Ik sluit me hier ook ff aan als dat mag Word in Jan. 21, en ben vrijdag j.l. gestopt met de nuvaring. Hoop dat het net zo snel mag gaan als met de 1e. (2 mnd) Memjorn, Ow wat vervelend zeg dat je al zo lang bezig bent! Kan me heel goed voorstellen dat iedere rode maand dan een frustratie is! Hoop voor je dat het nu n keer mag gebeuren meid!
Alweer een paar dagen niet geweest!!! Hoe gaat het hier met iedereen?? Minnimie Welkom!! ik hoop voor je dat het weer zo snel gaat als bij de eerste! Memjorn welkom en wat kl*te dat het zo lang moet duren!! Romy1980 .. Je dochter bijna 2 leuk!!!!eigenlijk zo oneerlijk dat het bij de een zo makkelijk gaat en de ander zoveel moeite moet doen!!! @hier is het rustig gebeurd weinig! probeer niet te veel bezig te zijn met zwanger worden! We zien wel wanneer het gebeurd!!
Hoi, hoi, Jeetje zeg, jullie zijn echt al wel lang bezig en ik maar klagen.....Maar ja, het blijft frustrerend. Het is idd niet eerlijk zoals little dreamer ook al schrijft. Gisteren had ik gewoon echt een rotdag, gelukkig vandaag wel beter. Zit ook een beetje tegen een griepje ofzo aan te hikken. Ik heb ook allerlei buikkrampen dus ben er bang voor maar we waxchten het nog maar af. Ik kom snel weer een keer kijken. Fijne dag iedereen!!
@ romy: ja ik merk idd iets... ben bang dat mijn duiveltjes onderweg zijn... de steken zijn nu sinds een paar daagjes weg en nu heb ik last van buikpijn... de pijn die ik normaal heb als de duivels eraan komen... dus ben bang dat het deze rond niet raak is... al zit ik nog niet op mijn nod natuurlijk... ik wacht nog een paar dagen rustig af haha kan weinig anders he... hoe is het hier verder?
Hey meiden! Ik zie dat het spannend wordt voor een aantal onder ons! Ik hoop natuurlijk dat het goed gaat, kunnen jullie je inhouden om niet al te testen? Ik ben vanwege de reis van mijn man gaan testen met ovutesten, en heb heel hard gehoopt op een laat ei,maar denk dat dit er niet in zit. Ik had vandaag een positieve ovutest en die zal ik morgen ook nog wel hebben denk ik. Uitgaande van dat ei dan op zijn laatst vrijdag springt, zouden we mss nog een kans hebben, manlief komt zaterdagochtend weer thuis. Maar ja, probeer dan het klussen maar eens in te passen, dochter loopt ook rond he? Ik zit nu op cd 15, hopelijk houdt het ei het echt nog even, maar dat merk ik snel genoeg, want als bij mij een ei is gesprongen, is meteen al het vruchtbare slijm foetsie! Fingers crossed hier dus, maar ik denk dat wij deze ronde niet kunnen benutten. En stiekem baal ik daar best wel van!!
mexichan je had je man moeten vast binden en niet moeten laten gaan!! Marijke over 3 dagen kan je testen! Stuur de duiveltjes weg!!
@littledreamer... wou dat dat kon hahaha dat wij als vrouw op dat moment over ons eigen lichaam konden beslissen... zou wel erg makkelijk zijn... en een hoop vrouwen onder ons zouden geen moeite hebben met zwanger worden dan... @mexicang: nee totaal geen problemen mee... maar dat is omdat mijn duiveltjes volgens mijn eigen gevoel onderweg zijn... dus hier totaal geen drang meer om te testen...
Duiveltjes hier sins vandaag. Had ook niet anders verwacht hoewel ik me de afgelope week heel anders heb gevoeld als normaal voor mn menstruatie, en het vrij lang weg bleef. Hoe houden jullie je cyclus in de gaten? Alleen met ovu-testen? Of letten jullie op meerdere factoren? Marijke, oeh, ik duim voor je! Het word een heetje veel om bij te lezen, dus ik haak gewoon in als jullie het niet erg vinden
@minie, jammer dat je het geluk niet aan jouw zijde had staan afgelopen maand... maar daarentegen heb je wel weer een maand vol met klusplezier ach spannend is het niet hoor... heb alle verschijnselen die ik normaal ook heb als ik de duivels tegemoet ga. al heb ik me de afgelopen 1,5week wel anders gevoeld heb... wij gaan ook gewoon voor de volgende ronde weer... en mocht het toch wegblijven dan ga ik zeker testen. en nee hoor is absoluut niet erg dat je hier weer inhaakt... tis ook erg veel om te lezen. gelukkig hou ik het wel iedere dag even bij
Hallo dames, Ik kom gezellig met jullie mee kletsen want ook wij gaan voor 2e kindje. Ik heb 28 april de eerste prikpil gehad maar daarna bedacht ik mij dat ik op korte termijn toch nog een bebje erbij wil hebben dus heb in JULI mijn 2e shot niet gehaald!! ik ben 3 september ongesteld geworden gewoon netjes 6 dagen .. Ik ben oktober tot nu toe nog niet ongesteld geworden ik heb wel menstruatiekrampen maar het zet niet door ! Dus ik denk dat mijn cyclus door de war is vanwege die prik! Wat denken jullie?
