We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Stopcontact vind het zo spannend dat jullie ook weer bezig zijn voor een 2e.
    Is dit jullie 1e echte cyclus dat jullie ervoor gaan?

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Haha... thanx meis! Wie had dat nou ooit verwacht!
    JA, dit is de eerste officele ronde. Nu mijn 4e cyclus pil-vrij :D Eigenlijk meteen al vrij regelmatig. Maar ik ga nog niet tempen of ovutesten gebruiken.

Wanneer hebben jullie de volgende poging?

3. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    @romy: ja het klinkt allemaal wel aardig in de richting van.... maar ik ga er voor alsnog vanuit dat ik gewoon de duiveltjes tegemoet ga... zou wel heel snel zijn he de eerste ronde :p
    is het de bedoeling te verhuizen? zo ja groter en waarheen???

@susy: ja het is idd spannend... en kan me nauwelijks bedwingen niet te testen maar het heeft nu nog geen zin om dat te doen whaha.
    qua kleding ben ik blij dat ik nu een meid heb hoor... ik koop voor haar nu de kleding bij ter stal en ze hebben daar zoveel leuks voor meiden:) word je gewoon vrolijk van haha. tis gewoon te zonde om nu al dure kleding te halen terwijl ze er toch zo weer uit zijn...

@stopcontact: ik kan me niet herinneren of ik deze "nare"klachtjes had tijdens mijn eerste zwangerschap... het zal vast maar ik weet het niet meer;)

ach meiden er zit helaas niks anders op dan te wachten, wachten en nog eens wachten....

ik duim in ieder geval ook voor jullie heeeeel hard :)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik zal mij dan ook maar voorstellen.
    Ik ben Ons wondertje, 29 jaar en ben trotse mama van ons zoontje S van 9 maanden.
    Wij hebben in totaal 4,5 jaar over ons ventje gedaan.
    Een heel MMM en dolgelukkig toen het eigenlijk behalve een mk van een 2ling ( eerste poging icsi-cryo) het na een mislukte cryo weer direct gelukt was na iui.
    Nu zijn we weer 2 pogingen verder wat helaas mislukt zijn:(
    Erg onzeker word je er wel van, je denkt alleen maar is er nu ook iets met mij mis.
    Maar volgens ons zh is de eerste keer raak met iui ook heel uitzonderlijk.
    Stopcontact en ik kennen elkaar al behoorlijk goed:D.

Marijke gek is dat heh van de symptomen ik weet nog maar 1 symptoom en hierdoor wist ik ook dat het mislukt was, maar moet wel teruglezen vanaf welke dag dat begon.

Heel veel succes allemaal!

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Tja, dat wachten is vaak te spannend en inderdaad,de maand lijkt veel langer te duren!
    Morgen vertrekt man naar het buitenland en ik hoop nog steeds op een laat ei, maar verwacht dat het ei dus komt als hij weg is.
    Ik heb inmiddels aardig wat slijm, welliswaar nog geen eiwit ;), maar waterig, en verwacht dus niet dat dit nog zeker 5 hele dagen aanhoudt.
    Afwachten dus.
    Ik heb vanwege deze maand wel ovutesten gehaald, straks maar even eentje doen en desnoods vanavond en morgenvroeg wel aan de klus, mocht er dan een eitje springen, dan liggen er hopelijk wel wat soldaatjes om in de aanval te gaan :D!
    Manlief zei al gekscherend of hij wat moest invriezen, hihihi! Was het maar zo eenvoudig!

6. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

@ons wondertje welkom...spannend voor jou.

@marijke, ik duim heel hard met je mee!!!!!!!
    en ja we willen volgend jaaar verhuizen naar een dorp, heb het een beetje gehad met de stad. Vandaar nu al een beetje aan het orienteren.

@mexicang, voor jou ook al spannened, hopen dat je nog je ei krijgt. bZou in ieder geval wel ff veel klussen voor hij weg gaat ;), blijft hij lang weg?

