Lastig te zien lissl Loes, ik wacht tot mijn nod Weet iemand nog een app waarin ik mijn temperatuur kan bijhouden? Ik heb dit gedaan bij Fertility Friend, heel handig omdat de app ook aangeeft wanneer je eisprong is, maar blijkbaar was dit alleen een app om 1 maand te proberen en nu moet ik maandelijks gaan betalen. Ook bij my fertility.
Zwaar irritant.... Nu wil je het ook weten he? Misschien is je ei toch later gesprongen? Zou het anders ook niet weten... Duim nog steeds voor een zwangerschap!
Ik heb er echt heeeeeeel vaak mee getest, bleven omo wit, nooit een valse positieve test gehad. Ik heb er 2 keer op 9 DPO positief mee getest (1 keer is een MA geworden met 10 weken). Een andere app weet ik niet...
Spannend lissl. Ik lees mee. Wij gaan ook voor de 2e. Dit is onze 2e ronde. Morgen of vrijdag heb ik als het goed is mijn eisprong. Ik krijg vaak tijdens mij ovulatie pukkeltjes. En zit er nu weer onder. Dus dat wordt klussen.
Lieve dames, mag ik ook met jullie mee lezen? Wij gaan ook voor een 2e kindje. Hebben gewacht tot onze eerste minimaal 8-9 maanden was (omdat dat voor eigen lichaam beter is om minimaal 9 maanden te herstellen had ik begrepen en ik ook tot 8 maanden borstvoeding heb gegeven) en zitten nu dus in ronde 1. Wacht op mijn NOD, die waarschijnlijk a.s. zondag of maandag zou moeten zijn. Voel natuurlijk van alles, maar haal me nog niks in mijn hoofd. Over de eerste hebben we 1.5 jaar gedaan en uiteindelijk met medisch traject gelukt.
Ik gebruik mama app. Hele leuke en handige app voor het bijhouden van je cyclus met allerlei klachten die je erbij kunt noteren. Daarnaast staan er leuke weetjes op per week als je zwanger bent. Er zit een handige weeentimer op en na de geboorte kun je een hele administratie van je kindje bijhouden. En dan ook nog eens geheel gratis!! @lissl echt raar zeg heb ik nog nooit meegemaakt. Maar goed zolang de ongi uitblijft positief blijven. Maar wel gruwelijk frustrerend zeg!!
Welkom!! Wat spannend zeg, vaak hoor je wel dat je na een zwangerschap sneller zwanger bent. Hopelijk is dat ook zo!! Hier ook anderhalf jaar bezig geweest voor de eerste (en dat terwijl ik al na 2 maanden zwanger was, is een MA geworden). Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger, want als de wens er eenmaal is he... Ga je al eerder testen?
Meiden, hebben jullie wel eens een innesteling gevoeld? Ik had net een enorme felle steek, zo'n messteek.... Was daarna ook meteen weer weg!
Hallo dames, Nog steeds geen ongi te bekennen hier en heb vanmorgen weer getest. Ik denk iets enooooorm lichts te zien maar het is zeer weinig Ik vind het erg raar. Ik ben nooit overtijd en nu al 3 dagen. Is toch heel toevallig als we net in de eerste ronde zitten? Werkelijk, niks van te begrijpen.. Wordt denk ik nog liever ongesteld dan dit, ben er de hele dag mee bezig in mijn hoofd.. Als het zo enorm licht is lijkt me dat ook niet een positief begin. Hierbij mijn test van vanmorgen, etos 2v5.
Welkom alle nieuwe dames! Leuk, NOD komt al in zicht! Spannend he? Hopelijk gaat het dit keer sneller bij jullie dan de vorige keer! Je hebt in ieder geval laten zien dat je het kunt
@noa2: zelf niet gehad, maar je leest het wel vaker inderdaad. Ik hoop het voor je! @lissl: ik zie het streepje niet. Zou toch wel duidelijker moeten zijn na de NOD zou je denken... Maar ja... ook geen menstruatie. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt. Ik hoop nu inderdaad dat mijn lichaam weet hoe het moet en het nu sneller gaat. Voel al wel een aantal dagen een soort zeurderig gevoel in regio van linker eierstok, maar dat kan volgens mij ook bij menstruatie. Dus ik moet maar 'gewoon' rustig afwachten.
Lissl heb je veel stress? Ik heb in december een cyclus gehad van 35 dagen!! Nooit eerder gehad! Me suf getest na mijn NOD, maar op dag 35 toch ongesteld geworden. Ha gaf aan dat het ook kan van stress of dat je je er veel mee bezig bent. Ik hoop het echt heel erg voor je! Het is je gegund! Maar heb je stress ofzo? Of misschien loopt de test bij jou gewoon wat later op? Nog niet voldoende hormonen? Noa2, heb het ook niet gehad, maar je hoort het idd vaker. Het kan wel in ieder geval. Hoop het voor je!
Ik heb bij mijn zoontje de innestelling gevoeld dit wist ik pas achteraf. Ik was aan het werk en kreeg een ontzettende pijn in mijn schaamstreek kon niet zitten of staan en dat duurde toch wel een poosje toen ik thuis kwam zie ik dat tegen mijn vriend en ook nog als dit nog een keer voorkom ga ik naar de ha. Het is niet meer gebeurd maar 7dagen later had ik een positieve test
lissl heel begrijpelijk dat je er constant mee bezig ben in je hoofd dan kan je maar beter ongesteld worden dan weet je ook waar je aan toe bent nu is het zo vaag ik denk toch dat je ei later is geweest hoor dus ik duim nog even door voor je
Het gekke is dat als ik stress heb het bij mij meestal eerder komt, en niet later. Op dit moment vrij druk omdat we ons nieuwe huis aan het verbouwen zijn. Maar volgens mij heb ik hier niet echt stress van want ik vind het erg leuk en het loopt goed! En verder was ik er idd wel mee bezig, maar niet extreem veel omdat ik me er niet te druk om wilde maken in deze periode van verbouwing. Sinds mijn NOD is geweest ben ik er wel veel mee bezig ja. Afwachten maar weer..