He balen loes van je test, zo'n test moet er juist voor zorgen dat je weet waar je aan toe bent. Schiet niet op zo Zoo kindjes die uitslapen, ik ben ook jaloers! Half 8 is voor mij al uitslapen Ik weet niet meer of ik het in dit topic al had geschreven maar mijn dochter heeft tot een half jaar geleden erg slecht geslapen. Nu blijkt dat ze niet tegen suiker, witmeel en lactose kan. Lactose wisten we al. Nu aan streng dieet en ze slaapt door Wat bij haar ook helpt is savonds goed eten, anders wordt ze heel vroeg wakker of vaak midden in de nacht wakker van de honger. Wat gaat de tijd langzaam he als je aan het wachten bent. Hihi gelukkig heb ik korte cyclus en hopelijk gaan we volgende ronde er echt voor
@brigit jeetje! Dat is ook wat! Gelukkig weten jullie nou wel de oorzaak van het slechte slapen! Heeft ze nu veel beperkingen met eten/drinken?
Gelukkig vinden we steeds meer voor haar wat ze wel kan eten. En op eoa manier luste ze ook al veel dingen die ze niet mag niet. Zoals gepaneerde dingen hoef ik haar niet te geven, witbrood vind ze vreselijk. Sapjes lust ze ook niet. En we maken vaak samen lekkere dingen die ze mag. Als er een verjaardag is bijv dan kan zij tenminste mee snoepen. En ik doe met haar mee, is ook nog eens goed voor mijn lijn
Zo lijkt me best pittig. Sneu voor haar dat je er past later achter kwam. Gelukkig vinden jullie nu een weg in haar voeding.
Fulltime (5 dagen van 9.00-18.30uur) werken heb ik tot 9mnd na mijn zwangerschap ook gedaan.. Daarna kreeg ik een burnout.. (inmiddels 4.5jr terug hoor) Nu werk ik 4 dagen.. Luisten wel goed naar jezelf, dat heb ik toen niet gedaan.. Het heeft 2.5jaar geduurd voordat ik weer de oude was.. @Loes: Hopelijk heb je snel duidelijkheid @Brigit: succes met "jullie" dieet.. Wel lastig, maar goed dat je weet wat ze wel en niet mag.. Lieve mama ben je zeg, dat je lekkere dingetjes maakt..
Je kindje in je bed laten slapen is voor hem en voor jullie erg onrustig.. Daar wordt overdag jou geduld en energie ook niet beter van.. Zolang hij geen pijn heeft of bang is.. Gewoon laten huilen.. Consequent weer naar bed brengen als hij bij je komt.. Uitleggen dat hij weer moet gaan slapen, niet boos worden.. Dat houd je kindje niet langer als 1-2 weken vol.. Laar hem maar een nachtje huilen, die slaap haalt hij wel weer in! (kan jij ook weer lekker slapen) Je moet wel uitleggen dat zijn kamer voor hem is en jullie kamer voor jullie.. Er bestaan ook speciale peuterwekkertjes zodat ze weten wanneer ze uit bed mogen.. Sorry voor me bemoeiende woorden.. Maar het helpt echt!
Hij gaat ook prima slapen in zijn eigen bed maar midden in de nacht meestal tussen 00:00 en 02:00 word hij wakker en begin dan te huilen gaat staan in zijn bed hij kan er niet uit slaapzak en nog een ledikant hij is klein van stuk . Ik heb het al vaker geprobeerd niet er naar toe te gaan laten liggen en huilen maar dit help dus echt niks hij gaat netjes naar bed en midden in de nacht is het over klaar. Hij doet het dus niet om in ons bed te mogen liggen daar ben ik heilig van overtuigd anders zou hij ook niet zo goed gaan slapen.
Als je denkt dat hij echt last heeft.. Dan zou ik een bezoekje wagen voor voetreflex osteopaat oid Mijn moeder geeft voetreflex en heeft al 10 tal baby's en kinderen van hun kwaaltjes af geholpen.. Ik heb ook wel eens met opvoedkundige vragen gezeten.. Zelf heb ik veel aan J/M Ouders Echt heel veel succes met jullie nachtbengeltje!! Hopelijk weten jullie snel iets meer..
Dat hoop ik ook ik leg hem iedere dag in zijn eigen bed zodat hij weet dit is mijn bed en mocht hij een nacht doorslapen dan heeft hij het ook in zijn bed gedaan. Ik wilde vandaag naar de huisarts maar door geen vervoer zal het waarschijnlijk woensdag worden ach die 2 nachten maken ook niet zoveel uit maar bedankt voor het meedenken alle tips zijn welkom
Ik ga netjes wachten dat heb ik tot nu toe al iedere keer volgehouden plus het is ongeveer mijn nod weet het niet precies ik ga af op de steekjes enz om mijn eisprong te gokken
Lief van je! Je moet wat he kan het niet aan zien dat andere kindjes wel lekkere dingen krijgt en zij niet. Spannend minimuis!
Goed van je! Vind ik echt knap dat meiden dat kunnen! Ben zelf veel te ongeduldig!! Hoe gaat het met de andere dames? Hier is dochterlief ziek zo sneu zo'n klein poppetje. Hopelijk is ze er gauw bovenop. Ze is hartstikke benauwd en hees. Holtes zitten helemaal vol. Iemand nog tips? Liefst huis tuin en keuken trucs want ben niet zo van de druppels en pillen enzo
Ui bij het bed. Voeten insmeren met vicks. Lekker warm bad gaat neus lopen. Veel ijsjes voor de keel. O wacht ze is nog heel klein Moeilijk he. Ik weet het niet meer wat ik toen allemaal deed
Ik smeer de kleine met luuf en baby olie in matrasje bij het hoofdeinde iets omhoog doeb Helpt ook vaak met verkoudheidjes en vol zitten
Ik smeer bij onze zoon zijn voetjes in met luuf en dan sokken aan zodat het lekker warm blijft dan koken we water en daar van die balletjes in met euculyptus zodat hij vrijer kan ademen. Ik heb ook een neusspray dit is gewoon zoutwater oplossing hierdoor komen de hardere stukjes ook goed los zo is hij heel snel van zijn verkoudheid af. Ik moet zeggen dat hij tot nu toe 1x keel ontsteking heeft gehad en verder nooit ziek is alleen eczeem helaas
Als ik moet gaan testen dan moet ik op dag 20 al beginnen en dan ben ik pas na dag 32 klaar beetje een dure hobby dan en ik heb in het verleden teveel teleurstellingen gehad het is soms wel moeilijk hoor maar heb geen vervoer en ook geen winkel hier in dit boerendorp dus de verleiding is minder groot
Thnx voor de tips dames! Heb d'r nog nooit zo verkouden/ziek gehad. Ze klinkt gwn als een zeehondje. Zal zo een ui bij d'r bedje leggen en matras omhoog doen. En morgenvroeg weer lekker in een warm badje! @minimuis dan wordt het idd een dure grap. Beter dat je dan niet in de verleiding kunt komen. Nog een weekje wachten. Ga voor je duimen want gun het je echt heel erg!! ☺️
Ja ik blijf full time werken als we een 2e krijgen. Onze zoon zit al op school. Papa en de opa s en oma s zijn er voor hem na schooltijd
Pittig zeg als je kindje zo slecht slaapt. Ik mag niet klagen maar om 7.00 is hij echt wel wakker hoor. Loes, balen zeg van je test. Ben je al ongi? Minimuis, voor jou weer spannend! Ik duim voor je! Sim, beterschap voor je kleintje.