@huitje; vervelend zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt! kan me voorstellen dat je daar wel een beetje moedeloos van wordt. @Romy; welkom hier Spannend dat jullie ook voor een 2e gaan ik hoop dat jullie het binnen die 6 maanden gaat lukken! Mijn buikpijn is wel minder nu, maar ben nog wel ontzettend moe Maar op tijd naar bed vanavond!
Ja dat hoop ik ook maar zo niet dan gaan we naar het ziekenhuis. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is liefs
hey meiden, hier weer even een berichtje. @romy welkom meid. hoop voor jullie dat het heeel snel raak mag zijn @daydreamy waar komt je moeheid en buikpijn vandaan?? hier nog steeds een heel raar gevoel in mijn onderbuik. al een paar dagen. eerst was het een beetje pijnlijk nu meer een gevoel van ja.... eigenlijk niet te omschrijven haha... heb wel het gevoel dat deze maand anders voelt dan alle eerdere maanden. maar ja miss is dat wel weer de spanning. kan met niet herinneren me eerder zo gevoeld te hebben de afgelopen maanden. en het vervelende is dat ik volgende week vrijdag pas testen kan grrrr word hier zoooo gek van succes allemaal meiden
Daydreamy wat kl*te dat je je zo rot voelt!! ontpillen is niks! bah Huitje balen! hopelijk word je snel ongi romy1980 Welkom ik hoop zo voor jullie dat het in het halfjaar spontaan gebeurd!!!! Marijke spannend! Rot he dat wachten tot je ongi!!! Ik duim voor je dat het raak mag zijn!!! hier sinds zondag weinig ongi. maar sinds gister avond heel erg! hert loopt eruit als ik mijn tampon verwissel! BAH! Verder rustig!!!
Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes....ik hoop ook dat het binnen de tijd gebeurt. @marijke...volgende week vrijdag pas.....das moeilijk maar ik ga voor je duimen. @little dreamer....lekker is dat he hahaha ik zit ook te wachten tot de ongi weer is voorbij is, net begonnen dus dat duurt nog wel even. liefs
whaaa vanacht weer tante geworden van een neefje ben zooooo blij ze hebben hem kick genoemd. wel een leuke bijzondere naam! hier inmiddels allemaal kleine steekjes in mijn onderbuik. en nog steeds een raar gevoel... en jaaaa volgende week vrijdag duurt veeeeel te lang voor testen hhahaha
Marijke Gefeliciteerd! Mijn vriend ze oom heet toevallig ook kick! Maar verder hoor je hem bijna nooit! Leuke naam! Fijn he dat wachten word je wel of niet ongi! haha
dank jullie wel. ja heb de naam nog nooit gehoord maar vind hem wel heeeeel leuk. heb alisha vanmorgen verteld dat ze er een neefje bij heeft en nu wil ze steeds naar nikki en kick toe whaha hoezo wijsneusje! vanavond even op en neer naar mijn broer en schoonzus. kan niet wachten de kleine op de arm te hebben ben ongelooflijk trots.
hoi dames, en al wat goed nieuws te melden bij iemand? Ik moet vanavond eigenlijk met me nieuwe strip beginnen, maar nu lekker niet haha... weer spannend! tot snel weer ,gezellige topic!
Heey allemaal! @susy.. succes deze maand! @Marijke... gefeliciteerd met jullie neefje! @Romy... hoop dat jet jullie snel gegund is! @de rest... al weer vergeten waar jullie het allemaal over hadden
Goeiemorgen dames! Wat is het rustig hier? Ik heb net ons mannetje naar het kdv gebracht.. dadelijk even een paar boodschapjes en dan vergaderen. Ik merk, nu we er officieel mee zijn begonnen dat de maand weer erg lang duurt haha! Hier weet 1 vriendin dat we weer begonnen zijn. Ben benieuwd want haar zoontje wist ook al te vertellen dat we zwanger waren en wat het werd met kind nummer 1 Niet dat ze haar zoontje moet uithoren... maar misschien laat hij terloops wel "iets" vallen...
