Heb ff de lijst aangepast: NOD: Alien: 20 december, ronde 2 Hilli: 31 december, ronde 2 MH1113: 2 januari, ronde 3 Kimmeding: 4 januari, ronde 2 Sumshine: 6 januari, ronde 11 Loontje: 7 januari, ronde 9 Happy1980: 14 januari, ronde 12 MinnieMe: 14 januari, ronde 3 Daydreamy: 7 Februari, ronde 4 Wacht op duiveltjes of onbekend: Arianne: 16 december, ronde 2 Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo: Lady Flower: 13 juli 2012, echo: Susy: .. augustus 2012, echo 12 januari Littledreamer: .. augustus/september, echo: 16 januari Kwebbel: .. augustus/september, echo:
NOD: Alien: 20 december, ronde 2 Hilli: 31 december, ronde 2 MH1113: 2 januari, ronde 3 Kimmeding: 4 januari, ronde 2 Sumshine: 6 januari, ronde 11 Loontje: 7 januari, ronde 9 Happy1980: 14 januari, ronde 12 MinnieMe: 14 januari, ronde 3 Daydreamy: 7 Februari, ronde 4 Wacht op duiveltjes of onbekend: Arianne: 16 december, ronde 2 Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo: Lady Flower: 13 juli 2012, echo: Susy: .. augustus 2012, echo 12 januari Littledreamer: .. augustus/september, echo: 16 januari Kwebbel: 2 september 2012, echo: 24 januari
NOD: Alien: 20 december, ronde 2 Hilli: 31 december, ronde 2 MH1113: 2 januari, ronde 3 Kimmeding: 4 januari, ronde 2 Sumshine: 6 januari, ronde 11 Loontje: 7 januari, ronde 9 Happy1980: 14 januari, ronde 12 MinnieMe: 14 januari, ronde 3 Daydreamy: 7 Februari, ronde 4 Wacht op duiveltjes of onbekend: Arianne: 16 december, ronde 2 Zwanger/uitgerekend: Wow: 9 juli 2012, echo: Lady Flower: 13 juli 2012, echo: Susy: .. augustus 2012, echo 12 januari Littledreamer: .. 3 september, echo: 16 januari Kwebbel: 2 september 2012, echo: 24 januari
Hey meiden! Tja...hier ook heel lang niet geweest om te posten, maar heb wel meegelezen hoor! Als eerste: alle zwangere meiden....Gefeliciteerd!!! Super ! En, allemaal de beste wensen!! Ik ben hier lang niet geweest omdat ik er gewoon de puf niet voor had om te schrijven. Nog niet,maar omdat LD er zo lief naar vraagt, kan ik gewoon niet niet reageren, snap je? De maand dat mijn man weg was,oktober, hebben we gemist, de maand daarop was een emotionele maand. Mijn oma (87) kon zo weinig meer, behalve liggen, terwijl ze nog zo helder van geest was, dat zij besloot dat het goed zo was. ze vroeg euthanasie aan en heeft dit gekregen. Dit was een traject wat erg snel ging,maar er behoorlijk inhakte. In diezelfde periode bleek mijn vader een tumor te hebben, waar hij vandaag aan is geopereerd. Ook die periode, en nog, hebben er flink ingehakt en we zijn er nog niet, want nu is het weer wachten op de uitslag van de kweek. Begin december werd mijn dochtertje ziek en steeds zieker, 2 dagen weggestuurd bij de huisarts, terwijl ze al 4 dagen achter elkaar 40.6 had, en bleek ze dus een longontsteking te hebben.... Al die emoties zijn gewoon niet fijn, en die spanning ook niet. Ik kon het soms echt niet opbrengen om 'verplicht' aan de gang te gaan en dat kwam dus op een iets lager pitje. En door alle spanning, zit ik niet helemaal lekker in mijn vel,heb veel lage buikpijnen, maar soms ook wat hoger en rare pijntjes. Waarschijnlijk een hoop spanning, denk ik zelf. Donderdag ga ik weer even langs de huisarts. Deze cyclus zit ik nu op dag 31. Vorige cyclus werd ik dag 32 ongesteld, dat verwacht ik nu ook wel omdat mijn ei rond dezelfde dag kwam. Gek genoeg heb ik vorige week echt