We gaan voor de tweede kindje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lissl, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.298
    1.913
    113
    Vrouw
    Hier ook voor een 2e!
    Maandag wordt ons mannetje alweer 2... Door werkloosheid partner zijn we er niet eerder voor gegaan.
    Zitten nu in ronde 2. Dacht dat ik minder "panisch" zou zijn, maar ook nu houdt mn lijf me weer voor de gek ;) Was zelfs overtijd.... zucht....

Wb zwschap zie ik er niet tegenop, heb een makkelijke zwschap gehad bij de eerste. Maar de bevalling... brrrr... Julan was veel te vroeg,dus moest in ziekenhuis blijven. Bevalling ging heel snel en ze zeggen dat de 2e nog sneller kan gaan :$
    en daarbij is t best een pijnlijke gebeurtenis ;)

Hoop dat t bij iedereen snel raak is! Veel succes en vooral veel plezier!

2. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Ooh wat jammer voor je. Ik hoop dat je snel zwanger word en dat het uitgroeit tot een voldragen zwangerschap. Het is je van harte gegund.

Ik ben zeker blij met dat hele lichte streep maar omdat ie nog zo licht is beschouw ik het nog niet als positief ma/di mijn nod. Heb geen testjes meer dus wordt heel braaf wachten hihi.

3. Paardebloem

Ik hoop ook voor jou dat je snel een positief test in handen zult hebben en dat je er niet lang meer op hoef te wachten.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Special gift dit is toch niet jouw topic of vergis ik me...

5. Paardebloem

Nee, dat heb je goed gezien. Het is inderdaad niet mijn topic, maar als goed is geef ik een reactie terug naar diegene die het tegen mij hebben.

Mocht ik het verkeerd gelezen hebben dan kunnen ze de reactie als niet gelezen beschouwen.

En nu geef ik weer een reactie omdat iemand het tegen mij heeft ;)

6. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Sorry hoor, ik ben niet altijd zo snel in reageren.. en nu al helemaal niet want het is een ziekenboeg met kerst. Eerste kerstdag hadden manlief en ik buikgriep en tweede kerstdag begon zoonlief.
    Nu gelukkig weer de beterende kant op.

Maar leuk al die berichten van anderen die ook voor een tweede gaan!
    Het duurt me nu al lang, dat wachten!

Ik ben benieuwd Special Gift! Wanneer ga je weer testen? :)
    Succes in ieder geval!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Aii.. beterschap!

Wachten duurd zeker lang! 1e zwangerschap liet 13 maanden op zich wachten.. Gebruik nu zo'n 3,5 jaar geen pil o.i.d. meer dus hoop dat het nu wat sneller gaat! :)

8. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Zo! Dat lijkt me pittig! Hopelijk gaat het nu sneller. In welke ronde zit je?

Bij onze zoon was ik meteen zwanger van 1x zonder condoom. Ook was dat nog vrij vroeg in mijn cyclus dus had dat toen totaal niet verwacht.
    Alles is nu dus best anders, als je er bewust mee bezig bent. De vorige keer ontdekte ik het pas een paar dagen nadat ik overtijd was. Nu let ik op alle signalen van een eventuele eisprong!
    Haha!
    Het lijkt me echt frustrerend als het zo lang duurt joh! Ik ga voor je duimen!

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gelukkig dat jullie weer aan de beterende hand zijn buikgriep in deze tijd is alles behalve gezellig.

Het wachten is echt verschrikkelijk hier geen hoop dat het deze ronde wel gelukt zou zijn dus op naar ronde 4

10. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wat frustrerend moet dit zijn. Terwijl alles goed is, hoe kan het dan toch. Ik hoop echt dat jullie zsm zwanger raken. Hoop dat het nieuwe jaar jullie het geluk gaat brengen.

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het is echt om gek van te worden soms... Gister weeer ongi :( ik weet nog dat ik pas op t forum zat, en bij die meiden die al zo lang bezig waren dacht... Ohh wat erg! Dusss maar eens komt het goed, dat moet!! Dankje voor je lieve woorden!

12. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Hier gaan we ook voor een 2e. Ik wilde al vrij snel maar ml wilde eerst dat mijn lijf even tot rust kwam. De schat :)
    Nu zijn we toch vrij snel weer aan het proberen gegaan en ik ben benieuwd. Onze zoon kwam als een verrassing (PCOS) en sinds mijn bevalling heb ik in 10 jaar niet zulke mooie cyclussen gehad.
    Nu deze maand weer voor gegaan en ik durf niks te denken. We zaten op de goede dagen alleen moest ik antibiotica slikken en kreeg daar een schimmelinfectie van. Dus na al die troep heb ik heel erg twijfels.
    Maar tegelijk voel ik al een week steeds kleine steekjes in mijn buik, of wat (licht pijnlijke) druk in mijn buik. Ik moet veel plassen en mijn emoties nemen een loopje met me.
    Gisteravond moest ik om een domme opmerking van mij zo vreselijk lachen dat ik zowat in mijn broek plaste, om tijdens het rennen naar de wc in janken uit te barsten ;).
    ML wist niet zo goed wat hij ermee aan moest :):D
    Volgende week mag ik testen (1 januari), ik hoop natuurlijk op het beste maar ergens ben ik ook huiverig.
    Ik kijk er wel enorm naar uit. Met onze zoon ging alles perfect, de zwangerschap en bevalling waren een eitje. Als ik al mag klagen is dat ik niet erg uitkijk naar dat branderige gevoel in mijn miem tijdens de bevalling en eventueel hechten mocht dat nodig zijn. Dat deed ZEER!

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vervelend he dat wachten en vooral als je bij de eerste zo snel zwanger was. Ik weet nog hoe moeilijk ik het had toen het maar steeds misging en iedereen zwanger werd en het hier maar niet wilde lukken. We gaan gewoon voor een vruchtbaar 2015

14. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik vind wat je zegt ook zeer herkenbaar. Ik ben nog niet klaar voor de tweede na onze eerste verrassing, maar omdat je meer weet, gevoeld, gehoord en meegemaakt hebt, zal en tweede keer zoeken naar herkenning zijn en tegen de nadelen opzien. Maar ook dubbele vreugde. .. Sterkte!

15. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ook wij zijn voor een tweede bezig. Onze kleine meid is 7 maanden en staan volledig achter onze keuze om ervoor te gaan. Over de eerste hebben we ruim een jaar gedaan en zit nu alweer in ronde 3. 12 januariregen mag ik weer testen.. We hadden bij onze dochter een afspraak staan in het ziekenhuis voor controle van ons allebei toen bleken we zwanger te zijn. Helaas ging dit na 10 weken mis. Gelukkig na 2 maanden weer een nieuwe test gedaan en die was positief waaruit we een prachtige dochter hebben gekregen. Nu hopelijk niet zo lang als afgelopen jaar... Succes allemaal

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dankje lief! We zitten nu in ronde 2. Bij E. Had ik een hele onregelmatige cyclus, echt niet normaal.. heb ik in de maand dat ik zwanger werd voor het eerst mijn ei gevoeld en raak! Na de bevalling echt een regelmatige cyclus dus erg fijn! 2e kerst mijn eisprong gehad en dag ervoor geklust.. dus hoop dat t oed was haha.. ik mag 7 jan. Testen..

Jullie zitten in welke ronde? Spannend nu je rr veel meer mee bezig bent!

17. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Oeh spannend! Is 7 januari je NOD-dag?

Wij zitten in de eerste ronde :) zit nu pas op twee weken maar mijn ei springt vaak eerder. Nu alleen nog niet zoveel van gemerkt terwijl ik normaal gesproken een hele dag buikpijn ervan heb..
    Vorige week had ik buikgriep, zou dit een negatief effect op de eisprong kunnen hebben? Hoop het niet!
    Afwachten! :)

Hou ons op de hoogte he?

18. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier dames?

Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest.. zit nu op dag 16. Heb echt nogal buikkrampen (heel laag) vanavond en last van mijn darmen.. Zou dit nog de eisprong kunnen zijn?
    Ik heb al vanaf zondag veel slijmverlies.

Duimen :)

19. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Lissl, rekbaar doorzichtig slijm? Dat heb je meestal op vruchtbare dagen.

Ik houd m'n afscheiding goed in de gaten en zie het met de dag veranderen. Denk dat m'n eisprong wel goed geschat is. Maar laatste drie keren waren m'n cyclussen steeds een stukje langer dan gemiddeld dus ik durf het niet zo goed te zeggen. En helaas merk ik nooit iets van m'n eisprong dus bij ons is het altijd maar op de gok.

We hebben het nieuwe jaar iig goed ingeluid hihi. Vind het ook heel belangrijk dat het vooral leuk blijft en dat niet alles steeds om die vruchtbare dagen draait. Hoe staan jullie daar eigenlijk in? Heb je vooral sex om zwanger te worden of ook gewoon omdat het leuk is?
    En doen jullie verder nog dingen wat een zwangerschap bevorderd? Kussen onder je billen en dat soort dingen?

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Helaas gisteren ongesteld geworden dus ronde 4 in. Ik had gehoopt dat ik zwanger het jaar uit zou gaan maar helaas niet dus. Ik hoop dat 2015 voor iedereen een vruchtbaar jaar gaat worden

Deel Deze Pagina