Veel liefs

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Romy... nee, ik vind dat hij niet zo lang weg blijft, hij is volgende week zaterdag weer thuis. Ik ben langer gewend, meestal gaat hij voor twee weken op reis.
    Hij gaat nu ons meisje wat ouder is weer vaker reizen, maar ik heb tegen hem gezegd dit nu dan echt af te stemmen met mij, zeker als hij twee weken weggaat. Want dat is als je gaat voor een tweede, echt lang hoor ;).
    Zal hem eens voorstellen om alvast wat zaadjes op de loer te laten liggen. Vanavond zal wel lukken,maar morgenochtend vroeg?? ;)

Ik lees dat je nu in een stad woont en naar een dorp wilt? Wij wonen ook in de stad en hoe fijn ik het ook vind om alles dicht bij de hand te hebben, soms wil ik ook wel meer naar een rustigere omgeving.
    Wij wonen vlak bij het centrum, aan de rand ervan zeg maar, maar ook vlak bij een dorp. Onze buurt is wel rustig, dat wel, maar als wij hier de straat uitrijden zitten we meteen op een drukke weg, de stad is altijd druk enz enz.
    Het dorp waar we vlakbij wonen zou een optie kunnen zijn voor ons, wel in een dorp en op bereikbare afstand alles in de buurt.
    Maar ja, huizen verkopen momenteel niet snel, in onze straat staan verderop 2 huizen te koop, al meer dan 6 maanden!

X mex

8. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @mex...dat valt wel mee idd, is dat voor zijn werk?
    Het lijkt mij niet leuk maar ik ben dan ook gewend dat mijjn man veel thuis is. ja idd als je een 2e wil kan 2 weken precies rot uitkomen :)

Ja wij willen idd naar een dorp gaan verhuizen het komende jaar.
    Wij wonen nu in een redelijk drukke stad, en er is hier altijd wel wat.Helemaal gek word ik daarvan, dan weer inbraken, dan weer drugs echt bizar. Wij wonen nog in een rustig gedeelte van de stad zeg maar. Echter de mentaliteit van de mensen in de stad komt m`n neus uit en als ik dan de kinderen zie waar mijn dochter straks mee naar school gaat :0 nee liever niet.
    In een dorp is ook niet alles dat weet ik en daar gebeurt ook van alles dat weet ik ook maar mijn zus woont in een dorp in brabant en als ik daar loop....heerlijk, lekker rustig, meer groen....ik kan niet wachten....

Liefs

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Romy, dat hebben wij altijd als we naar het oosten op vakantie of zo gaan (woon in het westen), die rust, de natuur...heerlijk!
    Hier ook vaak altijd wat, laatste jaar zelfs veel schietpartijen, veel ongelukken in de stad en als ik op de fiets zit bij mij irritatie omdat ik niet kan opschieten vanwege vrachtwagens, verkeerspalen,voetgangers die gewoon op straat lopen daar waar je mag fietsen. Maar goed, ook wij orienteren op een dorp,maar het heeft geen haast, we hebben een leuk huis mét een enorme tuin, voor een 'stadstuin' echt groot en die ruimte geef ik liever niet op.

Reis van mijn man is inderdaad voor zijn werk, hij heeft contacten over de hele wereld en ziet dus ook veel van de wereld.
    Soms is het wel even lekker, even tijd voor jezelf, weer even 'op jezelf', maar het is ook druk, alles alleen doen.
    Daarom is hij ook deze week weg, ik heb vakantie, dan heb ik niet mijn ochtendstress als ik naar mijn werk moet,maar kan ik 'gewoon' rustiger aan doen.

10. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi, hoi,
    Ik wil me ook hier aansluiten. We zijn al een tijdje bezig voor een 2e maar het lukt nog niet helaas. Deze maand een heel vreemde cyclus. Pas een positieve ovutest op dag 24 en nu op de wachtbank. Ga pas testen op dag 38. Dat is zaterdag en weet niet zo goed hoe ik me voel. Heb wel wat buikkrampen, ben ook af en toe misselijk en emotioneel. Snap nog bar weinig van mijn eigen lijf. Waar ik het meest van baal is dat iedereen in mijn omgeving hupsakee zwanger is. Heb er echt effe de balen van....en vriendlief snapt het niet echt, zeg maar..... Maar ja, er zal toch niks anders op zitten dan wachten. Ben er nu weg van. Ga GTST kijken. Effe ontspannen en op tijd naar bed. Ben ook moe maar weet niet zo goed waarvan. We wachten het af!!

11. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten
    ik ga me hier ook maar even aanmelden
    wij zijn aankomende dec alweer 2 jaar aan het proberen voor een 2e! wat is het frustrerend zeg, om je heen wordt iedereen zomaar zwanger en ik niet!! nou ja vandaag, morgen en overmorgen kunnen we weer aan de klus in ieder geval ( als ik de ovutest mag geloven) gelukkig is dat klussen nog steeds erg leuk! iedereen veel succes!!!

12. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

Nieuwe meiden welkom!!!!

Hier weer gewerkt vandaag...nog 2 dagen en dan gelukkig weer weekend, ben er nu al aan toe.
    Gister bij schoonzusjes gegeten en weer laat geworden dus ben erg moe.
    Volgende week is mijn dochter jarig dus daar zijn we ook weer druk mee bezig.
    Hoe is het met de andere meiden hier?

Liefs

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Memjorn welkom meid.

Alweer 2 jaar pfff:(
    Mag ik vragen hoe snel je zwanger was van de eerste?

14. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @marijke
    Hoe is het nu?
    merk je al iets?

Liefs

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Romy sorry zie net dat jullie je dochtertje via icsi hebben gekregen.
    EN nu toch zelf klussen.
    Ik hoop dat het lukt hoor!
    Hoe voel je je als je weer de mmm in moet?

16. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Nou zelf klussen....
    De kans dat dat lukt is vrij klein en ben er ook niet zo heel erg mee bezig(gelukkig) alleen "echt" beginnen daar willen we wegens omstandigheden nog even mee wachten.

Ik vind het moeilijk om te wachten dus vandaar we het toch zo gaan proberen.
    Als we weer met de mmm gaan beginnen dan heb ik er onwijs veel zin in.
    Ik vind het jammer dat het niet op de normale manier lukt maar ook heel bijzonder om op zo`n manier zwanger te worden.

Dus het zaad van mijn man word volgende week weer getest en dan maar hopen dat er iets veranderd is na die 2,5 jaar.

liefs

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik hoop voor jullie dat het zaad beter is ;)

18. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja ik hoop het ook.
    En jij zit alweer midden in de mmm.
    Hoe voel jij je daaronder....is het een beetje vol te houden?

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Een beetje dubbel.
    Ik was na de eerste icsi( tese maar was niet goed) direct zwanger van 2 cryo's mk daarna en toen weer de eerste iui zwanger van mijn zoontje.
    En nu 2 mislukte pogingen waardoor ik aan mijn eigen heel erg ga twijfelen , is er nu iets mis met mij:(?
    Ik had niet verwacht dat de drang/ wens zo groot zou zijn maar het lijkt toch wel heel erg zoals bij de eerste weet je zelf:D
    Alleen hebben we het geluk wel al mama te zijn:)

20. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja we zijn gelukkig al mama idd maar dat maakt de wens voor een 2e niet minder :)
    Heb je nu al 2 ICSI pogingen gedaan?
    Ik dacht 2 IUI (vraag me niet hoe ik erbij kom, dat weet ikzelf ook niet)
    Wanneer gaan jullie voor de 3e poging?
    Jeetje spannend hoor.....

Deel Deze Pagina