Goedemorgen, zeker rustig hier. De maand duurt nu zeker lang he....pffff Spannend dat hij dat de vorige keer kon vertellen dat je zwanger was....ben ook benieuwd of hij dat nu weer kan Wij gaan ons zo aankleden en naar de markt!!!! vandaag is altijd mijn vrije dag....heerlijk. daarna even langs oma en boodschappen doen. Nou meiden fijne dag!!!!!
Morgen allemaal! @Stopcontact; Zal wel leuk zijn als hij het weer kan voorspellen En de maand duurt inderdaad lang zeg! hahaha dat gevoel had ik ook al, zelfs manlief vroeg zich al af of we niet al kunnen testen @Romy; Geniet van je vrije dag! het is redelijk mooi weer, geniet ervan Bij mij is de zeurende buikpijn nu helemaal weg (gister ook al) erg vreemd allemaal... ben nu wel moe nog en kan de hele dag wel eten! Ik wil wel graag geloven dat het misschien wel een innesteling was, zou ook kunnen gezien de dagen, maar houd het voor mezelf maar op ontpillen, dan is de teleurstelling hopelijk kleiner bij een nega-test. Mooi hoor het menselijk lichaam
@daydreamy: ook ik had de laatste dagen last van mijn onderbuik.iedere keer kleine steekjes. ik weet zeker dat het bij mij niet te maken had met ontpillen ik ben namelijk al dik een jaar van de pil af succes met afwachten meid. iedereen een fijne dag met een stralend zonnetje toegewenst
vandaag zon zin in een visje... gaat manlief netjes vis halen komt ie weer neem ik 2stukjes kibbeling krijg ik niks meer weg omdat het gewoonweg niet smaakt.... zoooo zonde van de vis heb ook nog steeds kleine steekjes in mijn onderbuik. en voel me nog steeds niet zoals ik me normaal voel... beetje een vliegend gevoel en als ik op mijn rug lig het idee dat de binnenkant van mijn buik naar binnen kantelt. heeel vreemd gevoel en word er ook niet goed van dat het zo lang aanhoud haha wou dat ik al kon testen!!!! maar blijf nog afwachten tot mijn nod
Oh marijke spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klinkt goed allemaal. Wel zonde van de vis idd...hhhmmmm lekker kibbeling Hier niks spannends..eerst maar even wachten tot m`n ongi voorbij is. Vandaag lekker weg geweest met gezinnetje...even wat dorpen bekijken om straks misschien te gaan wonen. Liefs
@ marijke, aah das zonde van het visje haha... wie weet.. wel spannend weer! hier sinds vorige week gestopt..dus wie weet,wel weer spannend hoor. vandaag efe R'daal geweest voor winterkleertjes voor onze man, maar ben eigenlijk niet zo geslaagd..heb maar 1 stelletje. Vond er niet zo veel aan.. bij h&m, c&a,hema, villa happ ,maar die vind ik te duur. een gewoon blousje , 31euro! dacht t niet. dat vind ik zonde....maaar echt, niet dat ik wat tegen kwam, van ahh wauw... naja..miss de volgende keer. heb nu wel een leuk vestje met groen, blauw gestreept,erg cool en een leuk spijkerbroekje. nou meiden, miss dat ik me weer snel meld hier hihi,maar anders ook wel hoor. succes allemal! xxx
@susy... welkom! @Marijke... spannend! Ik had dat 2 jaar geleden tijdens een bbq en lekker forelletje. Maar ik zat bijna te kokken 1 dag later testte ik positief! Helaas wel een mk geworden, maar tóch \hier ook weinig byzonders net als Romy... alleen zit ik nu (als het goed is) een dag of 3 na mn ei... Kleine man zit in een groeispurt/of heeft gewoon veel honger En zijn oogje is een beetje ontstoken. Dus steeds goed schoonmaken en dan maandag een afspraak maken bij de dokter.