Ik hoop dat het morgen allemaal soepel verloop en je snel kan gaan spuiten zodat je ook weer van start kan want dat wachten is niks
Hey meiden, Sorry hier erg druk deze week (wat heel fijn is, tijd gaat snel ☺️. Lissl, zit je al in het nieuwe huis? Succes he!!! Minimuis, ik duim heeeeeeeeeel hard voor je!!!! Zou toch een groot wonder zijn he, gun het je echt!! Olakidee, hoe was de afspraak? Ik hoop ook echt dat je nu snel zwanger bent!!! Sim, jij ook al lekker druk! Fijn is dat he? Inderdaad, die weken erna.... :x Sunshine, ei al gespot? ☺️ Billie, dat is ook zo ja. Je bent nu al moeder he? Eerst had je de onzekerheid van: word ik ooit moeder? Loes, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het met jou is afgelopen? Vond je test namelijk best duidelijk! Hopelijk vergeet ik niemand!
Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen is hier! Ik heb bijzonder nieuws. Tot dag 27 van mijn cyclus had ik geen eisprong. Daarna dus afspraak bij gyn en die had ik afgelopen donderdag. Moest ik in de avond een zwangerschapstest doen, dan afbraakkuur en dan daarna weer gaan spuiten. Is die test dus positief!!.... Ik kan t zelf nog niet geloven want vorige keer was een drama en bovendien moeten we nu een superzaadje hebben gehad dat een week of meer heeft overleeft in m'n baarmoeder... (Partner was weg). Bizar! Kan t nog niet bevatten. Heb denk ik echt een echo nodig over paar weken om t te geloven.
@olakidee wat super!! Wie heeft er volgend weekend ook nod? Nu we voor een tweede gaan merk ik wel dat ik er nu meer mee bezig ben.
Noa ik geloof er niet in hoor dat ik zwanger ben en meestal heb ik het wel goed ach liever dat het wat langer duur dan om de haverklap zwanger en een miskraam
Minimuis ronde 4, tweede kindje NOD 3 februari Lissl, ronde 2, tweede kindje, NOD 13 februari ImNicoll ronde 2, tweede kindje NOD 13 februari Sunshine ronde 6, tweede kindje NOD 14 februari Billie, ronde 1, tweede kindje NOD 15 februari Sim ronde 3, tweede kindje NOD 24 februari Noa, ronde 2, tweede kindje NOD 26 februari Loes ronde ? tweede kindje NOD 28 februari Zwanger Olakidee ronde 1, tweede kindje uitgerekend ??
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer de uitgerekende datum is maar denk rond 8 oktober. Zal toch echt een echo nodig hebben. Ik vind dit een hele bijzondere situatie vergeleken met vorige keer. Toen wist ik het op de dag af nauwkeurig. Jullie volgen allemaal vast snel! 2015 is een heel vruchtbaar jaar!
Olakidee; gefeliciteerd! Super nieuws zeg, leuk. Ik ben bijna van mijn menstruatie af. Heb maar 3 dagen licht bloedverlies gehad en verwacht dat het morgen al weer weg is. Terwijl ik normaal een week vrij hevig ben, maar dit is ook wel lekker hihi. Mijn NOD is trouwens 26 februari ipv 28 februari. Ik heb erg veel gemist deze week zie ik. Minimuis jij morgen testen begrijp ik? Spannend. Hoop het voor je. Succes.
Olakidee, van harte gefeliciteerd!!!! Wat een wonder zeg, en een hele grote verassing!!! Wat een opluchting ook zeg, geen spuiten meer etc! Echt super blij voor je!! De eerste van het clubje die zwanger is!!!! Loes, dat is wel fijn zeg!! Op naar de volgende ronde ☺️ Minimuis, voelde jij het steeds als je zwanger was? Snap ik wel ja, liever even wachten en meteen een goede zwangerschap! Weet je ook waarom het zo vaak mis is gegaan? Lijkt mij erg heftig zeg... Hier een MA gehad met 10 weken, vond ik echt heel zwaar. We hadden al 2 goede echo's gehad met kloppend hartje. Flieentje, gek is dat he? Als de knop om is.... Ik heb het vooral als ik mijn ei heb gehad.... Zo ongeduldig haha.