wel even gedacht zwanger te zijn, en omdat ook ik vaak last kan hebben van testdrang, had ik een ovulatietest gepakt. Heb momenteel de sensitive van Sensitest, omdat ik met de gewone mijn LHpiek moeilijk kon vinden. Dus ik doe zo'n test en is dat ding bijna positief. Nee, niet een licht streepje, maar echt een duidelijke teststreep. Volgende dag weer, dag daarop nog donkerder en die dag had ik behoorlijke krampen. Dag erna is die test een stuk lichter!! Heel raar allemaal, want ik had verder geen ei-tekenen, ik had al een knaltest gehad eerder in de cyclus. Ik kan er zelf geen touw aan vastknopen, behalve dan dat ik bijna door de testen heen ben . Wat mij betreft kan het maar een paar dingen zijn, of er was wel wat gaande en dat is vroeg mis gegaan en lijkt het vd week op een normale menstruatie. Of er klopt iets niet. We zullen zien. Ik heb tenslotte het nodige voor mijn kiezen gehad, dus kan het denk ik best zijn dat het lijf daarop reageert. Maar dat merken we snel genoeg! groetjes, Mexicang
Hey meiden, Welkom Oboemasbaby, gezellig dat je mee komt kletsen. Daydreamy, jammer dat je ongesteld bent geworden! Susy, oh anderhalve week, dat schiet lekker op! Happy, wat lastig zo n onduidelijke cyclus! Littledreamer, gelukkig is je afscheiding en roodverlies gestopt. Nu vol goede moed op naar een echo over 2 weekjes! Misschien dat ik morgen de vk nog bel, maar bij mij al 5 dagen geen bloed, dus heb ik er eigenlijk weer heel veel vertrouwen in. Liefs
Jeetje! wat heb jij ee K*T periode achter de rug! En nu je cyclus ook nog zo raar! Komt dat niet door alle stress? Ik vroeg me al meerdere keren af hoe het met je was! Neem de tijd die je nodig hebt! En wil je je hart luchten weet je ons te vinden! *knuffel*
Dank je wel LittleDreamer, dat is lief van je! Ik denk zelf ook wel dat het van alle stress komt, maar kan je daar ook soms best wel pijn van krijgen? Buik is echt wat van slag, gewoon raar. Het was en is een k*tperiode ja, en gewoon doorgaan he? heb me de dag na het overlijden van mijn oma ziekgemeld, daarna ben ik gewoon doorgegaan. En aangezien het niet alleen de afgelopen 2 maanden was,maar ook alles na de geboorte van mijn dochtertje, is op een gegeven moment zo'n emmer echt overvol. Wordt tijd dat ik die emmer eens kan omkieperen Vandaag is naar eigen berekening en nav vorige cyclus vandaag mijn nod. Heb op dit moment flinke krampen, denk dat de ongi eraan zit te komen. Gisteren had ik 's avonds bij het uitdoen van mijn broek/onderboek en het aandoen van onderbroek/pyamabroek ook steken. Neig overigens wel naar een testje ,maar aangezien deze maandag negatief was, hoor ik eigenlijk beter te weten. Ik vind het leuk om te lezen dat er veel prille zwangeren zijn, dat is zo'n spannende periode, ook omdat het vaak echt nog even van je tweetjes is, en verder helemaal niemand! Geniet er maar fijn van! Gr, Mex
Hey hallo allemaal, welkom boesamama leuk! Veel sterke mexican! Morgen weer naar Vk voor het hartje....spannend! Fijne dag allemaal xxx
Hey, Sterkte Mexicang! @ Ladyflower, kan me voorstellen dat het weer spannend is. Hopelijk kan je morgen lekker genieten! Hier helemaal trots. Mn zoontje kon gisteren voor het eerst los staan! De eerste keer had hij het helemaal niet door, daarna stond hij trots met zn armen in de lucht te balanceren. Hoelang duurde het bij jullie kids na het los staan voor je kindje ging lopen?
