We gaan voor de tweede kindje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lissl, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Nou weer hartstikke wit helaas! Of zien jullie wel iets?

Raar eigenlijk want ik dacht zo'n duidelijke klachten te hebben. Kijk buikpijn enzo kan tussen je oren zitten zeg maar.. Maar bloedsliertjes in je neus en je haren die ineens snel groeien?

Njaa ik ga me denk maar langzaam op een volgende ronde voorbereiden. Hij had nu toch wel positief moeten zijn als ik zwanger was toch?

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Misschien even een kruidvat doen die is gevoeliger je weet het maar nooit :D. Het gaat bij mij allemaal kriebelen door jullie;).

Noa hoe was jou test vandaag

3. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    #303 Sim88, 20 jan 2015
    Laatst bewerkt: 20 jan 2015
    Ja ik ga straks naar het Kruidvat! Maar kan ik denk weer beter wachten tot morgen ochtend of zouden jullie gwn vanmiddag alweer een testje wagen?
    Ben toch beetje bang dat het niet raak is hoor! Pffff ik word hier gwn bloednerveus van hahahaha. Heb echt geen geduld. En kijk dan zo naar die nod uit maar nu weet ik nog niets.

Ja noa houdt ons niet langer in spanning! :D

4. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sim88, ik zie niks helaas 😔. Ben je zeker van je ei geweest? Ik zou met de kv even wachten inderdaad, als je morgen nog niet ongi bent kan je hem doen!

Balen zeg.....

Hier nog niet getest, net wakker en durf niet hahahaha. Ga me er toch aan wagen.... Tot zo!

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik blijf even hangen:D Succes noa ik wacht ongeduldig af ;)

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hoi meiden

Ik had mij 10 dagne geleden al bij jullie aangemeld maar verder niks meer geschreven;) wel mee gelezen. Ga nu echt proberen mee te kletsen!

Weer spannend een paar testers vandaag. Jammer he dat de testen tegenwoordig zo raar zijn. Lijkt wel of ze steeds slechter worden :x
    Is toch raar ene keer wel een streep andere keer niet.

Ik duim dat jullie allemaal snel een dikke vette tweede streep op de test hebben hebben

7. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, hier denk ik een vals streepje gehad 😔. Kruidvat geen geen streep... Z&k wederom een heeeeeel licht tuur streepje.

Vandaag 9 DPO, dus ik geef nog niet op 😉

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Oh dan ben je er vroeg bij kan nog alle kanten op. Ik duim voor je

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gezellig dat je meer mee kom kletsen waar zit je nu in je cyclus of weet je het niet

10. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom! En ach, het is ronde 1.... ;) Ben heel benieuwd of mijn lf nu langer is!! Normaal max 11 dagen, met dipjes van 6 a 7.

11. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry, welkom Brigit!! Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd :)

12. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Grrrrrr dat hadden we niet afgesproken noa hahaha..
    Nja er is voor ons beide nog hoop!! Dumpen draaien!!!! :D

Welkom Brigit! Hoe lang zijn jullie al bezig?

13. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha sim88 nee dat was niet de afspraak :p. We wachten gewoon "geduldig" af ;)

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Spannend Noa2! Hopelijk gaat het de goede kant op en heb je over een paar dagen een duidelijke streep.

Wat er bij mij is weet ik niet zo goed. Moet eigenlijk volgende week ongesteld worden, maar heb sinds vannacht menstruatie buikpijn op en af, zo'n drukkend gevoel. Zou ik ongesteld worden?! En een week te vroeg?! Pfffff.

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik zit op dag 5 van mijn cyclus, nog ongi. Maar deze cyclus gaan we er nog niet voor. Hopelijk volgende ronde wel :)
    Ondertussen ga ik met jullie mee leven

16. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hè Brigit, gezellig dat je meekletst.
    Een dochtertje van 3 jaar zie ik, leuk!

17. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Dank je!! In mijn hoofd al heeeeel lang. Maar we zijn nog niet bezig. In 2013 zijn we voor een 2e gegaan en was ik in ronde 1 gelijk zwanger. Dit hadden we beide niet verwacht en had zelf er geen goed gevoel over. 1e echo met 9 weken was goed maar met 12 weken weer een echo toen klopte het hartje al niet meer. Waarschijnlijk direct na de 1e echo gestopt. Ik was tot aan de curretage vreeeeselijk misselijk dus heb toen geroepen nooit meer, ik wil nooit meer zwanger worden.
    Maar ja die rammelende eierstokken zijn bij mij toch weer erg aan het rinkelen.:D
    Ml moet nog overtuigd worden, hij wil wel hoor maar hij wil eerst nog even door onze financien lopen. Daar zijn we nu mee bezig. Als we dat gedaan hebben gaan we ervoor.

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Dank je

Ja heerlijk meisje en ook lekker pittig. Ze mag als het goed is volgende maand gaan wennen op school. Ben zo benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Gaat de volgende fase alweer in...

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Hahaha geeft niet, is ook veel te spannend!!

20. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Oh wat een hoop testers! Spannend hier!

Loes, dat menstruatie achtige gevoel al ruim voor de menstruatie was bij mij uiteindelijk mijn baarmoeder die aan het werk was bij de eerste :) Wie weet!

Ik heb niet altijd even veel tijd om mee te kletsen. Daarnaast heb ik ook niet altijd evenveel zin... (Sorry!) Sinds een paar dagen realiseer ik me echt heel goed dat het bij ons echt nog wel even gaat duren. De spanning is ver te zoeken hier. Af en toe heb ik een momentje dat ik denk 'Zou het?'

Van de week liep mijn melkproductie ineens terug, zag ik ineens weer blauwe aders over mijn borsten lopen, kreeg ik bloedneuzen en viel mijn haar ineens harder uit dan normaal. Drie van de vier herken ik van mijn eerste zwangerschap en het teruglopen van de melk kan ook duiden op een zwangerschap. Aan de andere kant kan ik alle kwaaltjes ook anders verklaren en voel ik me nog totaal niet zwanger. Aangezien ik bij mijn. Vorige zwangerschap met negen maanden nog af en toe misselijk was, zou dat toch wel het eerste moeten zijn dat ik voel :(

Deel Deze Pagina