Heb je de vorige keer clomid moeten gebruiken of hebben jullie ivf of icsi gehad. Het is echt balen als je lijf zo niet mee werkt schrijf het maar lekker van je af
Wij kunnen ook weer aan de klus, ik ben niet meer ongesteld dus we gaan er weer voor. Ik moet alleen nog ovu testen bestellen want mijn ei springt wanneer het wil haha en niet op een vaste dag. Spannend Loes, ik hoop dat je niet ongesteld wordt. Sim, balen hoor maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Noa, ik hoop voor jou ook snel duidelijkheid Even een andere vraag, werken jullie allemaal? Ik werk full time en mijn man 4 dagen ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die dit doen.
Hey meiden! Hier ook nog geen ongi, maar ga nergens meer van uit hoor. Ik hopp gewoon dat mijn cyclus snel "normaal" wordt. Ben trouwens grieperig, daar komen de "zogenaamde klachten" denk ik ook vandaan . Birgit, dat snap ik heel goed! Je wilt nu gewoon beginnen he. Nog even en dan kan je ook volop mee doen! Lief en gezellig dat je zo mee kletst en leeft. Ik had de mirena, dus daar kan mijn lijf nog wel last van hebben. Is ook niet zo gek dat ik nu een lange cyclus heb. Moet gewoon geduld hebben Lissl, heerlijk is dat even he? Vind ik dan ook altijd weer fijn. Lekker even van genieten! Komt straks allemaal wel weer . Heerlijk zeg, sneeuw! Hier niks gezien, maar geloof dat het morgen gaat sneeuwen! Olakidee, jeetje meis.... Wat heftig!!! Goed dat je het hebt laten testen p, maar echt rot van de uitslag! 2 weken is dan ook gewoon lang!! Je wilt dat er NU actie ondernomen wordt..... Wat sim ook schrijft, schrijf het hier van je af!! Loes, ik ie daar toch echt een streep!!! hoe is hij opgedroogd? Sunshine, groot gelijk heb je! Ik wil straks ook ovu testen gaan kopen. Is gewoon wat fijner he, als je zeker weet wanneer je ei is. Welke ga je kopen? Veel plezier de komende dagen .
Ik heb helaas geen werk meer door de crisis ben ik zonder werk komen te zitten maar ik ben wel op zoek liefst voor 24 uur maar als het niet anders kan dan een volle week
Noa, ik gebruikt nu de digitale van clearblue. De goedkopere werken niet voor mij en bij deze is het wel of niet Ik denk dat er veel meiden thuis zitten door de crisis, het lijkt mij wel lastig om weer iets te vinden. Zijn jullie al lang thuis? Dat is zoveel werk is een bewuste keuze geweest ivm carrière mogelijkheden. En ook wel de reden dat we zo lang hebben gewacht om voor een tweede te gaan. Mijn zoontje is nu 4,5 jaar dus er zit best wel een behoorlijke tijd tussen. Maar ik wordt er ook niet jonger op dus daarom hebben we besloten om er weer voor te gaan.
Ik werk tussen de 25 en 30 uur in de week, waarvan ik er 15 thuis werk ongeveer. Mijn man werkt fulltime (en de rest haha) werkt lange dagen, werkt meestal zo'n 50 uur per week.
Dat zijn de digitale is een rest partij die gaan eruit omdat dit de zeven stuks zijn en de vervaldatum is maart
Hier hebben wij ook een Big Bazaar. Heb er eigenlijk nog nooit naar gekeken of ze daar ovulatie testen of zwangerschapstesten hebben.
loes dit is tijdelijk dit is een restpartij ik weet ook niet of ze, ze nog hebben Hier ligt de kleine man op bed ik hoop dat hij eens een keertje een nacht goed slaap het is hier de laatste tijd echt een drama. Hij heeft vannacht van half 1 tot half 5 vanmorgen lopen feesten ik ben dan ook helemaal op maar ja je moet door hij doet ook al geen middag slaapje meer
Hey meiden, Hier de volgende ronde, vanochtend ongesteld geworden. Heel stom misschien maar ik was echt blij haha. Mijn lijf heeft het goed opgepakt na het verwijderen van mijn spiraal . Voor de lijst: Noa, 2e kindje, 2e ronde, NOD 26 februari. Klinkt dat ver weg zeg.... Loes, nog getest? ☺️ Sunshine, die zijn fijn ja!! Hier altijd sensitest gebruikt, werken bij mij goed. Lijkt mij best pittig om zoveel te werken! Ik weet niet of ik dat zou trekken. Snap dan inderdaad ook dat je niet snel voor een 2e bent gegaan. Hier ook geen werk, op zoek naar iets van 24-28 uur, maar bijna alles is fulltime! 😔 maar goed, we geven niet op 😉. Olakidee, fijn dat je man ook een dag thuis is!! Mijn man zou ook een dag minder gaan werken, was niet meer nodig 😉. Minimuis, meen je niet joh!! Dan ben je wel gesloopt!!! 😓
Loes ronde ? tweede kindje NOD 28 januari Noa, ronde 1, tweede kindje NOD 26 januari Minimuis ronde 4, tweede kindje NOD 3 februari Lissl, ronde 2, tweede kindje, NOD 13 februari ImNicoll ronde 2, tweede kindje NOD 13 februari Sunshine ronde 6, tweede kindje NOD 14 februari Sim ronde 3, tweede kindje NOD 24 februari Noa, ronde 2, tweede kindje NOD 26 februari Olakidee ronde 1, tweede kindje NOD ??
Noa ik kan het me voorstellen nu weet je eindelijk waar je aan toe bent hopelijk ronde 2 meer succes Wat betreft het slapen ja ik loop op het moment op mijn tandvlees hij slaap al zolang slecht hij ligt nu al in ons bed omdat hij net wakker werd en niet meer wilde gaan slapen nu slaapt hij weer en hopelijk ook een hele nacht. Ik ga er volgende week eens mee naar de dokter kijken of hij iets voor ons kan doen of misschien een tip heeft. Ik ben nu blij dat ik geen werk heb overdag wat minder als hij een hele dag jengelt omdat hij zo moe is
Daarom!! Gaan er weer voor 😃 Komt goed! Dat snap ik ja, moet je niet aan denken om dan ook nog eens te werken. Lijkt me echt zo vermoeiend... Al lang ja? Hoe is dat gekomen? Of geen idee? Goed idee om even naar de huisarts te gaan, je weet het nooit! Hier een goede slaper, maar kan het mij goed voorstellen dat je er soms gek van wordt.... Breekt een keer op he?