We gaan voor de tweede kindje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lissl, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Pffff zwaar minimuis! Snap dat je dan ten einde raad bent. Hopelijk vind je snel een oplossing zowel voor de kleine als voor jou!
    Kan je helaas geen raad geven. Ik ben super verwend! 😳

Hè jammer noa, maar idd weer lekker verder! Weer dicht bij elkaar. Haha ja ik vond eind februari ook zo ver weg!! Haha ik vond het aftellen naar de eisprong zelfs al ver weg hihi ☺️

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Het is ook super zwaar en hij slaap al vanaf baby zo slecht eerst een verborgen reflux later eczeem en nu peuterpubertijd of wat anders. Hij slaapt weer wel door als hij bij oma is en vannacht heeft hij ook als een blok geslapen maar wel in ons bed;) gelukkig is dat groot genoeg en kan ik dan zelf ook even bij tanken:D. Hij heeft van gisterenavond 6 tot vanmorgen 8 geslapen

3. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

Jaaaaa gezellig!!! Weer samen testen en stressen ☺️. We gaan er gewoon weer voor! Sta er nu nog heel nuchter in, maar dat kan ook per week verschillen 😁. Nu eerst de stomme ongesteldheid doorkomen, zo'n hekel aan!!! 😡

4. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meis, wat heftig zeg!! Groot gelijk dat je hem in bed laat slapen, ik moet zeggen dat ik er altijd op tegen was, maar als je al zoveel nachten niet hebt geslapen kan ik het mij voorstellen dat je denkt: kom maar hier!!!

Hier de kleine man alleen tijdens sprongetjes mopperen met naar bed gaan, zet een keel op als we de kamer uit lopen. Maar is binnen 2 min stil. Buiten de sprongetjes om helemaal nergens last van.

Ook lastig dat ie overdag niet meer wilt slapen... Anders kon hij dan een beetje bijtanken (en mama ook 😉). Hoe oud is hij nu ook alweer?
    Mijn neefje heeft ook altijd heeeeeeel slecht geslapen, ook alleen bij papa en mama in bed... Tot het moment dat hij naar een groter bed ging! Echt bizar was dat, ze hebben zoveel problemen gehad met het slapen. En vanaf die dag geen enkel probleem meer geweest!
    Zou dat geen oplossing zijn? Ik weet ook niet waarom het bij hem meteen over was, maar ik zou zeggen: is het proberen waard! (Als hij er oud genoeg voor is natuurlijk).

5. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loes, ben trouwens heel benieuwd hoe het bij jou is 😃

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Zalig noa dat het alleen maar met sprongen is. Ik ben op zoek naar een nieuw bed hij is nu ruim 2 van okt 2012 dus het moet wel kunnen ik hoop ook dat dan de oplossing is.

haha stress testen die moeten ze uitvinden hoe donkerder hoe groter de test stress :D;)

Maar ik zie net dat die van jullie ruim een jaar jonger is toen ging het bij ons ook nog aardig sliep hij 3 van de nachten door ;)

7. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Snap ook heel goed dat je hem dan bij jou in bed legt! Hoop voor jullie dat er snel een oplossing komt en dat je allemaal goed de rust kan pakken!

Haha mijn hobby is het ook niet noa die stomme ongi! Ik denk dat ik er morgen wel van af ben. Dan kunnen we weer gaan aftellen na die eisprong :D

8. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik heb vanaf de geboorte van mijn zoontje full time gewerkt, dus ik weet niet beter. Af en toe is het wel pittig maar dat is bij iedereen denk ik.

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Heftig minimuis. Hopelijk vannacht een goede nacht!

Hier nog niet getest, morgen vroeg weer.
    Ik houd jullie op de hoogte.

10. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Vanochtend getest, maar word gewoon ongesteld hoor denk ik.
    Streepje is zo minimaal en niet donkerder dan van de week, gelijk of lijkt zelfs lichter.
    Heb tegen mijn man gezegd dat hij mij erop moet wijzen de volgende keer dat ik niet mee doe aan die waanzin van voor nod testen.
    Ik blijf gewoon weer netjes wachten tot mijn NOD :)

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Oh loes jammer dat het streepje niet donkerder is geworden goed van je dat je tegen je man heb gezegd dat je niet meer wil testen voor nooit maar moeilijk is het wel.

Ik ben benieuwd wanneer mijn nod is deze maand echt geen pijl kunnen trekken op mijn lichaam ach mijn langste cyclus ooit is 31 dagen daar sta mijn banner nu ook op als ik daar overheen ga, ga ik testen

12. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

Ben benieuwd, hopelijk helpt het!!! Hoe is het afgelopen nacht gegaan?

Hier sliep hij al met 5 weken door, nu slaapt ie van 19.00 tot 10.00, kleine slaapkop 😂. Ik hoop dat het zo blijft, maar is geen garantie!

Hahahaha nou dan krijgen wij vast een heeeeeeele donkere test 😂.

13. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL

Yes!!! Ben jaloers hihi. Hier nog heel erg last van 😒.
    Haha ja het eerste aftelmoment komt weer in zicht ☺️

14. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is natuurlijk ook zo, je bent niet anders gewend! Wil je het bij een 2e ook blijven doen? Hoe hebben jullie het geregeld voor de kleine?

15. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg! Heb je er misschien een foto van? Heb je met ochtendurine getest? En ook weer dezelfde test gebruikt?

Haha wat zei je man? Vind het wel knap hoor, ik ben altijd zo ongeduldig!

16. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hè balen Loes! Ik probeer ook iedere keer tot nod te wachten maar heb er nooit geduld voor. Heb echt respect voor vrouwen die nestjes hun nod afwachten!

17. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hoi meiden,

Ik kom gezellig met jullie mee kletsen!

Ik ben een 27 jarige mama van een kindje meisje van bijna 2 jaar (april 2013)

Ook wij gaan voor een 2e kindje dit jaar. Ben nu 2 maanden gestopt met de pil. Wilde eerst even ontpellen zeg maar voordat we zouden beginnen.
    Van de week me eiersprong gehad. Nu op naar een nod 😁
    Bij ons meisje was ik binnen een maand zwanger.
    Zo spannend allemaal, word er soms ook wel onzeker van nu we voor een 2e willen gaan. Gaat het allemaal wel goed komen met het werken, onzekere tijden kortom ik loop te maken over alles. ect.

X

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Tot 10:00 :$ wat een luxe zeg dan kan je nog eens uitslapen heerlijk zeg

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Welkom en klets gezellig mee ik zou me over werk niet te druk maken als je er echt over nadenk is er altijd wel iets waardoor je het beter uit kan stellen heel veel succes in de wacht weken ;)

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Daar heb je ook helemaal gelijk in.

Deel Deze Pagina