Stress kan heeeel veel met je lichaam doen! ook buikpijn! En al ongi? of toch stiekem een testje gedaan?! LF spannend!!! Hier rustig geen nieuws!
hey meiden hier opt wachtbankie hoor, denk niet dat het eem word deze maand, wil het heel graag maar heb gewoon t gevoel dat ik m orgen of overmorgen ongie word...Hopelijk niet ......wachten duurt lang!! haha "mexicang at een vervelende tijd heb je achter de rug! en het kan natuurlijk zijn dat je lijf in de war is door de spanningen, maar een zwangerschap zou natuurlijk ook kunnen...Spannend!! @ sorry ben vergeten wie vroeg wanneer de eerste ging lopen na het zelfstandig staan: nou, dochterlief deed met 11 maanden ineens 4 stapjes los en viel! toen heeft het 2 maanden geduurd voordat ze het weer aandurfde! en uiteindelijk liep ze met 15 maand...hahahaha! Het kan dus alle kanten opgaan! @ hoest met de zwnageren?? zijn er alweer nmieuwe bij? loontje?? spannend!!!
ow en ik had de 40 weken niet gehaald ben uiteindelijk met 38 week bevallen. met precies 38 week braken mijn vliezen en 38.2 bevallen... *en anders was het een spoedje geworden* ik had accute zwangerschapsvergifiting.
@mexicang, wat zit jij een een nare periode zeg. Eerst je oma en nu nog je vader. Dat zal er zeker wel inhakken. Ik ben erg gevoelig voor stress en heb dan ook altijd meteen mega buikpijn. Slaat meteen op mijn darmen. Heel veel sterkte en vanuit hier een knuffel. @Lady Flower, super morgen weer naar de VK. Weer het hartje horen. Geeft je vast dan weer een beetje rust. Als zal het nog wel spanennd zijn voor je tot de 15 weken of valt het mee? @Kwebbel, wat goed van je zoon zeg. Bij Janna duurde het daarna nog best even voor ze de eerste stapjes zetten, maar hoelang kan ik je zo niet zeggen, zal ik op moeten zoeken. @sumshine, Spannend hoor. Wanneer wil je gaan testen als je niet ongi wordt? Hier verder rustig. Wacht "geduldig" af. Weet echt niet wat ik kan verwachten deze keer. Mijn lichaam geeft nog niet echt tekenen van een naaderende ongi, maar ook geen tekenen van een naaderend ei. Dus weet het echt niet haha.
Hey wat leuk!! ik ga morgen ook weer op controle... Denk dat ze ook het hartje gaat luisteren. Heb er zin in!! Jij ook genieten
LF en Wow...heerlijk, hartje luisteren!! Dat is echt zo bijzonder vind ik!! Geniet ervan . Happy, ik heb inderdaad buikpijn, sinds de laatste dagen van de vorige cyclus. Maar heb jij dan ook steken? Wat voel jij dan als het op je buik slaat? Bij mij steekt het soms flink, maar soms is het ook gewoon weer rustig. Ik heb mezelf alweer van alles in mijn hoofd gehaald, de meest gekke dingen natuurlijk. Ik ben er al mee naar de dokter geweest en zij heeft mijn darmen gevoeld en zegt dat die okee zijn. Toen wilde ze ook een inwendig onderzoek doen,waar ik even vriendelijk voor heb bedankt want ik moest en naar mijn werk en daar wil ik op voorbereid zijn. daarnaast, we zitten net bij deze huisarts en ik ben misschien lastig,maar ik laat gynaecologische dingen lieven over aan de gyneacoloog. Morgen heb ik weer een afspraak met de huisarts. Gr, Mex
Hoi dames! Iedereen nog een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar nieuwjaar! Hier nog niet ongesteld geworden maar denk dat het morgen wel zal komen, voor de zekerheid maar weer de aleve feminax gehaald.. We 'klussen' gewoon wanneer we zin hebben en kijken niet wanneer me eisprong of iets dergelijks is.. Mocht het gebeuren zouden we er heel blij mee zijn maar wil neit zoals bij de 1ste er dag en nacht mee bezig te zijn en gewoon teleurgesteld worden wanneer me vriend niet wilde 'klussen' , dan word het echt een moedje en dat willen we niet. Nu had ik de laatste keren telkens een cyclus van 28-27 dagen en nu zit ik op dag 30.. Maar vanmorgen een test gedaan en hartstikke wit! Dus zal het vast morgen worden... Nouja, we zullen zien, in oktober van dit jaar gaan we er sowieso voor!
Ohja, en wat ik ook zo gek vind, is dat ik elke maand een week voor ik ongesteld word hele erge pijn in me rechterborst heb ( daar heb ik een borstontsteking in gehad tijdens de bv periode ) het doet echt pijn als ik er met me arm tegen aan druk. Het gaat pas weg als me ongie ook weer weg is.. maar nu nergens last van, de eerste keer nadat me zoon geboren is ( inmiddels is hij 1,5 jaar )..