Marijke, ik hou het ook iedere dag bij hoor Alleen ben ik pas vrijdag gestopt met AC. Dus vandaar ook dat het niet zo heel vreemd is dat deze maand niet gelukt is. Wel is het zo dat de ring de afgelopen maand zn werking niet helemaal goed heeft gedaan (is iets langer uit geweest dan de max 3 uur), dus ik denk dat daar ook de verschijnselen van vorige week te wijten zijn. MamaVanGi Spannend.. Aangezien je nu dan een cyclus zou hebben van meer dan 46 dagen, zou ik wel voor de zekerheid een test halen. Beter het zekere voor het onzekere.
Goedemorgen meiden! Wat kletsen jullie veel! heb ff bijgelezen en probeer zoveel mogelijk te reageren op iedereen @Marijke; Spannend! al een test gedaan? het klinkt allemaal veelbelovend! die krampjes kunnen ook een teken van zwangerschap zijn he helaas lijken menstruatieklachten en zwangersschaps symptomen erg op elkaar, dus is het elke maand gewoon afwachten. Ben erg benieuwd bij jou! @Stopcontact; Hoe is het met de kleine? is z'n oogje al helemaal beter? @ons wondertje; Welkom! Wat een verhaal zeg, ik hoop dat het voor jullie maar snel raak mag zijn! @Loontje; Welkom! @Memjorn; Ook welkom! kan me heel goed voorstellen dat het nu allemaal heel frusterend is, 2 jaar is nogal wat! ik duim voor je dat het snel zal gebeuren in ieder geval veel klus-plezier @MinnieMe; Welkom! leuk zo'n jonge mama hoe oud is de eerste? en jammer van je ongi, op naar de volgende ronde ik zelf houd de cyclus gewoon handmatig bij, denk dat als het na 6 maanden niet is gelukt, ik met ovutesten of tempen wil beginnen. @littledreamer; Ik probeer ook niet teveel met het zwanger worden bezig te zijn, maar helaas lukt dat niet echt ik vind het allemaal te leuk en te spannend @Mexicang; Kan me goed voorstellen dat je wel baalt, een ronde niet geklust is weer gelijk een hele maand verder.. hopelijk vinden jullie nog een plekje op zaterdag om te klussen @MamaVanGi; Welkom! Ik denk (net zoals minnime) dat je een testje moet doen! wie weet is het al raak @de rest die ik ben vergeten; sorry! Hier is het vrij rustig, af en toe kleine steekjes in m'n buik en rommelende darmen, verder nog wel erg moe en af en toe ook gespannen borsten.. Zondag gaan we testen, erg spannend!
Daydreamy, Onze dochter word in december 2. Vind het een mooie leeftijd om te beginnen voor een broertje of zusje. Denk dat ik vanaf deze ronde wel meteen begin met ovulatie testen. Dat heb ik bij de eerste ook gedaan, en ik weet uit ervaring dat ik daar niet meer of minder druk door voel. Vind het ook erg handig om zo inzicht te krijgen in mn cyclus. Spannend voor zondag!
Nieuwe meiden allemaal welkom!! Daydreamy spannend zeg hopelijk raak! Hier heb ik deze poging geheim gehouden maar ik had al het gevoel dat het niet raak was , en de test 10 dpo was ook negatief. Dus ook iui 3 is niet gelukt.
@Minniemi: Ja ik heb wel een testje gedaan bijna 2 weken ongeveer en het was negatief maar na een uurtje keek ik toch en toen zag ik die tweede streep maja kan natuurlijk een opdroogstreep zijn en de volgende ochtend weer getest was vet negatief misschien was het te vroeg kan ook Maar kan ook weer mijn cyclus zijn, maar hoor zulke verschilende verhalen aangezien ik het eenmalig heb gehaald hoef ik niet te rekenen op ontpillen zei ha maar ga wel weer testen wacht tot het weekend want heb vandaag weer menstruatie krampen.
daydreamy: wij mogen weer verder klussen... waar ik al bang voor was is dat ik vandaag idd de duivels door heb moeten laten breken... ik had vorige week veel steekjes en dus ook de hoop dat het idd een innesteling was omdat ik dit nooit eerder gehad had... wat het wel geweest is geen idee maar ik ben in ieder geval niet zwanger helaas... baal er best wel van maar ja het was de eerste ronde pas....
Jammer van de ongi begrijp de teleurstelling wel (ook al is het de 1e ronde) Veel succes bij ronde 2!
@ons wondertje en marijke....wat balen voor jullie zeg!!!! Ik heb nogwel zo geduimd!!!! Op naar de volgende ronde dan maar. Ik zit nog steeds te wachten hahaha