronde ongie word moet ik volgende ronde met CLOMID starten en tja dan heb je meer kans op meerlingen hahahaha! We zullen t zien :)
    Allen: Gelukkig nieuwjaar!
    Hopeljk word t een topjaar!
    Heb de loterij niet gewonnen dus moet nu wel gelukkig worden in alle andere dingen! hahaha

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Happy dat is eng! Bah!

Kwebbel fijn dat ze terug belt!

Ja hoe is het met iedereen???????

19. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ LD, gelukkig dat het maar een beetje is geweest. Komt goed denk ik ook.
    @ Kwebbel, fijn dat de VK je terug gaat bellen. Klinkt allemaal positief toch???
    @ Happy, lief van je dochtertje!! Balen dat ze hebben proberen in te breken. Maar gelukkig niet geukt maar de sores die je er dan mee hebt.
    @ Shumsine, LOL!!! Ben idd benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Enne dromen mag altijd. Hier liever geen tweeling. Maar ja....We wachten het af.

Hier alles zijn gangetje. Net de Kerstboom afgebroken. Nu even tijd voor een kopje thee. Hoor al dat er boven eentje wakker is. Moet nog echt effe stofzuigen en dan haal ik ze eruit. Ze ligt nog lekker wat te kletsen. Meiden ik denk tot morgen. Fijne middag/avond allemaal!!

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Blijf heeeeleee kleine beetjes lichtbruine afscheiding verliezen...

Loon nog maar 5 dagen ..

Sumshine zou leuk zijn een 2ling :p

Deel Deze Pagina