Wauw olakidee wat een goed nieuws. Gefeliciteerd 👶💖💙🍼 Geniet ervan!!! Spannend minimuis, blijf toch duimen voor je hoor 😉 Haha idd wat jij zegt noa, dat wachten op een eisprong is nog niet zo'n punt, maar daarna....... 😖 Van het weekend bij m'n zwangere vriendin naar het kamertje gaan kijken. Hebben natuurlijk ook alle kasten opgetrokken om alles te zien. Pffff wat begint het dan toch te kriebelen zeg! Echt nooit verwacht dat ik dat bij een tweede ook zo erg zou hebben. ☺️
Minimuis ronde 4, tweede kindje NOD 3 februari Lissl, ronde 2, tweede kindje, NOD 13 februari ImNicoll ronde 2, tweede kindje NOD 13 februari Sunshine ronde 6, tweede kindje NOD 14 februari Billie, ronde 1, tweede kindje NOD 15 februari Sim ronde 3, tweede kindje NOD 24 februari Noa, ronde 2, tweede kindje NOD 26 februari Loes ronde ? tweede kindje NOD 26 februari Zwanger Olakidee ronde 1, tweede kindje uitgerekend Okt 2015
. Noa erg dat jij het ook heb mee moeten maken. Ik voelde het de ene keer wel aan de andere keer weer niet vaak had ik al wel kwaaltjes voor nod alleen bij s niet. Ik weet waarom het mis is gegaan door bloedstolling heb een factor 2 mutatie hiervoor moet ik fragmin spuiten en ascal slikken en ik gebruik progesteron om de zwangerschap te ondersteunen.
Erg he dat je er weer zo mee bezig ben . Ik heb daar ook wel last van maar gelukkig heb ik nu niet dat alles erom draai en dat had ik voor s wel dit meer omdat het natuurlijk niet lukte. Ik begin erg te twijfelen of ik wel een eisprong heb gehad normaal heb ik wel ergens last van maar nu echt totaal helemaal niks. Ik wacht het af weet ook niet of ik morgen wel test heb namelijk heel erg het idee dat hij toch wit zal zijn en aangezien ik er toch geen in huis heb denk ik dat ik nog even wacht als ik vandaag niet ongesteld word. Ik heb geen buikpijn dat heb ik anders wel na eisprong
Minimuis, vind het toch wel spannend hoor!!! Ben je normaal altijd optijd ongesteld? Ik duim voor een mooie test morgen (ook al geloof je er zelf niet helemaal in ) Is wel heftig zeg, ging het steeds vroeg mis? Krijg je er nu wat voor? Ik hoop het nooit meer mee te maken, maar soms ben ik er wel bang voor... Al moet je daar niet vanuit gaan! Sim, hihi ja erg he? Stomme wachtweken! Vind het nu wel fijn even zo voor mijn ei ☺️. Moet zeggen dat ik er de afgelopen week niet echt mee bezig ben geweest, hopelijk blijft dit zo (vast niet 😂. Ah ja dat kleine spul is zoooooo leuk he? Hier vorige week alle kleding uitgezocht van onze kleine man, dacht ik ga wat weg doen.... Niks!!! Hahahaha. Kan er gewoon geen afstand van doen, stom he? Terwijl ik zeker weet dat ik toch weer nieuwe kleren ga kopen voor een 2e (ook al is het een jongen). Hebben jullie dat ook.
Ik heb dat ook Noa, bakken vol met kleding haha. Ons zoontje is geboren was 2500 gram en 46 cm (met 39.6 gewoon was gewoon wat klein) dus veel maatje 44. Daar kan ik ook geen afstand van doen. Ook al zou een tweede groter zijn. Ik probeerde de lijst aan te passen maar lukt niet op mijn telefoon. Het is onze 4de ronde. Vind het zo lang duren voordat mijn eisprong weer is, hopelijk gaat de week snel voorbij. Geen eisprong Minimuis? Hoop het wel voor je, en hoop een positieve test!
Noa ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad voor de geboorte van s had ik een cyclus tussen 17 en 31 dagen erg onregelmatig dus. Kleding ja dat heb ik ook nog genoeg maar het meeste van speelgoed en kleding ligt bij mijn ouders wij hebben een super klein huisje . Loes ja geen eisprong ik mis bepaalde dingen die ik normaal altijd heb na eisprong zoals menstruatie gevoel hoofdpijn enz.