Goedemorgen! Vanmorgen nog geen enkel teken van ongi, dus maar een test gedaan, die natuurlijk omo-wit bleef. Toen toch een ovutest gepakt en daar kleurde een mooie tweede streep op. Het lijkt er echt op dat mijn lijf compleet in de war is, ik denk dat er misschien wel een ei vastzit of zo, waardoor ik nog aardig LH aanmaak.... ? Bij de huisarts dit dilemma maar eens voorleggen, al verwacht ik dat zij er niets mee kan. Ik zie er nu al tegenop, het is zo'n sloom mens.... Vandaag cd 33, verwacht nou niet dat er nu nog eens een eisprong aan komt. Maar wanneer die dan wel is geweest... ?? Ik had op dag 17 een knalovu, dag 19 ei? Dag 20? En dan dit x een langere LF? Zou natuurlijk nog kunnen he? Maar hoe het ook zij, laat nu maar de dijken doorbreken. Niet letterlijk, want ik woon in noord-holland waar het kritiek is en de bewaking is verscherpt, maar figuurlijk: laat de ongi nu maar komen. Graag!! De aleve feminax ligt al klaar, dus kom maar op! Dochter is vandaag naar het kdv, ik heb nog vakantie en ga straks met mijn moeder in de stad lunchen, daarna even naar mijn vader en verder weinig. Hoop ik. Want meestal zijn de dagen die ik voor mijzelf heb, helemaal volgepropt . Fijne dag vandaag!! En ik weet niet meer precies wie er naar de vk moest, maar veel plezier en succes!!
Hoi hoi, Een tijdje hier niet geweest. Erg druk gehad en nachtdienst gehad. Maar ben er weer. Effe bijlezen!! @ LF, Britt kwam bij mij met 38.2. Ze kwam tijdens de carnaval. Wij zitten alle 2 bij een blaaskapel en zijn dus 5 dagen op pad. Was die carnaval alleen de zaterdagavond mee gegaan maar was een beetje tegen gevallen dus ben ma avond alleen mee wezen eten. Had toen al weeen maar dat wist ik toen niet. Toen mijn vriend om 1.30 uur goed gaar 's nachts thuis kwam liep ik over de bovenverdieping te stuiteren. Nee het zijn oefenweeen, ga wel even in bad. Kon toen niet meer zitten en ben gaan douchen. Toen een weeenstorm en toen maar de VK gebeld. Had toen al 8 cm ontsluiting. Snel naar het ziekenhuis en binnen 2.5 uur was ze er. Mijn vliezen wilden niet breken. Makkelijke bevalling gehad. Zou het zo nog een keer zo doen. Hoe is jullie bevalling verlopen?? Wat zijn er veel overtijd gelopen.... AL naar de VK geweest en het hartje gehoord?? @ LD, mooi dat de afscheiding weg is. @ WOW, leuk om het hartje te horen!! Hoe was het bij de VK? @ Happy, vervelend he zo'n afwijkende cyclus. Hopelijk is het de volgende keer weer gewoon. @ Oboemasbaby, welkom!! @ Susy, spannend en leuk een echo!!! @ Daydreamy, balen van je ongi. Op naar de volgende ronde. @ Mexicang, jeetje wat een heftige periode. Hopelijk heb je het nu allemaal wel gehad en wordt het weer een beetje positief allemaal!! Sterkte iig. Vreemd zo'n cyclus. Ik weet niet welke ovutesten je gebruikt maar er schijnen er ook te zijn die vals positief kunnen zijn. Maar het kan idd ook zijn dat je lijf reageert op de stress. Maar even overleggen met de huisarts toch?? Fijne dag vandaag!! @ Kwebbel, mooi dat het bloeden gestopt is. Misschien toch een bloedvaatje gesprongen? Op naar een goede echo!!! Weet zo niet wanneer Britt voor het eerst los stond, zou ik na moeten kijken maar ze liep met 14 maanden. @ Hier, nog netjes op de wachtbank. Voel me een beetje vreemd. Heb wel wat krampen maar meer in mijn liezen als anders dus wie weet. Nog 2 dagen geduld, zucht.......kan er weinig van zeggen. Temp blijft nog wel hoog dus ben benieuwd. Ga nu effe stoffen en zuigen en kom morgen weer kijken!!! Fijne dag allemaal!!!