We gaan voor de tweede kindje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lissl, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij ben ik schijnzwanger hoor, spierwit!! :(

2. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of buikgriep :p, maar dat heb ik een week of 3 terug nog gehad!

3. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    He wat raar? Kun je niet een foto plaatsen??

4. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik straks even doen, ben niet meer thuis.

Snap er ook niks van hoor, voel van alles (al zegt dat niks natuurlijk). Neem aan dat wanneer je klachten hebt er ook al hcg in je urine moet zitten....

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Is het een kruidvattest? die doen er tegenwoordig langer over schijnt om een 2de streepje te geven;)

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hmm rottesten :x

Eigenlijk gemeen toch dat je allemaal kwaaltjes kan krijgen die op zwangerschap lijken en dat je het toch niet bent!
    Het is al zo spannend, die testen maken het nog even wat spannender ;)

7. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Witter kan niet toch?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,9 KB
      Weergaven:
      3
  8. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Nee die is best wit noa...

Ik heb vandaag een vervelend bericht gehad. Had 7 dagen na mijn vermeende eisprong een progesteronwaarde laten bepalen en die is 1.... dat is echt veeeeel te laag. Heb dus geen eisprong gehad. Ben depri... wil niet weer een heel traject met hormoonspuiten...

9. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Olakidee, jeetje dat is even een klap zeg.... Had je voorheen ook geen eisprong?
    Mijn beste vriendin heeft het hele traject doorlopen, uiteindelijk met ivf zwanger geworden. Heb het van dichtbij gezien hoe zwaar het allemaal is!!

Kan het niet zo zijn dat je de volgende keer wel gewoon een eisprong krijgt?

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Balen noa!

Olakidee jeetje zeker vervelend nieuws. Dikke knuffel

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Oh wat een tegenvaller ik snap heel goed dat je dat traject weer niet in wilt. Kan je eisprong later zijn geweest dan jij gedacht heb ik duim dat hij toch nog komt of net geweest is zodat je weer niet die mmm in hoeft

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik kan er ook niks van maken dan dat hij wit is jammer hopelijk ook een later ei en te vroeg met testen of ben je zeker van je ei

13. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Jammer Noa. Wie weet idd latere eisprong?
    En Olakidee, super vervelend! Snap dat je depri bent. Wat is nu de volgende stap?(als je dat wil delen, hoeft niet hoor snap dat het confronterend is en privé)

Iemand van jullie ervaring met sensitive vam zwanger en kids?
    Ik heb testen daar gekocht en zag in de omschrijving dat ze 6 dagen voor nod al gebruikt kunnen worden.
    Bij S. Heb ik keurig gewacht, want ben niet zo'n tester haha. Of ik word ongesteld of na NOD pas testen, maar nu ik dat gelezen heb ben ik benieuwd of ik nog tot volgende week kan wachten haha.
    Iemand ervaring daar mee?

14. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Balen noa! Ik dacht dit keer ook overduidelijke klachten te hebben die eigenlijk niet tussen je oren kunnen zitten maar tot op heden nog geen tweede streepje te bekennen! Hoop voor je dat het bij jou toch nog anders gaat uitpakken!

Wat naar zeg olakidee. Kan me voorstellen dat je depri bent! Hopen dat de mmm je gespaard blijft!

15. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee he, valt niet eens een inimini streepje op te ontdekken :p.
    Ik heb vermoedens van mijn ei, ik voel hem altijd... Maar kan best zijn dat hij pas later is gesprongen of misschien wel helemaal niet! Geen idee... Ik wacht maar rustig af.
    Stomme is dat ik wel enorm misselijk blijf, maar dat zal wel een virus zijn!

16. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb daar veel mee getest en altijd wit als ik niet zwanger was. Maar een paar dagen terug toch 2 keer een streepje gezien! Dus die vertrouw ik niet meer.... Kv was spierwit namelijk!

17. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar he? Jij precies hetzelfde.... Snap je toch niks van?
    Ik wacht nog even een paar dagen, als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik nog wel een test. Ben nu 10 DPO.
    Jij ook nog geen ongi klachten?

18. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Daarom heb ik dat eerder ook niet gedaan zo vroeg testen, omdat bij 25% een licht streepje nog paar dagen voor NOD geen zwangerschap betekend.
    Denk dat ik nog maar even ga wachten..... las het in de bijsluiter dus vroeg het mij af.

19. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ja vind het ook vreemd! Heb nog geen ongi klachten maar moet zegen dat ik die ook nooit echt heb. Maar ik verwacht wel dat ie gwn gaat komen. En ach het is jammer maar volgende keer beter. Zijn pas net bezig dus moet ook niet teveel willen 😉

20. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ehm net naar wc geweest, maar snotterige doorzichtige afscheiding op 12 dpo?? Sorry voor de onsmakelijke omschrijving maar vind dit wel weer vreemd!!
    Aaarrrrggghhh geef me gewoon een streepje of die ongi, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben haha ;)

Deel Deze Pagina