We gaan voor de tweede kindje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lissl, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mijn nod is zondag of maandag. Weet t niet zo goed want heb onregelmatige cyclus maar denk dat ik deze keer voor t eerst in m'n leven m'n eisprong heb gevoeld.
    Misschien is een lijstje idd wel handig maar zit nu ook op m'n telefoon.
    Ga vanavond of morgen even bijlezen, is wel gezellig hier. Maar tijdens werk lukt bijhouden niet zo goed..

2. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Het liefst wacht ik gewoon tot dinsdag dan zou ik officieel mogen testen maar ik denk dat ik er zondag nog wel eentje ga wagen ;)

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Wat maak je het spannend! Ik hoop voor jullie allemaal op snelle positieve testen, niets mooier dan dat:)

4. MissCx

MissCx Actief lid

Hallo Dames .. ook wij gaan voor een tweede wonder ! ♡
    Ik heb laatst ( 10 januari ) mijn eiersprong gehad en jeetje dat voelde ik goed !
    Gelijk aan het klussen geweest en nu kan ik over 8 dagen een testje gaan doen..
    Maar pff de dagen lijken nu zo lang en zoek continue afleiding maar alsnog blijft die gedachten maar in mijn hoofd zitten whaaa!

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Welkom en klets gezellig mee. Erg he die wachtdagen ik vind het verschrikkelijk :D

6. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Het testen duurt bij mij nog even, maar vind het wel spannend voor de meiden die (bijna) kunnen testen.
    MissCX: dagen gaan erg langzaam ja :(

7. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik ga door voor de volgende ronde, ben helaas toch nog ongesteld geworden vanmiddag na 4 dagen over tijd te zijn..
    Jammer! Maar ergens (gek genoeg) ook wel opgelucht dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Die onzekerheid is ook zeker niet alles.

Wel zit ik een beetje met vragen in mijn hoofd.. Is dit een gewone menstruatie die verschoven is of is er toch iets geweest dat niet goed is gegaan?
    Ik ben nooit overtijd en het is wel erg toevallig dat ik nu wel 4 dagen overtijd ben in onze eerste ronde (heb geen pil gebruikt als anti-conceptie).
    Maargoed, dat zal ik waarschijnlijk nooit weten!

We duimen verder voor de rest! Anderen die wel positief nieuws hebben? :)

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Lissl jammer dat je ongesteld bent geworden waarschijnlijk is je ei gewoon wat later geweest dit kan altijd de meeste hebben wel een uitschieter er tussen zitten.

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Jammer Lissl!
    Hopelijk de volgende ronde positief nieuws.

10. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Lissl balen zeg! Ik had goede hoop voor je :(

Hier een Omo-witte test. Ik voel mijn eisprong nooit, maar de kans dat die al gewees zou zijn is natuurlijk ook wel heel erg klein... Volgende week weer, maar ik vermoedde al dat het nog lang niet raak zou zijn en nu weet ik het wel zeker... Jammer!

Het is hier druk zeg! Ik heb moeite om het allemaal bij te houden, kijk af en toe even tussendoor op mijn telefoon...

11. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    @Mamske: Hé jammer! idd lastig om te weten of je eisprong geweest is.
    Kun je iig nog even schimmelkaasjes eten ;)

12. ImNicoll

ImNicoll Lid

7 jan 2015
    17
    0
    0
    Hey meiden,

Wat spannend allemaal.. En heerijk dat je toch je ei kwijt kan..

V.a. augustus ben ik gestopt met de nuvaring..
    Sindsdien een "droomcyclus" gehad van 28 dagen (kan 1 dag schelen)..

@Liss Je had gister wel een opgedroogd-tuur-streepje! Er wacht zeker er een mooi poppetje op jullie..

Succes allemaal met de DPO (succes met tijdverdrijf)!! Leuke dingen doen gaat het snel voorbij!!;)
    Ik hou jullie op de hoogte.

13. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Balen Lissl, maar idd zoals jij al zei nu weet je waar je aan toe bent. Mijn duimen draaien voor jou voor de aankomende ronde!

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Sim88 jij bijna testen? Of wacht je netjes nog 4 dagen?

15. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik ben ongesteld geworden helaas, ik had het al verwacht omdat mijn temperatuur omlaag ging.

Wat wel positief is, is dat ik eindelijk een regelmatige cyclus heb na het stoppen met de pil. 29 dagen en een LF van 12 dagen:)

16. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik hoop dat de volgende maand vruchtbaarder is voor ons meiden! En voor degene die nog moeten testen, een positieve test.

Bij mijn 1e was is gelijk zwanger, maar ja ik ben nu 5 jaar ouder dus ik had ook wel een beetje verwacht dat het deze keer langer zou duren.

17. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel... Balen meiden, had gehoopt hier mooie testjes te zien!! 😔 Op naar de volgende ronde!!!

Hier voel ik van alles, zoooooo irritant, weet namelijk heel goed dat het niks hoeft te betekenen. Alleen zie dan maar eens je gedachten te verzetten ;)

18. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Nee kon me niet inhouden, wilde eigenlijk morgen pas testen maar dat kon ik niet eens volhouden haha. Vanochtend getest maar echt nog Omo wit. Maar bij eerste zwangerschap had ik twee dagen voor nod ook nog omo wit en op nod zelf positief dus hou nog hoop. Alleen wordt wel steeds huiveriger!

19. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sim88, geef de moed nog niet op hè! Zoals je zelf al zegt, had je de vorige keer oik! Mijn duimen draaien!

20. amar

amar Lid

14 nov 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi iedereen!

Mag ik met jullie mee kletsen? In oktober heb ik mijn eerste menstruatie gehad na de bevalling en toen besloten mijn man en ik voor een brusje te gaan.

Bij ons zoontje waren wij zo gezegend dat het de eerste ronde meteen raak was, ik ben benieuwd wat ons nu te wachten staat..

Mijn menstruatie is nog niet regelmatig dus ik weet niet zeker wanneer de eisprong is, en tot nu toe hebben we ook geen ovulatie testen gebruikt of getemperatuurd. Mocht het deze ronde niet raak zijn wil ik gaan temperaturen.

Vandaag zit ik op cyclusdag 29 en heb vanochtend een test gedaan, deze was witter dan wit helaas :( , stiekem heb ik nog een beetje hoop omdat ik bij mijn zoontje 5 dagen na nod ook negatief testte en allemaal kwaaltjes heb (steekjes, misselijk , hoofdpijn, doodmoe, eetbuien) maar dit kan ook een voorteken zijn van mijn menstruatie. .

Deel Deze Pagina